CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

El millor any de la nostra vida!

CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:25 pm

Hola a totes,

el passat 15 de gener vam tramitar per internet la sol.licitud de certificat de naixement al registre de barcelona i encara no ens ha arribat la carta per correu postal.
Algú més ho ha tramitat així? és millor anar en persona a buscar-lo a la pl. letamendi?
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaieric
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Alexita012 » dt. gen. 31, 2012 8:23 am

Hola guapa.. a mi em passa el mateix però amb el registre de l'Hospitalet. Vam tramitar el certificat el mateix dia el 16 i no m'ha arribat ::brr:: i en canvi la meva parella ja fa una setmana que el té perquè el seu registre era d'Esplugues... jo crec que va en funció de la feina que tinguin però ja començo a menjar-me l'olla i tampoc sé si seria bona idea anar en persona...
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 9:02 am

Alexita012 ha escrit:Hola guapa.. a mi em passa el mateix però amb el registre de l'Hospitalet. Vam tramitar el certificat el mateix dia el 16 i no m'ha arribat ::brr:: i en canvi la meva parella ja fa una setmana que el té perquè el seu registre era d'Esplugues... jo crec que va en funció de la feina que tinguin però ja començo a menjar-me l'olla i tampoc sé si seria bona idea anar en persona...


bé, esperarem aquesta setmana, sinó anirem a veure que passa, ja que el necessitem pel tema dels cursets prematrimonials i que da cada cop menys! jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaieric
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: MTM23 » dt. gen. 31, 2012 9:31 am

Normalmente funciona muy bien!!! Y en semana y media lo tienes, a lo mejor tienen un poco de colapso!
Imatge
Avatar de l’usuari
MTM23
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: cris84 » dt. gen. 31, 2012 9:33 am

Se necesitan para el cursillo prematrimonial??
Imatge
Avatar de l’usuari
cris84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:05 am

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Estercita » dt. gen. 31, 2012 10:06 am

Alexita012 ha escrit:Hola guapa.. a mi em passa el mateix però amb el registre de l'Hospitalet. Vam tramitar el certificat el mateix dia el 16 i no m'ha arribat ::brr:: i en canvi la meva parella ja fa una setmana que el té perquè el seu registre era d'Esplugues... jo crec que va en funció de la feina que tinguin però ja començo a menjar-me l'olla i tampoc sé si seria bona idea anar en persona...

pues me parece que empezaré a pedirlo ya, yo también soy del Hospi...
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: naesmi » dt. gen. 31, 2012 10:23 am

hola!

yo pedi los certificados en el de Bcn sobre el 7 de enero y me llegaron a casa el 16... asi que los vuestros deberian estar al caer!

y si, podeis solicitarlo e ir a buscarlos presencialmente! simplemente teneis que escoger esa opcion cuando lo solicitas por internet

Cris84: el cursillo prematrimonial lo realizas en funcion del cura que te toque. Hay unos que no hacen, hay otros que te dan una charla y ya está, y otros que tienes que ir dos o tres o los dias que te digan y se hacen charlas sobre diferentes temas
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 10:29 am

yo pedí los nuestros y los tuve en 10 días como mucho.

Si te quieres quedar más tranquila ves al registro civil directamente pero ves con calma porque a primera hora hay mucha cola!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Sweet81 » dt. gen. 31, 2012 7:09 pm

Yo soy de Sabadell pero en la web no pone nada de solicitar el certificado de nacimiento.... es posible que se tenga que hacer en persona ?
Sweet81
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: xaviymaica » dt. gen. 31, 2012 7:34 pm

Hola!

Nosotros lo pedimos por internet y a la semana aprox. ya lo teníamos en casa.

Supongo que es lo que suele tardar, entre una semana y 10 días dependiendo de la faena que tengan.

Si tardan mucho puedes ir personalmente.

Saludos,
Imatge
Avatar de l’usuari
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 7:56 pm

Sweet81 ha escrit:Yo soy de Sabadell pero en la web no pone nada de solicitar el certificado de nacimiento.... es posible que se tenga que hacer en persona ?


Por lo general lo puede pedir por internet. Si quieres mañana entraré en la web de sabadell i te ayudo a encontrar el camino!! jajajaa

A mi también me costó bastante con la de sta coloma!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: susanaieric » dt. gen. 31, 2012 8:39 pm

cris84 ha escrit:Se necesitan para el cursillo prematrimonial??


Hola Cris84, nosotros nos casamos en la basílica del tibidabo y nos los exígen! supongo que depende del lugar donde te cases, pero préguntaselo al cura!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaieric
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: jemima » dt. gen. 31, 2012 9:01 pm

Noies, per quina pàgina web o adreça sol·liciteu el certificat per Internet? M'interessa molt no haver d'anar-hi en persona, diuen que hi ha unes cues......
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
Avatar de l’usuari
jemima
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: AndreaJose » dt. gen. 31, 2012 10:01 pm

jemima ha escrit:Noies, per quina pàgina web o adreça sol·liciteu el certificat per Internet? M'interessa molt no haver d'anar-hi en persona, diuen que hi ha unes cues......


Hola guapa,
Mi novio lo ha pedido a traves del Ministerio de Justicia, si pones en google, certificado de nacimiento literal barcelona, veras que te aparecerá.
Nosotros lo hemos descargado, ya que en el Ayto de Bcn, nos han facilitado la firma electrónica. Puedes acercarte a tu distrito y ahí te dan de alta en el idcat y ya puedes descargarte la aplicación, en unos minutos tendras la partida. Igualmente hemos solicitado que nos enviarán dos copias a casa, por si las dudas.
Un besazo
Avatar de l’usuari
AndreaJose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 398
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 8:23 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Cris2012 » dt. gen. 31, 2012 11:03 pm

Nosotros también los pedimos el 16 de enero, por internet, en bcn . no nos ha llegado nada aún :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Cris2012
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 360
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:24 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Sweet81 » dc. feb. 01, 2012 8:10 am

gemma_sergio ha escrit:
Sweet81 ha escrit:Yo soy de Sabadell pero en la web no pone nada de solicitar el certificado de nacimiento.... es posible que se tenga que hacer en persona ?


Por lo general lo puede pedir por internet. Si quieres mañana entraré en la web de sabadell i te ayudo a encontrar el camino!! jajajaa

A mi también me costó bastante con la de sta coloma!



Ostras pues muchas gracias!!!
De todas maneras este papel caduca, y yo no me caso hasta agosto... alomejor es pronto para pedirlo ?
Sweet81
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Alexita012 » dc. feb. 01, 2012 8:28 am

Sweet81 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:
Sweet81 ha escrit:Yo soy de Sabadell pero en la web no pone nada de solicitar el certificado de nacimiento.... es posible que se tenga que hacer en persona ?

Por lo general lo puede pedir por internet. Si quieres mañana entraré en la web de sabadell i te ayudo a encontrar el camino!! jajajaa
A mi también me costó bastante con la de sta coloma!


Ostras pues muchas gracias!!!
De todas maneras este papel caduca, y yo no me caso hasta agosto... alomejor es pronto para pedirlo ?


Pues sí para agosto es pronto, calcula que día te casas y piensa que caduca en 6 meses aquí hoy que es día 1 te iría muyyy justo.. pídelo a finales de mes, ya verás que son super rápidos envíandotelo ¬¬ ::brr:: (ironia pura y dura en mi caso jajaja)
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: cris84 » dc. feb. 01, 2012 9:09 am

Sí, yo también me caso en agosto, y hasta más adelante no lo pediré.

Susanaieric, cuando llame al cura para ver cuando empiezo lo de los cursillos le preguntaré, aunque imagino que me habrían dicho algo el día que fui a la iglesia.
Imatge
Avatar de l’usuari
cris84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:05 am

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: Loleta » dc. feb. 01, 2012 9:13 am

Hola!
Nosaltres els vem demanar els dos alhora. el meu (ve de Madrid) va arribar en dues setmanes, el del txurri va trigar 5 setmanes i era el registre de Barcelona!
De totes maneres es pot anar a buscar a la Plaça dels Ducs de Medinaceli (per darrera del Born, a prop del Passeig Colon). Ara, un consell si podeu aneu a mig matí. Pel matí es formen una cua per la gent d'estrangeria brutal!!! allà us el donen al moment!
Loleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

Re: CERTIFICATS DE NAIXEMENT - BARCELONA -

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. feb. 01, 2012 1:03 pm

Sweet81 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:
Sweet81 ha escrit:Yo soy de Sabadell pero en la web no pone nada de solicitar el certificado de nacimiento.... es posible que se tenga que hacer en persona ?


Por lo general lo puede pedir por internet. Si quieres mañana entraré en la web de sabadell i te ayudo a encontrar el camino!! jajajaa

A mi también me costó bastante con la de sta coloma!



Ostras pues muchas gracias!!!
De todas maneras este papel caduca, y yo no me caso hasta agosto... alomejor es pronto para pedirlo ?


Perdona, pensaba que hablabas del certificado de empadronamiento!! que cabeza tengo!! jaajajaja

Yo lo iría pidiendo porque realmente el papel caduca en 1 año!! Yo m caso este mes de octubre y lo pedí en noviembre... Y en el registro civil de sta coloma no me dijeron nada.

Lo puedes pedir como han dicho más arriba en la pagina del ministerio de justicia. Así lo pedí yo!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron