FECHAS 2013!

un gran any!

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: IreneCS » dt. gen. 03, 2012 12:21 pm

Abril13 ha escrit:Hola chicas!

como vosotras, también me caso en 2013. Todavía no tenemos la fecha concretada pero todo apunta a que será el 27 de Abril de 2013. Creo que he visto a alguien que también había elegido esta misma fecha... que ilusión!

Pues nada, estamos en pleno proceso de empezar a mirar Restaurantes y Masías y la verdad... no sabemos por donde empezar.

Primero quería algo cerca de la playa y vi el Tropical en Gava Mar.

Ahora me he alejado un poco de la playa y me ha hecho gracia Mas Vidrier y Mas Porterll.

¿Alguien tiene referencias sobre estos sitios? He buscado pero no encuentro casi nada.

Un abrazo para todas y feliz año nuevo!



Hola Abril13, yo estuve mirando Mas Vidrier, y la verdad és que está bastante bien. Te paso el dossier que nos enviaron. Nosotros al final lo descartamos porque Torrelles nos queda un poco lejos, pero el sitio parece súper bonito!!!

*.-o-o.*
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Abril13 » dc. gen. 04, 2012 12:07 am

Hola IreneCs !

Muchas gracias por la info! La verdad es que el sitio me encanta. A ver si podemos ir a hacer una visita.

La verdad es que no conozco muchos sitios pero este me pareció muy bonito.

¿Cuál es el tuyo?

Un abrazo a todas
Abril13
 
Entrades: 3
Membre des de: dv. des. 30, 2011 12:29 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Anna87 » dc. gen. 04, 2012 8:26 pm

Ara si que anar podem anar mirant llocs, que han concedit el prestec!!!! yuhuu!!! Per mi nomes miraria Can Marlet... però també esta ell aixi que ens toca mirar altres tambe com El Turó del Sol... en fi crec mirarem tots i l'ultim el deixarem Can Marlet i aixi voldra anar aquest ejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: leni221177 » dc. gen. 04, 2012 9:34 pm

Anna, ja ens explicaràs que tal us va la cerca del restaurant.....és cert que Can Marlet és per enamorar-se,..., que t'haig de dir jo,...però potser us agrada algun altre lloc.
El Turó està super bé. Jo ja ho he explicat en algun altre lloc que me cunyada es va casar allà aquest estiu i t'haig de dir que va ser un casament fantàstic. Per cert, el saló on ella es va casar también es deia Turó del Sol.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: leni221177 » dc. gen. 04, 2012 9:56 pm

Montse89 ha escrit:A mi no me apuntes todavia el restaurante!! Que de momento este es el que gana..pero iremos a ver mas que mi padre le esta haciendo un trabajo a un señor que conoce al dueño del castillo de parets torre cellers creo que es...y nos ha dicho que vayamos a verlo que nos ara un precio especial...^^!! A si que a ver!!


Hola Montse! Al final os habéis decidido? Torres cellers, el Lledoner, el Turó...Tamos a la espera de tus noticias!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Anna87 » ds. gen. 07, 2012 3:27 pm

Quin lio amb tan de llocs, haig de reduir la llista a mes els volem anar veure tots durant aquestes setmanes i decidir ja, maxim visitarne 5-6 sino em tornare boja, haig de descartar!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Montse89 » ds. gen. 07, 2012 9:48 pm

Anna yo hice lo mismo...pero al final es mejor ir a verlos todos!!! Porque sino te haces un lio....ademas no pierdes nada por ir a verlos!! :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Montse89
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: IreneCS » dg. gen. 08, 2012 12:02 am

Sí, yo creo que también es mejor ir a verlos todos (descarta ya de inicio los que se te pasen de presupuesto, como me recomendaron a mí hace varios post...) porque a nosotros nos ha pasado que muchos de los lugares que hemos visitado nos han sorprendido muy gratamente, ya que las fotos de las webs, la mayoría de las ocasiones, no hacen justicia al sitio (excepto en algunos, que nos han desilusionado...). Además, como dice Montse, no pierdes nada!! En algunos incluso te ofrecen cosas gratis (esto no pasaba hace unos meses, pero como ahora ya nos casamos "el años que viene..." Así que ale, excursiones más frecuentes!!

Besitos,
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Anna87 » dc. gen. 11, 2012 6:32 pm

Ya he descartado dos!! Que bonito eso de visitar los sitios, todos son espectaculares!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Airyn » ds. gen. 14, 2012 11:51 am

Bueno anna poquito a poco!!

Yo cuando empecé a mirar me pasaba igual, a todos les veia algo precioso, o bonito, pero todos tenian algun pero de mayor o menor importancia!! y al final encontramos el que nos encanta! i si tiene un pero, pero ese pero es muy xiquitin!! :)

animos!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Airyn
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Anna87 » dg. gen. 15, 2012 1:30 pm

Bueno chicas, ha hemos hecho la ruta restaurantil y de todos nos quedamos Can Ribas y Can Marlet son los nos han transmitido mas, aun asi hablando con mi pareja Can Marlet es el que gana y por la fecha no tenemos problema
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: IreneCS » dg. gen. 15, 2012 10:42 pm

Jolín noies, després d'anar llegint-vos, en fa cosa no haver anat a veure Can Marlet... però és que ens agafa massa lluny... De moment, els nostres finalistes són: Mas dels Vivencs, Heretat Sabartes i Masia Papiol. La masia Torreblanca de Cal Blay que us vaig dir em fa una mica de por per allò que us vaig comentar de comentaris dels foros...
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 17, 2012 10:33 am

IreneCS ha escrit:Jolín noies, després d'anar llegint-vos, en fa cosa no haver anat a veure Can Marlet... però és que ens agafa massa lluny... De moment, els nostres finalistes són: Mas dels Vivencs, Heretat Sabartes i Masia Papiol. La masia Torreblanca de Cal Blay que us vaig dir em fa una mica de por per allò que us vaig comentar de comentaris dels foros...


Al final l'aniras a veure per suriositat i despres de veure'l tindras un problema i voldras fero alla :) :-):-):-):

Jo la veritat aprop no em cau tinc 45 minuts +/- i casi tots els que he visitat em cauen a 30 min minim pero va ser veure el pasistge i esta alla que em va transmetre un no se que, que tot sortiria perfecte.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: IreneCS » dt. gen. 17, 2012 9:59 pm

Anna87 ha escrit:
IreneCS ha escrit:Jolín noies, després d'anar llegint-vos, en fa cosa no haver anat a veure Can Marlet... però és que ens agafa massa lluny... De moment, els nostres finalistes són: Mas dels Vivencs, Heretat Sabartes i Masia Papiol. La masia Torreblanca de Cal Blay que us vaig dir em fa una mica de por per allò que us vaig comentar de comentaris dels foros...


Al final l'aniras a veure per suriositat i despres de veure'l tindras un problema i voldras fero alla :) :-):-):-):

Jo la veritat aprop no em cau tinc 45 minuts +/- i casi tots els que he visitat em cauen a 30 min minim pero va ser veure el pasistge i esta alla que em va transmetre un no se que, que tot sortiria perfecte.



Bua, Anna, però és que a nosaltres ens queda a una hora i quart llarga... i si el cura al final ens diu que ens casa a les 6 de la tarda, no hi som allà abans de les 8, i ja perdríem massa temps... Espero no equivocar-me agafant un altre puesto, però els que he vist per aquí también són preciosos, només una pega: no tenen habitació pels nuvis... Només ens falta mirar un lloc, Mas Granell, a veure si podem aquest cap de setmana i, per fi, seiem, fem tots els comptes, i decidim, que tinc unes ganes...
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Anna87 » dc. gen. 18, 2012 10:31 am

Tothom troba el seu lloc, en el meu cas a sigut Can Marlet, pero quan vam estar de ruta el principi m'havia enamorat de Turo del Sol, aixi que tots tenen un encant!!! Ho facis un lloc o un altre sera perfect
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: kiski_24 » dj. gen. 19, 2012 7:16 pm

Hola, mi nombre es Hilda, tengo 24 años y soy nueva en este foro jejep.

Mi pareja y yo somos novios desde hace 7 años y el día 11/11/2011 me pidió la mano. Fué mas bonitooo y romantico!!! Y hemos decidido que la boda sea el 15/06/2013!
A dia de hoy, solamente tengo hecha la lista de los invitados, aunque he ido mirando cositas, por internet, pero la verdad es que aunque todavía queda tiempo, no se por donde empezar... jejep


Un saludo.
kiski_24
 
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 7:08 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: Montse89 » dj. gen. 19, 2012 10:06 pm

Hola hilda!! Enhorabuena por la boda!! Ya eres una mas! Yo estaba un poco como tu pero aqui siempre hay alguien que te puede ayudar!!! Hay gente que ya tiene el restaurante elegido, creo que es lo primero que deberias empezar a mirar!! Yo todavia estoy en ello!
Imatge
Avatar de l’usuari
Montse89
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: danna4583 » dv. gen. 20, 2012 12:29 pm

Hola a totes!!
em dic Jordana, ja fa temps que sóc per aquí, ja que ja hauria d'estar casada (però per causes externes no ha pogut ser), però ara siiiiii!!! ja tenim data i tot, ens casem el 4 de maig de 2013, un dia molt especial ja que és el dia en que jo en faig 30, hi ha gent que em diu que hauria de buscar un altre dia, però a mi em fa molta il·lusió que sigui aquest dia i ell no gosa portar-me la contrària en aquest tema. ens casem a Soria, ciutat d'on és el David, el meu promès, i ens quedarem a viure allà on jo marxaré si tot va bé aquest estiu. és l'home de la meva vida, conèixe'l és el millor que m'ha passat i després de molts cops que aquesta vida m'ha donat i que una de les persones més importants per a qualsevol persona, aquest dia no podrà ser amb mi, se que serà marevellós.
molts petonets!!!
danna4583
 
Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: IreneCS » dv. gen. 20, 2012 8:11 pm

Bienvenidas Hilda y Jordana, yo hace poco que formo parte de este grupito, pero la verdad, es de gran ayuda!! Es como una pequeña familia...
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: leni221177 » dv. gen. 20, 2012 11:06 pm

Hola chicas!!!
He vuelto!!!
Bienvenidas Hilda i Jordana!!! Enhorabuena por vuestras bodas.
Hilda, tal y como ha comentado Montse, lo que tendrías que hacer es empezar a buscar restaurante. Además si ya tenéis fecha elegida, mejor que busquéis ya, porque como puedes ver el 2013 está que hecha humo!!!
Ya nos iréis contando vuestros movimientos.
Besitos.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants