Pesadillas boda!

un gran any!

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Mabela » dj. des. 20, 2012 8:59 pm

Mary Claire ha escrit:
Mabela ha escrit:
sandrapinza ha escrit:Jo fins que no comenci a lligar coses, no crec que em tranquilitzi...

Ja vueras com a poc anireu lligant coses i t'aniràs traient pes de sobre. Cada vegada que lligues alguna cosa...sens una sensació d'alleujament increíble. :-)ok:


A mi també em passa, cada cop que ja tens una cosa més penso, venga va ja queda menys. En 4 mesos em caso, i ja començo a estar nerviosa i a tindre malsons però surto en una esglesia, quan jo em caso per lo civil...es molt extrany perque m'agradaria somiar amb el restaurant on em caso però ni ha manera, a més a més ho estem deixant tot per últim moment: no tenim aliançes, no tenim traje, encara hem de provar el menú, no hem donat les invitacions... relament no m'estranya que estigui engoixada i acabi somiant que tot surt malament.

Em feu molta enveja les que dieu que ho esteu preparant amb un any d'antelació, però potser jo em tornaria més boja del que estic :hmm::

Anims guapes!! provaré les flors de bach a veure si em fan efecte i em tranquilitzo una mica :-///:

No pateixis a poc a poc aniràs treint-te coses de sobre i tindràs temps per tot! (jaja bé això és el que em dic jo a mi mateixa) Jo em prenc flors de bach i ara estic una mica millor,però m'ha costat que em fecin efecte... pensa que no serà immediat! no et desanimis! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Anna81 » dv. des. 21, 2012 10:55 am

Mira que quan vaig veure aquest tema vaig pensar que era extrany .... doncs ja va un parell de vegades que somio coses rares!!! La que més recordo és que quan ja havia comprat el vestit, una o dues nits després vaig somiar que me l'havien deixat curt!!! però bastant a més ... no allò dissimulat no.... cagada de les bones! Aaaaaiiiss!! : sgra : : sgra :
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Verokai » dg. des. 23, 2012 6:15 pm

jajajaja quins caps que tenim... se'ns pasa pel cap tot el que pot sortir malament... que son moltes coses... :star::
Avatar de l’usuari
Verokai
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Winnie » dc. des. 26, 2012 10:00 pm

A mi també em va passar... quin mal de cap!! :star::
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants