RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

El millor any de la nostra vida!

RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. gen. 14, 2012 7:37 pm

Hola noies, comença l'any i us volem explicar un problema i que cada vegada ens en trobem més de núvies que no aguanten el casament.

No se si és pels nervis o per què, però una cosa heu de tenir clara, primer sou vosaltres i la vostra salut, i us posem un exemple molt senzill.

Si us caseu a les 12 del migdia, l'aperitiu serà cap a les 2, el dinar serà sobre les 4 més o menys, què passa amb la núvia que des de les 7 del matí està a la pelu, després el vestit, corrents al casament i se'ns oblida una cosa molt important, esmorzar.

Una cosa tan senzilla com és menjar un panet o un café amb llet i un croisant o el que sigui, i se'ns oblida per les coses que hem de fer, o per què dels nervis no tenim gana.

Aquest any 4 noies se'n han desmaïat o en l'altar o després del casament, i 4 més han estat a punt i adonant-se els convidats del què passava, els hi donaven xocolata, coca cola o alguna cosa energètica per aguantar, i això abans no passava.

Passa el mateix si el casament és a les 6 de la tarda, aperitiu a les 8 i sopar a pes 9-10 de la nit, i no heu dinat......

I si podeu tastar l'aperitiu encara, però és que molts nuvis arriben a mig aperitiu i ni el poden menjar.

Si, és una tonteria que a mi no em passarà, però quan tenim nuvis que els hi muntem el casament, tot i avisant les núvies, se'ns cauen, i és quan ens diuen que no tenien gana, que no s'han enrecordat.... etc, i si ho comentem és per què cada vegada ens trobem més.

Espero que us ajudi i us enrecordeu quan us arribi el vostre dia.

Ens Ballem!!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: ANAPAR » ds. gen. 14, 2012 9:45 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola noies, comença l'any i us volem explicar un problema i que cada vegada ens en trobem més de núvies que no aguanten el casament.

No se si és pels nervis o per què, però una cosa heu de tenir clara, primer sou vosaltres i la vostra salut, i us posem un exemple molt senzill.

Si us caseu a les 12 del migdia, l'aperitiu serà cap a les 2, el dinar serà sobre les 4 més o menys, què passa amb la núvia que des de les 7 del matí està a la pelu, després el vestit, corrents al casament i se'ns oblida una cosa molt important, esmorzar.

Una cosa tan senzilla com és menjar un panet o un café amb llet i un croisant o el que sigui, i se'ns oblida per les coses que hem de fer, o per què dels nervis no tenim gana.

Aquest any 4 noies se'n han desmaïat o en l'altar o després del casament, i 4 més han estat a punt i adonant-se els convidats del què passava, els hi donaven xocolata, coca cola o alguna cosa energètica per aguantar, i això abans no passava.

Passa el mateix si el casament és a les 6 de la tarda, aperitiu a les 8 i sopar a pes 9-10 de la nit, i no heu dinat......

I si podeu tastar l'aperitiu encara, però és que molts nuvis arriben a mig aperitiu i ni el poden menjar.

Si, és una tonteria que a mi no em passarà, però quan tenim nuvis que els hi muntem el casament, tot i avisant les núvies, se'ns cauen, i és quan ens diuen que no tenien gana, que no s'han enrecordat.... etc, i si ho comentem és per què cada vegada ens trobem més.

Espero que us ajudi i us enrecordeu quan us arribi el vostre dia.

Ens Ballem!!!!!


La verdad es que tienes razón, gracias por el recordatorio! Lo tendré en cuenta!
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: kiskins » dg. gen. 15, 2012 9:34 am

Mi boda es por la tarde asik supongo k algo comeré , o por lo menos desayunaré en condiciones , que yo soy muy dada a lipotimias y vaya a ser que la lie ...
Avatar de l’usuari
kiskins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 12:26 pm

Jo ja li he dit a ma mare que portarà el meu "alijo secret" de xocolatines. Així si no puc menjar res de l'aperitiu no cauré desmaiada!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: sonia85 » dg. gen. 15, 2012 12:51 pm

moltissimes gràcies per recordar-ho, teniu tota la raó, haurem de fer un esforç i almenys picar alguna cosa per no dur l'estòmac buit
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 1:10 pm

Nosaltres ens casem a les 5 de la tarda, i esmorzar sí que ho podré fer... però de dinar ja no n'estic tant segura... si ja m'han vingut a maquillar ho veig com una mica difícil. Hauré de pendre un gaspatxo o una sopeta (amb palleta :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: )
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: sonia85 » dg. gen. 15, 2012 1:14 pm

Olguiky ha escrit:Nosaltres ens casem a les 5 de la tarda, i esmorzar sí que ho podré fer... però de dinar ja no n'estic tant segura... si ja m'han vingut a maquillar ho veig com una mica difícil. Hauré de pendre un gaspatxo o una sopeta (amb palleta :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: )


estic com tu!!! pero encara hu tinc pitjor..... jo em caso a les 7 de la tarda..... aixi que crec k x nasos alguna coseta haure de menjar, encara que sigui fruita!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 1:21 pm

sonia85 ha escrit:
Olguiky ha escrit:Nosaltres ens casem a les 5 de la tarda, i esmorzar sí que ho podré fer... però de dinar ja no n'estic tant segura... si ja m'han vingut a maquillar ho veig com una mica difícil. Hauré de pendre un gaspatxo o una sopeta (amb palleta :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: )


estic com tu!!! pero encara hu tinc pitjor..... jo em caso a les 7 de la tarda..... aixi que crec k x nasos alguna coseta haure de menjar, encara que sigui fruita!!!


No et pensis... segurament que podràs dinar abans de la perruqueria i el maquillatge. Això dependrà de l'hora que quedis amb el perruquer per començar a pentinar.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: Anna87 » dl. gen. 16, 2012 10:41 am

Amb tantes coses que has de fer aquell dia al final vas de cul i t'oblides, jo segur que no ja que sino esmorzu estic zombi tot el dia, aixi que menja algu menjare. Pero mai va malament recordaru
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: naesmi » dl. gen. 16, 2012 10:53 am

l'altre dia vam començar a organitzar el matí del dia de la boda amb la mare. Dormim amb un hotel i allà ens aixecarem, farem una piscineta i cap a la pelu, i de tornada a l'hotel per a vestir-nos, anirem a dinar de luxe: entrepà al bar del poble! >.-<:
ole tu!!
entre els nervis, que estarem amunt i avall i a sobre no estarem a casa per a fer un palt de macarrons, no crec que ens menjem un menu de 2 plats sobre les 13h. Un entrepa sempre es més apanyat i digerible quan no hi ha gana (de nervis!) ;)
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 18, 2012 1:05 pm

I sino, també es pot fer moment Kinder Bueno, com vaig fer jo ::bna// A mitja sessió de fotos, després de la cerimònica, la vaig parar per menjar-me un Kinder Bueno, tot i que jo sí que vaig esmorzar aquell dia abans d'anar a la perruqueria (a les 7h del matí), a les 14h ja estava que no m'aguantava de gana.

La majoria de núvies diuen que aquell dia se'ls treu la gana, docns jo crec que amb mi va ser al revés, aquell dia no hi havia maneres d'atipar-me!!!! Ara, el moment Kinder forma part de les tomes falses del meu vídeo del casament, i no us podeu arribar a imaginar com riu la gent quan ho veu :DDDDDDDDD
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. gen. 18, 2012 5:09 pm

Ay MiM com t'enrecordes, sinó és pel Kinder Bueno com tu dius no se que haguessim fet de tu.
Molt xula la foto.........
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dj. feb. 09, 2012 9:25 am

Us pujo el post per a que el consulteu......
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dl. feb. 20, 2012 10:09 pm

gracies x recordar-ho, mai va malament saber-ho...
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. març 09, 2012 11:10 pm

Hola Sílvia i Jordi, nosaltres ens casem en una casa d'agroturisme, casament de cap de setmana, farem cerimònia dissabte matí, aperitiu i banquet a la tarda, i ball fin les tantes de la nit.
Al dia següent volem continuar amb al festa, que em podeu aconsellar sobre aquest tema??
Moltes gràcies per tot, sou uns sóls i molt ben recomanats!!!


Hola Sheila, aqui tens la contestació del meil, si vols fer un casament en una casa d'agroturisme, en fet uns quans i et recomanem que:
- Esmorzar, ja se que ens repetim amb el tema però esmorza, no cal que te'l facis tu que aniras de bòlid amb la pelu, el vestit, etc, que un altre s'encarregui del tema ,però menja alguna cosa pel matí.
- Aperitiu, al ser un lloc molt bonic per fer fotos, us entreteniu molt amb el tema i no podeu gaudir de l'aperitiu (i més si l'estàs esperant per què no has esmorzat....), poseu-vos d'acord amb el catering que us en guardin alguna cosa.
- Banquet i ball, normalment es començaa dinar cap al es 16.00h, a les 19.00h comença el ball, la gent aguanta unes 3 h de ball , és a dir acabeu a les 22.00 h, llavors teniu l'alternativa de continuar el ball però haureu de fer un resopó, sinó la gent no aguanta.

Val la pena disfrutar de l lloc on feu l'agroturisme i que us portin embotits, pa i productes de la zona (normalment s'encarrega la família, pares, avis, amics, etc) enlloc del catering que també us podem deixar el menjar i vosaltres mateixos us el prepareu.
Penseu que la barra lliure us la deixen per a que us serviu vosaltres, llavors podeu anar fent , beure i menjar, i al fina ld tot dormir a la casa.
Al dia següent l'esmorzar, coca, pastes o embotits de la zona (que us heu d'encarregar vosaltres o que s'encarregui algú altre, o que el catering us deixi el menjar) i fer alguna activitat de muntanya, o si estem noslatres que ens hem quedat a dormir, unes classes de ball!!

Apa, ens BAllem!!!

PD Gràcies per les recomanacions i saluda al PItu i l'Anna de part nostre!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: bearoki » dv. març 09, 2012 11:29 pm

Ostres en serio cauen desmaiades? Jo quan estic nerviosa no puc menjar res, tinc un nus. Ja intentaré menjar doncs. Moltes gràcies.
bearoki
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: ansiass » ds. març 10, 2012 5:02 am

Moltes gràcies pel teu comentari. Intentarem menjar per tal de no xafar el dia. :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. març 10, 2012 9:56 am

Si teniu un nus a l'estomac i no podeu menjar, sempre teniu l'opció del kit kat al cotxe per si de cas i una coca cola, que van molt be.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 9:22 pm

Bona recomanació!! Jo tinc la pressió baixa i no seria la primera vegada que caic desmaiada a terra, tot i que prefereixo que el dia del casament això no em passi, així que procuraré seguir el teu consell i menjar alguna coseta... m'apunto lo del kinder bueno!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

Re: RECOMANACIO A LES NUVIES!!!

EntradaAutor: ansiass » dl. març 12, 2012 9:26 pm

Sílvia26 ha escrit:Bona recomanació!! Jo tinc la pressió baixa i no seria la primera vegada que caic desmaiada a terra, tot i que prefereixo que el dia del casament això no em passi, així que procuraré seguir el teu consell i menjar alguna coseta... m'apunto lo del kinder bueno!!!


Aquest consell ens ho agafem totes!!!! Això es molt important!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants