Vestits nuvia Manresa

un gran any!

Vestits nuvia Manresa

EntradaAutor: senyirauxa » dt. feb. 26, 2013 12:07 pm

Hola!

Estic mirant tema vestits de núvia i em té tothom una mica acollonida perquè em caso aquest estiu i vaig començar a mirar vestits la setmana passada, i la gent em diu que vaig tardíssim.

Vull mirar per Manresa, que m'han dit que hi ha les següents botigues de núvia: Mis Mag, Dblanc, Desma i Pronovias. Passa que jo no busco el típic vestit de núvia, me n'he emprovat i em veig disfressada, no va amb mi (i he ensenyat fotos a les amigues i s'han fet un fart de riure, jo inclosa, en veure'm d'aquella manera! Simplement, no és el meu estil). Aixi que Pronovias el descarto totalment, m'he mirat els vestits per la web i no n'he trobat un de sol que m'agradi. Busco una cosa més... "hippie" (tot i que l'adjectiu no m'agradi).

Algú sap què tal la resta de botigues que us he posat? Com que no tenen web no sé de quin estil són. S'accepten altres propostes per la zona de Catalunya central. Barcelona ja ho tinc més o menys controlat, però vola provar sort més a prop abans d'haver de baixar.

Gràcies!
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Vestits nuvia Manresa

EntradaAutor: DoraDora » dt. feb. 26, 2013 1:01 pm

Vas justa pero amb tal de vendré avui dia vas un mes abans i t'ho preparan igual
Avatar de l’usuari
DoraDora
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 7:58 pm

Re: Vestits nuvia Manresa

EntradaAutor: zatara » dt. feb. 26, 2013 1:47 pm

Diria que no vas tan tard. Jo em caso d'aquí dues setmanes i vaig encarregar el vestit a finals de novembre (menys de quatre mesos abans).

De les botigues que has comentat, només conec Mis Mag, perquè la meva germana s'hi va comprar el vestit ja fa alguns anys. La veritat és que no recordo gaire si tenien vestits hippies... Jo m'he comprat el vestit a Igualada (a Outlet Núvies) i me'n vaig emprovar algun que podria ser més o menys de l'estil que busques.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Vestits nuvia Manresa

EntradaAutor: senyirauxa » dt. feb. 26, 2013 2:32 pm

Merci per les respostes i felicitats a la núvia que es casa aviat! :)

L'Outlet núvies d'Igualada me'l vaig mirar, ja, però em vaig emprovar molt poca cosa perquè no tenia temps. Hi he de tornar aquesta setmana o la vinent. La veritat és que tenen alguns vestits que m'agraden, però volia mirar també altres llocs per no quedar-me amb una sola botiga.
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: Vestits nuvia Manresa

EntradaAutor: Edeleta » dt. feb. 26, 2013 3:53 pm

A Manresa Dblanc i Pronovias van tancar ja fa temps... :--(
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Vestits nuvia Manresa

EntradaAutor: senyirauxa » dt. feb. 26, 2013 6:37 pm

Encara sort que m'avises! Merci.
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants