Perruqueria i pentinats

El millor any de la nostra vida!

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. abr. 27, 2012 4:58 pm

Olguiky ha escrit:Mofletes, aquest que poses és super maco!!

Quan vaig anar a la perruqueria, li vaig dir a la noia que n'hi havia un que m'agradava molt (portava la foto i tot) però em va dir que no me'l podia fer perquè jo el tinc massa llarg. Potser a tu et va bé... És aquest:

images.jpg


Aquest és la estrella dels recollits!! jajaja

Jo la veritat és que no sé que fer si un recollit una mica modern-informal o bé un semirecollit però amb tot el cabel enrere, saps??
La sort és que jo tinc el cabell ros i a part el tinc arrissat i crec que el tipus semirecollit pero com si siguès una cascada enere potser m'agrada.
El que tinc clar és que vul la front despejada! Odio el "flequillo"!! A veure si aquest estiu parlo amb el perruquer a veure que creu ell.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: artemisabcn » dv. abr. 27, 2012 7:53 pm

Per les que us heu plantejat anar amb el cabell "suelto", jo he anat guardant aquestes fotos perquè és la meva idea...

412_415459_5477863_751750.jpg


1328542744_extras_albumes_0.jpg


elizabeth_messina1077$!x600.jpg


red-carpet-gga-mi-podio-L-22.jpg


Encara que també tinc aquestes altres per si s'escau:

IMG_8620.jpg


nochevieja2.jpg


No tinc gaire clar que faré, però penso que ja m'he deixat crèixer el cabell per que me l'ha demanat el meu xicot, hauré de lluir-ho, oi?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
Avatar de l’usuari
artemisabcn
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: OlallaF » dv. abr. 27, 2012 10:52 pm

Hola noies!!
A mi m'agrada algo aixi... a veure si penjo be les fotos :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
OlallaF
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: MoFLeTeS » ds. abr. 28, 2012 10:24 am

Olguiky ha escrit:Mofletes, aquest que poses és super maco!!

Quan vaig anar a la perruqueria, li vaig dir a la noia que n'hi havia un que m'agradava molt (portava la foto i tot) però em va dir que no me'l podia fer perquè jo el tinc massa llarg. Potser a tu et va bé... És aquest:

images.jpg


Moltes gràcies Olguiky!! Acabo de guardar-me la imatge a la carpeta de pentinats!!! Li portaré a la perruquera, perquè s'ajusta molt a lo que estic buscant!!!! Em pensava que aquest estil requeria el cabell molt llarg!! PEro pensant-ho be, ara ja ho tinc per sobre els hombros, i una miqueta més cap abaix.... potser me'l podrien fer!!
:-///: :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
MoFLeTeS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » ds. abr. 28, 2012 11:35 am

mrociotc ha escrit:Lilul tienes que tener un pelo precioso!! Yo lo tengo todo al contrario que tu, melena por la mitad de la espalda super liso y fino, de color castaño claro!!

Mira estos que he encontrado son muy chulos y con tu pelo tan rizado te quedara precioso.


Ostras!! Me apunto este peinado! Más o menos es algo parecido a lo que me ha dicho la prima de mi novio. Y de ahí que tengo ahora dudas!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: MoFLeTeS » ds. abr. 28, 2012 11:39 am

Olalla y artemisabcn PRECIOSOS!! jajajaja, no pongáis tantas fotos bonitas, que sino cada vez es más grande la carpeta de mi ordenador que dice "posibles peinados".... :-)0(-:
Menos mal que muchos de ellos los puedo descartar puesto que lo tengo cortito...

gemma_Sergio si el tens ros mig-arrissat, els mig sueltos son PRECIOSOS!! I si a sobre tens "melenón", ja ni t'explico!!
Imatge
Avatar de l’usuari
MoFLeTeS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 10:32 am

jejejej un altre dilema per apuntar! EL PENTINAT! Jo volia el cabell "suelto" amb alguna treneta per treure els cabells de la cara (semirecollit super senzill) però la meva perruquera em va respondre: tu et cases o fas la primera comunió? Em vaig quedar de pedra. Després de la resposta vaig estar mirant mooooolts pentinats però cap em feia el pes...Així que he arribat a la conclusió que la que es casa i PAGA sóc jo, per tant la perruquera pot opinar però no decidir...:) jeje

Sobre el tema dels preus, encara no he preguntat res però....MIEDO ME DA! ja us comentaré què em costa...

un superpetó
Imatge
Avatar de l’usuari
ella12
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. maig 02, 2012 12:22 pm

MoFLeTeS ha escrit:Olalla y artemisabcn PRECIOSOS!! jajajaja, no pongáis tantas fotos bonitas, que sino cada vez es más grande la carpeta de mi ordenador que dice "posibles peinados".... :-)0(-:
Menos mal que muchos de ellos los puedo descartar puesto que lo tengo cortito...

gemma_Sergio si el tens ros mig-arrissat, els mig sueltos son PRECIOSOS!! I si a sobre tens "melenón", ja ni t'explico!!


Siiiiiiiiii!! Tinc el cabell llarg per sota els hombros i el cabell mig arrissat per això quan la cosina del sergi m'ho va dir m'ho vaig tornar a plantejar! aviam que diu el perruquer!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Anna81 » dt. nov. 20, 2012 1:36 pm

Noies tinc un dubte existencial ... a veure si em podeu donar un cop de mà! Aquest matí he estat fent el xafarder amb el tema de la perruqueria i maquillatge. Soc de Sabadell i em caso al Mon Sant Benet, em vestiré a la suite. Estic dubant sobre si anar a la perruqueria de sempre (dubto que es moguin de Sabadell) i maquillar-me a la suite, fer-ho tot a Sabadell o fer-ho tot a la suite. Per sort és a l'Octubre així que no he de patir pel tema de suar o coses semblants però també el fotograf em va dir que si no era massa de fer-me fotos (i no ho soc) que no estigués vestida o maquillada quan ell arribés perquè així podria jugar amb això.

He demanat preus d'alguns packs i ostres, els trobo carissims!!!! També m'ha enviat preus de la perruquera que recomana el Mon Sant Benet, és de Manresa i podria venir, però clar, no la conec de res ni sé com ho fa .... :-/ :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. nov. 20, 2012 2:40 pm

Anna no se quins preus tens pero has preguntat a what image?? A mi em demanaven crec q 290 amb desplaçament a bcn. Per preguntar no perds res.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dt. nov. 20, 2012 5:39 pm

Anna81 ha escrit:Noies tinc un dubte existencial ... a veure si em podeu donar un cop de mà! Aquest matí he estat fent el xafarder amb el tema de la perruqueria i maquillatge. Soc de Sabadell i em caso al Mon Sant Benet, em vestiré a la suite. Estic dubant sobre si anar a la perruqueria de sempre (dubto que es moguin de Sabadell) i maquillar-me a la suite, fer-ho tot a Sabadell o fer-ho tot a la suite. Per sort és a l'Octubre així que no he de patir pel tema de suar o coses semblants però també el fotograf em va dir que si no era massa de fer-me fotos (i no ho soc) que no estigués vestida o maquillada quan ell arribés perquè així podria jugar amb això.

He demanat preus d'alguns packs i ostres, els trobo carissims!!!! També m'ha enviat preus de la perruquera que recomana el Mon Sant Benet, és de Manresa i podria venir, però clar, no la conec de res ni sé com ho fa .... :-/ :-/


La meva va rondar els 80-90 euros, amb el desplaçament del dia de la prova i del dia de la boda de polinya a terrassa inclosos
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Anna81 » dt. nov. 20, 2012 5:42 pm

toni-silvia ha escrit:La meva va rondar els 80-90 euros, amb el desplaçament del dia de la prova i del dia de la boda de polinya a terrassa inclosos


Ostres! Que em podries dir el nom o les dades de contacte??? :-)

gemma_sergio ha escrit:Anna no se quins preus tens pero has preguntat a what image?? A mi em demanaven crec q 290 amb desplaçament a bcn. Per preguntar no perds res.


Justament és a on he fet mail aquest matí :-) Clar que ara que hi penso hi hagués pogut passar perquè els tinc a 5 minuts de casa però bé ...... resumint, que no m'han contestat encara jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants