Temperatura nit finals Setembre

un gran any!

Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: nela81 » dl. gen. 21, 2013 12:40 pm

Hola guapes!!!

Sembla que lo del restaurant es comença a perfilar però ara em sorgeix el dubte de que és millor si casar-se pel matí o per la tarda.

Us explico: el restaurant està per la zona de Vilafranca i la nostra idea es casar-nos el dia 28 de Setembre.

Voldria saber per part de les noies que viviu allà si durant les nits en aquesta època de l'any fa fresqueta perquè tenim la possibilitat de muntar el ball al exterior i és una zona més xula que fer-ho a la sala interior on farem un banquet.

Però clar, si fa molta fresca i les noies han d'anar amb jaqueta la meva parella no ho veu gaire clar (encara que potser si possesin unes estufetes d'aquelles exteriors potser ho arreglaríem...)

La veritat és que m'encantaria casar-me per la tarda i per això ara li dono tantes voltes al cap....
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: Anna81 » dl. gen. 21, 2013 1:18 pm

El meu consell és que si et vols casar a la tarda, ho fagis a la tarda. Mai se sap el temps que pot fer (nosaltres vam anar a un casament davant del mar a mitjans d'Octubre pensant que ens pelariem de fred, i va donar la casualitat que aquell Octubre, de fred gens ni mica).
Nosaltres ens casem el 26 d'Octubre i serà de tarda si o si ja que no hi ha opció .... Jo penso que al final la gent s'adapta i ja calcula si passarà fred o no; la opció de posar estufes és bona :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: Mabela » dl. gen. 21, 2013 8:13 pm

nela81 ha escrit:Hola guapes!!!

Sembla que lo del restaurant es comença a perfilar però ara em sorgeix el dubte de que és millor si casar-se pel matí o per la tarda.

Us explico: el restaurant està per la zona de Vilafranca i la nostra idea es casar-nos el dia 28 de Setembre.

Voldria saber per part de les noies que viviu allà si durant les nits en aquesta època de l'any fa fresqueta perquè tenim la possibilitat de muntar el ball al exterior i és una zona més xula que fer-ho a la sala interior on farem un banquet.

Però clar, si fa molta fresca i les noies han d'anar amb jaqueta la meva parella no ho veu gaire clar (encara que potser si possesin unes estufetes d'aquelles exteriors potser ho arreglaríem...)

La veritat és que m'encantaria casar-me per la tarda i per això ara li dono tantes voltes al cap....

Estic amb l'Anna, és difícil preveure quin temps et farà al setembre a la tarda, però normalment aquests últims anys al setembre encara no fa fred, més aviat fa bon temps. Si et fa il·lusió casar-te de tarda no ho dubtis, contra el temps tampoc hi podem lluitar!
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: nela81 » dl. gen. 21, 2013 9:00 pm

Teniu tota la raó guapes!!!

Que tant pot ser que caigui el diluvi universal com que faci un dia esplèndid i càlid.

Decidit, per la tarda doncs!!! Ara només queda tancar demà el tema amb el restaurant i suposo que pagar aquesta setmana la paga i senyal (comença el festival de $$$$$ fora!!!)
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: Anna81 » dt. gen. 22, 2013 9:46 am

Veus, ara que ho dius, el 30 de Juliol vam anar a un casament i se suposa que aquella data ha de fer calor oi? Doncs va diluviar i vam passar un fred .....

Que bé!!! Ja dones la paga i senyal!! >.-<: >.-<: Quin és el guanyador?? Ara no se si l'has dit .... :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: Inma_Oscar » dc. gen. 30, 2013 5:48 pm

Jo em caso el 28 de setembre. Em escollit aquesta data perquè pensem que no farà tantíssima calor com a l´agost.
Esperem que no plogui, sabem que són dates que pot sortir un dia meravellós o pot ploure a bots i barrals...!!! Ja li portarem els ous a Santa Clara perquè faci bon temps...!!!
Jo per l´hora no em preocuparía, jo em casaré a les 18:00 de la tarda.
Vinga noies, que això ja està aquí...!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Inma_Oscar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 30, 2013 10:09 pm

Que bé,

Una companya de dia!!!!

I com portes els preparatius?

Jo de moment només tinc el restaurant i ara estic buscant fotògraf i començant a provar-me vestits...

Em diuen que vaig bé, però només de pensar en tot el que encara queda...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: Inma_Oscar » dj. gen. 31, 2013 8:52 am

nela81 ha escrit:Que bé,

Una companya de dia!!!!

I com portes els preparatius?

Jo de moment només tinc el restaurant i ara estic buscant fotògraf i començant a provar-me vestits...

Em diuen que vaig bé, però només de pensar en tot el que encara queda...



Hola Nela...!!!
Doncs jo crec que vaig bastant avançada, perquè la veritat que em falten poquetes coses.
Tenim restaurant. Ens casem a Can Pagès! El fotògraf també el tenim, es diuen tot fotografs i la veritat que fan una feina molt bona i ells són un encant de gent >.-<:
El vestit també el tinc. Si vols anar a mirar jo vaig anar a úrsula escoriza, està a Sta. Coloma de Gramenet. Són unes noies que són encantadores. Et provaran vestits fins que tu diguis prou... elles et busquen primer la idea que tu portes, però després segons vas avançant i veuen les teves preferències t´emproven altres vestits.
Si necessites ajut en alguna altra cosa, no dubtis en preguntar-me!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Inma_Oscar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: tianenca » dj. gen. 31, 2013 11:32 am

HOLA XULA!!!

JO TMB EM CASO EL 28.09.2013 COM TU PERÒ UN HORA MES TARD A LES 19.00 ESPERO QUE ENS FACI UN DIA ESPECTACULAR. HO FEM A CAN MARLET, PERÒ CONEC MOLT CAN PAGÈS PQ ES CASA LA MEVA MILLOR AMIGA ALLÀ AQUEST ANY
Imatge
Avatar de l’usuari
tianenca
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 15, 2012 4:07 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 31, 2013 1:00 pm

Bé, bé,

Ja en som 3 pel 28!!!!

El meu futurible està una mica preocupat perquè jo insisteixo en casar-nos de tarda i ell diu que es farà molt aviat de nit.

Per la qual cosa com que fem la cerimònia al mateix restaurant estic pensant en avançar-la a les 17:30 i així per les fotos del cocktail encara serà de dia (ja que he vist que aquell dia el sol es pon cap a les 19:30) i suposo que comptant 30 minuts de cerimònia ens posariem a sopar cap a les 20 i el ball començaria cap a les 23 que ja és una hora força adeqüada...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 31, 2013 1:05 pm

Inma_Oscar ha escrit:
nela81 ha escrit:Que bé,

Una companya de dia!!!!

I com portes els preparatius?

Jo de moment només tinc el restaurant i ara estic buscant fotògraf i començant a provar-me vestits...

Em diuen que vaig bé, però només de pensar en tot el que encara queda...



Hola Nela...!!!
Doncs jo crec que vaig bastant avançada, perquè la veritat que em falten poquetes coses.
Tenim restaurant. Ens casem a Can Pagès! El fotògraf també el tenim, es diuen tot fotografs i la veritat que fan una feina molt bona i ells són un encant de gent >.-<:
El vestit també el tinc. Si vols anar a mirar jo vaig anar a úrsula escoriza, està a Sta. Coloma de Gramenet. Són unes noies que són encantadores. Et provaran vestits fins que tu diguis prou... elles et busquen primer la idea que tu portes, però després segons vas avançant i veuen les teves preferències t´emproven altres vestits.
Si necessites ajut en alguna altra cosa, no dubtis en preguntar-me!!!


Hola guapa, gràcies pel consell.

Aquesta botiga no la coneixia.

Jo la setmana vinent vaig cap a la zona del Baix Llobregat i vull visitar Teresa Palacios (he llegit que també et deixa provar força cosa i ara mateix és el que necessito...) i Núvies Lour.

Ja hi he estat a Aire i també em van deixar provar tots els models que vaig voler i mira, ara que m'has dit aquesta botiga de Santa Coloma el pròxim cap de setmana cap allà que me'n vaig de cap...

La botiga és gran? Ho dic perquè m'acompanyen en la recerca ma mare, ma germana, la meva sogra i cunyada i clar necessitem lloc, jajajaja
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: tianenca » dj. gen. 31, 2013 3:03 pm

Jo vaig passar fa cosa de dues setmanes pel davant i vaig veure que era gran així que endavant vamos a ello!!!! *.-o-o.*

a és a més m'han dit que els preus están de lujo, jo vaig el 16 de febrer a veure si trobo alguna cosa se el estil que m'agrada pero....a veure que em troben! si no la setmana vinent vaig a vizens novias, que tmb están tots els vestits moooolt be de preus! :-)ok:
on fas tu el convit?



nela81 ha escrit:
Inma_Oscar ha escrit:
nela81 ha escrit:Que bé,

Una companya de dia!!!!



I com portes els preparatius?

Jo de moment només tinc el restaurant i ara estic buscant fotògraf i començant a provar-me vestits...

Em diuen que vaig bé, però només de pensar en tot el que encara queda...



Hola Nela...!!!
Doncs jo crec que vaig bastant avançada, perquè la veritat que em falten poquetes coses.
Tenim restaurant. Ens casem a Can Pagès! El fotògraf també el tenim, es diuen tot fotografs i la veritat que fan una feina molt bona i ells són un encant de gent >.-<:
El vestit també el tinc. Si vols anar a mirar jo vaig anar a úrsula escoriza, està a Sta. Coloma de Gramenet. Són unes noies que són encantadores. Et provaran vestits fins que tu diguis prou... elles et busquen primer la idea que tu portes, però després segons vas avançant i veuen les teves preferències t´emproven altres vestits.
Si necessites ajut en alguna altra cosa, no dubtis en preguntar-me!!!


Hola guapa, gràcies pel consell.

Aquesta botiga no la coneixia.

Jo la setmana vinent vaig cap a la zona del Baix Llobregat i vull visitar Teresa Palacios (he llegit que també et deixa provar força cosa i ara mateix és el que necessito...) i Núvies Lour.

Ja hi he estat a Aire i també em van deixar provar tots els models que vaig voler i mira, ara que m'has dit aquesta botiga de Santa Coloma el pròxim cap de setmana cap allà que me'n vaig de cap...

La botiga és gran? Ho dic perquè m'acompanyen en la recerca ma mare, ma germana, la meva sogra i cunyada i clar necessitem lloc, jajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
tianenca
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 15, 2012 4:07 pm

Re: Temperatura nit finals Setembre

EntradaAutor: Inma_Oscar » dt. feb. 12, 2013 9:21 am

Noies... com va el tema del vestit???
Heu vist alguna botiga més...????
Imatge
Avatar de l’usuari
Inma_Oscar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants