Ordre d'entrada a l'esglèsia???

El millor any de la nostra vida!

Ordre d'entrada a l'esglèsia???

EntradaAutor: arual80 » dt. set. 04, 2012 2:39 pm

El mossen que tenim és un xic "raro" i ens ha explicat com hem de fer les coses en un plis/plas i com que és un xic "antipàtic", ja passo de trucar-lo per quedar un altre cop perquè m'ho expliqui...

A veure, quan ja se sàpiga que arriba la núvia, el nuvi ha de fer sentar a tots els convidats i després, quan ja estan en els seus seients, entra el nuvi amb la núvia. Arriben a l'altar on la seva mare el deixa allà i se'n va al seu seient. Un cop ell ja està al lloc sol, després entra la nuvia amb el seu pare, que la porta fins l'altar al costat del nuvi.
Això és tot el que em va explicar, però jo tinc un mar de dubtes:

1er.- La mare de la nuvia, pare del nuvi, quan el nuvi entra del braç de la seva mare, ja han d'estar tots en el seu seient?

2on.- Quan la mare del nuvi el deixa a l'altar i quan el pare de la nuvia la deixa a l'altar, es fan un petó entre ells (mare-nuvi / pare-nuvia)?

3er.- Un cop estàs amb el nuvi que ja el pare se n'ha anat, es fa un petó a la galta entre els nuvis?

4art.- Jo tinc un nen petit que quan ens casem tindrà 20 mesos. És petit per entrar solet a l'esglèsia, així que l'acompanyarà la meva germana que també és la seva madrina. Ha d'entrar abans de la núvia o després?

Potser són tonteries, però no acabo de veure-ho gaire clar i com que el mossèn és així... : sgra :
Imatge
arual80
 
Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Ordre d'entrada a l'esglèsia???

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. set. 05, 2012 12:35 pm

Jo no em vaig casar per l'esglèsia, però crec que més o menys va igual.

Si, quan entren els nuvis els pares que no acompanyen estan assentats o també hi ha l'opció que entrin junts (mare núvia amb pare nuvi) abans que ningú. Quan em vaig casar, tant la meva mare com el pare del meu marit, estaven asseguts, però he anat a casaments que entren junts. Quan els pares deixen als nuvis al altar, normalment si que es fan un petó (menys jo que m'en vaig oblidar, però és que el meu pare va marxar molt ràpid!) i, en aquell moment, quan ja ha entrat la núvia, els nuvis es poden fer un petó.
Sobre lo del teu nen, que et portarà els anells? Si els porta ha d'entrar davant de la núvia, però si no porta res, millor que quan entreu ell ja estigui sentadet, que sinó sereu més gent per entrar que sentada! XD

Però bueno, tot és a elecció personal!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm


Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron