CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dt. nov. 20, 2012 7:46 pm

Per cert noies, com teniu el tema fotògrafs? Heu agafat algun de Can Ribas? Nosaltres en principi voliem agafar un de fora, però fa uns dies que penso que millor agafar a un que conegui el lloc, no? Potser sabrà com fer millor les fotos i triar millor els espais. No sé... es que penso que ja que em caso a un lloc que m'agrada tant... vull que les fotos sortin bé!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Niekochana » dt. nov. 20, 2012 8:56 pm

Pilux ha escrit:Per cert noies, com teniu el tema fotògrafs? Heu agafat algun de Can Ribas? Nosaltres en principi voliem agafar un de fora, però fa uns dies que penso que millor agafar a un que conegui el lloc, no? Potser sabrà com fer millor les fotos i triar millor els espais. No sé... es que penso que ja que em caso a un lloc que m'agrada tant... vull que les fotos sortin bé!

Les fotos sortiran bé si és un bon fotògraf no si coneix més o menys el lloc...no et preocupis si no és dels que et diuen Can Ribas (bueno, si pel tema calers, perquè et fan pagar un canon si portes un de fora, cosa que no és gaire legal....)
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: gordis » dt. nov. 20, 2012 10:52 pm

nosaltres vem estar aquest dissabte.
ens van dir q seria el primer cap de setmana de febrer la primera trobada de aperitius i postres... i després una altre de prova del menú, i una altre per acabar.ho d elligar tot crec.

però ens van remarcar q ens anirien enviant correus informant-nos.

cada vegada q hi vaig, m'agrada més
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: xarrup » dj. nov. 22, 2012 8:43 pm

Nenis, quies ganes que tinc de que arribi 2013!!! Això es va apropant... Tinc ganes d'anar a les portes obertes ja : sgra :
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dv. nov. 23, 2012 10:23 am

xarrup ha escrit:Nenis, quies ganes que tinc de que arribi 2013!!! Això es va apropant... Tinc ganes d'anar a les portes obertes ja : sgra :



és un dia que nosaltres almenys, el vam gaudir molt...menges atnt bé...
Ara ens vam entretindre amb els fotògrafs i vamq uedar els últims!
Aprofiteu a jalar que el dia de l meva boda no vaig provar res de l'aperitiu jeje!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » ds. nov. 24, 2012 1:02 pm

Pilux ha escrit:I sabeu com anirà aquest cap de setmana?? Ens faran triar un dels dos dies? I anirà per torns o tots els nuvis alhora?
Quines ganes de que arribi aquest cap de setmana!!!! *.-o-o.*

Això ho vaig parlar amb la Isabel. Fan un dia tots els nuvis dels cirerers i l'altre dia tots els nuvis de les oliveres. En principi el dissabte sempre fan els cirerers i el diumenge l'altre saló. Em sembla recordar que podíes triar l'hora per anar-hi, uns era a les 13h i els altres a les 15 h. Per cert, podriem fer una llista per saber qui ens trobarem aquell dia no?

CIRERERS: -sweety-/
OLIVERES:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » ds. nov. 24, 2012 1:04 pm

Ahhh! Se m'oblidava dir-vos que tenim dia de tasteeeeeeeeeeeeeeet!!!! Com el Dani marxa a fora i haviem d'agafar els vols amb antel·lació, ja ens han fet el favor de donar-nos dia!!! >.-<: >.-<: >.-<: Quina il·lusió!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: roser87 » dl. nov. 26, 2012 6:39 pm

Hola xikas me colado en vuestro xat del 2013 jejej xo soy novia del 2014 :P podeis darme alguna sujerencia de can ribas?? no se nada de precios, solo que es precioso tenemos la visita este domingo he mandado varios mails y no contestan tuve que llamar por teléfono alfinal...
Espero que no se me disparen mucho los precios xk almenos en fot es preciosoo!!
SALUDOS A TODAS CANRIBERENCAS!
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Pilux » dl. nov. 26, 2012 9:42 pm

-sweety- ha escrit:
Pilux ha escrit:I sabeu com anirà aquest cap de setmana?? Ens faran triar un dels dos dies? I anirà per torns o tots els nuvis alhora?
Quines ganes de que arribi aquest cap de setmana!!!! *.-o-o.*

Això ho vaig parlar amb la Isabel. Fan un dia tots els nuvis dels cirerers i l'altre dia tots els nuvis de les oliveres. En principi el dissabte sempre fan els cirerers i el diumenge l'altre saló. Em sembla recordar que podíes triar l'hora per anar-hi, uns era a les 13h i els altres a les 15 h. Per cert, podriem fer una llista per saber qui ens trobarem aquell dia no?

CIRERERS: -sweety-/
OLIVERES:



Doncs ara no m'enrecordo de com es diu el saló !!!! Sóc un desastre!!! jeje :-/
És el que està més a prop de la casa!
Avatar de l’usuari
Pilux
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 27, 2012 9:56 am

-sweety- ha escrit:Ahhh! Se m'oblidava dir-vos que tenim dia de tasteeeeeeeeeeeeeeet!!!! Com el Dani marxa a fora i haviem d'agafar els vols amb antel·lació, ja ens han fet el favor de donar-nos dia!!! >.-<: >.-<: >.-<: Quina il·lusió!!!



Quin dia Clàudia???
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: lili koo » dt. nov. 27, 2012 10:04 am

roser87 ha escrit:Hola xikas me colado en vuestro xat del 2013 jejej xo soy novia del 2014 :P podeis darme alguna sujerencia de can ribas?? no se nada de precios, solo que es precioso tenemos la visita este domingo he mandado varios mails y no contestan tuve que llamar por teléfono alfinal...
Espero que no se me disparen mucho los precios xk almenos en fot es preciosoo!!
SALUDOS A TODAS CANRIBERENCAS!



Ualaaa!!! Novies del 2014 que fooort!! No m puc creure que el temps hagi passat tant ràpid.

Si fa dos dies jo era nova aquí, i encara em faltava més d'un any per casar-me.... i avui es el meu quart mesversari!! :-( :-/ com ha pogut passar tan ràpid!!

Vull tornar enrere!!

Just fa gairebé un any que vaig donar les "invitacions" als meus familiars per nadal! Vull tornar a aquelll diaaa!!!!

Roser... Sí o sí casate en can ribas!! Es el sitio más precioso que he ido jamás!!!! I todos mis invitados lo corroboran!
Por los mails... no te preocupes... todas las que nos hemos casado allí o se van a casar les pasa lo mismo. Pasan de contestar o no sé. Tu llama directamente!
Imatge
Avatar de l’usuari
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: miriamialbert » dt. nov. 27, 2012 10:57 am

-sweety- ha escrit:
Pilux ha escrit:I sabeu com anirà aquest cap de setmana?? Ens faran triar un dels dos dies? I anirà per torns o tots els nuvis alhora?
Quines ganes de que arribi aquest cap de setmana!!!! *.-o-o.*

Això ho vaig parlar amb la Isabel. Fan un dia tots els nuvis dels cirerers i l'altre dia tots els nuvis de les oliveres. En principi el dissabte sempre fan els cirerers i el diumenge l'altre saló. Em sembla recordar que podíes triar l'hora per anar-hi, uns era a les 13h i els altres a les 15 h. Per cert, podriem fer una llista per saber qui ens trobarem aquell dia no?

CIRERERS: -sweety-/
OLIVERES:




Hola Sweety, encara que al meu nik digui turó del sol, alfinal ens casem a can ribas el 30 d'abril, som de la sala cirerers.
percert saps com es pot canviar el nik? merci!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
miriamialbert
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 248
Membre des de: dv. maig 11, 2012 12:06 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 27, 2012 11:10 am

lili koo ha escrit:
roser87 ha escrit:Hola xikas me colado en vuestro xat del 2013 jejej xo soy novia del 2014 :P podeis darme alguna sujerencia de can ribas?? no se nada de precios, solo que es precioso tenemos la visita este domingo he mandado varios mails y no contestan tuve que llamar por teléfono alfinal...
Espero que no se me disparen mucho los precios xk almenos en fot es preciosoo!!
SALUDOS A TODAS CANRIBERENCAS!



Ualaaa!!! Novies del 2014 que fooort!! No m puc creure que el temps hagi passat tant ràpid.

Si fa dos dies jo era nova aquí, i encara em faltava més d'un any per casar-me.... i avui es el meu quart mesversari!! :-( :-/ com ha pogut passar tan ràpid!!

Vull tornar enrere!!

Just fa gairebé un any que vaig donar les "invitacions" als meus familiars per nadal! Vull tornar a aquelll diaaa!!!!

Roser... Sí o sí casate en can ribas!! Es el sitio más precioso que he ido jamás!!!! I todos mis invitados lo corroboran!
Por los mails... no te preocupes... todas las que nos hemos casado allí o se van a casar les pasa lo mismo. Pasan de contestar o no sé. Tu llama directamente!


Té raó la lili, truca! pq són super lents en contestar...´:-(
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dt. nov. 27, 2012 4:13 pm

roser87 ha escrit:Hola xikas me colado en vuestro xat del 2013 jejej xo soy novia del 2014 :P podeis darme alguna sujerencia de can ribas?? no se nada de precios, solo que es precioso tenemos la visita este domingo he mandado varios mails y no contestan tuve que llamar por teléfono alfinal...
Espero que no se me disparen mucho los precios xk almenos en fot es preciosoo!!
SALUDOS A TODAS CANRIBERENCAS!


Yo, como lili tambien he flipado al ver el 2014... jajajaja aún recuerdo por el 2010 cuando decia que me casaria en 2012 y la gente me decia que si estaba loca... y mira, el domingo hará 6 meses ya... qué penita, quiero volver atraaaaaaaaaaaasssssssss!! cambiaría algunas cosillas de aquel día, pero para nada cambiaría CAN RIBAS!! Roser, en cuanto a precios, no te voy a decir que sean baratos, pero tampoco son de los mas caros y puedes jugar con los platos, añadir, quitar.. id a verlo y que os den la nueva carta que seguro han puesto cositas nuevas y a la vuelta nos explicas qué tal!!!
Si chafardeas un poco el post de 2012 podras ver algunas fotos de las que ya nos hemos casado este año en Can Ribas y cuando llegues a los 100 podrás ver nuestras crónicas y seguro que así terminas de decidirte cuando veas las fotos de la ceremonia allí, los jardines, los salones, las decoraciones... es mágico!
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: roser87 » dj. nov. 29, 2012 9:13 pm

floreta01 ha escrit:
lili koo ha escrit:
roser87 ha escrit:Hola xikas me colado en vuestro xat del 2013 jejej xo soy novia del 2014 :P podeis darme alguna sujerencia de can ribas?? no se nada de precios, solo que es precioso tenemos la visita este domingo he mandado varios mails y no contestan tuve que llamar por teléfono alfinal...
Espero que no se me disparen mucho los precios xk almenos en fot es preciosoo!!
SALUDOS A TODAS CANRIBERENCAS!



Ualaaa!!! Novies del 2014 que fooort!! No m puc creure que el temps hagi passat tant ràpid.

Si fa dos dies jo era nova aquí, i encara em faltava més d'un any per casar-me.... i avui es el meu quart mesversari!! :-( :-/ com ha pogut passar tan ràpid!!

Vull tornar enrere!!

Just fa gairebé un any que vaig donar les "invitacions" als meus familiars per nadal! Vull tornar a aquelll diaaa!!!!

Roser... Sí o sí casate en can ribas!! Es el sitio más precioso que he ido jamás!!!! I todos mis invitados lo corroboran!
Por los mails... no te preocupes... todas las que nos hemos casado allí o se van a casar les pasa lo mismo. Pasan de contestar o no sé. Tu llama directamente!


Té raó la lili, truca! pq són super lents en contestar...´:-(


GRÀCIES GUAPIII! ESTIC DELS NERVISS VAIG DIUMENGE AMB ELS MEUS CUNYAT, ELLS ES VAN CASAR ALLI FARA ARA 9 ANYS I CLAR ENCANTAT AMB EL SERVEI EL TRACTE EL LLOC I EL MENJAR DIUEN QUE ES PERFECTE! TINC GANES DE COMPRUBARU :p DIUMENGE US COMENTU QUE TAL ESPERO NO ESPANTARME AMB ELS PREUS AIXXXX QUE JA SABEU QYE VAS SUMAN I VAS SUMAN JEJEJEJ
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: roser87 » dj. nov. 29, 2012 9:18 pm

Juli ha escrit:
roser87 ha escrit:Hola xikas me colado en vuestro xat del 2013 jejej xo soy novia del 2014 :P podeis darme alguna sujerencia de can ribas?? no se nada de precios, solo que es precioso tenemos la visita este domingo he mandado varios mails y no contestan tuve que llamar por teléfono alfinal...
Espero que no se me disparen mucho los precios xk almenos en fot es preciosoo!!
SALUDOS A TODAS CANRIBERENCAS!


Yo, como lili tambien he flipado al ver el 2014... jajajaja aún recuerdo por el 2010 cuando decia que me casaria en 2012 y la gente me decia que si estaba loca... y mira, el domingo hará 6 meses ya... qué penita, quiero volver atraaaaaaaaaaaasssssssss!! cambiaría algunas cosillas de aquel día, pero para nada cambiaría CAN RIBAS!! Roser, en cuanto a precios, no te voy a decir que sean baratos, pero tampoco son de los mas caros y puedes jugar con los platos, añadir, quitar.. id a verlo y que os den la nueva carta que seguro han puesto cositas nuevas y a la vuelta nos explicas qué tal!!!
Si chafardeas un poco el post de 2012 podras ver algunas fotos de las que ya nos hemos casado este año en Can Ribas y cuando llegues a los 100 podrás ver nuestras crónicas y seguro que así terminas de decidirte cuando veas las fotos de la ceremonia allí, los jardines, los salones, las decoraciones... es mágico!


Mersi por la información Juli sisi la gente lo ve como ufff si queda mucho pero en verdad tampoco es tanto :) .Si he leido que ponen facilidades en el tema de organizar el menú y que los aperitivos son muy completos. El domingo cuando llegue os cuento que taal la primera toma de contacto tambe quiero ver El Turo de Sol por no ver solo uno pero ya me han dicho que no hay color no?? Cambiarías cosas de la organización o algo??
juu quiero poder ver las fotosss me queda baastante para los 100 jajaja

SALUDOS!!!
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. nov. 29, 2012 9:37 pm

Hola guapes,

tengo algunas dudillas: ¿hay habitación de la novia?, ¿la salida el pastél puede ser la novia sentada en el carrito y qué más opciones hay? ¿tenéis alguna foto de los centros de mesa? ¿las sillas eran muy incómodas? ¿cómo es el panel de distribución de las mesas y los marcasitios?

UUUFF, cuántas preguntas... a ver si alguien me echa una mano.

Mil gracias floretes. Muaaa
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: floreta01 » dv. nov. 30, 2012 12:48 pm

Sunn2013 ha escrit:Hola guapes,

tengo algunas dudillas: ¿hay habitación de la novia?, ¿la salida el pastél puede ser la novia sentada en el carrito y qué más opciones hay? ¿tenéis alguna foto de los centros de mesa? ¿las sillas eran muy incómodas? ¿cómo es el panel de distribución de las mesas y los marcasitios?

UUUFF, cuántas preguntas... a ver si alguien me echa una mano.

Mil gracias floretes. Muaaa



Hola!
Doncs no tenen habitació de núvia.
I el pastis, sé que hi ha nuvis que el serveixen ells a presidencia (crec que amb un devantal). Jo vaig sortr sentada al carret.

Centres en tenen 5 o 6 models diferents però a nosaltres no ens encaixava res (la nostra boda era un pèl rústica i tot decorat amb girasols) així que els hi vam demanar que ens féssin més propostes amb roba de sac i girasols, i ens van fer 6 propostes més! Pel nostre gust, va quedar ideal!
A veure si t'ajuda el que t'he explicat!

Aquí et deixo foto dels que vam triar:

DSC08074_r.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
floreta01 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 02, 2012 12:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dv. nov. 30, 2012 1:33 pm

Hola chicas!!

Como dice Floreta no hay habitación para la novia, a mi me hubiera gustado, era un servicio que muchos sitios ofrecían pero Can Ribas no, pero en realidad... no creo que ese día se use mucho... yo el día de mi boda no la eché en falta para nada!!

Referente a las sillas, pues mirar, nosotras montamos un poco de pollo con el tema de las sillas porque para el sitio que es se ven unas sillas muy simplonas, pero una vez estás metida en el día yo creo que no te das ni cuenta! el dia que vas al tastet lo analizas todo mucho, a veces demasiado, pero nadie dijo ni mu sobre las sillas y yo no las noté incómodas para nada, simplemente son plegables y son un poco debiluchas, pero tamopco es para tanto.

Con el tema del pastel, yo no preguntñe de qué otras maneras se podía hacer, la verdad es que no me disgustaba salir sentada en el carrito empujado por el novio y así lo hicimos.
Os pongo algunas fotos de nuestro dia del tastet de algunos detalles, centros de mesa y alguna de nuestro dia para que os hagais una idea, ya veréis como os gusta!!!


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Como veis ese fin de semana hizo muuuucho frio y estaba todo helado y precioso!! por eso os pongo estas fotos :-)ok:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Los centros de mesa, ojo! los que había el año pasado, igual han hecho cambios... tambien recordad que se pueden personalizar un poco...
Los dos ultimos son extras, quiero decir que se pagaban a parte, no entran en los precios, a mi me encantó el de las calas...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Juli » dv. nov. 30, 2012 3:46 pm

Y os dejo alguna de mi dia para que veais un poco cómo estaba todo.

Nosotros, como veis, en la ceremonia cogimos las sillas de madera sin las fundas y para que resaltaran más les pedi que en la alfombr apusieran petalos blancos en vez de rojos, aunque después nos tiraran de los rojos. También les pedí que la flor que pusieran adornando las sillas fuera blanca y lila ya que mi ramo era blanco y morado.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Bueno, creo que mas o menos teneis un pequeño resumen de muchos de los detalles de ese día!! Esta claro que nunca son todas las bodas iguales, se puede personalizar muchisimo!! pero podeis haceros una idea de lo preciosisisisisimo que es Can Ribas el día de vuestra boda... y del carrito del pastel y la entrada en triciclo!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants