MASIA CAN MARLET 2013 !!!

un gran any!

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Anna87 » ds. gen. 05, 2013 7:00 pm

Amb les proves amb la peluquera veuras el que t'agrada més t'afavoreix més =0-0-)
El meu cabell es perlirojo teñido eh, jejeej ja m'agradaria a mi ser pèlroja!!!

Sempre hi ha baixes en un casament, a veure si la teva amiga pot venir ::love::

En Joan va lent pero esperem que pel gran dia estigui be, oa lmenys que s'aguanti amb una muleta, i de familia igual jo som pocs, no ens fem gaire, pero la familia d'en joan.. te un pilo de tiets, la iaia de'n joan es va casar 3 vegades hi ha fills per tot arreu :.0.-0.:


Ja he vist que has arribat els 100 missatges!!

He vist que ja has començat la meva cronica >.-<: m'ha fet molta il·lusio :··;..: , tu a la primera pagina hi ha el index de tot lo mes important que he posat, ara et toca a tu escriure, eh!!

Ens veiem guapa
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Anna87 » ds. gen. 05, 2013 7:01 pm

Margarida ha escrit:CAN MARLETERES aqui teniu el vostre any!!! a mi m'ha fet molta pena deixar el meu any... però amb il·lusió! molta sort!!!



Guapa!!! Ja esta aqui i tan llluny que ho veiem, no us aneu gaire lluny, eh!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: floreta01 » dl. gen. 07, 2013 1:49 pm

Jo amb el tema peluqueria vaig tenir moolta feina. Pensava que seria una cosa facilíssima i vaig provar mil perruquers i res no hi havia manera...la nit abans encara feia proves amb la meva germana, quin estrés.

Agafa-ho amb temps encara que vulguis algo fàcil o dificil. Més val anar tranquil.la!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Mary Claire » dl. gen. 07, 2013 9:02 pm

floreta01 ha escrit:Jo amb el tema peluqueria vaig tenir moolta feina. Pensava que seria una cosa facilíssima i vaig provar mil perruquers i res no hi havia manera...la nit abans encara feia proves amb la meva germana, quin estrés.

Agafa-ho amb temps encara que vulguis algo fàcil o dificil. Més val anar tranquil.la!


Doncs la peluquera l'altre dia em va recomanar de fer la prova uns 15 dies abans... :-( amb quant de temsp d'antelació us feu la prova del pentinat??
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: floreta01 » dl. gen. 07, 2013 9:41 pm

Mary Claire ha escrit:
floreta01 ha escrit:Jo amb el tema peluqueria vaig tenir moolta feina. Pensava que seria una cosa facilíssima i vaig provar mil perruquers i res no hi havia manera...la nit abans encara feia proves amb la meva germana, quin estrés.

Agafa-ho amb temps encara que vulguis algo fàcil o dificil. Més val anar tranquil.la!


Doncs la peluquera l'altre dia em va recomanar de fer la prova uns 15 dies abans... :-( amb quant de temsp d'antelació us feu la prova del pentinat??


Osti de debó....
A veure si acostumes a anar a aquella pelu potser si pq ja et coneix però jo qno hi vaig mai...et diria un mes abans..o dos...ns si t'has de tenyir, si no t'encerten el color...És que jo vaig patir molt amb això per això preferiria agafar-ho amb temps.

HI vas habitualment?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Mary Claire » dl. gen. 07, 2013 10:01 pm

floreta01 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:
floreta01 ha escrit:Jo amb el tema peluqueria vaig tenir moolta feina. Pensava que seria una cosa facilíssima i vaig provar mil perruquers i res no hi havia manera...la nit abans encara feia proves amb la meva germana, quin estrés.

Agafa-ho amb temps encara que vulguis algo fàcil o dificil. Més val anar tranquil.la!


Doncs la peluquera l'altre dia em va recomanar de fer la prova uns 15 dies abans... :-( amb quant de temsp d'antelació us feu la prova del pentinat??


Osti de debó....
A veure si acostumes a anar a aquella pelu potser si pq ja et coneix però jo qno hi vaig mai...et diria un mes abans..o dos...ns si t'has de tenyir, si no t'encerten el color...És que jo vaig patir molt amb això per això preferiria agafar-ho amb temps.

HI vas habitualment?



Si, hi vaig bastant, és la que tinc sota a casa... em va dir 15 dies abans i si nó, doncs ho provariem un altre dia, potser agafo hora una mica abans, per si de cas, només és el recollit.. no m'haig de fer color ni res, però m'has convençut, agafaré que casi quedi un mes :-)0(-:

Gràcies!! :··;..: >.-<:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Eliven88 » dt. gen. 08, 2013 8:02 am

Feliç any , que els vostres desitjos és fagin realitat !!!!!!!
::2013::
Avatar de l’usuari
Eliven88
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: floreta01 » dt. gen. 08, 2013 8:07 am

Agafa-ho amb temps encara que vulguis algo fàcil o dificil. Més val anar tranquil.la![/quote]

Doncs la peluquera l'altre dia em va recomanar de fer la prova uns 15 dies abans... :-( amb quant de temsp d'antelació us feu la prova del pentinat??[/quote]

Osti de debó....
A veure si acostumes a anar a aquella pelu potser si pq ja et coneix però jo qno hi vaig mai...et diria un mes abans..o dos...ns si t'has de tenyir, si no t'encerten el color...És que jo vaig patir molt amb això per això preferiria agafar-ho amb temps.

HI vas habitualment?[/quote]


Si, hi vaig bastant, és la que tinc sota a casa... em va dir 15 dies abans i si nó, doncs ho provariem un altre dia, potser agafo hora una mica abans, per si de cas, només és el recollit.. no m'haig de fer color ni res, però m'has convençut, agafaré que casi quedi un mes :-)0(-:

Gràcies!! :··;..: >.-<:[/quote]


si et coneixen es diferent.pots anar mes tranquila. Amb un mes.aniras perfecte.aixi tens temps a canviarho si cal!!

On es la pelu?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Mary Claire » dt. gen. 08, 2013 5:17 pm

floreta01 ha escrit:Agafa-ho amb temps encara que vulguis algo fàcil o dificil. Més val anar tranquil.la!


Doncs la peluquera l'altre dia em va recomanar de fer la prova uns 15 dies abans... :-( amb quant de temsp d'antelació us feu la prova del pentinat??[/quote]

Osti de debó....
A veure si acostumes a anar a aquella pelu potser si pq ja et coneix però jo qno hi vaig mai...et diria un mes abans..o dos...ns si t'has de tenyir, si no t'encerten el color...És que jo vaig patir molt amb això per això preferiria agafar-ho amb temps.

HI vas habitualment?[/quote]


Si, hi vaig bastant, és la que tinc sota a casa... em va dir 15 dies abans i si nó, doncs ho provariem un altre dia, potser agafo hora una mica abans, per si de cas, només és el recollit.. no m'haig de fer color ni res, però m'has convençut, agafaré que casi quedi un mes :-)0(-:

Gràcies!! :··;..: >.-<:[/quote]


si et coneixen es diferent.pots anar mes tranquila. Amb un mes.aniras perfecte.aixi tens temps a canviarho si cal!!

On es la pelu?[/quote]

Si crec que és la millor opció, un mes abans.

La pelu està al carrer córcega de barcelona, es diu Isthar.

Gràcies per la recomanació guapa!! entre totes m'esteu ajudant moltissim >.-<: >.-<: : besito :
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: floreta01 » dt. gen. 08, 2013 5:58 pm

si et coneixen es diferent.pots anar mes tranquila. Amb un mes.aniras perfecte.aixi tens temps a canviarho si cal!!

On es la pelu?[/quote]

Si crec que és la millor opció, un mes abans.

La pelu està al carrer córcega de barcelona, es diu Isthar.

Gràcies per la recomanació guapa!! entre totes m'esteu ajudant moltissim >.-<: >.-<: : besito :[/quote]


Ja saps, per això estem aquí, per ajudar en el que es pugui i que si algú s'ha trobat amb coses que ens han fet anar de bòlid les altres puguin evitar-ho! Segueixo per aquí llegint el teu compte enrere!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 08, 2013 7:47 pm

15 dies abans? la confiança fa fastic, eh, en el meu casa es a sota casa també i sempre hi vaig, ara la setmana que be segurament anire a tenyirme i ja li comentare a veure que, per hem de tenir en compte que no sempre tenim lliure... i si no estas segura de que vols mes o menys.. encara pitjor... jo un mes ho veig be!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: adria&pilar » dc. gen. 09, 2013 12:12 pm

Anna87 ha escrit:15 dies abans? la confiança fa fastic, eh, en el meu casa es a sota casa també i sempre hi vaig, ara la setmana que be segurament anire a tenyirme i ja li comentare a veure que, per hem de tenir en compte que no sempre tenim lliure... i si no estas segura de que vols mes o menys.. encara pitjor... jo un mes ho veig be!!



Anna avui dos mesos justos FELICITATS!!! Com van els nervis???
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
Avatar de l’usuari
adria&pilar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Mary Claire » dc. gen. 09, 2013 10:05 pm

Anna87 ha escrit:15 dies abans? la confiança fa fastic, eh, en el meu casa es a sota casa també i sempre hi vaig, ara la setmana que be segurament anire a tenyirme i ja li comentare a veure que, per hem de tenir en compte que no sempre tenim lliure... i si no estas segura de que vols mes o menys.. encara pitjor... jo un mes ho veig be!!



Teniu raó, la confiança fa.... ja ho tinc clar, un mes mínim.. Gracieeees!! :··;..:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Rominaa » dv. gen. 11, 2013 9:19 pm

Chicas hacia un montón que no entraba, ya estamos en vuestro año MUCHAS FELICIDADES ::2013::
Rominaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Anna87 » dv. gen. 11, 2013 9:31 pm

adria&pilar ha escrit:
Anna87 ha escrit:15 dies abans? la confiança fa fastic, eh, en el meu casa es a sota casa també i sempre hi vaig, ara la setmana que be segurament anire a tenyirme i ja li comentare a veure que, per hem de tenir en compte que no sempre tenim lliure... i si no estas segura de que vols mes o menys.. encara pitjor... jo un mes ho veig be!!



Anna avui dos mesos justos FELICITATS!!! Com van els nervis???



Guapa!!! Pos tinc de tot ganes de que arribi el dia, pero també tinc un neguit que no se si es por, nervis...
:-):-):-):
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Eliven88 » dt. gen. 15, 2013 7:59 am

Jo soc molt nerviosa, aixì que quan hem quedin menys de dos messos segur estaré feta un flam!
Avatar de l’usuari
Eliven88
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 15, 2013 1:18 pm

Eliven88 ha escrit:Jo soc molt nerviosa, aixì que quan hem quedin menys de dos messos segur estaré feta un flam!



Pues a mi amb queden menys de dos mesos imagina't!! :-):-):-):
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: globeros » dt. gen. 15, 2013 8:04 pm

quien es la primera de can marlet????

podríamos hacer un mini calendario:

29-6-13 Globeros (salón garden)

apuntaros chicas!!!
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: kagometa » dc. gen. 16, 2013 9:31 am

hola guapas! Felicidades a todas este es vuestro año!!! Una pregunta a las futuras novias a ver si la sabeis, las q os casais en Can Marlet y haceis boda religiosa, quienes de vosotras se casa en la iglesia que no esta en Can Marlet? Sabeis de isglesias alrededor del restaurante o cerca de el? Voy muy perdidaaaaa jeje Gracias!
Imatge
Avatar de l’usuari
kagometa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 171
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:31 pm

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Patriss30 » dc. gen. 16, 2013 5:37 pm

kagometa ha escrit:hola guapas! Felicidades a todas este es vuestro año!!! Una pregunta a las futuras novias a ver si la sabeis, las q os casais en Can Marlet y haceis boda religiosa, quienes de vosotras se casa en la iglesia que no esta en Can Marlet? Sabeis de isglesias alrededor del restaurante o cerca de el? Voy muy perdidaaaaa jeje Gracias!


Hola guapa! De Can Marlet si que hay alguna que se casa en esa hermita, yo por ejemplo me caso en la iglesia de Cardedeu que esta a 30 min del restaurante!
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants