EM FALTA VIDEO!!!

un gran any!

EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: llunes » dt. feb. 26, 2013 2:03 pm

Hola noies!

nosaltres tenim com a fotograf un amic nostre però ens falta el video i ens agradaria trobar alguna cosa assequible ja que he vist alguns preus que espanten!!!

som de la zona del maresme i la selva! si algu en sap algun si us plau que m'ho digui!! ens serà de gran ajuda!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
llunes
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: Dafneta » dt. feb. 26, 2013 7:09 pm

Hola maca!! nosaltres estem igual que tu...
hem pensat de comprar una càmara de video i fer-li un cartellet que possés algo aixi com " graba 5 minuts d'algun moment especial del casament i passa la càmara a un altre! que rutlli!!! " així cadascú graba un trosset de boda, des de la seva perspectiva!
Desprès juntes tots els trossets grabats i fas amb un editor de video, alguna coseta especial amb música i llestos!
No queda tant bé com un professional però si no pots per pressupost.. és la manera més asequible i senzilla de fer-ho!

Un petonet, i sort!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: cymbeline » dc. març 06, 2013 11:41 pm

A mi em va fer el video Cotorino Films. No son gaire coneguts per aquest foro, pero els coneixiem i la veritat es que estem molt contents amb el resultat.
Tinc amigues que s'han casat després i també ho han fet amb ells.
Us ho recomano
Avatar de l’usuari
cymbeline
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: GOYA » dc. març 06, 2013 11:43 pm

Dafneta ha escrit:Hola maca!! nosaltres estem igual que tu...
hem pensat de comprar una càmara de video i fer-li un cartellet que possés algo aixi com " graba 5 minuts d'algun moment especial del casament i passa la càmara a un altre! que rutlli!!! " així cadascú graba un trosset de boda, des de la seva perspectiva!
Desprès juntes tots els trossets grabats i fas amb un editor de video, alguna coseta especial amb música i llestos!
No queda tant bé com un professional però si no pots per pressupost.. és la manera més asequible i senzilla de fer-ho!

Un petonet, i sort!!!



Yo no me fiaria, a ver como puede acabar la camara.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: llunes » dj. març 07, 2013 9:09 am

moltes gracies noies!!

la veritat es que si no trobo ningú que s'ajusti doncs faré recopilació de la gent que ho gravi. al menys així tindrem alguna coseta!!

cymbeline ara miro a veure que tal!!! gracies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
llunes
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: Estercita » dj. març 07, 2013 10:25 am

A mi me lo hicieron unos chicos de sabadell, quefó genial, si te interesa me lo dices y te doy su movil. Vinieron dos camaras a la boda y se nota mucho la diferencia de un solo camara, y no estas preocupafo por si se pone enfermo, pq son dos.
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: cristina_raul » dj. març 07, 2013 10:40 am

Hola guapisima! Mira't aquesta web a veure que trobes: http://videografosdebodas.com/
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: cristina_raul » dj. març 14, 2013 10:04 am

Hola wapas!! Hoy en el blog he publicado el trabajo de dos videografas que me gustan mucho, ellas forman *** y captan todos aquellos momentos de la boda de una forma super emotiva. http://www.bodasdebodas.com/2013/03/vid ... toria.html
haber que os parece, ya me direis!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: alejandragar81 » dj. març 14, 2013 12:32 pm

Hola, a mi me lo hicieron ImágenesSBD, están en Sabadell, hacen un estilo americano, con muchos detalles, son un matrimonio y van los 2.Uno se centra mas en los novios y otro los detalles y todo el ambiente de la boda.

Os paso la web: www.imagenessbd.es

A diferencia de lo que leo por aquí, que os engañan, que os dicen que van unos y luego van otros, a nosotros en el trato y profesionalidad, un 10.

Pd:solo hacen una boda por día, les gusta su trabajo y se nota.
alejandragar81
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 7:33 pm

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: angelfabregas » dj. març 14, 2013 4:19 pm

Hola,

Nosaltres fem l'estil que vulguis, capturat a alta resolució real (1920x1080 a 50p) però amb un equip que tot i que és alta gama de la Sony no és de la gama profesional ,aquest fet no afecta a la qualitat resultant però si favorablement al preu de cara al client podent oferir videoreportatge a 62€+IVA per hora de reportatge. Tot el material en HD el tractem profesionalment per generar un DVD estandar amb menú i música i foto impresa en estutxe o caixa. ¿Perquè DVD i no BlueRay? per la vostra comoditat, no tothom te lector de HD i disposar d'aquest estandar DVD fa que es pugui veure sense problemes a casa de l'avia, els amics, una altre habitació, treure tantes copies com vulguis ... per altre banda, a la pràctica no perds res perquè la HD presenta molt detall si t'apropes a la pantalla, la cual cosa no fas habitualment perque la visió és molt incòmoda i des del sofà, un bon DVD és veu tant be com un HD. Per si voleu me´s info. http://angelfabregas.es o angelfabregas@hotmail.es
angelfabregas
 
Entrades: 7
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 12:59 am

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: Giorgiobcn » dj. març 14, 2013 9:47 pm

Yo conozco en Mataro a Paco Garcia, el video que hacen esta muye bien, pero tema precios lo desconozco
Giorgiobcn
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 9:40 pm
Ubicació: Barcelona

Re: EM FALTA VIDEO!!!

EntradaAutor: soclanuvia » dj. març 14, 2013 10:51 pm

GOYA ha escrit:
Dafneta ha escrit:Hola maca!! nosaltres estem igual que tu...
hem pensat de comprar una càmara de video i fer-li un cartellet que possés algo aixi com " graba 5 minuts d'algun moment especial del casament i passa la càmara a un altre! que rutlli!!! " així cadascú graba un trosset de boda, des de la seva perspectiva!
Desprès juntes tots els trossets grabats i fas amb un editor de video, alguna coseta especial amb música i llestos!
No queda tant bé com un professional però si no pots per pressupost.. és la manera més asequible i senzilla de fer-ho!

Un petonet, i sort!!!



Yo no me fiaria, a ver como puede acabar la camara.


Jo potser em faria més no tant que es pogués fer malbé la camara com que algú borrés per error tot el grabat anteriorment... que hi ha gent molt negada amb la tecnologia!!! :t:t:
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants