Organització de taules ....

un gran any!

Organització de taules ....

EntradaAutor: Anna81 » dj. juny 06, 2013 12:52 pm

Tot just avui ens han fet un mail dient de quantes persones poden ser les taules i ja veig que en alguns casos la cosa serà complicada :t:t: Que si sobra un, que si falta un, que si ... que si ...

Va, sorpreneu-me, com ho feu? us és fàcil? teniu molts problemes?
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: mire_ia » dj. juny 06, 2013 7:55 pm

Anna81 ha escrit:Tot just avui ens han fet un mail dient de quantes persones poden ser les taules i ja veig que en alguns casos la cosa serà complicada :t:t: Que si sobra un, que si falta un, que si ... que si ...

Va, sorpreneu-me, com ho feu? us és fàcil? teniu molts problemes?


Mira ara en parlavem.. :-)ok: t aconsello q fagis rodonetes d cartulina simulant ls taules i postits petits x cada convidat, així podreu anar enganxant i desenganxant 3000 cops i visualment será molt mes senzill!! *.-o-o.* *.-o-o.* com un joc d pinipon :-)0(-:
Anims guapa!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: Laurafh » dj. juny 06, 2013 9:20 pm

A mi también em te preocupada aquest tema i això que encar em falta molt!!!XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Laurafh
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: Tamara_14 » dj. juny 06, 2013 11:19 pm

Buenas chicas!! yo tengo muchísimas ganas de tener que montar las mesas, me hace gracia, todo el mundo dice que es lo peor de el tema organización de la boda, jiji
Nosotros en el restaurante que nos casamos nos comentaron que podíamos montarlas de 8 a 12 personas, que nos recomendaba mas de 8 pero bueno, pensar que las de primos y amigos si que quizás es mejor que sean de 10 o así...yo también os recomiendo el tema del plano para ir organizando!! :-):-):-):
Imatge
Avatar de l’usuari
Tamara_14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 153
Membre des de: dc. des. 26, 2012 12:15 pm

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: nela81 » dl. juny 10, 2013 5:52 pm

Bufff, just ahir amb la família comentàvem el tema...

Hi ha familiars que s'hauren de seure junts però no es porten gaire bé, tampoc malament però preferirien no estar junts i en el meu cas per muntar la taula presidencial també haurem d'inventar alguna ja que els meus sogres estan divorciats i no me'ls veig asseguts a la mateixa taula...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: Tamara_14 » dt. juny 11, 2013 10:41 am

El tema de los suegros divorciados si es mas problema....mi prima puso a los dos suegros con sus respectivas parejas, eran 6 mas ellos dos, no quedó mal y todos contentos, la verdad que es si es un problema, veréis que al final os queda genial!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Tamara_14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 153
Membre des de: dc. des. 26, 2012 12:15 pm

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: Eia » dc. juny 12, 2013 6:48 pm

mire_ia ha escrit:
Anna81 ha escrit:Tot just avui ens han fet un mail dient de quantes persones poden ser les taules i ja veig que en alguns casos la cosa serà complicada :t:t: Que si sobra un, que si falta un, que si ... que si ...

Va, sorpreneu-me, com ho feu? us és fàcil? teniu molts problemes?


Mira ara en parlavem.. :-)ok: t aconsello q fagis rodonetes d cartulina simulant ls taules i postits petits x cada convidat, així podreu anar enganxant i desenganxant 3000 cops i visualment será molt mes senzill!! *.-o-o.* *.-o-o.* com un joc d pinipon :-)0(-:
Anims guapa!!


jajajaja..que bó mire_ia! Amb gomets també.... :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: joni_laura » dt. juny 18, 2013 7:56 pm

nosaltres els vam distribuir a les taules però no els vam posar un lloc concret, cada persona sabia on anava però ells es van assentar al costat dels que més es feien. Es a dir :

Taula 1
aina
marta
carles
ferran...

taula 2...

però a l'hora de seure ho van escollir ells
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: Organització de taules ....

EntradaAutor: Halia » dj. ago. 15, 2013 9:20 am

Hola!

A nosaltres va ser el mateix hotel que ens va donar un power point per anar omplint... i la veritat és que encara sent tant pocs tenim problemes.... :star::

És complicat. Nosaltres a la taula principal no tindrem gaire problemes... Els pares de l'Alex estan junts i per la meva part posaré a la meva mare i al meu avi. El nuvi de ma mare ha preferit que estigués el meu avi, ja que el meu pare no hi podrà ser...i em sembla una molt bona idea, la veritat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants