Regalar la "cigonya"

El millor any de la nostra vida!

Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: floreta01 » dc. abr. 18, 2012 5:20 pm

Noies,
A veure si m'ajudeu amb un tema una mica delicat.

Resulta que tinc uns amics de la colla que busquen un nen i no queden. Estan amb inseminacions i de moment res.

Es van casar fa tres anys i m'hagués agradat regalar-li's la "cigonya", encara que no sigui una cigonya com a tal...ara...em fa por que sigui una arma de doble fil.

Porten malament que no queden i per una banda podrien prendre's-ho com que els recolzem i volem que quedin i per l'altre pot ser que tothom li pregunti si està embarassada i hagi de donar explicacions...

Com ho veieu? li donarieu o no?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Anna87 » dc. abr. 18, 2012 5:58 pm

Això es un tema molt delicat, si fa tan de temps que ho estan intentant i res, el que podries fer es deixar la cigonya a la taula, per no deixar.los en un compromis que la gent pregunti... o no fer res. Depen de com sigui la persona, tinc una amiga que te unes ganes tremendes hi ja anven a per ell, pero justament s'han quedat sense feina els 2, en el meu cas, aquesta noia es molt sensible i aquest tema li pot, es tortura ella mateixa perquè no l'han anat a buscar abans en fi... es una tema molt delicat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: naesmi » dj. abr. 19, 2012 12:46 pm

la meva opinió sincera és que no els hi donis res aquell dia, ni en mà ni sobre la taula ni res (sé de què parlo :-)ok: )

Quan una parella està molt de temps buscant i no troben fins al punt d'anar al metge, i ho esitiguin probant... això desanima, fa mal, et destrossa psicologica i fisicament... es un tema del qual no vols parlar i molt menys que et preguntin i et diguin, i a sobre si lio regaleu s'ho poden prendre molt malament (com una pressió). Aixo si, sol passar que siguin monotematics en panyals, bibes i bebes. Pero no d'embaràs, metodes i d'ells mateixos.

Si vols, donar-lis alguna cosa, fes-ho el dia anterior, el dia posterior, o espereu a l'últim minut abans de marxar cap a casa passat el ball (que siguin els ultims convidats en marxar) si marxen en el seu cotxe (si van acompanyats o en autocar o altre transport o el que sigui: NO)

Torno a dor, no crec q sigui la millor idea. Jo no donaria res, en tot cas un altre dia. Es la meva opinio. potser pots portar-ho el dia de la boda per si tenen una bona noticia que dir-vos, pero sino....rien de rien
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: marjona » dj. abr. 19, 2012 10:00 pm

Perdonad!

tengo una amiga que quiero que se quede embarazada... reglaar una cigueña es correcto o es sólo para las que están embarazadas ya?? necesito ayuda!!!!

Gracias
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marjona
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: floreta01 » dj. abr. 19, 2012 10:15 pm

Noies,
potser si que teniu raó, és el meu dubte. La meva cunyada que también li va costar una mica quedar em deia que sino els hi féssim un regal que no té res a veure, ens estan muntant el comiat a tope, poster premi als bons organitzadors??

marjona jo crec que els hipots regalar si us ve de gust que siguin pares!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Friky » dv. abr. 20, 2012 3:44 pm

jo no entenc gaire el costum de regalar cigonyes, però en el cas que expliques, no la regalaria de cap manera. Una cosa és que tu tinguis ganes que aconsegueixin el seu somni, però a ells aquest regal els pot fer molt de mal.
En casos com aquest, ( i ho sé per pròpia experiència ) el que necessites és que els amics et facin costat sense pressionar-te i un regal així, i més davant de tothom només es pot considerar una pressió, al menys de cara a qui ho rep.
I inclús si els hi doneu en privat, què poden fer d'aquest "regal"? tenir-lo a casa com a record d'allò que de moment no poden aconseguir? Més que un regal és una cosa que els pot fer molt mal.


Marjona en el cas que expliques tampoc els hi donaria. És un tema molt delicat com per banalitzar-lo d'aquesta manera
Avatar de l’usuari
Friky
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: jennyglondo » dg. maig 13, 2012 8:56 pm

yo daré 2 cigüeñas a 2 amigos que queremos que tengan bebe, pero tenemos uno que siempre ha dicho que quiere pero no hay manera, a este no le daremos puesto que no sabemos si es que no pueden, no vaya a ser que la liemos...
Imatge
jennyglondo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Verònica » dl. maig 14, 2012 10:09 pm

Floreta, jo, en les condicions que expliques, no els hi regalaria res aquell dia. Probablement estiguin massa sensibles amb el tema dels nadons.
En quant a la meva cunyada, nosaltres els hi vam regalar la lliga a les dues i sí, també vam fer un regal als organitzadors dels nostres comiats. S'ho van currar molt i es mereixien alguna cosa. Als organitzadors masculins els hi vam regalar un puros-perfum. Eren uns puros que tenien perfum al seu interior i no pas es podien fumar. I pel que fa a les organitzadores femenines, els hi vam regalar flors de xocolata, fent un ramet.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: bulma » dt. maig 15, 2012 8:55 am

Hola!

Nosaltres també hem donat mil voltes a veure si regalem cigonyes o no. I al final ens hem animat i en regalem 4! Una figureta de metall en forma de cigonya i amb una targeta que digui "Desitgem que passi aviat per casa vostra" o alguna coseta semblant.
Tinc una amiga que des de setembre ho intenten i res, però crec que els farà il.lusió tant a ells com als altres pk no s'ho esperaran!! jiji
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Ely85 » dt. maig 15, 2012 11:23 am

No te lo tomes a mal, pero yo no se lo regalaría, es como recrearse en algo k ahora mismo pues no pueden.... seguramente tanto ella como él, están sensibles con el tema, entonces aunque tu lo hicieses con toda la buena intención del mundo pues no es plan de k luego esté todo el mundo preguntandoles y recreandoles el tema y dando explicaciones.... si siempre habeís estado ahi con ellos y ellos lo sabes, asi k no hace falta k les regales nada... y cuando por fin se queden si tu te has quedado con la cosilla de no habersela dado, pues entonces un día cuando ya esten embarazados los sorprendes y se la das, creo k es la mejor opción, no es plan ni de k ellos pasen un mal rato ni vosotros tampoco, como ya te he dicho si os conocen, aunke se k lo hariaís con buena fe, es como una manera de meter presión... y cuanto menos piensen en el tema mejor.... ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Friky » dt. maig 15, 2012 12:47 pm

Bulma, de bon rotllo, espero que mai passis per aquesta situació, però està buscant i que no vingui és una situació bastant xunga, encara que de cara a fora unes parelles ho portin més bé que altres. I regalar una cigonya en aquests moments no és el més indicat. El que per tu és una cosa graciosa, per a ells els hi pot suposar un cop, i afegir més pressió, perquè molta gent els començarà a preguntar si estàn embarassats, quan fa que busquen... és a dir, és posar el dit a la llaga.
Avatar de l’usuari
Friky
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: floreta01 » dt. maig 15, 2012 1:45 pm

Teniu raó noies,
Ara que sembla que estan emabarassats...
No m'ho ha dit oficialment però sembla que anaven a un control pq no li venia la regla i només em va dir que tot anava bé. Només té una falta d'un parell de setmanes i li han dit que és de risc i que vagi amb calma, així que oficialment no sé res...

Tant de bo tot tiri endavant!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 15, 2012 4:15 pm

floreta01 ha escrit:Teniu raó noies,
Ara que sembla que estan emabarassats...
No m'ho ha dit oficialment però sembla que anaven a un control pq no li venia la regla i només em va dir que tot anava bé. Només té una falta d'un parell de setmanes i li han dit que és de risc i que vagi amb calma, així que oficialment no sé res...

Tant de bo tot tiri endavant!



Que bé,wapi!! a veure si surt bé!!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: jennyglondo » dt. maig 15, 2012 4:37 pm

floreta01 ha escrit:Teniu raó noies,
Ara que sembla que estan emabarassats...
No m'ho ha dit oficialment però sembla que anaven a un control pq no li venia la regla i només em va dir que tot anava bé. Només té una falta d'un parell de setmanes i li han dit que és de risc i que vagi amb calma, així que oficialment no sé res...

Tant de bo tot tiri endavant!

Que béeeee!!! Segur que tot va genial!!!
Imatge
jennyglondo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Ely85 » dt. maig 15, 2012 6:11 pm

floreta01 ha escrit:Teniu raó noies,
Ara que sembla que estan emabarassats...
No m'ho ha dit oficialment però sembla que anaven a un control pq no li venia la regla i només em va dir que tot anava bé. Només té una falta d'un parell de setmanes i li han dit que és de risc i que vagi amb calma, així que oficialment no sé res...

Tant de bo tot tiri endavant!


K bien, espero k todo les salga bien !!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

Re: Regalar la "cigonya"

EntradaAutor: Verònica » dc. maig 16, 2012 1:37 pm

Quina alegria! Doncs ara només resta esperar i tant de bó tot sorti fantàstic! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm


Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants