Salutació i comiat ceremònia religiosa

un gran any!

Salutació i comiat ceremònia religiosa

EntradaAutor: Mariahorse » dc. gen. 09, 2013 11:08 pm

Hola a totes!!!

sé que vaig a últim moment, però es que estic una mica desesperada... Nosaltres ens casem religiosament a l'esglèsia, però el mossèn és molt modern i ell vol ser un testimoni més del nostre matrimoni, i ens ha dit que la ceremònia (sense missa) la fem nosaltres i la montem al nostre gust, que mentre no sigui algo exagerat, fem el què vulguem literalment, si fem la salutació i el comiat de la ceremònia nosaltres i el llegim nosaltres i ho trobo perfectíssim; el meu novio ja m'ha dit que fa el comiat perquè no li fa tanta cosa com llegir la salutació, bé, la salutació doncs l'he de fer jo, després d'entrar jo a l'esglèsia, el problema és que sóc mooooolt nerviosa i només entrar sé que ploraré d'emoció i no podré dir paraula i tampoc sé ben bé què dir, ja que no vull aborrir a la gent i convidats què hi hagi, i bé el comiat encara sé menys què posar a l'escrit, ja que també l'hauré d'escriure jo per llegir-lo ell. Algú de vosaltres ho ha fet o ho farà? Què puc dir? Estic una mica desesperada perquè tot el què escric em sona una mica rollo i això no ho vull, sinó que sigui algo amb sentiment i interessant. Em podeu donar alguna idea? Gràcies d'antuvi!!!!!
Imatge

16 de febrer 2.013
Avatar de l’usuari
Mariahorse
 
Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

Re: Salutació i comiat ceremònia religiosa

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 7:46 pm

Deunidó Maria!!!
Això que comentes de la cerimònia pibta super bé, però per a mi seria un " marrón". Penso com tu, que quan vegis a tothom sortirà la plorera.
Perquè no proposes al mossen que ell faci la introducció/salutació???
Jo el que diria seria donar les gràcies a tothom, els que han vingut, per haver-se sat tant guapos, recordar-te del que ja no hi són....
Escric sobre la marxa, ehhhh.... Ànims Mariaaaaaaa!
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Salutació i comiat ceremònia religiosa

EntradaAutor: Mariahorse » ds. gen. 26, 2013 7:53 pm

Moltes gràcies per la teva opinió, a hores d'ara em sembla important, ja que ho tinc a la cantonada!!!! Estic dels nervis i cada dia més. Espero que tot i així surti bé l'escrit, ja que vaig fent borradors jo, jejejeje.
Imatge

16 de febrer 2.013
Avatar de l’usuari
Mariahorse
 
Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

Re: Salutació i comiat ceremònia religiosa

EntradaAutor: bauti1988 » ds. gen. 26, 2013 8:27 pm

Mariahorse ha escrit:Moltes gràcies per la teva opinió, a hores d'ara em sembla important, ja que ho tinc a la cantonada!!!! Estic dels nervis i cada dia més. Espero que tot i així surti bé l'escrit, ja que vaig fent borradors jo, jejejeje.



ànims que segur que ho faràs molt bé :)
Imatge
Avatar de l’usuari
bauti1988
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 265
Membre des de: dj. des. 13, 2012 12:07 pm

Re: Salutació i comiat ceremònia religiosa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. gen. 27, 2013 11:41 am

Hola MAriaHorse, nosaltres ens hem trobat en casaments com el teu, iel que fan els nuvis és fer participar els amics i família, així no teniu que fer-ho tot vosaltres.

A més, sempre hi ha algun amic o amiga, o familiar, que tenen aquest "don de gentes" i de bon rotllo i es relacionen molt be amb la gent, i poden donar-vos un cop de ma i improvisar, i si són més d'un millor.

Aquest 2012 ens ven trobar amb 2 nois, que no es coneixien de res, però van dur la cerimònia ells dos i semblaven que es coneixien tota la vida, parlaven dels nuvis de quan eren petits, de quan es van conèixer, amb un to humorístic bonísim.

Crec que no havia vist mai riure tan a un mossen.....

En un altra casament, es van organitzar per grups, i cada grup feia una part de la cerimònia, uns l'entrada dels nuvis amb lectures, altres un pas intermig explicant què és el matrimoni, etc, i un últim grup de comiat de la cerimònia, molt ben organitzat, potser hi havien unes 15 persones.

I sobretot si ets nerviosa, delega feina a amigues de confiança o familiars, no t'ho mengis tot tu per què si ho fas, ja començaras a posar-te nerviosa ara, i encara us queda una miqueta pel casament.....tot i que una núvia en el seu casament, supernerviosa, havia assajat unes lectures molt maques, i com que ho havia assajat moltes vegades a casa seva, li va sortir tot molt natural.

Vinga noies, ens Ballem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron