Duda con fecha de boda civil???

un gran any!

Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Dafneta » ds. feb. 16, 2013 1:09 pm

Alguien se ha casado por el ayuntamiento??

Este jueves por fin nos abren el expediente y nos darán la fecha de boda! sabéis cómo va de rápido? es decir, me darán fecha para dentro de 1 año o suele haber disponibilidad para casarse en 2 o 3 meses??

Gracias chicas!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Mabela » dg. feb. 17, 2013 12:53 pm

T'explico la nostra experiència. Un cop tens els papers tramitats, que no vol dir expedient obert, entre una cosa i l'altra passen un parell de mesos. Tens tot un any per a casar-te o sigui que suposo que et deuen poder donar hora i dia per a uns mesos vista. Vaja depén de l'ajuntament però no crec que hagis d'esperar un any, sinó hauries de renovar papers.

Espero haver-te ajudat! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Dafneta » dg. feb. 17, 2013 1:31 pm

Mabela ha escrit:T'explico la nostra experiència. Un cop tens els papers tramitats, que no vol dir expedient obert, entre una cosa i l'altra passen un parell de mesos. Tens tot un any per a casar-te o sigui que suposo que et deuen poder donar hora i dia per a uns mesos vista. Vaja depén de l'ajuntament però no crec que hagis d'esperar un any, sinó hauries de renovar papers.

Espero haver-te ajudat! *.-o-o.*


Siii Mabela moltes gràcies!! Però no entenc aquest parell de mesos que em dius, vam entregar la documentació i ens van fer esperar 2 mesos (potser vols dir això?) i passat aquests dos mesos, ja tindrem l'expedient obert i ens donaran data de cerimonia.
Suposo que has volgut dir aquests mesos perduts mentre s'obre l'expedient...

Moltes gràcies per contestar, un petonet!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: rieta » dg. feb. 17, 2013 4:16 pm

Hola Dafneta!!

Yo he ido esta semana xa pedir info al registro civil (y menos mal q fuí) y m dijeron q primero tenía q coger día xa presentar todos los papeles (DNI, certificado literal de nacimiento, de empadronamiento y la solicitud rellenada y firmada x los 2, más un testigo) y me dieron xa el 3 de mayo!! Supongo q tu estas en este paso no?

Una vez hecho esto, me dijo la chica q tardan unos 2-3 meses en aceptar los papeles y q cuando te avisan de q estan aceptados pues ya puedes coger fecha xa casarte. Total, q más o menos xa septiembre podré escoger fecha xa junio de 2014.

No sé si te ha servido de mucho, xo creo q es lo q yo le entendí a la chica del registro.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Anavlc » dg. feb. 17, 2013 5:35 pm

Madre mia 2 - 3 meses de espera?????? pues suerte que lo decis, porque el otro dia hablandolo me decian.. : naaah por lo civil en 2 meses te casas asi que no tengas prisa!!!....



Voy a reservar el restaurante para abril del año que viene( 2014) y mi intencion era casarme 1 mes antes por el juzgado y luego hacer el "paripe" en el restaurante cuando haga el convite..... y tenia pensado dejarlo para muuucho mas para adelante... pero viendo esto iré a preguntar.... vivo en un pueblo y aqui no habra tanto jaleo supongo pero bueno, al menos ire a preguntarlo!!!
Imatge
Anavlc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Dafneta » dg. feb. 17, 2013 5:59 pm

Si chicas, nosotros nos comprometimos en noviembre y entre conseguir toda la documentación y poder ir al reigstro a llevarlo todo, finalmente lo entregué un mes después, en diciembre. Y aquí ya me dieron cita para el 21 de Febrero (2 meses después) para ir con un testigo, y elegir ya la fecha. Y mi duda era esa, a partir de qué fecha me daran?

Almenos el post ha servido para saber más o menos el procedimiento a seguir y lo que tarda en tramitarse...
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: zatara » dl. feb. 18, 2013 9:12 am

Hola!

A mi em sembla que depèn d'on visqueu... Nosaltres vivim en un poble i bàsicament ens van dir que quan tinguéssim els papers els hi portéssim (sense demanar hora) i que els diguéssim quan ens anava bé passar-hi amb els testimonis a signar per poder tramitar l'expedient. Ara, representa que estan tramitant els papers al jutjat d'una població més gran, però fa temps que a l'ajuntament ens van reservar la sala... Suposo que si viviu en una ciutat gran, tot funciona diferent.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: rieta » dl. feb. 18, 2013 4:09 pm

zatara ha escrit:Hola!

A mi em sembla que depèn d'on visqueu... Nosaltres vivim en un poble i bàsicament ens van dir que quan tinguéssim els papers els hi portéssim (sense demanar hora) i que els diguéssim quan ens anava bé passar-hi amb els testimonis a signar per poder tramitar l'expedient. Ara, representa que estan tramitant els papers al jutjat d'una població més gran, però fa temps que a l'ajuntament ens van reservar la sala... Suposo que si viviu en una ciutat gran, tot funciona diferent.


Hola zatara!!

Doncs jo también pensava q aixo d'esperar tant sería més de ciutats com Bcn o d'altres de les rodalies. Jo sóc de Blanes (uns 40000 habitants) i tenia pensat d'anar al juny, xo vaig pasar x davant del Registre i vaig entrar a demanar informació. Quan em van dir q s'havia d'agafar dada (les estaven donant pel maig) x donar tots els papers no ho vaig dubtar i en vaig demanar!!
si hagues anat al juny, possiblement m'haurien donat pel setembre (a l'agost hi han vacances) i m'ho hauríen acceptat cap allà al novembre o desembre!!
El meu consell: anar a preguntar i si no fa falta dada per entregar res, millor q millor!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: xeta21 » dl. feb. 18, 2013 8:53 pm

Us comento! per que avui ja me mogut!!

He anat al Registre civil per la fe de vida i a mi me'l han donat al moment.
Al ajuntament he tingut que anar per els ultims 2 anys d'apadronament i me'l donaràn demà.
I l'altre paper el certificat de neixament el vaig demanar per internet i a les dues setmanes el tenia!

També he de dir que soc d'un poble ( santa eulàlia de ronçana) i potser per això es mes ràpid.. no he demanat hora ni re..

Vaig parlar amb el registre civil per obrir expedient al març! em casó al septembre.. però així una cosa menys!

Si teniu dubtes aviseu! :)
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: irenevb30 » dt. feb. 19, 2013 1:42 pm

Hola noietes!!!

Nosotros ya tenemos fecha y todo entregado. Os explico los pasos a seguir aunque lo mejor es llamar al registro civil del Ayuntamiento donde os queréis casar y que os expliquen bien como va porque puede haber alguna cosilla diferente pero por lo general siempre es igual.

Lo primero de todo ir al Registro Civil y recoger un papel que tendrás que llevar otro día relleno y al que tendrás que añadir la documentación que te piden que es: la partida de nacimiento de los dos y el padrón histórico de los dos.
Una vez tenéis esta documentación y el papel rellenado tenéis que ir a llevarlo al Registro Civil. En nuestro caso, ese día tuvo que venir también nuestro cuñado como testigo. Entregamos los papeles, le preguntaron si nos conocía si había coacción por parte de alguno para casarse y punto.
Nos dijeron que nos llamarían para darnos fecha para casarnos porque la Agenda del 2013 todavía no estaba abierta.

Nosotros llevamos todos los papeles el 25 o 26 de Junio del 2012 y en diciembre nos llamaron para darnos la fecha y la hora que nosotros habíamos solicitado (21 de Junio 2013 a las 13.30h) y nos dijeron que nos enviarían una carta para que lo tuviéramos por escrito (ya nos ha llegado).

Nosotros fuimos con mucho tiempo porque las ceremonias civiles no se hacen todas las semanas, y el día que se hacen sólo hacen 4 o 5. Nosotros teníamos muy claro que queríamos el día más próximo a la boda que haremos en el restaurante y gracias a hacerlo con tiempo lo hemos conseguido (la boda en el restaurante es el 23 de Junio).
También os digo que los papeles caducan al año. Por ese motivo nosotros fuimos el 25-26 de Junio porque como íbamos buscando el 21 sabíamos que no iban a estar caducados.

Bueno, espero haber aclarado dudas!
Imatge
Avatar de l’usuari
irenevb30
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: rieta » dt. feb. 19, 2013 7:07 pm

Hola irene!!

una pregunta, los papeles q caducan al año, a partir de q fecha empieza a contar ese año?? cuando los entregas o cuando te los aceptan??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: irenevb30 » dt. feb. 19, 2013 7:10 pm

rieta ha escrit:Hola irene!!

una pregunta, los papeles q caducan al año, a partir de q fecha empieza a contar ese año?? cuando los entregas o cuando te los aceptan??



Desde que los entregas. Nosotros los entregamos el 25 de Junio pues tenemos hasta el 24 de Junio como fecha límite.
Imatge
Avatar de l’usuari
irenevb30
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: rieta » dt. feb. 19, 2013 8:32 pm

ups!! pues entonces tendré q ir xa q me cambien la fecha!!

Muchas gracias!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: nela81 » dc. feb. 20, 2013 5:14 pm

En el meu cas vam entregar els papers la segona setmana de Febrer i tenim hora per anar a signar amb el testimoni la primera setmana de Març.

Desprès d'això no em queda clar si aquell dia directament em donen la conformitat perquè em casi o si els papers es queden un temps més en el registre i desprès ja et donen l'OK perquè puguis agafar data.
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: zatara » dc. feb. 20, 2013 8:11 pm

nela81 ha escrit:En el meu cas vam entregar els papers la segona setmana de Febrer i tenim hora per anar a signar amb el testimoni la primera setmana de Març.

Desprès d'això no em queda clar si aquell dia directament em donen la conformitat perquè em casi o si els papers es queden un temps més en el registre i desprès ja et donen l'OK perquè puguis agafar data.


Si ho vaig entendre bé, quan vas a firmar amb els testimonis, després tramiten els papers i et donen la confirmació més endavant; però segons on us caseu, potser us deixen pre-reservar el dia.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Dafneta » dv. feb. 22, 2013 8:47 am

Noies ahir vaig anar a la citació perque em donessin la data. Ara ja us puc parlar per experiència.
Jo soc de Terrassa, potser aqui es fa així i en un altre poble es fa d'una altra manera.. Resumeixo:

T'agafen la estadística emplenada, la fotocopia DNI del testigo, et fan firmar uns papers i et donen un numero d'expedient. Amb aquest numero t'en vas al ajuntament (en el meu cas em caso a l'ajuntament) allà et miren quins dies hi han lliures... i noies.. a mi m'estaven mirant pel mes d'Octubre perquè no quedava res lliure!!! només els hi quedava un divendres de Maig per la tarda.. i aquest és el que vaig agafar jo, en comtes de fer menjar farem sopar jeje

O sigui, que donar-te data no es ràpid, m'he la donaven cap a l'Octubre..
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: Carimu » dv. feb. 22, 2013 1:12 pm

Ostres, en divendres? I no has pensat en cassar-te divendres al ajumtament i fer la cerimonia el dia següent amb un paripe?
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: nela81 » dv. feb. 22, 2013 2:28 pm

Jo en el meu cas, quan m'hagin acceptat l'expedient ja tinc aparaulat amb l'ajuntament on em caso el dia.

Vaig preferir provar de preguntar abans mentre que espero a tota la burocràcia que quedar-me sense una data propera a la festassa al restaurant.

Suposo que depen també d'on et casis perquè si és a una ciutat gran segurament et diran que han d'esperar a tenir l'expedient acceptat, però si us caseu en un poble o localitat petit us animo a parlar-ho abans ja que normalment no t'hi posen pegues (bé, l'única que el dia que et volguis casar l'expedient ja estigui tancat....).
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: J&D » ds. feb. 23, 2013 4:39 pm

Nosotros somos de Igualada, pero nos casamos en el ayuntamiento de la Pobla de Claramunt que es donde esta el restaurante, nos casamos el Viernes antes de la boda y el Sabado viene el mismo Juez que nos ha casado el viernes para hacer la ceremonia en el restaurante y no cobra nada!!!, lo hacemos así pq nos hace grácia la ceremonia en el Jardín, y en cierta manera es como oficial, ya que no pueden sacar los papeles del ayuntamiento. De momento aún no tenemos confirmada la fecha pero ya hablamos con el ayuntamiento y nos dijerón que no hay problemas, que tienen dos jueces y que como el pueblo es pequeño y en el restaurante sólo hacen una boda por día...
Supongo que son ventajas de ser de pueblo :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
J&D
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

Re: Duda con fecha de boda civil???

EntradaAutor: rieta » dg. feb. 24, 2013 9:03 am

Yo x si acaso, pasaré mña x el Registro y si tengo q cambiar el día xa entregar los papeles pues si me lo pueden cambiar ya, q me lo cambien. No quiero q me caduquen los papeles y luego vuelta a hacer papeleo!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants