ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

un gran any!

ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: nelius » dt. des. 18, 2012 1:10 pm

Hola!!

Com van els preparatius? Nosaltres ja tenim el restaurant, fotògraf, invitacions, vestit... però ens falten algunes cosetes que no sabem per on buscar:
- Cerimoniant per casament civil... algú ens pot orientar si coneix alguna persona que faci de jutge en les celebracions? (aquesta mena d'actor que dirigeix una mica la cerimònia)
- Viatge: Volem fer Tanzània - Mauricio (o alguna illa que no sigui la típica).. algú ho ha fet i recomanaria la seva agència?
- Hotel de noces... ens casem a Òdena, així que estem buscant algun lloc per passar la nit de noces que estigui bé.

Gràcies i ànims amb tots els preparatius!!!
nelius
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. des. 18, 2012 1:06 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: nelius » dt. des. 18, 2012 1:11 pm

Ah! Per cert, i també tenim dubtes sobre la paperassa per celebrar el matrimoni civil a l'Ajuntament de Barcelona. Hem entregat tots els papers a la seu de Sant Andreu, però fa més d'1 mes i encara no ens han trucat... quant triguen?
nelius
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. des. 18, 2012 1:06 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: elirovi » dt. des. 18, 2012 2:44 pm

Donde os casais? yo soy de igualada y por ahí solo te puedo recomendar el hotel ciutat d'igualada pero no se como te saldra de precio...
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: tianenca » dt. des. 18, 2012 3:53 pm

hola!!!

el papers triguen eh, a mi em van dir que prop de 2 mesos....i que truqués passa't aquest temps...així que ja et queda menys :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
tianenca
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 15, 2012 4:07 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: nelius » dc. des. 19, 2012 11:18 am

Hola!

Just ahir a la tarda ens van trucar per donar-nos hora per l'Ajuntament! Quines casualitats... Així que una cosa menys! Gràcies per la informació igualment.

Ara ens falta anar acabant de mirar les altres cosetes...
nelius
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. des. 18, 2012 1:06 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: senyirauxa » dj. des. 20, 2012 10:15 pm

Allotjament a prop d'Igualada on passar la nit de noces... Jo et recomanaria o bé el Molí Blanc (que és a 1 km d'Igualada, i que és en plan rústic-modern, molt maco) o Can Carol, que és a Capellades, i tampoc us queda tan lluny d'Òdena (10 min), que també és estil rural. Si us va més el tipus hotel de disseny, el Ciutat d'igualada; personalment el trobo massa fred, però per gustos, colors!
senyirauxa
 
Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: Maria i Raul » dj. des. 27, 2012 5:27 pm

nelius ha escrit:Hola!!

Com van els preparatius? Nosaltres ja tenim el restaurant, fotògraf, invitacions, vestit... però ens falten algunes cosetes que no sabem per on buscar:
- Cerimoniant per casament civil... algú ens pot orientar si coneix alguna persona que faci de jutge en les celebracions? (aquesta mena d'actor que dirigeix una mica la cerimònia)
- Viatge: Volem fer Tanzània - Mauricio (o alguna illa que no sigui la típica).. algú ho ha fet i recomanaria la seva agència?
- Hotel de noces... ens casem a Òdena, així que estem buscant algun lloc per passar la nit de noces que estigui bé.

Gràcies i ànims amb tots els preparatius!!!


Bones Nelius!
Nosaltres estavem igual....
Ens voliem casar abans, i fer el dia de la festa un paripe...
Al final, vam triar com speaker l'home de la meva germana, que no li fa res parlar en públic, i li encanta preparar coses... Pq en el fons, és el teu dia, i tenir un desconegut davant.....
I les lectures fetes per cadascu:

1. Familia home
2. Familia meva (la meva sister)
3. Millor amic Raul (va fer un monoleg sobre els casats.... BONISSIM!!!)
4. Amics Meus
5. Amics Raul (de Galicia)

L'intercanvi dels anells, el vam fer després de dir jo els meus vots, i amb una frase molt nostre.

La gent s'ho va passar teta... es va emocionar, va riure molt, i va passar super ràpid!

El meu cunyat va bromejar com si fos un mossèn.... Jo no sabia res!
Tots els q lleguien van fer el text sorpresa, i la musica la varen escollir ells...

Jo estava cagada, pq no haviem assejat res, però va anar sobre rodes! Molt emotiu! Molt nostre! I al final, si t'ho passes bé, la gent també ho disfruta!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria i Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

Re: ENS CASEM AL JUNY I TENIM ALGUNS DUBTES

EntradaAutor: nelius » dt. feb. 19, 2013 1:40 pm

Moltes gràcies per totes les respostes!!

Molt divertit això del monòleg sobre els casats!

Ara ja ho tenim tot més encaminat que al desembre... ja tenim cita amb l'Ajuntament, hem pensat en un familiar per fer de cerimoniant, aliances, el viatge gairebé enllestit... i ara estem amb els detalls per als invitats! Però bé, ara que veig que algunes coses ja tiren endevant, estic més tranquil.la. :)

Per cert, comentar que estem mirant de regalar manoletines enrotllables per a les noies i que si algú més està interessat podem fer la comanda tots plegats per tal de que surti més econòmic.
nelius
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. des. 18, 2012 1:06 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant