Perruqueria i pentinats

El millor any de la nostra vida!

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Mesa » dc. des. 07, 2011 3:10 pm

Hola chicas!

Estoy de acuerdo con Angie... Estos foros deberían servirnos para enriquecernos con conocimientos y experiencias del resto... todo es respetable, entiendo que hayan discrepancias pero que no llegue la sangre al río!!

Bueno, con todo este follón, no me he enterado de algo importante., ¿cual es el precio medio de peinado, maquillaje y manicura?. ¿Y te entra una prueba de peinado y maquillaje en el precio?

Gracias!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: promisa1 » dc. des. 07, 2011 8:38 pm

Hola chicas! os pongo lo que me costó a mi.
Fueron 130 el peinado el dia de la boda y 60 la prueba.
Es caro, pero los pagué a gusto, porque primero fui a otra peluquera que me cobró 25 creo recordar, por la prueba y fue un desastre.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Nono » dc. des. 07, 2011 9:08 pm

Hola a tod@s!!!!

A mi me cuesta 185€ (si no recuerdo mal) todo, es decir, prueba y peinado, depilación, peeling, manicura y maquillaje. Es una super oferta que me he encotrado en la pelu que voy ultimamente y la verdad no me parece nada caro para todo lo que ofrece. Pero tambien soy de las que piensa que si la pelu no me gusta ya podria ser gratis que no voy y por otra parte estoy de acuerdo tambien que es escuchar la palabra boda y creen que te sale el dinero de un limonero!!!!
En fin todo sea por ser las más bonitas (bonito para ti brayan, que no me olvido ;), eh) del lugar y que nuestras parejas se queden boquiabiertos!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nono
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: bryan » dj. des. 08, 2011 10:18 am

Nono, gracias por acordarte de mí, que todas me olvidan. Grrr ::brr::

Seguro que vas a estar preciosa.

Un beso muy grande!!
bryan
 
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:59 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: mironeta » dv. des. 09, 2011 6:21 pm

toni-silvia ha escrit:
Olguiky ha escrit:Jo divendres vaig anar a la meva perruquera (hi vaig des de fa més de 10 anys!) i vaig quedar ben chascada. Ja els havia comentat que em casava l'última vegada que hi havia anat i em van preguntar si tenia clar el pentinat i tota la pesca.

I li vaig dir que clar... jo ara m'havia traslladat a viure a Banyoles (tot i això he seguit anant amb ella, perquè tot i que la mestressa és una carera té una noia que em fa les metxes com ningú i a més a més és un sol!). I em va dir que nquin problema hi veia... que anés a la perruqueria a Girona, que total... si el casament era a la tarda ja ho podia fer!

I jo i les perruqueres li vam dir que no podia ser: com se li acudeix a la dona aquesta que condueixi fins a Girona, que allà em pentinin, que torni a agafar el cotxe per anar a casa... 1 hora perduda a la carretera i amb el fotògraf i amunt i avall per seguir la núvia.

Li vaig oferir la possibilitat que ella vingués a casa meva a pentinar-me (segur que ja s'ho ben cobraria) i em va dir que no. Que era un dissabte i elles allà tenien molta feina!

Em sembla que canviaré de perruquera!


Home es que si tot i ser clienta habitual desde fa 10 anys no t'ho tenen en compte... jo a la perruqueria on anava sempre no ho he ni comentat perque un dia ja va dir que no li agradava gens fer casaments, jajaja, així que pasando... el que aconsegueixen es que canviem de perruqueria!


Hola guapa!!
Pues jo estic igual!!!
Tinc el meu peluquer i la meva estaticient al mateix lloc..i fa molts anys que hi vaig..i l'altre dia cuant em feia les celles li vaig comentar lo de venir a casa...i em va dir que ells no van a casa de la nuvia!!buf vaig quedar feta pols...el que pasa que ella em va dir que si jo volia ella es demenava aquell dia de festa i vindria a casa a maquillarme...
No se que fer..ara que tinc que anar a tallarme el serrell parlare em el peluquer...i si estic igual...pues sera un pal, perque ara posarme a buscar peluqueria i maquillatge...que complicat ho veig!!
Si algu em pot ajudar em alguna cosa sera de molt agrair!!!
Per cert soc de Sabadell.
Imatge
Avatar de l’usuari
mironeta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dv. des. 09, 2011 8:47 pm

Hola! Acabo de venir de la pelu i crec que no està gens malament de preu!
Per rentar, tallar i pentinar m'han cobrat 26 euros.
M'han comentat que la prova de maquillatge surt a 10 euros i que si el dia del casament no es un maquillatge molt complicat em cobraria el mateix (sino, com a maxim 18 euros)
El recollit el cobren a 19 euros.
I m'ha comptat, tirant llarg, amb ungles etc... que compti uns 100 euros. Com ho veieu?
Això si, no hem parlat del tema que vinguin a casa, pero bueno, les tinc molt a prop de casa així que tampoc m'importa...
M'ha comentat que passat festes passi amb fotos del vestit i del broche i que parlarem del tema, i que al febrer van a una fira i així miraran si troben alguna cosa per mi pel cabell que s'ajusti al que haguem parlat.

En fi, he quedat prou contenta!
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dv. des. 09, 2011 8:49 pm

Ah, tampoc he comptat depilació, pero ella si m'ha comptat celles i alguna cosa més...
No se, caldra concretar més endavant pero en general diria que no es car... i la sensació ha estat bona.
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Angie18 » ds. des. 10, 2011 11:35 am

Bueno pues yo voy a usar el post no para hablar de precios, sinopara pediros consejo. No tengo ni idea de qué hacerme. Qué pensais que me puede ir bien con este vestido?.
También me han comentado ya un par de personas que es un poco "inspiración dama antigua" y que me quedaría bien tambié las joya en plata vieja o así. Pero claro creo que ha de ir todo a conjunto, joyas peinado etc... si le meto joyas antiguas el peinado no puede ser en plan super moderno, aunque bueno tampoco creo que con el vestido vaya bien algo muy rompedor.
¿Que opinais?
Angie18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 14, 2011 8:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: bearoki » ds. des. 10, 2011 11:46 am

Angie18 ha escrit:Bueno pues yo voy a usar el post no para hablar de precios, sinopara pediros consejo. No tengo ni idea de qué hacerme. Qué pensais que me puede ir bien con este vestido?.
También me han comentado ya un par de personas que es un poco "inspiración dama antigua" y que me quedaría bien tambié las joya en plata vieja o así. Pero claro creo que ha de ir todo a conjunto, joyas peinado etc... si le meto joyas antiguas el peinado no puede ser en plan super moderno, aunque bueno tampoco creo que con el vestido vaya bien algo muy rompedor.
¿Que opinais?


Angie18, si tienes el pelo largo, creo que te quedaría muy bien la melena suelta con un poco de recogido.

El vestido es una pasada!!

Un besote
bearoki
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 10, 2011 12:15 pm

bearoki ha escrit:
Angie18 ha escrit:Bueno pues yo voy a usar el post no para hablar de precios, sinopara pediros consejo. No tengo ni idea de qué hacerme. Qué pensais que me puede ir bien con este vestido?.
También me han comentado ya un par de personas que es un poco "inspiración dama antigua" y que me quedaría bien tambié las joya en plata vieja o así. Pero claro creo que ha de ir todo a conjunto, joyas peinado etc... si le meto joyas antiguas el peinado no puede ser en plan super moderno, aunque bueno tampoco creo que con el vestido vaya bien algo muy rompedor.
¿Que opinais?


Angie18, si tienes el pelo largo, creo que te quedaría muy bien la melena suelta con un poco de recogido.

El vestido es una pasada!!

Un besote


Yo apostaría por un semirecogido, que quede algo sueltito.
Creo que te quedaría genial con ese vestido. >.-<:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: mrociotc » ds. des. 10, 2011 2:22 pm

Hola chicas!!

El vestido es precioso!! Yo en tu caso de peinado me haría, al ser un palabra de honor creo que un recogido que resalte el cuello y los hombros, quizas con algun mechon suelto pero todo el pelo recogido.
Otra opción sería la de hacerme una cola de lado al no tener tirantes quedaría bien pero si tienes muy largo el pelo creo que quizas taparias demasiado el escote y la verdad es que en mi humilde opinion creo que un escote en palabra de honor es para lucirlo!! Así que te puedes hacer un semi recogido pero que caiga por detras nada de encima de los hombros.

Sobre las joyas yo en este caso como el vestido es de encaje no me pondria collar sino quizas quedaría muy cargado y si te quieres poner algun collar yo me pondría una gargantilla finita bien pegada al cuello que no cuelgue mucho. Pendientes unos que cuelguen (mucho o poco eso ya depende de como mas te gusten) porque resaltan mas con el pelo recogido y da la sensación de tener un cuello mas largo.

Bueno este es mi opinión, espero te haya ayudado en algo!!

Besos.
Imatge
mrociotc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: leni221177 » ds. des. 10, 2011 2:53 pm

Hola chicas. Yo llevé a mi cuñada a la peluqiería donde yo voy siempre y ha tenido tanto éxito que dos amigas que se casan en 2012 también iráN. Está en Granollers, se llama MARGARET. Es una pelu un poco carilla pero al contrario, para novias y novios tienen packs que están de coña. El barato es de 100 € y el caro 250 €. El pack de novios es de 100 €.
Atención: El pack de novia de 100 € entra entre otras cosas, prueba de peinado, prueba maquillaje, peinado día de la boda, maquillaje, manicura, unas cuantas sesiones de UVA. Entran más cositas pero no me acuerdo.
Chicas vale la pena!!!
Si necesitáis más información aquí estoy! Si a caso, el próximo día que vaya a la pelu me lo vuelvo a mirar y os digo más cosas de las que entran.
Por supuesto el día de mi boda iré también allí!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: sandy77 » ds. des. 10, 2011 7:35 pm

toni-silvia ha escrit:Hola! Acabo de venir de la pelu i crec que no està gens malament de preu!
Per rentar, tallar i pentinar m'han cobrat 26 euros.
M'han comentat que la prova de maquillatge surt a 10 euros i que si el dia del casament no es un maquillatge molt complicat em cobraria el mateix (sino, com a maxim 18 euros)
El recollit el cobren a 19 euros.
I m'ha comptat, tirant llarg, amb ungles etc... que compti uns 100 euros. Com ho veieu?
Això si, no hem parlat del tema que vinguin a casa, pero bueno, les tinc molt a prop de casa així que tampoc m'importa...
M'ha comentat que passat festes passi amb fotos del vestit i del broche i que parlarem del tema, i que al febrer van a una fira i així miraran si troben alguna cosa per mi pel cabell que s'ajusti al que haguem parlat.

En fi, he quedat prou contenta!



Doncs jo ho trobo molt bé de preu, Silvia!! i on és si no és molt preguntar? jo passat festes ja he de començar a posicionar-me, perquè no és plan anar a una perruqueria a la que no he anat mai i ja començar a demanar que em pentinin un dia que és festa (em caso el 12 d'octubre, el Pilar) no creus?? jajaja

Gràcies guapa!
Avatar de l’usuari
sandy77
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 10, 2011 9:16 pm

Ostres, quina llàstima que totes les maquilladores-perruqueres que dieu que fan bons preus em cauen molt lluny! Algú en sap alguna per la zona de Girona?

Gràcies guapis
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: kyla » dg. des. 11, 2011 10:09 am

Jo també estic buscant-ne alguna per Girona, però segurament hem quedaré amb la peluquera del poble. Tot i que no esta especialitzada en nuvies, ni te packs ni coses aixi, pero be..m'agrada com ho fa! jeje.
Aixo si, estic buscant per Girona algun centre on facin solarium (pk estic superblanqueta!!) i també algun centre on facin tractaments de bellesa, vaja per poder-me fer una bona neteja de cutis.
Enn coneixeu algun??
Hem recomaneu algun tractament?
jo tinc la pell amb tendència grassa, aixi que suposo que haria de fer-me algun tractament sobre aixo.

merci
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dg. des. 11, 2011 10:17 am

kyla ha escrit:Aixo si, estic buscant per Girona algun centre on facin solarium (pk estic superblanqueta!!) i també algun centre on facin tractaments de bellesa, vaja per poder-me fer una bona neteja de cutis.
Enn coneixeu algun??


De centres de solàrium te'n puc parlar de dos. Un és el que hi ha al carrer Eiximenis (al costat d'una botiga d'animals) que es diu Solmanía. Estava bé, però per mi tenia dos inconvenients: a vegades t'havies d'esperar una mica i la màquina era d'aquestes d'estar estirada (i a mi em fa una mica de claustrofòbia).

L'altre que conec és el que hi ha a la plaça del Lleó que fa cantonada amb el carrer de la Rutlla. Aquests tenen les màquines verticals i t'has d'esperar menys (sovint hi veuràs molta gent, però és que també fan depilacions, manicures...). Vaig agafar un bono de 10 sessions i em va sortir bastant bé de preu. I no cal que les facis totes seguides; tens un any per gastar-lo.

Jo tornaré a aquest segon.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: kyla » dg. des. 11, 2011 10:41 am

Merci Olgiky!!

Anire a fer-hi un cop d'ull, a veure que tal!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Angie18 » dg. des. 11, 2011 7:46 pm

Angie18 ha escrit:Bueno pues yo voy a usar el post no para hablar de precios, sinopara pediros consejo. No tengo ni idea de qué hacerme. Qué pensais que me puede ir bien con este vestido?.
También me han comentado ya un par de personas que es un poco "inspiración dama antigua" y que me quedaría bien tambié las joya en plata vieja o así. Pero claro creo que ha de ir todo a conjunto, joyas peinado etc... si le meto joyas antiguas el peinado no puede ser en plan super moderno, aunque bueno tampoco creo que con el vestido vaya bien algo muy rompedor.
¿Que opinais?




Hola chicas m,e alegro que os haya gustado el vestido y gracias por vuestros comentarios, los tendré en cuenta. No tengo el pelo muy largo, no hemos tomado la decisión de casarnos con demasiado tiempo, menos de un año y además este verano una peluquea decidió que "las puntas" significaba algo así como un palmo. k le vamos a hacer. Sí yo también habí pensado que quizás un semirecogido sea lo mejor. Colgante en principio no tengo intención de llevar, todo depende de si al final llevo unos pendientes muy discretos o no
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Neki » dg. des. 11, 2011 8:35 pm

Hola guapisimas!!!

Aqui una novia del 2010 que pasa para ver que tal los preparativos...
Como recuerdo este post en mi año y lo bien que me fue ver fotos de novias de otros años....
Yo llevaba un semirecogido al lado y la verdad es que os lo recomiendo; no estoy acostumbrada a llevar el pelo recogido y no quería verme disfrazada, quería sentirme cómoda y verme yo.
Os dejo alguna fotillo para que lo veáis, por si os sirve de algo...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dg. des. 11, 2011 9:49 pm

smontia ha escrit:
toni-silvia ha escrit:Hola! Acabo de venir de la pelu i crec que no està gens malament de preu!
Per rentar, tallar i pentinar m'han cobrat 26 euros.
M'han comentat que la prova de maquillatge surt a 10 euros i que si el dia del casament no es un maquillatge molt complicat em cobraria el mateix (sino, com a maxim 18 euros)
El recollit el cobren a 19 euros.
I m'ha comptat, tirant llarg, amb ungles etc... que compti uns 100 euros. Com ho veieu?
Això si, no hem parlat del tema que vinguin a casa, pero bueno, les tinc molt a prop de casa així que tampoc m'importa...
M'ha comentat que passat festes passi amb fotos del vestit i del broche i que parlarem del tema, i que al febrer van a una fira i així miraran si troben alguna cosa per mi pel cabell que s'ajusti al que haguem parlat.

En fi, he quedat prou contenta!



Doncs jo ho trobo molt bé de preu, Silvia!! i on és si no és molt preguntar? jo passat festes ja he de començar a posicionar-me, perquè no és plan anar a una perruqueria a la que no he anat mai i ja començar a demanar que em pentinin un dia que és festa (em caso el 12 d'octubre, el Pilar) no creus?? jajaja

Gràcies guapa!



Està a terrassa, si t'interessa et passo les dades...
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants