Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dl. març 11, 2013 1:48 pm

M'encanta ho de la diadema.

De fet havia pensat que si Can Ribas no tingués problema, ens podriem posar en cotnacte amb alguna floristeria (per exemple la que li vaig fer la sessió de fotos de Nadal, quesón actius en xarxes socials i tal, o una empresa de Cupcakes, etc) perquè ens cedeixin algo de producte i jo els citi en el blog.

Bé, s'ha de triar molt bé el col.laborador.

Anna, Les bombolles poden quedar molt xules!!!Totes bufamt , o enfocant les bombolles i totes les parelles desenfocades!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe2012 » dl. març 11, 2013 5:27 pm

Lo de las pompas de jabón me gusta mucho!!! Quisé hacerlo para mi boda, pero al final no.... Así que me encantaría!!

Cómo lo hacemos? Llevamos cada una su botecito?!

Por otro lado, el tiempo se nos echa un poco encima, no? Habría que ir mirando el tema que comenta floreta01, a ver si colaboran con nosotros y conseguimos lo de los cupcakes, flores, etc.

floreta01, eso lo miraras de "enllestir" tú misma?

: besito :
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 12, 2013 1:24 pm

Bones noies,

Finalment he pogut acabar de Can Ribas i ja tenim les coses més clares. Tenim la data aquí sobre, i hem d'anar tancant el tema ja. De fet, abans del cap de setmana hauriem de tenir tothom confirmat i decidit.

Bé, Can Ribas, ens demana una col.laboració per aspectes de neteja i espai (tindrem una persona dedicada a nosaltres per anar per tots els espais i un lloc per arreglar-vos, els banys del Saló dels Cirerers, que jo no he estat en aquest però diuen que és espectacular amb un mirall molt gran). Aquest cost s'ha de pagar. He intentat que el treguéssin però em diuen que l'ajusten molt de preu i que ells ja absorveixen una part del cost.

Això són 60€ a pagar entre totes les nuvies. Confirmades som 5 parelles i 4 noies sense parella. Si som aquestes, sortirà a 4€ cada una.

Ens deixaran fer servir els espais de la casa, els dos jardins de cerimònies (en un d'ells hi han unes bales de palla que poden donar molt de joc) la bicicleta holandesa típica de Can RIbas, el davant de la masia amb les pomes flotant a l'aigua...i l'atrezzo que volguem portar nosaltres. El lloc ja ho sabeu, dona molt de si i penso que és una bona oportunitat per acomiadar-vos dels vostres vestits!!

També tenim l'opció de quedar-nos a dinar per 30€. Faran un pica pica tipus cocktail, ja que aquell dia estaran fent tastos de menú en l'altre saló, per ho que serà un tipus de cuina molt cuidada. Això ens inclou també, esmorzar amb sucs, pastes i demés.

Però si no ens volem quedar a dinar podem fer només l'esmorzar i marxar quan acabem la sessió de fotos. Això costaria 8€ per persona i m'han comentat que el muntarien molt mono a l'estil Can RIbas, com us deia, amb sucs, cafès, pastes, aigues...

Tenim l'opció llavors de marxar les que volguem a dinar pels voltant de Can Ribas i continuar juntes l'estona que volguem.

Per tant si som les que estaveu confirmades, serien 12€ per persona amb l'esmorzar. I amb el dinar 34€ (insisteixo, això variarà segons les persones confirmades, ok?)

Així doncs, he de saber ja quantes som a la sessió del dia 24 per tancar-ho tot, ja que ja sabeu que darrere hi han moltes hores de dedicació preparant la sessió, abans i després!

Vinga noies, que ja ho tenim aquí!


Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Nuria7988 » dt. març 12, 2013 1:29 pm

Hola Laia!!!

Em sap greu, pero ni jo ni en Dani vindrem a la sesió.
Tinc el postboda (que naturalment el fas tu), i tot no pot ser.

Petons.
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: novi » dt. març 12, 2013 2:31 pm

Si ja estava indignada amb els 60 eurus x neteja, no us imagineu q ebs cobrin 8 x esnorçar!!! Perdona?? Me' l emporto d casa i surt gratis.

Trobo molt lleig q a falta de tants pocs dies ara vinguin amb aquests preus!! Pq podriem haber buscat opcions x fer la sessio gratuitament i no haber d pagar un duru

Jo a més venia amb la parella, x lo q serien 24 eurs i sense dinar!!

Alguna té algun lloc on poder fer la sessio d manera gratuita?? Podem buscar alternativa...

Compteu q si de moment Nuria i jo ens donem d bsixa el preu aumntarà i prevec q no serem les unikes...

PROPOSTES??
Mira q em feia ilu despedirme del vestit, xo no a qualsevol preu i d' akestes maneres...
Imatge
Avatar de l’usuari
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe-- » dt. març 12, 2013 2:53 pm

Yo no lo encuentro tan escandaloso (ya lo sabéis, porque lo hemos hablado por whatsapp). Creo que es lógico que cobren el alquiler del local (llámalo limpieza, llámalo entrada...) y por comer y desayunar también.
Yo quería iros a ver, así que en principio contad con mis 12€ (o lo que salga, claro). A ver si puedo animar a Eli para las fotos, y entonces ya somos dos más.
Noemi.
Avatar de l’usuari
Noe--
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 12, 2013 3:03 pm

Noe-- ha escrit:Yo no lo encuentro tan escandaloso (ya lo sabéis, porque lo hemos hablado por whatsapp). Creo que es lógico que cobren el alquiler del local (llámalo limpieza, llámalo entrada...) y por comer y desayunar también.
Yo quería iros a ver, así que en principio contad con mis 12€ (o lo que salga, claro). A ver si puedo animar a Eli para las fotos, y entonces ya somos dos más.



Ole Noemí! T'apuntes!! Genial és una bona noticia.
Si, al final 12€ no és res...amb ho bé que ho vam passar, crec que val la pena...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe2012 » dt. març 12, 2013 3:06 pm

Hola,

La verdad es que buscar a estas alturas otro sitio es muy justo y un problema.

Creo que en Can Ribas va a quedar todo espectacular, y es la última vez que vamos a vestirnos de novios. Sólo por eso ya estoy dispuesta a los 24€ por pareja. Pero claro, si hay gente que se va dando de baja.... no sé a cuanto subiría y si podríamos asumirlo.

Nosotros a comer no creo que nos quedemos, porque el precio que has comentado de la comida, floreta01, es por persona?!

Hay un sitio en Mollet, que se llama Gallecs, que es precioso. Ahí podríamos hacer la sesión de fotos de forma gratuita, creo. Pero nada de desayuno preparado, ni sitio donde vestirnos.... :s Hay una ermita muy bonita también.
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: novi » dt. març 12, 2013 3:07 pm

La cosa es q ho podiem haver trobat gratuitamnt.

Acabo d parlar amb Dolçeta i ella i elmarit también es donen d baixa.
Imatge
Avatar de l’usuari
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 12, 2013 3:09 pm

Noe2012 ha escrit:Hola,

La verdad es que buscar a estas alturas otro sitio es muy justo y un problema.

Creo que en Can Ribas va a quedar todo espectacular, y es la última vez que vamos a vestirnos de novios. Sólo por eso ya estoy dispuesta a los 24€ por pareja. Pero claro, si hay gente que se va dando de baja.... no sé a cuanto subiría y si podríamos asumirlo.

Nosotros a comer no creo que nos quedemos, porque el precio que has comentado de la comida, floreta01, es por persona?!

Hay un sitio en Mollet, que se llama Gallecs, que es precioso. Ahí podríamos hacer la sesión de fotos de forma gratuita, creo. Pero nada de desayuno preparado, ni sitio donde vestirnos.... :s Hay una ermita muy bonita también.



Hola Noe,

Si el peru que m'han donat és per persona, tant el dinar com l'esmorzar.

Jo crec que a setmana i mitja vista, amb la ubicació preparada (vaja jo m'he preparat les fotos en funció del lloc), és complicat.

A més a mi m'interessa que sigui un lloc que es conegui perquè em puguin fer ressó de la sessió...I crec que a més hi haurà gent que no estarà disposada a canviar-se a qualsevol lloc, ja es va proposar una sessió de núvies faun temps a la platja...

A veure què hi diu la resta.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe2012 » dt. març 12, 2013 4:32 pm

Ya, si por eso lo digo!! Si yo voto por ir a Can Ribas! Que merece mucho la pena y va a ser la última vez que nos vistamos de novios!

Además, también hay la opción de no coger el "desayuno" y pagar sólo el tema de la limpieza (4€ por persona). Y que cada uno se traiga algo de desayuno y ya está. Por mí lo haría así. Un par de Donuts y un Cacaolat y andando!
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 12, 2013 4:50 pm

Noe2012 ha escrit:Ya, si por eso lo digo!! Si yo voto por ir a Can Ribas! Que merece mucho la pena y va a ser la última vez que nos vistamos de novios!

Además, también hay la opción de no coger el "desayuno" y pagar sólo el tema de la limpieza (4€ por persona). Y que cada uno se traiga algo de desayuno y ya está. Por mí lo haría así. Un par de Donuts y un Cacaolat y andando!



Això ns si es podrà fer...posar-nos a fer el picnic allà no crec que es pugui quan és un restaurant...
Si una de les nostres embarassades es posés a menjar algo no passaria res, però totes...?
Vosaltres serieu els dos oi Noe?
Després farem una llista quan tinguem més confirmats o no.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe2012 » dt. març 12, 2013 5:04 pm

A ver... No se trata de hacer el picnic allí descarado....

Podemos ir 10 minutillos a la salita donde nos cambiamos y picar algo... No sé....
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: jennyjose » dt. març 12, 2013 5:18 pm

Chicas, yo si me cuesta 12 euros tampoco vendré :star::
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
Avatar de l’usuari
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe2012 » dt. març 12, 2013 5:24 pm

Yo, la verdad... Bastante me ha costado convencer a mi marido de que venga como para decirle ahora que tenemos que poner 24€.... :star:: Me va a mandar a paseo!! Jajaja.

Pero claro, si la gente se va rajando el coste irá subiendo.... ::brr::

No sé, pero si esto sigue así no creo que hagamos ninguna sesión de fotos.... :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 12, 2013 5:43 pm

Noies,

Des d'un primer moment es va plantejar fer aquesta sessió pq vosaltres ho vau demanar, per això em vaig oferir a tornar-vos a fer de fotògraf sense cap problema. Vaja que ha estat una cosa que semblava que us feia gràcia, i jo he pensat sempre que algo s'hauria de pagar. 12€ a mi, particularment no em sembla car, però ho heu de decidir vosaltres.

Veig que unes quantes us feu enrere...

Acabem el recompte de les que sí, i si veiem que no hi ha gent cancel.lem la sessió.

Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: desti28 » dt. març 12, 2013 5:56 pm

Ja ho he posat al facebook, jo pagaria els 4€ del cost que han imposat i punto. I esmorzar, doncs es queda mitja hora abans i s'esmorza algun descampat abans d'arribar o al mateix parquing, tampoc es tarda tant en menjar-se un donut o un sandwich, i així tampoc ho fem dintre del restaurant...i no embrutim... :t:t:
Entenc a la Laia, que despres dels mal de caps que ha tingut en preparar la sessió, en trucar a Can Ribas, etc, no és plan en cambiar de lloc a una setmana i poc de dia, penseu també en aixó...a mi em sap greu no venir a la sessió per tres raons, una perque em vull despedir del meu vestidet, dues, per la feinada que ha tingut la Laia, i tres, per veure-hos a totes i passar un matí esplendit!!! Va, fem'ho per nosaltres. >.-<:
I com també he dit al face...tinc un dubte en el tema de si Can Ribes tindràn accés a les nostres fotos, perquè crec que no en tenen dret, no? Vull dir que no ens regalen res...i visto lo visto, i que avui en dia no hi ha res gratis.......Can Riera (sense parlar del menú que us van cobrar) no van cobrar res pel lloguer del recinte o neteja, i en aquest cas, veig be que utilitzin les fotos com vulguin, es més, a Youtube poses Can Riera i el video de la sessió surt en segon lloc, vulguis o no, es publicitat indirecta.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Noe2012 » dt. març 12, 2013 8:03 pm

Yo también creo que, a estas alturas, no se tiene que cambiar la ubicación.

Lo único quizá, preguntar si es posible hacer la sesión de fotos sin la opción de desayuno.

Venimos bien desayunados todos de casa y ya está. Y si a alguien le entra mucha hambre siempre puede ir al coche un momentín a comerse cualquier tontería.

No sé, creo que en Can Ribas no tienen porqué imponer el tema del desayuno.
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 12, 2013 10:21 pm

A mi la veritat, que em fa vergonya trucar i dir això...jo ja em puc acomiadar de fer qualsevol col.laboració abmb Can Ribas pq haurem quedat que tela...

Escric a les dues que falten per contestar, faig recompte i sino cancel.lem la sessió. No hi ha altre opció noies....
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 12, 2013 11:39 pm

Hola chicas!! perdonad que haya estado ausente, pero tengo una de problemas encima, que tela. Para empezar he estado con una pielonefritis de baja, mi marido lleva desde antes de la boda cn unos dolores terribles de espalda y ahora en estos meses ha recaido de nuevo y finalmente es una hernia y el dia 19 tiene hora con el neurocirujano a ver si operan o que, porque esta recaida ha sido mucho más fuerte que las otras veces y no puede ni estar de pie. En fin.. Para terminar nos llamaron ayer que mi hermana tiene que pasar por una agresiva operación el lunes próximo y le espera una dura recuperación... Así que lo tengo muy cmplicado y como me hace mucha ilusión pues si Rafa estaba bien iriamos... Pero me parece que hay sitios donde pueden darnos los mismos servicios en cuestión de "paisaje" y no nos cobren hasta por respirar. Yo si tengo que pagar tanto por mantenimiento como 30 euros por comer, lo dejo para otra ocasión, wapis!! aunque me hacia mucha ilu, os lo repito! Si cambiais de sitio contad conmigo!! Yo particularmente prefiero un sitio menos bonito y donde podamos comer juntas o pasar algo más de rato... no se... es lo pienso,wapas! besos!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants