Fotógrafo Turó Del Sol

un gran any!

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dl. març 12, 2012 9:13 pm

Doncs si, la veritat es que cuan començi a mirar vestits hi pasaré per alla a veure si tinc sort y trobo el meu y barato! Petons!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dt. març 13, 2012 11:48 pm

Ansiass; què t'has mirat alguna cosa dels fotògrafs? Com portes la recerca de tot plegat?
Nosaltres som la pàgina que surt la foto de Can Marial a l'esquerra i a la dreta sortim nosaltres, la família i els plats que vam servir.
Espero poder-te ajudar.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dc. març 14, 2012 12:25 am

Verònica ha escrit:Ansiass; què t'has mirat alguna cosa dels fotògrafs? Com portes la recerca de tot plegat?
Nosaltres som la pàgina que surt la foto de Can Marial a l'esquerra i a la dreta sortim nosaltres, la família i els plats que vam servir.
Espero poder-te ajudar.


Doncs mira Verònica, he enviat mails a 4 fotògrafs i estic esperant a que em contestin. A veure qui dona més, per menys. No sé, la veritat es que Joan Cabes m'agrada però vull mirar més, per a comparar i tal, es que es una mica car. Em tornaré a mirar el teu a veure si et veig. Petons maca!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dc. març 14, 2012 2:32 pm

Ansiass, jo el que et recomanaria, no només amb el tema del fotògraf, sinó també qualsevol tema. Jo el que feia era mirar-me les coses per internert i demanar informació. Llavors, seleccionava i em quedava amb 4 ó 5 possibles i llavors, els visitava. La veritat sigui dita, hi ha una gran diferència entre mirar-ho per internet i en persona. Jo crec que, el desplaçament val la pena, tot i que et tegui temps, però amb tanta antel.lació com ho estàs fent, ho podries fer!
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: laure2304 » dc. març 21, 2012 7:38 pm

Hola Ansiass,

soc una infiltrada del turó del 2012. Em caso en un mes...
Jo he contractat a Joan Cabes, si que es mes car, pero va fer el reportatge de la meva germana y em va meravellar. Photoshop no em va agradar. La resta no els he vist.

Com portes el tema?
Imatge
Avatar de l’usuari
laure2304
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 566
Membre des de: dv. set. 16, 2011 5:27 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: ansiass » dg. març 25, 2012 10:48 pm

laure2304 ha escrit:Hola Ansiass,

soc una infiltrada del turó del 2012. Em caso en un mes...
Jo he contractat a Joan Cabes, si que es mes car, pero va fer el reportatge de la meva germana y em va meravellar. Photoshop no em va agradar. La resta no els he vist.

Com portes el tema?


Hola Laure,
Que poquet et queda!!!!!!! >.-<: Doncs ja em contarás. Joan Cabes es un dels meus finalistes pero encara dubto, per preu millor hi han d'altres pero m'agada Cabes. Aquest mes ho vull deixar reservat el tema de fotos, aixi que m'he de possar les piles. Ja t'explicaré. Per cert, quin dia et cases? Suposo que és al Turó, en quin saló ho fas? Una abraçada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: laure2304 » dl. març 26, 2012 10:16 am

ansiass ha escrit:
laure2304 ha escrit:Hola Ansiass,

soc una infiltrada del turó del 2012. Em caso en un mes...
Jo he contractat a Joan Cabes, si que es mes car, pero va fer el reportatge de la meva germana y em va meravellar. Photoshop no em va agradar. La resta no els he vist.

Com portes el tema?


Hola Laure,
Que poquet et queda!!!!!!! >.-<: Doncs ja em contarás. Joan Cabes es un dels meus finalistes pero encara dubto, per preu millor hi han d'altres pero m'agada Cabes. Aquest mes ho vull deixar reservat el tema de fotos, aixi que m'he de possar les piles. Ja t'explicaré. Per cert, quin dia et cases? Suposo que és al Turó, en quin saló ho fas? Una abraçada!!!


Hola!!
Em caso el 21 d'abril al salo mediterrani.
Ja t'explicaré, pero ja et dic quan li feia el reportatge a ma germana a casa, deiem aquest fotograf per quan ens cassem. la meva germana es va casar al mas de sant llei. y va ser tot el reportatge, video una pasada. mira t'enseño una foto que em va fer sense que jo m'adones, la vaig veure despres al reportatge i em vaig quedar =0-0-)

he baixat la qualitat per que si no no la podia posar.
ja em diràs!!
laure2304 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 01, 2012 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
laure2304
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 566
Membre des de: dv. set. 16, 2011 5:27 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: -sweety- » dv. març 30, 2012 3:45 pm

Hola noies!!!
Veig que cap heu agafat a Foto-Art. Algú els ha anat a veure? Sabeu per on ronden els preus? Hi ha algun motiu pel què ningú en parla d'ells? :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dv. març 30, 2012 10:34 pm

Una de les meves millors amigues va fer el reportatge amb ell. No està malament, però el fotògraf a la botiga és una mica pesat, i els àlbums, no m'acaben de fer el pes. Però el que no ens va agradar quan nosaltres els vam anar a veure, és que es dedica a criticar a la competència i a ensenyar-nos fotos de gent retocada amb photoshop, ensenyant "un granet" en qüestió que li havia surtit a una núvia i com l'havia retocat.
els preus? La meva amiga només va fer reportatge de fotos, i entre pitos i flautes es va gastar 1700€. Segons la meva opinió, bastant car. Resultats bons, però no espectaculars i massa car.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: -sweety- » dg. abr. 01, 2012 6:13 pm

Moltes gràcies Veronica!!! Una amiga meva també es va fer el reportatge amb ells i em sobtava que ningú en parlés! Nosaltres encara no hem anat a parlar amb cap fotògraf, però m'agrada anar sabent d'uns i dels altres!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dg. abr. 01, 2012 8:48 pm

Doncs Sweety-2013, jo encara que tenia molt clar que volia el meu, vaig anar a mirar uns quants, no només per a comparar preus sinó també per a veure diferents estils i en tot cas, demanar algun canvi al meu fotògraf. O sigui que si necessites assessorament o opinió, ja saps on trovar-me. Clar que això ho dic perquè sóc de Mataró, i jo només vaig mirar els d'aquí.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: -sweety- » dl. abr. 02, 2012 10:38 pm

Doncs m'agradaria molt que m'enviessis un privi informant-me dels de mataró perquè jo també soc de Mataro!!! Si et va bé i em pots fer cinc cèntims del què et va agradar i el què no...Mil gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: Verònica » dt. abr. 03, 2012 7:36 pm

Sweety, si no te importa, te lo mando la semana que viene o, te corre prisa? Es que esta semana tengo muchísimo trabajo y tengo intención, los tres días que no trabajo, desconectar bastante de todo, o almenos intentarlo. ¿Cuándo y dónde te casas?
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: -sweety- » dt. abr. 03, 2012 7:55 pm

Tranquila!!! Hasta el año que viene no me caso!!!! Tengo tiempo de sobras de mirar así que cuando te acuerdes y te vaya bien me lo mandas, pero con la calma!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: snake35 » dj. abr. 05, 2012 11:32 am

-sweety- ha escrit:Tranquila!!! Hasta el año que viene no me caso!!!! Tengo tiempo de sobras de mirar así que cuando te acuerdes y te vaya bien me lo mandas, pero con la calma!!! :-)ok:


Hola sweety! He llegit que ets de Mataró i el nostre fotògraf va ser en Joan Selva de Mataró i te'l recomano un 200%, és un professional com la copa d'un pi i els àlbums i el muntatge de les fotos són una passada.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: -sweety- » dv. abr. 06, 2012 12:15 am

snake35 ha escrit:
-sweety- ha escrit:Tranquila!!! Hasta el año que viene no me caso!!!! Tengo tiempo de sobras de mirar así que cuando te acuerdes y te vaya bien me lo mandas, pero con la calma!!! :-)ok:


Hola sweety! He llegit que ets de Mataró i el nostre fotògraf va ser en Joan Selva de Mataró i te'l recomano un 200%, és un professional com la copa d'un pi i els àlbums i el muntatge de les fotos són una passada.

Moltes gràcies!!! Doncs me'l miraré! : besito :
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: arantxi » dv. abr. 20, 2012 12:29 pm

Hola guapas!

Una infiltrada que se casó el año pasado en el MAS de Sant Lleí y escogió a Joan Cabes.

Hace dos semanas q me ha dado el video y el álbum... solo deciros que todo el mundo alucina.... menudo trabajo ha hecho!

En serio, es un fotógrafo excepcional!

A parte q es un cachondo, y el día de la boda con los nervios, él no hace más q hacerte reir, y te hace sentir super cómoda.

Además q el álbum q nos ha hecho es precioso, en serio q la gente a la q se lo he enseñado dicen q es de lo mejor q han visto.

Y vale la pena pagar un poquito más, sabiendo el resultado final.

Tengo amigas q se quisieron ahorrar un poco... y al final se han arrepentido.

Enhorabuena a las futuras casaderas!
Imatge
Avatar de l’usuari
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: miriamialbert » dc. maig 30, 2012 9:32 pm

Visita a Paco Garcia!
Genial!
Nosaltres ja l'hem agafat! :-)0(-:
petons
Imatge
Avatar de l’usuari
miriamialbert
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 248
Membre des de: dv. maig 11, 2012 12:06 pm

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: sandrapallares » dj. juny 14, 2012 11:51 am

Yo terminé haciendo amistad con mi fotògrafo, la verdad es que el trato fue genial, nos sentimos muy comodos.
Sus fotos reflejan los momentos y pequeños detalles con originalidad, os dejo el enlace de su blog:

http://www.carlossardablog.blogspot.com.es/

Siempre lo recomiendo porque en relación preció /calidad realmente esta muy bien y no tiene problemas en desplazarse.
Un saludo xicas!!!!
sandrapallares
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 14, 2012 11:32 am

Re: Fotógrafo Turó Del Sol

EntradaAutor: silvyta » dj. juny 14, 2012 3:18 pm

Yo me caso el 1 de Junio del 2013 y mi fotografo es David Caballe!!!!
Es bastante economico y el trabajo que hace esta muy bien!!! Y las opiniones ya ni te cuento! jeje
1 de Junio del 2013
silvyta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron