Help!! Sabates!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Help!! Sabates!!

EntradaAutor: elirovi » dv. jul. 06, 2012 7:54 pm

merytiana ha escrit:Els meus també son d' Enepe! Son aquests, us deixo la foto, posats son més xulos que en foto.


me encantan, son eleantes pero discretas y esto de la plataforma delante es súper cómodo
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Help!! Sabates!!

EntradaAutor: merytiana » ds. jul. 07, 2012 6:34 pm

Leni! Les meves hi son semblants amb el llacet! Mira-ho a la web crec q hi estan posades.

leni221177 ha escrit:
merytiana ha escrit:Els meus també son d' Enepe! Son aquests, us deixo la foto, posats son més xulos que en foto.


Merytiana! M'han encantat les teves sabates!! Aniré a mirar a Enepe.
Olguiky ha escrit:
merytiana ha escrit:Els meus també son d' Enepe! Son aquests, us deixo la foto, posats son més xulos que en foto.


M'encanta aquest tipus de sabates. Peep-toe, em sembla que en diuen... Les meves també eren així, l'única diferència és que portaven un llacet petit a sobre.


Olguiky, on vas comprar les teves. és que jo le vull com les de la Merytiana però m'agradarien amb un llacet pq. el meu vetit también. té un llacet i tenia aquesta idea.
Imatge
Avatar de l’usuari
merytiana
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

Re: Help!! Sabates!!

EntradaAutor: Maria i Raul » dt. jul. 10, 2012 6:07 pm

On és la botiga Enepe?
Tenen botiga online???

Jo em tornaré boja!!!!!

ODIO LES SABATES BLANQUES! i com que sempre he sigut boja del calçat (buenu... em vé de familia... el meu pare és sabater, i ara tinc una botiga de calçat per a peu delicat... però NO PER MI!!!!)

Vull unes sabates blaves!!!!!
En tinc unes de blau elèctric, monissimes, pero son d'ante... i l'ante amb el vestit... QUEDA FATAL!!!!!

per la prova de la setmana passada, vaig provar com quedava, i un toc de color, hi queda genial! Després ho combinaré amb un toc de color al ram i al cabell....
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria i Raul
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron