Preu vestits

un gran any!

Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 02, 2013 6:27 pm

Hola noies,

Volia saber si en aquest fòrum tenim alguna secció o post on per col.leccions anem penjant els preus dels vestits (Pronovias, Aire, Rosa Clarà, etc....)

Gràcies,
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Anna81 » dj. gen. 03, 2013 9:58 am

Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Mary Claire » dj. gen. 03, 2013 3:27 pm

Jo me l'he comprat a Pronovias i m'ha sortit molt bé de preu, vaig agafar una oferta que feien un 10% de descompte, i amb un xal i el cancan, no em va arribar als 1000 euros!!! però segur que pots trobar webs on surtin els preus... :-)ok:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 03, 2013 6:54 pm

Anna81 ha escrit:Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)


Doncs m'apuntaré a veure que. Tinc exàmens les dues pròximes setmanes i a veure si la darrera setmana de gener ja començo a anar a emprovar-me models. neu:-D
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: vintage » dj. gen. 03, 2013 10:54 pm

Per si us serveix la meva experiència, a principis de l'any passat vaig anar a provar-me vestits a Pronovias, al final no me'l vaig agafar però durant tot l'any hem van estar enviant missatges d'ofertes que feien tipus 10% i 20% de descompte, presentació de la nova colecció, liquidació de coleccions a bon preu...o sigui que millor no precipitar-se
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dv. gen. 04, 2013 8:56 am

Anna81 ha escrit:Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)


Doncs m'he registrat i no he vist on és aquest PDF que comentes. Tu el tens?

Me'l podries enviar? Gràcies!!!

Per cert, quan temps soleu estar de mitjana en una botiga? És per provar de planificar varies visites en un dissabte...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: elirovi » dv. gen. 04, 2013 9:34 am

nela81 ha escrit:
Anna81 ha escrit:Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)


Doncs m'he registrat i no he vist on és aquest PDF que comentes. Tu el tens?

Me'l podries enviar? Gràcies!!!

Per cert, quan temps soleu estar de mitjana en una botiga? És per provar de planificar varies visites en un dissabte...


Yo solo fui a dos tiendas a mirar. en una estuve cerca de 3h y en la otra poco más de 1h. Depende de los vestidos que te pruebes y de la prisa que tengan las dependientas
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Anna81 » dv. gen. 04, 2013 9:41 am

nela81 ha escrit:
Anna81 ha escrit:Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)


Doncs m'he registrat i no he vist on és aquest PDF que comentes. Tu el tens?

Me'l podries enviar? Gràcies!!!

Per cert, quan temps soleu estar de mitjana en una botiga? És per provar de planificar varies visites en un dissabte...


Jo tenia hora a les 17:00 i vam sortir d'allà a quarts de vuit.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Mabela » dv. gen. 04, 2013 10:01 am

elirovi ha escrit:
nela81 ha escrit:
Anna81 ha escrit:Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)


Doncs m'he registrat i no he vist on és aquest PDF que comentes. Tu el tens?

Me'l podries enviar? Gràcies!!!

Per cert, quan temps soleu estar de mitjana en una botiga? És per provar de planificar varies visites en un dissabte...


Yo solo fui a dos tiendas a mirar. en una estuve cerca de 3h y en la otra poco más de 1h. Depende de los vestidos que te pruebes y de la prisa que tengan las dependientas

Jo de tu no em demanaria massa visites el mateix dia, i si ho fas fes una al matí i una altra a la tarda. Jo el primer dia que vaig anar mirar vestits em vaig agafar dues visites seguides, una darrera l'altra i vaig acabar atabalada!!! no t'ho recomano. La durada depén, si truques a les botigues t'acostumen a dir una horeta o horeta i mitja.però depén. ::2013::
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Elinchen » dl. gen. 14, 2013 10:48 am

nela81 ha escrit:Hola noies,

Volia saber si en aquest fòrum tenim alguna secció o post on per col.leccions anem penjant els preus dels vestits (Pronovias, Aire, Rosa Clarà, etc....)

Gràcies,



Hola!! jo estic venent el meu de Manuel Mota preciós!! Si estàs interessada ja saps!
Elinchen
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:37 am

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Anna81 » dl. gen. 14, 2013 11:16 am

nela81 ha escrit:
Anna81 ha escrit:Dooooncs em sembla que no (o almenys jo no la vaig saber trobar en el seu moment jejeje). Ara si et registres a la web de Pronovias et pots descarregar un PDF amb tots els preus que, vulguis que no, va molt bé :-)


Doncs m'he registrat i no he vist on és aquest PDF que comentes. Tu el tens?

Me'l podries enviar? Gràcies!!!

Per cert, quan temps soleu estar de mitjana en una botiga? És per provar de planificar varies visites en un dissabte...


Ai perdona!! Se m'havia passat totalment la primera pregunta!! Si que el tinc el PDF! Si em passes el teu mail per missatge privat te l'envio :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Preu vestits

EntradaAutor: lanumi » dl. gen. 14, 2013 2:29 pm

Hola!ami tambe m'interessa el pdf!t'envio un privat,gràcies!!
lanumi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: Juli » dj. gen. 17, 2013 10:51 am

Chicas, yo recuerdo cuando buscaba vestidos por internet, antes de ir a las tiendas, apuntaba los nombres de los modelos que me gustaban y buscaba el precio por internet, habia un foro donde salian los precios de casi todos los modelos.

De todas maneras, si pillais ofertas en primeras marcas quizas os salga bien de precio, pero a mi en Pronovias, uno de temporada me costó una pasta... demasiada... no solo el vestido sino todo el conjunto...
Por otro lado, teneis Ursula Escoriza que para mi es una de las mejores tiendas por atención, servicio y precios, donde tienen un montón de vestidos y a unos precios geniales!! por menos de 1000 euros o poco más de los 1000 teneis el vestido con todos los complementos y ademas os regalan cosas, que yo en pronovias me dejé 2.700 euros y no me regalaron ni las gracias! :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 7:21 pm

Yo tengo fichado un vestido de pronovias que cuesta 2970€. He mirado muuuuchos vestidos y es el único que me gusta. Supongo que iré a una tienda multimarca ( por llamarlo de alguna manera) y que allí me asesoren.
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 7:24 pm

Per cert, si us feu fans de Pronovias al Facebook, de tant en tant van publicant promocions i descomptes.
A veure si els podem aprofitar!!!
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 17, 2013 8:37 pm

Dissabte 26 fan un outlet a les botigues.
Dona la casualitat q era la data q jo havia demanat per fer la primera visita i m'han trucat x dir- me que aquell dia no hi hauran models de la col.lecció 2013.

O sia que el 26 aniré a cotillear al outlet i un altra dia l'agafaré x veure els de la col.lecció.
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 10:09 pm

Que bé, això del dia 26 no ho sabia.
Llavors hi haurà vestits d'altres temporades???
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dv. gen. 18, 2013 10:20 am

xatilops ha escrit:Que bé, això del dia 26 no ho sabia.
Llavors hi haurà vestits d'altres temporades???


Això m'han dit, que aquell dia només és outlet i que llavors no tindran els vestits de la temporada actual!!!

A mi em sembla fantàstic però tot just el 26 començo a buscar i si no em convenç gaire amb lo cagadubtes que sóc sé que no me l'agafaré (i em fa por desprès penedir-me si al final el que m'agafo és semblant però més car....) :-/
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: xatilops » dv. gen. 18, 2013 2:38 pm

Anims nela! A veure si tens un amor a primera vista amb algun vestit! I si et surt bé de preu, encara millor!!!
Ja ens explicaràs!!!
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Preu vestits

EntradaAutor: nela81 » dv. gen. 18, 2013 7:20 pm

Sí és que el meu problema és que amors a primera vista pocs.....

Però a veure si per un cop...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron