Entregues

un gran any!

Entregues

EntradaAutor: Halia » dg. maig 26, 2013 5:41 pm

Bona tarda,

Una pregunta, quantes entregues feu? Regal amics, recordatoris... I com ho fareu?
Merci!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Deb254 » dl. maig 27, 2013 10:42 pm

Jo encara no ho se pero crec q moltes... jejeje. Als pares, als germans, alguns amics q hagin sigut o seran papis n breu... alguna parella q quedi per casar-se... bff, jeje. A veure com ho fem per a q no quedi molt lent pels demes! A veure si fins llavors s' ens ocurreix algo guay! La dubta q tinc es amb dos parelles q son molt i molt amics, q ja s' han casat i q jo sabem q els hi podem regalar! Ideas??
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Arya 2014 » dl. maig 27, 2013 10:45 pm

Jo tinc el mateix dilema...no voldré que s'allargui massa però decidir a qui sí i a qui no...la meva germana a la seva boda a una parella d'amics especials que ja estaven casats els va regalar un llibre amb tot de fotos d'ells 4 amb els viatges i moments especials, no sé si pot servir com a idea...
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Deb254 » dl. maig 27, 2013 11:05 pm

Doncs si q es una bona idea!! M' ho apunto!! Moltes gracies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: lore2013 » dt. maig 28, 2013 1:00 am

Nosotros en principio haremos 3 novios, el ramo a mi mejor amiga, luego un ramo para la abuela de mi novio y al final el regalito de los padres. Y lo más seguro que también daré la liga, habia pensado dársela a mi hermano, que aunque ya está casado y tiene un niño me apetece dársela, y que al momento se la ponga a su mujer!!!!jajaja...aunque me da un poco de corte...nose ya veremos...
En total 7 entregas, lo veo demasiado, la gente se cansa...pero pienso que hace ilusión y es nuestra boda, no todo va a ser a gusto de todos.
lore2013
 
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 23, 2012 2:12 am

Re: Entregues

EntradaAutor: J&D » dt. maig 28, 2013 8:18 am

Yo tengo 6 entregas , la primerason unos novios para mi hermano, luego haré la entrega de ligas, una para mi mejor amiga y otra para la hermana de mi novio (está es por cumplir pq no nos llevamos demasiado bien, pero como no tenga su momento de protagonismo es capaz de liarla ). Después otros novios para otro de mis hermanos , despues el ramo para la abuela de mi novio y por último el detalle a los parís. Nosotros hemos puesto música q tenga q ver con la persona, alegre y bailable , así que iremos haciendo el tonto por la sala para que la gente se anime .
Imatge
Avatar de l’usuari
J&D
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

Re: Entregues

EntradaAutor: Jumore » dt. maig 28, 2013 9:51 am

Pues nosotros haremos:
- Mi ramo
- Regalo a padres (a los 4 a la vez)
- Regalo a mi hermana y su marido (a la vez)
- Regalo a mi cuñado y su novia (a la vez)
- Regalo a mi sobrina

Y ya está, sino a veces considero que se hace muy pesado para el resto
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

Re: Entregues

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. maig 28, 2013 11:12 am

Jumore, qué regalo harás a tu hermana y su marido?
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Halia » dt. maig 28, 2013 1:44 pm

Nosaltres tenim:

- Als pares, que posarem una cançó i primer els hi donarem a uns i després a uns altres... però els dos junts.
- Tenim a una embarassada que va ser mare, també, fa un any i li farem un regal a ella i a la nena. Penseu que queda malament que el pare no tingui res?
- Amics
- A la meva cunyada, que és petita i penso que li farà tanta il·lusió com a mi !!!
- Toia (ram), que encara no sé que faré amb ell... si llençar-lo o donar-ho ...
- Lliga
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Jumore » dt. maig 28, 2013 1:49 pm

Arya 2014 ha escrit:Jumore, qué regalo harás a tu hermana y su marido?

Pues muy claro no lo tenemos :-(
A ni cuñado seguramente un poster del padrino con su cara ya que es quien me trae el ramo
Imatge
Avatar de l’usuari
Jumore
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

Re: Entregues

EntradaAutor: joni_laura » dt. juny 18, 2013 8:05 pm

Una idea per a que les entregues no es facin mooolt llargues es fer-ne una entre els plats. naltres ho vam fer aixi, amb musiques mogudes i fent una mica el pallasso.

Teniem unes 8 o 9 entregues i la gent ens va comentar que al fer-ho separat no es va fer gens pessat.

Halia no crec que sigui lleig no regalar-li res al pare, ja que es el pare de la criatura... :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: nela81 » dc. juny 19, 2013 12:33 pm

Nosaltres de moment entreguem 3 nuvis, els rams a les mares, bosses de xuxes als nens, el llançament del meu ram i no sé si al final faré lo de la lliga o no....
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Arya 2014 » dv. juny 21, 2013 1:12 pm

Jumore ha escrit:
Arya 2014 ha escrit:Jumore, qué regalo harás a tu hermana y su marido?

Pues muy claro no lo tenemos :-(
A ni cuñado seguramente un poster del padrino con su cara ya que es quien me trae el ramo


Para mí ese es uno de los regalos más difíciles de pensar!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Arya 2014 » dv. juny 21, 2013 1:14 pm

joni_laura ha escrit:Una idea per a que les entregues no es facin mooolt llargues es fer-ne una entre els plats. naltres ho vam fer aixi, amb musiques mogudes i fent una mica el pallasso.

Teniem unes 8 o 9 entregues i la gent ens va comentar que al fer-ho separat no es va fer gens pessat.

Halia no crec que sigui lleig no regalar-li res al pare, ja que es el pare de la criatura... :-)ok:


Quina bona idea Laura!! Així segur que és fa tot molt més amé i a més segur que ni s'ho esperen!! Jeje
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Halia » dg. juny 23, 2013 12:19 pm

Això de les notes m'agrada molt. Penso que potser parlaré amb la noia que ens organitza tot i li comentaré de posar-ne.
He vist el tema de les papallones... que potss escriure dintre i et queden molt mones! ;.:love_:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Eia » dl. juny 24, 2013 10:32 pm

Halia ha escrit:Això de les notes m'agrada molt. Penso que potser parlaré amb la noia que ens organitza tot i li comentaré de posar-ne.
He vist el tema de les papallones... que potss escriure dintre i et queden molt mones! ;.:love_:


Halia! Que es ho de les papallones??
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Halia » dt. juny 25, 2013 1:04 pm

Doncs es posen als gots dels convidats amb una noteta personal... i així és com un obsequi.
S'ha de fer manualment, encara que imprimeixis les targetes. Al youtube hi són : https://www.youtube.com/watch?v=BJ2llDhSmsg
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Eia » dt. juny 25, 2013 1:53 pm

Halia ha escrit:Doncs es posen als gots dels convidats amb una noteta personal... i així és com un obsequi.
S'ha de fer manualment, encara que imprimeixis les targetes. Al youtube hi són : https://www.youtube.com/watch?v=BJ2llDhSmsg


Gràcies Halia!! :-)ok:
Són molt originals. Ho tindré en compte!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. juny 25, 2013 3:30 pm

Halia ha escrit:Doncs es posen als gots dels convidats amb una noteta personal... i així és com un obsequi.
S'ha de fer manualment, encara que imprimeixis les targetes. Al youtube hi són : https://www.youtube.com/watch?v=BJ2llDhSmsg


Quina bona idea!! A més sempre va bé per a les entregues que són per a algú que sigui tímid i que no li agradi ser el centre!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Entregues

EntradaAutor: Halia » dc. juny 26, 2013 1:04 pm

Doncs si!
Jo les vaig veure en un altre post d'aquest fòrum i la veritat és que em va encantar la idea de posar una noteta personal a cada convidat. No som molts, així que ho podrem fer : ban :


Jo tinc un petit percal al cap... perquè resulta que li vull fer regals a les amigues però són masses... i només una és molt íntima.
He pensat en fer-lis un detall (rollo una foto a cadascuna amb mi i un escrit) i un regal especial a la íntima.

Què penseu?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants