com entregar el regal als nuvis

El millor any de la nostra vida!

com entregar el regal als nuvis

EntradaAutor: marsal75 » dc. jul. 11, 2012 3:52 pm

Hola noies, em colo en el vostre any per a fer-vos una pregunta ara que vosaltres esteu ficades de ple en tot el tema bodorril (jo ja he desconectat una mica massa i estic en altres temes).
El meu germà petit (bé només en tinc un) es casa al setembre i no sé com entregar-li el regal, que basicament serien diners. No vull fer-ho com ell m'ho va fer a mi que va ser amb un ingrés al banc i un missatge de mobil dient-me:Ja em pots donar les gràcies que ja tens el regal. Jo vull fer-lo empipar una mica... tornar-li de certa manera totes les trastades que m'ha fet durant anys... ens portem gairebé 9 anys així que n'hi ha una pila.

Em podrieu donar idees??? així durant aquest agost que tinc vacances podria anar probant amb les diferents formes de fer-li trastades i de pas el regalet.

Moltes gràcies a totes
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: com entregar el regal als nuvis

EntradaAutor: Olguiky » dj. jul. 12, 2012 3:56 pm

El meu germà ens va regalar els anells. Però va anar-ho a pagar sense dir-nos res. I quan nosaltres els vam anar a buscar ens van donar una targeta amb una dedicatòria seva on ens deia que volia contribuir a què estiguéssim sempre junts. I el noi de la botiga ens va dir que ja estava agat :-)ok:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: com entregar el regal als nuvis

EntradaAutor: Crispi » dv. jul. 13, 2012 6:36 pm

SEMPRE POTS PORTAR ALGÚN CANTANT O PARELLA DE BOSSA NOVA I QUE ENTRI A L'APARITIU CANTANT I LI DONI UNA CARTA - SOBRE AMB ELS DINERS
Imatge
Avatar de l’usuari
Crispi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 10:09 am

Re: com entregar el regal als nuvis

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 13, 2012 6:43 pm

Si lo que quieres es hacerle alguna trastada, yo leí por algun foro que los invitados les enviaban mails para que hicieran pruebas para poder recibir el regalo.
Del rollo grabar un video bailando "soy una taza, una tetera".
Hacerse fotos en 3 semaforos que estubieran en rojo con una camiseta roja.
Grabar un video rollo bricomania.
Y cosas asi, y lo tenian que ir enviando al mail y les daban puntos, para conseguir todo el dinero tenian que tener todos los puntos y si no les iban restando segun los puntos que no conseguian el dinero.

O unos amigos lo que hicieron fue meter todo el dinero en mondedas en una caja fuerte de estas de juguete, y la llave la metieron en una bola de estas de plastico de las maquinas de los niños y la metieron en la cisterna del wc de la casa de los novios.
Le hicieron un puzzle personalizado de 500 piezas y detras ponia donde estaba escondida la llave y tenian que hacer el puzzle para encontrar la llave y abrir la caja y conseguir el dinero.

O si no, lo mas tipico, un ramo de billetes.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: com entregar el regal als nuvis

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 13, 2012 6:50 pm

Yo hice este el mes pasado para la boda de unos amigos.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm


Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron