CAN ALZINA 2013

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Meri_txell » dv. ago. 31, 2012 12:24 am

Que wai!! A mi també em va trucar per lo de la prova del tast. El que em fa por de no fer a temps es lo dels papers, Més que res que no sé què he de fer... :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: elirovi » dv. ago. 31, 2012 6:26 pm

Meri_txell ha escrit:Que wai!! A mi també em va trucar per lo de la prova del tast. El que em fa por de no fer a temps es lo dels papers, Més que res que no sé què he de fer... :(


A mi también me llamó para decirme que en octubre haríamos el tast.

Para los papeles necesitas el padrón de los dos últimos años,el certificado literal de nacimiento que eso lo puedes pedir por internet en el ministerio de interior ( mi novio lo pidió y en una semana lo teníamos en casa) y fotocopias de los DNI. Con eso te pesentas en el juzgado de paz y te dan hora para firmar el expediente. Al menos en Igualada es así, yo de ti me acercaría al juzgado de paz de tu ciudad y preguntaría porque a lo mejor es diferente en cada sitio. Pero los papeles los puedes ir pidieno que tienen validez de 3 meses
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Mireser » dv. ago. 31, 2012 7:22 pm

Jo soc de Barcelona i vaig anar al Registre civil a fer els papers.
Allà mateix hi havia un lloc per demanar els certificats de naixament, lo del padró ho vaig anar a demanar a un centre d'atenció al ciutadà.

Al registre civil vaig omplir uns papers, vaig deixar els certificats, lo del padró i les fotocopies del dni dels dos i ens van donar hora per al cap d'una setmana per anar a firmar i portar un testimoni. Llavors ens van dir que ells mateixos podien enviar els papers a Rubió i que arribarien la primera setmana de setembre.

Ho vam fer amb 9 mesos d'antelació però no és tant urgent.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireser
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Fina2013 » dv. ago. 31, 2012 10:03 pm

Mireser si ja ho tens gairebé tot!!!
Jo a finals d'octubre tinc hora al registre civil per l'expedient matrimonial.
La setmana vinent trucaré a l'alcalde d Rubió pq m'expliquin com va la cosa.
Suposo que començaré a mirar vestits d nuvia el mes que ve.
Ahir vam anar al fotògraf per reservar la data. Vam mirar en d'altres però ja tenien el dia ocupat!!!!

A veure si totes anem explicant cosetes... Que cada cop ens queda menys!!!
Fina2013
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dl. març 26, 2012 12:05 am

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Meri_txell » dv. ago. 31, 2012 10:48 pm

Brfff es que el meu xicot és colombià i pel tema del certificat de naixement no sé com ho haurem de fer. Aquesta setmana m‘acostaré als jutjats a veure què em diuen... Jo també soc d‘Igualada Eli ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Mireser » ds. set. 01, 2012 12:38 pm

Fina2013 ha escrit:Mireser si ja ho tens gairebé tot!!!
Jo a finals d'octubre tinc hora al registre civil per l'expedient matrimonial.
La setmana vinent trucaré a l'alcalde d Rubió pq m'expliquin com va la cosa.
Suposo que començaré a mirar vestits d nuvia el mes que ve.
Ahir vam anar al fotògraf per reservar la data. Vam mirar en d'altres però ja tenien el dia ocupat!!!!

A veure si totes anem explicant cosetes... Que cada cop ens queda menys!!!




Si que ho tinc gairebé tot! jeje. Ara em buscaré cosetes per anar fent per no avorrir-me esperant els últims 7 mesos.

Tu quin dia et cases Fina2013? Posa't l'animació de compte enrere que tenim totes! Es xulo saber exactament quan queda!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireser
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Fina2013 » ds. set. 01, 2012 9:17 pm

Em caso l'1 de juny!! Em queda una miqueta mes que a tu!
Què és això del compte enrere?? No veig res! Pot ser que des del movil no es vegi?
Ara provaré de fer-ho a veure si em surt!
Ahh i jo també soc d'igualada noies!!!!
Fina2013
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dl. març 26, 2012 12:05 am

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Mireser » ds. set. 01, 2012 11:11 pm

No veus el compte enrere de ninguna? Potser desde el mobil no es veuen, no ho sé.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireser
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: angleseta » dt. set. 04, 2012 8:52 pm

Hola!

Jo també sóc nova aquí, i també ho farem a Ca n'Alzina, el juliol.
Això que dieu del registre civil, si et cases per l'església també s'ha de fer?
Apa, moltes gràcies!

Imatge
angleseta
 
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 9:52 am

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Mireser » dt. set. 04, 2012 9:53 pm

angleseta ha escrit:Hola!

Jo també sóc nova aquí, i també ho farem a Ca n'Alzina, el juliol.
Això que dieu del registre civil, si et cases per l'església també s'ha de fer?
Apa, moltes gràcies!

Imatge



Benvinguda angleseta!! i felicitats pel casament i pel lloc que heu escollit!

Crec que si et cases per l'església no has de fer el papeleo al registre civil però no estic segura, a veure si algú ho sap.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireser
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: promisa1 » dc. set. 05, 2012 11:10 am

Hola!! felicidades por la eleccion de resturante un sitio precioso!! yo tengo hecha mi cronica con muchas fotos por si las quereis ver, me casé en ca n'alzina en octubre del año pasado.
Para lo de los papeles yo antes de nada, lo que haria es llamar al registro civil. Os lo digo porque yo lo tramité todo en en cervera en el pueblo donde vivo ahora, pero primero traté de tramitarlo en badalona y era totalmente distinto de un sitio a otro, en badalona, tenia que ir primero de forma presencial solo para que me dieran dia y hora para tramitar el expediente, y necesitaba el certificado de nacimiento, el empadroniamiento y los dni, pero llamé en febrero la boda era para octubre y me dijeron que ya iba tarde!!.
En cambio en cervera, me dieron hora por telefono, me dijeron que a parte de todo eso, necesitaba un certificado de solteria, y me dijeron que ibamos con tiempo de sobras.
En cervera, tube que llevar dos testigos que no fueran familia para tramitar el expediente, y les hicieron como una pequeña entrevista, luego el dia de la boda, los testigos fueron familia.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Meri_txell » dc. set. 05, 2012 11:40 am

Eis noies!! alguna de vosaltres sap preus del tema autobusos?? Em van comentar que eren els de Montferri però no ho sé. :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: promisa1 » dc. set. 05, 2012 12:30 pm

Hola meritxell, yo tengo un presupuesto de ellos, ahora te envio privi.
Sobre todo a la hora de pedir presupuestos de autocares tener en cuenta que los autocares que suben a ca n'alzina son los de 11 metros de largo, sino es muy dificil que suban por la famosa curva.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: elirovi » dc. set. 05, 2012 7:22 pm

promisa1 ha escrit:Hola!! felicidades por la eleccion de resturante un sitio precioso!! yo tengo hecha mi cronica con muchas fotos por si las quereis ver, me casé en ca n'alzina en octubre del año pasado.
Para lo de los papeles yo antes de nada, lo que haria es llamar al registro civil. Os lo digo porque yo lo tramité todo en en cervera en el pueblo donde vivo ahora, pero primero traté de tramitarlo en badalona y era totalmente distinto de un sitio a otro, en badalona, tenia que ir primero de forma presencial solo para que me dieran dia y hora para tramitar el expediente, y necesitaba el certificado de nacimiento, el empadroniamiento y los dni, pero llamé en febrero la boda era para octubre y me dijeron que ya iba tarde!!.
En cambio en cervera, me dieron hora por telefono, me dijeron que a parte de todo eso, necesitaba un certificado de solteria, y me dijeron que ibamos con tiempo de sobras.
En cervera, tube que llevar dos testigos que no fueran familia para tramitar el expediente, y les hicieron como una pequeña entrevista, luego el dia de la boda, los testigos fueron familia.


Leí tu crónica en que hice los 100 mensajes porque vi que te casaste el Can ALzina.
Como te lo curraste todo, cada día leía un poquito y cada día acababa llorando. Cuando llegue mi día no voy a parar de llorar, ejje
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Mireser » dc. set. 05, 2012 7:24 pm

promisa1 ha escrit:Hola meritxell, yo tengo un presupuesto de ellos, ahora te envio privi.
Sobre todo a la hora de pedir presupuestos de autocares tener en cuenta que los autocares que suben a ca n'alzina son los de 11 metros de largo, sino es muy dificil que suban por la famosa curva.



Hola promisa! me mandas a mi tambien la info de los autobuses? No sabemos si poner porque es mucho dinero. Los de 11 metros de cuantas plazas son?
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireser
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Meri_txell » dc. set. 05, 2012 8:13 pm

A mi me pasa lo mismo mireser, es un extra que no se si podremos incluir en el presupuesto, pero bueno por preguntar no se pierde nada. La verdad es que es un punto para los invitados porque no tienen que estar pensando en que tienen que coger el coche y no pueden beber y tal...
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: Meri_txell » dj. set. 13, 2012 10:02 am

Noies això no pot ser!!!! Tenim aquest post abandonat!! :--( Va, va, va expliqueu, com aneu??? Jo aquest dissabte vaig a parlar amb un fotògraf que m'encanta i estem buscant el material per fer les invitacions. I dissabte que ve a provar vestits a Pronovias, aixxx quins nervis!!! :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: sara_8787 » dj. set. 13, 2012 11:14 pm

promisa1 ha escrit:Hola meritxell, yo tengo un presupuesto de ellos, ahora te envio privi.
Sobre todo a la hora de pedir presupuestos de autocares tener en cuenta que los autocares que suben a ca n'alzina son los de 11 metros de largo, sino es muy dificil que suban por la famosa curva.


Hola,

Me puedes enviar los presupuestos de autocares, así ya me iré haciendo a la idea.... aunque aun me queda tiempo hasta julio.... jeje

Otra cosa, donde está tu cronica, no la encuentro y me gustaría verla..??

Graciiias!!!
Imatge
sara_8787
 
Entrades: 7
Membre des de: dl. ago. 27, 2012 12:38 am

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: elirovi » dv. set. 14, 2012 6:45 am

Meri_txell ha escrit:Noies això no pot ser!!!! Tenim aquest post abandonat!! :--( Va, va, va expliqueu, com aneu??? Jo aquest dissabte vaig a parlar amb un fotògraf que m'encanta i estem buscant el material per fer les invitacions. I dissabte que ve a provar vestits a Pronovias, aixxx quins nervis!!! :-///:


Hola!!! esta tarde vamos a reservar el fotografo!!Al final cogemos Jaume Noguera,jeje y mañana... a ursula escoriza a probarme vestidos!! que nervios...
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: CAN ALZINA 2013

EntradaAutor: promisa1 » dv. set. 14, 2012 9:31 am

elirovi ha escrit:
promisa1 ha escrit:Hola!! felicidades por la eleccion de resturante un sitio precioso!! yo tengo hecha mi cronica con muchas fotos por si las quereis ver, me casé en ca n'alzina en octubre del año pasado.
Para lo de los papeles yo antes de nada, lo que haria es llamar al registro civil. Os lo digo porque yo lo tramité todo en en cervera en el pueblo donde vivo ahora, pero primero traté de tramitarlo en badalona y era totalmente distinto de un sitio a otro, en badalona, tenia que ir primero de forma presencial solo para que me dieran dia y hora para tramitar el expediente, y necesitaba el certificado de nacimiento, el empadroniamiento y los dni, pero llamé en febrero la boda era para octubre y me dijeron que ya iba tarde!!.
En cambio en cervera, me dieron hora por telefono, me dijeron que a parte de todo eso, necesitaba un certificado de solteria, y me dijeron que ibamos con tiempo de sobras.
En cervera, tube que llevar dos testigos que no fueran familia para tramitar el expediente, y les hicieron como una pequeña entrevista, luego el dia de la boda, los testigos fueron familia.


Leí tu crónica en que hice los 100 mensajes porque vi que te casaste el Can ALzina.
Como te lo curraste todo, cada día leía un poquito y cada día acababa llorando. Cuando llegue mi día no voy a parar de llorar, ejje



Guapi!! muchas gracias! tu boda seguro que saldrá fantatica tambien, porque las que pertenecemos a este foro nos lo curramos tanto que luego nuestras bodas se salen de lo normal.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Majestic-12 [Bot] i 9 visitants