PErdudissima amb tema preus!

un gran any!

PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: crissie » dv. des. 21, 2012 11:00 pm

Hola!!!!
Jo vaig una mica al revés...
Resulta que Ara que he estat mare per segon cop, hem decidit casar-nos, i em fa un ilusió brutal! però és clar, tinc un nen de 2,5 anys i una nena de 10 mesos + la feina i no tinc temps per res...
No sé ni per on començar...
Sé que primer he d'abar al registre civil, però després ja no sé res...Us pregunto, ok?

- No tenim clar si església o no esglesia...PEr fer-ho per esglesia hem de fer curset pre--matrimonial, confirmació, etc?
- Ni idea on fer-ho...Hem calculatq ue serem entre 80 i 100 persones...EL que passa és que jo tinc una familia un tant especial...ningú es porta bé amb ningú i no vull estar incòmode ni ppendent de les trifulques, és per això que tenim clar que no volem un banquet amb taules, sinó un dinar o sopar de peu...Una cosa un pèl més informal, pe`ro sense que deixi de ser preciosissim...i no ho sé si això de menjar d epeu es pot fer a tot arreu.
- Per altre banda busquem un lloc que sigui molt bonic...com totesoi?JAJAJAJA! Haviem pensat en una casa rural per exemple..Un lloc on no haguem d'estar pendents del rellotge i que sigui exclusiu per nosaltres.
- Tampoc tinc ni idea d'on mirar vestits! Vull casar-me de blanc, però no rollo infanta...l'estil seria hippi-piji ::love:: *.-o-o.* neu:-D Em recomaneu alguna web?

I per finalitzar i la pregunta més compromesa.... Em podrieu dir mooooolt per sobre un interval de calers? és que no tenim ni idea de que pot costar una boda...però ni idea!!!!!!! I per començar a fer algun plan...Ja sé que depen moltissiim de tot, pe`ro molt per sobre???
Amb què he de comptar?

- Lloguer de l'espai
- Catering
- VEstits
- Fotògraf
- Invitacions
- Detall de casament

Què més?

Sóc un desastre...ho sé -|-)
crissie
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. des. 16, 2012 2:54 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Carimu » ds. des. 22, 2012 12:25 pm

Hola. Jo Em vaig cassar a la Tria una casa maquissima que si vas a veure t'enamorara, pero pica una mica, uns 3500 euros de divendres a diumenge. Poden quedar-se a dormir 22 persones, y te un saló per bodes maquissim, no hi ha horaris, ni altres bodes i un paissatge de somni rollo la Toscana. La dona de la casa et recomana uns cuans caterings, jo crec que lo que vols et pot sortir mes barat i tot, jo m'enrecordo que un catering ens va oferir aixo mateix del pica pica, i allí es un encert
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Carimu » ds. des. 22, 2012 12:30 pm

Hola. Jo Em vaig cassar a la Tria una casa maquissima que si vas a veure t'enamorara, pero pica una mica, uns 3500 euros de divendres a diumenge. Poden quedar-se a dormir 22 persones, y te un saló per bodes maquissim, no hi ha horaris, ni altres bodes i un paissatge de somni rollo la Toscana. I per dintre sembla un castell. La dona de la casa et recomana uns cuans caterings, jo crec que lo que vols et pot sortir mes barat i tot, jo m'enrecordo que un catering ens va oferir aixo mateix del pica pica, i allí es un encert. Potser Per. Dir-te alguna cosa podría ser uns 70 euros per invitat.

Altre casa mes barata es cal puntes pero no la conec tan be.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Carimu » ds. des. 22, 2012 12:39 pm

Fotograf hi ha de tots els preus, i tot depen de lo que vulguis, si vols Albums, video, etc hi han que t'inclueixen de tot, Albums Per Els pares, preboda etc aquest dolencia rondar 2500-3000 pero hi han que et donen l'opcio de donar-te totes les fotos en alta definició en un cd i et pots fer l'albúm. Si vols mes informació d'aixo m'ho dius.

Necessitaras tambe Dj potser un 400 euros

Flors depen de la decoració que facis

La cerimonia civil de la Tria es preciosa, possan unas bales de palla sota un arbre.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Mireser » ds. des. 22, 2012 9:16 pm

Hola!

Doncs jo em caso a Ca n'Alzina, es com una masia al mig de la muntanya, està a Igualada. No hem de llogar l'espai, al menú si li sumes la barra lliure i el DJ ens surt a uns 100 euros per persona lo més barat, si vols altres plats pot sortir per 130 o 140. Si fas la cerimònia civil allà et costa 1000 euros mes. Si ho fas per l'església es menys perque només has de donar algo al cura. Jo em caso civil, no sé que has de fer per la religiosa.

Nosaltres el fotògraf hem fet lo que et diu la Carimu, fotos en un cd i un video sense editar per 600 euros.

El vestit compta amb uns 1000 com a minim a no ser que busquis vestit normal de festa que llavors amb 400 en tens prou.

Les invitacions també depen de com les vulguis, jo 50 invitacions em surten per menys de 100 euros.

I els detalls també depen, et pots gastar entre 2 i 6 euros per persona algo senzillet.

Deprés el traje del nuvi, les flors, si vols autocars, complements de nuvia, les aliançes,...

Nosaltres comptem que tot això seran uns 9000 euros mes o menys i ho fem barato barato tot jeje.

Fareu viatge de nuvis?? amb nens o sense??
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireser
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: crissie » dg. des. 23, 2012 5:44 pm

Gràcies noies! m'ho miraré tot amb calma i us explico!
crissie
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. des. 16, 2012 2:54 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Winnie » dc. des. 26, 2012 9:56 pm

Holaaa!!! Nosaltres hem escollit la Porxada d'en Sidro... un resturant intim, que només fa una celebració per dia...
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Winnie » dc. des. 26, 2012 9:58 pm

Per cert, està molt bé de preu, els minim són bastant equilibrats. I si et cases en divendres o diumenge no hi ha minims!! Pots fer la cerimonia allà mateix i diuen que la festa és diferent i molt divertida...
Ja ens diràs! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: nela81 » dt. gen. 01, 2013 10:17 pm

Winnie ha escrit:Holaaa!!! Nosaltres hem escollit la Porxada d'en Sidro... un resturant intim, que només fa una celebració per dia...


Però aquí tenen dos sales on en cadascuna fan només una boda per dia,n? Crec que això vaig entendre quan vaig parlar amb la dona que hi havien dos espais un es deia el Jardinet (tipus carpa) i l'altre no me'n recordo...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Mesa » dc. gen. 02, 2013 5:53 pm

Hola! Mira't també la Masia Font del Tort, es una masia petitona però està molt bé, els preus molt competitius, jo em vaig casar al Setembre i vaig acabar molt i molt contenta!!! Està a Montcada i Reixach (Carretera de Sant Adrià a la Roca). També et penjo un planning que jo vaig seguir més o menys per si et serveix per planificar-te (el número es els mesos amb antelació, ok?)

10 Calculo nº invitados e importe aproximado
Mirar lugar banquete
Tramitar papeleo

8 Cerrar un depósito restaurante
Mirar vestido y reserva en firme
Visita a la Seu del Districte (después de fiestas)

7 Comunicar a la empresa de fecha de la boda
Empezar a mirar viaje de novios

6 Reservar viaje de novios
Mirar invitaciones y reservarlas
Pensar en la música

5 Traje del novio
Seleccionar peluquería y maquillaje

4 Recopilar direcciones para enviar las invitaciones
Preparar un plano en caso de que el banquete esté lejos
Reserva en firme del vestido si no se ha hecho todavía
Empezar a mirar complementos vestido
Precios para transporte público de invitados?
Preparar una agenda para los invitados que haya que dar la invitación en mano

3 Enviar invitaciones
Preparar música ceremonia
Regalitos invitados
Flores?
Zapatos novia para la prueba del vestido
Prueba del vestido
Reserva hotel para la noche de boda?

2 Compra anillos
Prueba maquillaje y peluquería
Padrinos, testigos y quien lleva anillos?
Prueba de los menús
Coche de los novios, ¿cuál?
Vacunación para el viaje de novios??
Complementos vestido novio

1 Ensayar baile??
Llamar a los invitados que no hayan confirmado
Pensar en lo necesario para el viaje de novios
Preparar el protocolo de la ceremonia
Distribuir a los invitados en las mesas del banquete
¿Prueba vestido?
Empezar a verificar todos los servicios reservados

15 dias Acabar de verificar todos los servicios reservados
Comprar bolsas de gominolas para los niños
Recoger vestidos
Plano de las mesas
¿Prueba del menú?
Recoger alianzas

1 semana Pasar al restaurante la confirmación final del número de invitados
¿Última prueba del vestido?
Ramo de novia?
Preparar las maletas para el viaje!!!

1 dia Manicura


Espero que te sirva. Ay que envidia que me dais!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: crissie » dl. gen. 07, 2013 6:08 pm

Noies, moltes gràcies!!! doncs ens hem anat animant, animant...i al final, en principi ens casarem La "Masia la GArriaga de Castelladral"...no vegis...per només voler un pa amb tomata....aix...

Una altre pregunteta....quan es va a llocs tan "lluny"com es fa??? arribes allà vestida i maquillada o et prepares allà?
crissie
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. des. 16, 2012 2:54 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Carimu » dl. gen. 07, 2013 6:14 pm

Es un Lloc precios!!! Has escollit genial. Jo crece que es millor que et vesteixes allá, per les fotos o Per tot queda mes bonic, pero si vols empotrar-te fins allá la maquilladora i perruquer potser et surt mes car, encara que jo crec que mereix la pena.

Vaig veure en el seu blog unes bodes que eren de conte, pero la que mes Em va agradar de totes, una al Bosc, espectacular.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: Pilux » dc. gen. 09, 2013 11:30 am

Hola Crissie!
Pel que expliques, jo també crec que seria millor que et vesteixis allà, crec que serà més còmode que no després fer un llarg trajecte amb cotxe! Jo em caso només a 30 minuts d'on visc i em vestiré allà per més comoditat.
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: crissie » dg. març 17, 2013 9:20 am

HOla noies!!! al final hi ha hagut canvi de plans i ens casem al DALMAU!
JA estic decidint vestit, catering i tota la pesca..Aix+o s'apropa!
crissie
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. des. 16, 2012 2:54 pm

Re: PErdudissima amb tema preus!

EntradaAutor: wedding » dg. març 17, 2013 10:45 am

On està Dalmau? Es una masia per llogar ?
wedding
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 17, 2013 10:38 am


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron