Novies de Tarragona

un gran any!

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dj. abr. 25, 2013 11:41 am

hola guapisimas como vais???
Avatar de l’usuari
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: Halia » dl. abr. 29, 2013 6:24 pm

¡Hola!
Jo no sóc de Tgn, però em caso a l'Ametlla de Mar!!!
¿Alguna es casa a l'hotel d'allà? :hmm:: :hmm::
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: lilul » dt. abr. 30, 2013 12:55 pm

Karolinab ha escrit:Hola soy nueva en esto, he empezado a mirar foros hace una semana a ver si me podeis ayudar, me caso el 20 de abril en el ayuntamiento de Reus, alguien me puede recomendar algún sitio para el banquete? que no sea muy caro, será una celebración muy íntima y mas o menos seremos 60 personas.



just darrera l'ajuntament: Vermuts Rofes

jo m'hi vaig casar i després tot passejant vam anar al restaurant. Vam menjar molt be, i molt be de preu. Tenen menus per a tots els gustos i s'adapten a si vols "boda boda" o algo més senzill. Cap imposició.

Si demanes per l'Alex, el cambrer francés i li dius que l'Ester ha parlat molt bé del restaurant, estarà molt content!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
Avatar de l’usuari
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

Re: Novies de Tarragona

EntradaAutor: MREYES » dg. oct. 13, 2013 9:27 am

hola, si te puedo ayudar mi hija se casò el 14/6/2013, no hace ni cuatro meses lo celebramos en el Castell de Tamarit y el catering fue con la empresa CHRISTIAN SERVICES, mejor imposible la boda perfecta que toda novia sueña la comida impresionante y el aperitivo sin palabras yo tenia un poco de miedo porque había leido algunos comentarios sobre el catering no muy buenos pero de verdad fue toto estupendo el castillo una preciosidad las flores las contrató con la empresa que se encarga siempre del castillo, la musica muy bien hasta las 4 de la madrugada y en general todo un 10, es un poco caro pero a veces te compensa por lo bien que quedas, espero poderte ayudar un beso.
MREYES
 
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 13, 2013 9:06 am

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron