Preu vestits

un gran any!

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dv. gen. 18, 2013 7:21 pm

Per cert Xatilops que ja has arribat als 100 missatges!!!! *.-o-o.* : ban :
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: annita85 » ds. gen. 19, 2013 7:53 pm

Hola a totes!! Una pregunta amb quan de temps, heu mirat el vestit de nuvia??
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Anna81 » dg. gen. 20, 2013 10:46 am

annita85 ha escrit:Hola a totes!! Una pregunta amb quan de temps, heu mirat el vestit de nuvia??


Jo em caso a l'Octubre i el vaig trobar força ràpid; només vaig necessitar dues visites a Pronovias i al Desembre ja el comprava. Ara fins el Juliol no tinc la 1era proba :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Mabela » dg. gen. 20, 2013 12:54 pm

annita85 ha escrit:Hola a totes!! Una pregunta amb quan de temps, heu mirat el vestit de nuvia??

Jo el tinc comprat just de 6 mesos abans i vaig tardar un meset i mig a trobar res que m'agrades, això si només hi podia dedicar el dissabte...depén de si ja tens clar que vols i si t'agrada a la primera el que trobes. Quan et cases??
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Taky » dg. gen. 20, 2013 4:42 pm

Yo el mio me lo he comprado en pronovias y con descuento que hacian esos dias me a salido por 1.100 euros.
Taky
 
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 3:11 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: azukyqky » dt. gen. 22, 2013 12:21 pm

Hola guapes!! us recomano 100% que aneu a Jordi Dalmau! jo em vaig casar el 14/7/2012 i vaig portar un vestit d'ell i estic encantadisima!! no son barats pero el tracte i els vestits son de categoria!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
azukyqky
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 431
Membre des de: dg. set. 11, 2011 12:50 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: yoli123 » dt. gen. 22, 2013 2:10 pm

Yo vaig anar la setmana pasada a pronovias de Sabadell, y ya tinc vestit! A la primera! La veritat es que tenia molt clar el que volía. El tracte genial,y molt ve de preu la veritat.
Avatar de l’usuari
yoli123
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 20, 2013 8:58 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: lanumi » dt. gen. 22, 2013 5:47 pm

azukyqky ha escrit:Hola guapes!! us recomano 100% que aneu a Jordi Dalmau! jo em vaig casar el 14/7/2012 i vaig portar un vestit d'ell i estic encantadisima!! no son barats pero el tracte i els vestits son de categoria!!!

Jo tinc clar que vull un Jordi Dalmau!;)
lanumi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: annita85 » dc. gen. 23, 2013 5:12 am

Mabela ha escrit:
annita85 ha escrit:Hola a totes!! Una pregunta amb quan de temps, heu mirat el vestit de nuvia??

Jo el tinc comprat just de 6 mesos abans i vaig tardar un meset i mig a trobar res que m'agrades, això si només hi podia dedicar el dissabte...depén de si ja tens clar que vols i si t'agrada a la primera el que trobes. Quan et cases??


Em caso l'any que ve, fins setembre-octubre no tinc pensat començar a mirar res, pero tenia curiositat en saber vosaltres que us caseu aquest any quan vau començar a mirar. A veure si quan comenci no trigo gaire en trobar un que m'agradi. Gràcies ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Mabela » dc. gen. 23, 2013 7:42 am

Mira Annita, jo em caso al juny i m'hi vaig posar a finals d'octubre d'aquest any. Vaig tardar un meset i mig a trobar-lo. Havia mirat per internet les botigues on volia anar per fer una mica de tria, però al arribar en directe, veus ben bé, com és el vestit i com et queda. No sempre el que t'agrada d'entrada és el que et queda millor!
SI MIRES setembre octubre, bé perquè ja seràn de nova temporada. Has de comptar un 1/2 any abans. Quan et cases¿?
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: yoli123 » dc. gen. 23, 2013 2:11 pm

Annita, yo hem caso el 25 d'agost y he començat a mirar aquest mes de gener, y ya el tinc!
Avatar de l’usuari
yoli123
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 20, 2013 8:58 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: bauti1988 » dc. gen. 23, 2013 6:50 pm

Jo també tinc ja el meu vestit!!! Estic molt molt contenta!!! He descobert una casa que te vestits maquíssims i molt bé de preu, pq es el primer any que fan núvies i no es poden flipar. M'ha sortit per 600€ i el material és de molt bona qualitat. La llàstima és que si no viviu a Madrid no us puc recomanar la botiga, pq està a Móstoles! Jo vaig buscar a veure si la mateixa marca tenia a Bcn (per evitar traslladar el vestit, pq em caso a Bcn) però res...

Ara a esperar que comencin les proves...
Ànims que ja veureu com un cop el trobes, saps que és el teu! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Avatar de l’usuari
bauti1988
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 265
Membre des de: dj. des. 13, 2012 12:07 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Anbarcas » dc. gen. 23, 2013 8:52 pm

Jo hem caso al setembre i mel vaig mirar el primer dia just cuan faltava un any!

Per cert, si us interesa, ha Mataró han obert una botiga nova. Camí del Mig, nº88, no hi he anat, ni la he vista, no trobo que tinguin web. Així que no se, si alguna es de Mataró i ho vol mirar...
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: rieta » dc. gen. 23, 2013 10:14 pm

Mabela ha escrit:Mira Annita, jo em caso al juny i m'hi vaig posar a finals d'octubre d'aquest any. Vaig tardar un meset i mig a trobar-lo. Havia mirat per internet les botigues on volia anar per fer una mica de tria, però al arribar en directe, veus ben bé, com és el vestit i com et queda. No sempre el que t'agrada d'entrada és el que et queda millor!
SI MIRES setembre octubre, bé perquè ja seràn de nova temporada. Has de comptar un 1/2 any abans. Quan et cases¿?


Hola Marbela!
jo em caso el juny de 2014 x tant faré com tu i cap a octubre-novembre començaré a mirar i així també podré veure els de la nova temporada. No sabia ben bé quan começar, xo si dius q amb mig anyet vas bé, doncs decidida, a esperar fins l'octubre!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: annita85 » dj. gen. 24, 2013 1:03 am

rieta ha escrit:
Mabela ha escrit:Mira Annita, jo em caso al juny i m'hi vaig posar a finals d'octubre d'aquest any. Vaig tardar un meset i mig a trobar-lo. Havia mirat per internet les botigues on volia anar per fer una mica de tria, però al arribar en directe, veus ben bé, com és el vestit i com et queda. No sempre el que t'agrada d'entrada és el que et queda millor!
SI MIRES setembre octubre, bé perquè ja seràn de nova temporada. Has de comptar un 1/2 any abans. Quan et cases¿?


Hola Marbela!
jo em caso el juny de 2014 x tant faré com tu i cap a octubre-novembre començaré a mirar i així també podré veure els de la nova temporada. No sabia ben bé quan começar, xo si dius q amb mig anyet vas bé, doncs decidida, a esperar fins l'octubre!!


Hola! Doncs em caso al juliol del 2014, aixi que a amb el que dieu fins a finals d'any no començaré a mirar, a no ser que m'entri la impaciència quan vegi la nova temporada jejej! Gràcies.
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: gemma87 » dl. feb. 04, 2013 7:12 pm

hola noies aquí una infiltrada del 2014, jo em caso al setembre, per tant fins a principis de l'any que ve no tinc intenció de mirar vestits.

de totes maneres he fet ullades per internet i trobo que la casa Vincenz novies,a barna tenen st Patrick i altres marques que no estan gens malament, a més he vist que et regalen el can can, la lliga i el coixi pels anells.

salutacions.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Inma_Oscar » dt. feb. 05, 2013 10:33 am

xatilops ha escrit:Yo tengo fichado un vestido de pronovias que cuesta 2970€. He mirado muuuuchos vestidos y es el único que me gusta. Supongo que iré a una tienda multimarca ( por llamarlo de alguna manera) y que allí me asesoren.


Hay tiendas que aunque ellas no lo tengan te lo pueden pedir, como por ejemplo la que ha dicho una chica antes. Úrsula Escoriza en Santa Coloma de Gramenet.
Yo me lo fuí a mirar a aire, y les dije el modelo que quería y ellas me lo han pedido y mucho más barato...!!! Además la atención es increíble...!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Inma_Oscar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: annita85 » ds. feb. 09, 2013 2:45 pm

Inma_Oscar ha escrit:
xatilops ha escrit:Yo tengo fichado un vestido de pronovias que cuesta 2970€. He mirado muuuuchos vestidos y es el único que me gusta. Supongo que iré a una tienda multimarca ( por llamarlo de alguna manera) y que allí me asesoren.


Hay tiendas que aunque ellas no lo tengan te lo pueden pedir, como por ejemplo la que ha dicho una chica antes. Úrsula Escoriza en Santa Coloma de Gramenet.
Yo me lo fuí a mirar a aire, y les dije el modelo que quería y ellas me lo han pedido y mucho más barato...!!! Además la atención es increíble...!!!


Una preguntilla, que no me queda muy claro, por ejemplo si a mi me gusta un vestido de esta colección del 2013 de Aire y voy a Ursula Escoriza y le digo me gusta el Rizo de Aire me lo traerían? Pero que precio seria el mismo que en la tienda de Aire o seria mas barato?
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » ds. feb. 09, 2013 9:13 pm

Noies,

Sabeu si en el preu que et donen a una botiga d'un vestit és el preu amb arreglos inclosos? O això ho hauria de preguntar?

Sabeu com funciona a Pedro Clavero i Úrsula Escoriza?

Gràcies!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: bauti1988 » dg. feb. 10, 2013 9:47 am

nela81 ha escrit:Noies,

Sabeu si en el preu que et donen a una botiga d'un vestit és el preu amb arreglos inclosos? O això ho hauria de preguntar?

Sabeu com funciona a Pedro Clavero i Úrsula Escoriza?

Gràcies!!!




Ho hauries de preguntar!! Depèn de la botiga, però jo crec que la majoria els inclouen.
Imatge
Avatar de l’usuari
bauti1988
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 265
Membre des de: dj. des. 13, 2012 12:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants