UÑAS DE GEL O PORCELANA??

El millor any de la nostra vida!

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 11:25 am

Jo intentaria buscar un lloc especialitzat i que vegis que et dóna confiança. Ho dic perquè una companya es va fer malbé les seves ungles per culpa del tipus d'ungla postissa que li havien posat. No sé exactament si eren ungles de gel o no... per mi en aquell moment eren ungles postisses i prou.

Però val la pena mirar-ho bé!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » dg. gen. 22, 2012 11:53 am

Olguiky ha escrit:Jo intentaria buscar un lloc especialitzat i que vegis que et dóna confiança. Ho dic perquè una companya es va fer malbé les seves ungles per culpa del tipus d'ungla postissa que li havien posat. No sé exactament si eren ungles de gel o no... per mi en aquell moment eren ungles postisses i prou.

Però val la pena mirar-ho bé!


Jo cada cop tinc mes por. Una coneguda meva les possa, m'ha advertit del xinos y fotos que ha fet ella a algunes clientas que se les han possat alla. Als xinos valen de 25 a 35€ i ella les possa per 75€,la diferencia es brutal, el que si m'ha dit que me les possi amb ella o no es igual, que si vuy busqui un puesto mes barato que ella pero sobretot no xinos que van veritables destrosses. Tambe m'ha dit que ella recomana millor les de porcellana, perque per ella a la vista quedan mes maques, pero mira no se que fare, potser passo que al cap i a la fi les meves mans son com son i prou, que me les pintin ven maques i prou.
Per cert soc de pineda de mar, si algu l'interesses d'on es aquesta noia que m'ho digui i es dic el telefon i el lloc, la perruqueriaÇ/esteticien no es d'ella, ella nomes i treballa per es igual, ho fa ve
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: burbuhi » dl. gen. 23, 2012 1:00 pm

buf!!! que car.....
Imatge
Avatar de l’usuari
burbuhi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 23, 2012 1:10 pm

Ho comparo amb els 15€ que pago per la manicura normal i sí que hi ha diferència!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Nuria7988 » ds. gen. 28, 2012 11:27 am

Hola,

Com ja he dit, a mi les de gel me les posen a Llinars del Valles per 20€.
Fa mes d' un any que les porto sense fer cap pausa i no he tingut cap problema del tipus mal a les ungles o fongs ni res!!!!!!

Si a alguna l' interesa, que m'ho digui.
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » ds. gen. 28, 2012 3:41 pm

Nuria7988 ha escrit:Hola,

Com ja he dit, a mi les de gel me les posen a Llinars del Valles per 20€.
Fa mes d' un any que les porto sense fer cap pausa i no he tingut cap problema del tipus mal a les ungles o fongs ni res!!!!!!

Si a alguna l' interesa, que m'ho digui.


Nuria7988 es de xinos o no? hem pots pasar la direccio siusplau?? gracies
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: pupipu » ds. gen. 28, 2012 5:12 pm

Yo me puse uñas de gel (shellac) para mi boda, y un éxito, estuvo las 3 semanas de luna de miel con la manicura francesa perfecta... eso si, cuando te lo quitas tienes que ir otra vez a la esteticien (a mí no me cobraron nada). Tambien me lo hice en los pies y encantada, éste año en verano me lo pienso poner en color!
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 6:59 pm

Em fareu venir ganes de provar-ho, noies! Si dieu que va tan bé... I és còmode per escriure i tot això?
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: pupipu » dg. gen. 29, 2012 10:50 am

Olguiky ha escrit:Em fareu venir ganes de provar-ho, noies! Si dieu que va tan bé... I és còmode per escriure i tot això?

Les ungles de gel és com un esmalt especial, et posen varies capes i te les assequen amb una mena d'aparell amb llum ultravioleta, et queda com una capa més gruixuda sobre les ungles, però en el meu cas, no me les va pas allargar... simplement és un esmalt que dura més, no hi ha problema per escriure ni per res (tot i que durant la lluna de mel tampoc vaig escriure gaire,jeje). Si vols mira aquí, que ho explica una mica http://www.telva.com/2010/12/14/estargu ... 31791.html, si només vols que et duri per la cerimònia, manicura normal que és més barata!
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 29, 2012 10:53 am

pupipu ha escrit:
Olguiky ha escrit:Em fareu venir ganes de provar-ho, noies! Si dieu que va tan bé... I és còmode per escriure i tot això?

Les ungles de gel és com un esmalt especial, et posen varies capes i te les assequen amb una mena d'aparell amb llum ultravioleta, et queda com una capa més gruixuda sobre les ungles, però en el meu cas, no me les va pas allargar... simplement és un esmalt que dura més, no hi ha problema per escriure ni per res (tot i que durant la lluna de mel tampoc vaig escriure gaire,jeje). Si vols mira aquí, que ho explica una mica http://www.telva.com/2010/12/14/----/1292331791.html, si només vols que et duri per la cerimònia, manicura normal que és més barata!


Gràcies per la informació guapa! Ara mateix em miro l'enllaç que m'has posat!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. gen. 29, 2012 1:57 pm

AyH ha escrit:
Nuria7988 ha escrit:Hola,

Com ja he dit, a mi les de gel me les posen a Llinars del Valles per 20€.
Fa mes d' un any que les porto sense fer cap pausa i no he tingut cap problema del tipus mal a les ungles o fongs ni res!!!!!!

Si a alguna l' interesa, que m'ho digui.


Nuria7988 es de xinos o no? hem pots pasar la direccio siusplau?? gracies



Hola,

Doncs ho fa una noia (espanyola) al centre d' estetica d' una amiga, el que pasa que aquesta amiga, el dia 31 tanca el centre pq ha trobat una altre feina i tal com esta tot, doncs tanca...
Jo tinc hora per fer-me-les de nou el dijous i no se si hara ho fara a un altre centre o vindra a casa, perque es una noia que treballa per "lliure".
En tot cas li preguntare com ho fara a partir d' ara i quant ho sapiga t' ho dic.
Tu et desplaçaries a LLinars per ferteles?
D'on ets??
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » dg. gen. 29, 2012 3:49 pm

Home jo soc de pineda de mar pero hen caso a mollet del valles. A mi llinars no hem queda lluny per anar 1 o 2 dias abans. Preguntali y k cuant cobrara. Moltes gracies.
Molts petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. gen. 29, 2012 11:14 pm

Hola AYH,

Potser hauries de probar de posarteles un temps abans, per saber si t' agraden, no???
Trobo arriscat aixo de posarteles just abans del casament sense saber si t' agraden com et queden.
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 1:03 am

Yo Tampoco sE q hacer..... Acostumbro a llevarlas cortas y me da miedo verme rara porque encima tengo los dedos regordetes.....
Imatge
Avatar de l’usuari
MTM23
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » dl. gen. 30, 2012 10:52 am

uf uf uf k lio, me parece que voy a probar y voy a volver ha ahcer lo que hacia cuando tocaba la guitarra para que no se me rompiera las uñas, os lo cuento, pero os aseguro que no les pasa nada a las uñas y no es malo. me las pintava con superglue, sin llegar a tocar la piel del dedo, pero asi conseguia algo jajaja, asi que volvere a las andadas a ver si puedo dejarmelas crecer un poquito
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: xaviymaica » dv. feb. 03, 2012 11:52 pm

Yo creo que me las voy a intentar poner ( las de gel) durante un tiempo antes de la boda para ver que tal... tendré que buscar algún sitio que lo hagan bien :)
Imatge
Avatar de l’usuari
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » ds. feb. 04, 2012 9:14 am

Nenes, em sembla que definitivament provaré això de les ungles de gel! Ahir se'm van trencar dues ungles... les dec tenir molt fràgls. És curiós perquè no m'havia passat mai tant com ara! Però això d'ahir ja va ser la gota que fa vessar el vas.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: xaviymaica » ds. feb. 04, 2012 9:28 am

A mi me pasa lo mismo, por más que me las pinte siempre se me acaban rompiendo. Mi madre me dió un tratamiendo para endurecerlas , pero nada...

Suerte
Imatge
Avatar de l’usuari
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Nuria7988 » ds. feb. 04, 2012 2:23 pm

Hola chicas!!!

Yo el dia 16 o el 17 de este mes me vuelve a tocar hacermelas.

Esta chica que me las hace es de Mollet, pero se desplaza a Llinars, ya que quedamos una cuantas chicas y asi le sale a cuenta venir.
Cobra 20€ por hacerlas, no es caro.

Si alguna quiere probarlo, o simplemente venir a ver como lo hace para ver si os gusta, que me avise y hablo con ella, imagino que sera por la tarde, sobre las 17h aprox.

Saludos.
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » dl. feb. 13, 2012 4:51 pm

Chicas conozco un sitio de confianza donde hacen las uñas genial, es una amiga mia y os la recomiendo, os ejo su enlace facebook y el e la peluquerias por si os quereis poner en contacto con ella, es genial de verdad, ir mirando porque tienen oferta chulas:

https://www.facebook.com/#!/pages/Patry ... 9355626990

https://www.facebook.com/#!/salonvangoghpineda

Son muy buenas de verdad, y super bien de precio, hacen miles de cosas, peluqueria, cera, uñas, etc... entrar y mirar que no teneis nada que perder.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron