Actitud dels nuvis

un gran any!

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. nov. 26, 2012 10:04 pm

Hola, para animar la fiesta desde el principio, podeis hacer vuestra entrada al salón ya animada, imagínate por ejemplo una canción de country (tipo Cotton Eye Joe - Redex) y entrais con sombreros de country, o con la de Mision Imposible, y entrais con gafas de sol tipo Granujas a todo Ritmo, o una canción salsera o latina, y os poneis uno de esos collares fiesteros de colores, o muchas otras y hacer una interpretación de esa canción.

Más animaciones, un concurso, decís que vais a dar un premio a la mesa más animada y follonera sobretodo cuando escuchen una canción animada (en entrada de platos, el sorbete, el pastel......), es una pasada, unos se ponen las servilletas como falda y bailan la canción mientras otros hacen una conga y se pasean por las mesas, y entre las mesas hay "piques" a ver quien se lo curra más.

Más animaciones en el banquete, en la entrega de regalos, el ramo, los novios, se apagan las luces, vais con linternas buscando a quien les haceis los regalos, juegos de luces y laser moviéndose mientras buscais a la gente; un concurso de baile (facilito tipo merengue) pero con las parejas cambiadas.

Teneis más de un ramo que entregar o varios novios, no lo hagais uno detras de otro, ir alternando entre otros regalos y descolocais a los invitados, por ejemplo, entregais unos novios, luego un ramo, luego otros novios, luego un regalo a los padres, otros novios, etc

Seguro que si poneis imaginación, podeis hacer de vuestra boda una gran fiesta y que participe la gente, si sois vergonzosos, teneis "panico al público" , timidez, haced que participen tambien los invitados que se lo pasaran a lo grande, y participaran seguro.

Ala, más ideas he dado para vuestra boda.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: sandrapinza » dc. nov. 28, 2012 10:32 pm

Moltíssimes gràcies per les teves recomanacions,

De segur que n'agafaré algunes.... >.-<: >.-<:
Quins nervis i quina ilu!
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: heliojeny » dj. nov. 29, 2012 11:34 am

Mi pareja son 10 hermanos/as y mis cuñadas estan locas perdidas todas, así que creo que no hace falta que hagamos muchas cosas que ellas ya solas lo harán... iguyalmente algo sorprendente nos gustaría hacer... cuando se nos ocurra lo comentooo.... Besos a todas las noviasssssssss
Imatge

HELIO Y JENY 13/10/13
Avatar de l’usuari
heliojeny
 
Entrades: 17
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 8:38 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Winnie » dc. des. 26, 2012 10:10 pm

L'actitut dels nuvis fa molt però també la dels convidats! : sgra :
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Maria i Raul » dj. des. 27, 2012 5:46 pm

marami ha escrit:Hola, com esteu? He estat parlant amb gent que ha anat a varis casaments, alguns dels comentaris han estat: l actitud dels nuvis es molt important, o aquells nuvis van ser molt divertits. Volia preguntar que es pot fer divertit pels convidats? Nosaltres de cantar i ballar ens costaria.. I no sabem que podriem fer? I el ball ? El classic o amb un to divertit al final?


Marami!
el casament és teu, i tu t'has de sentir comode....

Jo he anat a molts casament, i a tots he concidit amb el mateix... Els nuvis estaven fantastics! PQ ÉS EL SEU DIA!!! Sempre es veuen tan compenetrats....

De veritat...
jo em vaig ratllar molt amb el mateix...
Jo soc molt extrovertida amb la gent, i m'encanta parlar, estar amb gent... però en petit comitè, no amb 120 persones....
I el meu home, és el més caxondu dels amics, però si s'agobia, és insociable!

Al final.... VA SER LA CANYA!
Estas amb la gent que estimes, amb la familia i els amics, amb el teu home! T'ho passes super bé, i tot surt rodó!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria i Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Mesa » dc. gen. 02, 2013 5:49 pm

Chicas, comparto la mayoría de las cosas que se han dicho aqui.

Sé de bodas que han sido muy detallistas los novios pero en cambio el ambiente ha sido más bien soso... Yo creo que los invitados juegan un papel importantísimo. Yo ya iba avisando de que lo íbamos a hacer en plan rockero y con mucha música y marcha, y creo que la gente vino con esa disposición, así que nos lo pasamos super-bien!. Y con los detalles del foro ya veréis como triunfáis!!!

Y por otra parte, tenéis las crónicas de la gente del 2.012 (entre ellas yo), que de verdad estamos haciendo lo posible por terminarlas primero por tener un recuerdo, y después para que os puedan servir y coger ideas!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 02, 2013 6:20 pm

Jo també crec que és una combinació dels nuvis amb l'actitut dels convidats.

Jo espero no equivocar-me però entre els meus cosins de Madrid que són 9 germans més parelles, els amics de la universitat (que són comuns a tots dos i estan com un llum) i altres amics espero que hi hagi un bon ambient.

A més, nosaltres teníem clar que era un dia per compartir amb la familia o sigui que gent gran de més de 45 anys n'hi ha ben poca.

També estic intentant animar al novio per fer un ball (a l'entrada o sortida) que no sigui tradicional, però és molt tímid i no sé si s'animarà....
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. gen. 02, 2013 6:50 pm

El problema dels convidast és quan hi ha el listillo de turno que la lia (per què ha begut, o per què vol fer-se el prota), que per sort, a la majoria de casaments això està controlat, però alguna vegada en surt algun.

L'ultim casament del 2012 al desembre, tot anava de conya, els nuvis estaven impresionants i la festa i el ball anava perfecte, fins que va arribar el graciosillo.
Nosaltres ja veiem que hi havia un que ens mirava molt quan estaven fent de dj's, i quan feiem animacions i deixavem que la música anés sonant per ballar-la, el "perla" s'anava acostant a la taula de dj's; quan acabava la cançó i tornavem al lloc el "perla" marxava.
Fins que va arribar un moment que sense adonar-nos mentre estavem fent una animació, la música es va distorsionar i sonava fatal, el "perla" va començar a manipular els botons de la taula de so, amb el resultat que va fer petar un altaveu.
Tot i la bronca dels amics i dels nuvis contra el "perla" que el van fer fora del restaurant (i fotia un fred....) no vem poder arreglar-ho, i la festa es va tenir que acabar, eren la 1.30h i haviem d'acabar a les 3, quin mal rotllo.

Nela 81, encara que el teu nuvi sigui tímid, si feu un ball divertit i facilet deixareu bocabadats els convidast doncs no s'ho esperaran que feu un ball xulo.

Ens BAllem aquest 2013!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Mariahorse » dc. gen. 09, 2013 1:35 pm

Jo a la meva boda dins d'un mes, vull tenir una actitud bastant esbojarrada perquè també estic com un llum a vegades, però el meu novio és molt vergonyós, una mica patós i no es vol bellugar gens, i ho trobo una mica trist. A part, tinc por que dels nervis del gran dia, estigui una mica encantada i no vull una boda trista, aborrida i "sosa", m'ho vull passar com mai, però no sé com convençer-lo, almenys a l'entrada del restaurant...a part que no li agrada ser el centre d'atenció.
Imatge

16 de febrer 2.013
Avatar de l’usuari
Mariahorse
 
Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Maria i Raul » dj. gen. 10, 2013 12:29 pm

Mariahorse ha escrit:Jo a la meva boda dins d'un mes, vull tenir una actitud bastant esbojarrada perquè també estic com un llum a vegades, però el meu novio és molt vergonyós, una mica patós i no es vol bellugar gens, i ho trobo una mica trist. A part, tinc por que dels nervis del gran dia, estigui una mica encantada i no vull una boda trista, aborrida i "sosa", m'ho vull passar com mai, però no sé com convençer-lo, almenys a l'entrada del restaurant...a part que no li agrada ser el centre d'atenció.


NO ET PREOCUPIS!!!!
El meu home, és el més caxondu dels amics, però AMB AMICS! Amb desconeguts, ÉS INSOCIABLE!!!! és d'aquells, que si jo em trobo algu conegut pel carrer, es queda separat en segon pla.... Jo soc el contrari!

També tenia por pel mateix....
La cerimonia... mira! Estas nervios, i és normal....
Per l'entrada vam triar una versió de MUSE de Can't take my eyer off you.... Que comença tranquila i s'anima.
I pel ball... la BSO de Pulp Fiction!
El pitjor... ÉS QUE VA SER IDEA SEVA!!! A mi com que aquestes coses, m'encanten! De conya!!!
Però la setmana del casament es va començar a rajar.... No vull ballar!!!!!

El dia del casament ell vam parlar pel telèfon i estava mooooolt nervios!
Havia d'arribar a les 5 a la Torre, va arribar a les 5:25 (els convidats ja hi eren, i jo arribava a 5:30...)

Començo a rebre Whats App del pal: en Raul esta irreconeixible... NO ES MOU! NO PARLA.... Està tiesu i pàlid!!!!

Una cosa és q estiguis nervios... l'altra aixo...
Quan va entrar, estava tremolant, sense cap expressió!... Pero quan vaig entrar, va somriure, li vaig agafar la mà... I ja va estar! És el moment! Despres, per fi, estavem junts!!!
només em puc queixar de què no va voler lleguir els vots per vergonya... pe`ro cpom q jo me'ls havia currat, jo els vaig lleguir!

I després.... es va tornar esplèndit!!!!
En veritat, estas amb amics i familia! Et sents super comode!!!!

SURT TOT PERFECTE!!!!
És el vostre dia!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria i Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: nela81 » dj. gen. 10, 2013 1:22 pm

Mariahorse ha escrit:Jo a la meva boda dins d'un mes, vull tenir una actitud bastant esbojarrada perquè també estic com un llum a vegades, però el meu novio és molt vergonyós, una mica patós i no es vol bellugar gens, i ho trobo una mica trist. A part, tinc por que dels nervis del gran dia, estigui una mica encantada i no vull una boda trista, aborrida i "sosa", m'ho vull passar com mai, però no sé com convençer-lo, almenys a l'entrada del restaurant...a part que no li agrada ser el centre d'atenció.


El meu germà és una mica com el teu xicot i a la seva boda ens va deixar bocabadats a tots.

Crec que no l'he vist divertir-se tant a la vida.

Tot és que entri en la ruleta i ja veuràs com s'anima.
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Mariahorse » dj. gen. 10, 2013 4:20 pm

Moltes gràcieeeeees per les vostres informacions!!! Me quedo molt més tranquil·la : ban : , així doncs crec què li passarà el mateix que el què em dieu! M'heu fet contenta i tot dient-me això!!!
Doncs jo aniré preparant cosetes i així a veure si flueix sol i surt la diversió espontànea.
Imatge

16 de febrer 2.013
Avatar de l’usuari
Mariahorse
 
Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Maria i Raul » dj. gen. 10, 2013 4:50 pm

Mariahorse ha escrit:Moltes gràcieeeeees per les vostres informacions!!! Me quedo molt més tranquil·la : ban : , així doncs crec què li passarà el mateix que el què em dieu! M'heu fet contenta i tot dient-me això!!!
Doncs jo aniré preparant cosetes i així a veure si flueix sol i surt la diversió espontànea.


DEIXA'L AJUDAR-TE!
En serio.... Jo vaig fer 50.000 xorrades pel casament: ampolletes d'aigua, pai-pais, xapes,...
Ell va passar, del pal: si ho vols fer, problema teu!
Semblava que no li feia il·lusió res....
Al final... anava veient com anava fent, i donava opinió.
I l'últim mes.... volia ajudar-me en tot! Quasi apren a fer punt de creu! Estava super motivat!
Suposo q tenia por a que quedés cutre... i quan va veure q quedava genial.... Volia posar-hi el seu granet de sorra!
Com q li agrada molt el poker, li vaig proposar indicar les taules amb numeros de poker... LI VA ENCANTAR! Es va encarregar de dibuixar les cartes, i jo i dones de la family, les vam fer a punt de creu....

A les ampolletes d'aigua: jo vaig fer el disseny de l'etiqueta, les vaig portar a imprimir, vaig comprar les ampolles, i ell.... ENGANXAR!
Als pais-pai: Vaig fer el text d'agraiment, una sopa de lletres, el muntatge, portar a imprimir, i comprar els pals, i el.... ENGANXAR!
A les xapes: Jo vaig demanar la caricatura, fer el disseny, demanar pressupostos, i ell... supervisava! Al final, quan vaig tenir la cartulina, els sobres i l'agraiment fet, ell ho muntava!

Aixi, el dia del casament, quan la gent ens felicitava per tots els detalls fets a mà... ell somreia! Se'l veia super orgullos!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria i Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

Re: Actitud dels nuvis

EntradaAutor: Inma_Oscar » dv. feb. 15, 2013 9:55 am

A mi de moment em passa el mateix....
Jo vaig fent, demanant preus, buscant cosetes... després li ensenyo i em va dient si li agrada o si no...
És normal que nosaltres estiguem més a sobre de tots els detallets...
Respecte al tema del post, penseu que han de ser els nuvis el que marquin el ritme del casament, evidentment també depèn del tipus de convidats que tingueu, però ànims noies a preparar cosetes pels vostres convidats i feu que sigui un dia màgic i meravellòs per tothom...!!! :-///: >.-<: *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Inma_Oscar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants