Perruqueria i pentinats

El millor any de la nostra vida!

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 12:30 pm

Elisabetgu ha escrit:Yo la idea que tengo para mi peinado es este.
Que os parece?


Me encanta!! Algo así me gustaría a mi pero no tengo todavia el vestido o sea que me tendré que comer la cabeza mas adelante!!

Te lo has hecho en un marco aldany, verdad?? Es que esos cristales... los delatan!! jajaja

El año pasado, para la boda de mi prima me peiné allí, y me quedó muy bien!

Lástima q cerca de casa de mi madre no tengo ninguno!!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Elisabetgu » dj. gen. 26, 2012 3:24 pm

La chica que sale en la fotos no soy yo. Es una clienta a la que le hizo el peinado un amigo (el peluquero) y le hizo fotos para que viera como quedaba.
Si, mi amigo trabaja en Marco Aldany y tengo mucha suerte porque será él quien venga a mi casa a peinarme y maquillarme (así que tengo un tema menos del que preocuparme!!!!).
Mi vestido es el modelo ISOS de Luna Novias.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elisabetgu
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 5:14 pm

Elisabetgu ha escrit:La chica que sale en la fotos no soy yo. Es una clienta a la que le hizo el peinado un amigo (el peluquero) y le hizo fotos para que viera como quedaba.
Si, mi amigo trabaja en Marco Aldany y tengo mucha suerte porque será él quien venga a mi casa a peinarme y maquillarme (así que tengo un tema menos del que preocuparme!!!!).
Mi vestido es el modelo ISOS de Luna Novias.


qué suerte chica!! Yo me estoy comiendo un poco la cabeza de ver donde puñetas me voy a peinar porque las peluquerías del barrio de mi madre no las conozco demasiado. Y en otra peluquería que iba antes que el chico peina muy bien le tendría que pedir el favor que viniese a casa de mi madre y no sé si lo haría o cuanto me cobraría!!

En verano o así que estoy de vacaciones iré preguntando! Tengo 9 meses para pensar... jajajjaa
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 8:26 pm

Elisabetgu ha escrit:La chica que sale en la fotos no soy yo. Es una clienta a la que le hizo el peinado un amigo (el peluquero) y le hizo fotos para que viera como quedaba.
Si, mi amigo trabaja en Marco Aldany y tengo mucha suerte porque será él quien venga a mi casa a peinarme y maquillarme (así que tengo un tema menos del que preocuparme!!!!).
Mi vestido es el modelo ISOS de Luna Novias.


Que suerte que te pueda peinar un amigo! Además lo hace muy bien, los peinados que colgaste son muy bonitos.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 2:26 pm

Hola chicas!! Alguna sugerencia para pelo corto???? Siempre he llevado el pelo corto y lo máximo que lo he llevado es por la barbilla (un estilo bob) y la verdad es que el pelo largo no va conmigo ..... Alguna idea? Gracias!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
MTM23
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 2:51 pm

Jo buscaria algun detall pel cabell que fos bonic (una diadema...). Donaria més importància a aquest element que al cabell.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 4:52 pm

Olguiky ha escrit:Jo buscaria algun detall pel cabell que fos bonic (una diadema...). Donaria més importància a aquest element que al cabell.



Estic totalment d'acord! Amb una diadema o alguna cosa mona pel cabell et quedarà molt be si tens el cabell curt.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 5:49 pm

Gràcies noies! Alguna cosa així havia pensat .... Recollit no hem puc fer i a més no fa gaire per mi. La qüestió seria retirar-me una mica el cabell de la cara amb un detallet mono.
Gràcies guapis!
Imatge
Avatar de l’usuari
MTM23
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 85
Membre des de: dg. set. 04, 2011 3:14 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 10:12 pm

MTM23 ha escrit:Gràcies noies! Alguna cosa així havia pensat .... Recollit no hem puc fer i a més no fa gaire per mi. La qüestió seria retirar-me una mica el cabell de la cara amb un detallet mono.
Gràcies guapis!


Si busques a google "peinados novia" recordo que hi havia moltes pàgines que tenien seccions per mides de cabell. Potser hi trobaràs alguna cosa!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:02 pm

Olguiky ha escrit:
MTM23 ha escrit:Gràcies noies! Alguna cosa així havia pensat .... Recollit no hem puc fer i a més no fa gaire per mi. La qüestió seria retirar-me una mica el cabell de la cara amb un detallet mono.
Gràcies guapis!


Si busques a google "peinados novia" recordo que hi havia moltes pàgines que tenien seccions per mides de cabell. Potser hi trobaràs alguna cosa!


I si et passes per Santa Anna (Portal de l'Àngel) allà trobaràs qualsevol adorno per al cabell i bé de preu....crec que a una tenda que es diu Clarie's ( i que està als centres comercials) també hi ha!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaieric
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: peke.mayo9 » ds. març 24, 2012 10:11 pm

Hola a todas!!

Hace poquito que estoy por aqui y estoy poniendome al dia...

Os queria plantear una cosita, soy maquilladora profesional utilizo bases y sombras iluminadoras Channel y todo lo demás de la firma proffesional MAC.

Sé que estamos en tiempos dificiles y más con nuestra boda (yo también me caso y sé lo dificil que és).

A las que os pueda interesar se puede hacer prueba de maquillaje sin ningún tipo de compromiso, enviar correo a ***** y os informaré de los precios, tipos de maquillaje etc... o cualquier duda que tengais!!

También comentaros que puedo asesoraros a conseguir el maquillaje que deseais para NUESTRO DIA, tanto si os maquillais habitualmente como si no... también puedo enviaros fotos de maquillaje de novias que he hecho.

Voy al domicilio de la novia tanto para la prueba como para el dia B, creo que es lo ideal ya que ese dia estaremos de los nervios y necesitamos que nos mimen, atiendan, nos veamos genial, aunque yo siempre lo digo ese dia todas tenemos un BRILLO ESPECIAL!!

Voy a ver si os leo un poquito y me pongo al dia!!

Un abrazo enorme guapas!!!
peke.mayo9
 
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 5:25 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: almaciga » dg. abr. 01, 2012 9:34 pm

peke.mayo9 ha escrit:Hola a todas!!

Hace poquito que estoy por aqui y estoy poniendome al dia...

Os queria plantear una cosita, soy maquilladora profesional utilizo bases y sombras iluminadoras Channel y todo lo demás de la firma proffesional MAC.

Sé que estamos en tiempos dificiles y más con nuestra boda (yo también me caso y sé lo dificil que és).

A las que os pueda interesar se puede hacer prueba de maquillaje sin ningún tipo de compromiso, enviar correo a ***** y os informaré de los precios, tipos de maquillaje etc... o cualquier duda que tengais!!

También comentaros que puedo asesoraros a conseguir el maquillaje que deseais para NUESTRO DIA, tanto si os maquillais habitualmente como si no... también puedo enviaros fotos de maquillaje de novias que he hecho.

Voy al domicilio de la novia tanto para la prueba como para el dia B, creo que es lo ideal ya que ese dia estaremos de los nervios y necesitamos que nos mimen, atiendan, nos veamos genial, aunque yo siempre lo digo ese dia todas tenemos un BRILLO
ESPECIAL!!

Voy a ver si os leo un poquito y me pongo al dia!!

Un abrazo enorme guapas!!!


Hola guapa...

Yo kiero presupuesto...fotos...etc...jajaja...me caso el 20 de julio...asi k no kiero dejarlo muxo...
Me puedes enviar un privi con la informacion?
Muxas gracias guapa

Y felicidades por tu boda...;-)
Imatge
Avatar de l’usuari
almaciga
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 218
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 7:32 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 11:55 pm

Hola noies!

Estic buscant perruquera per venir a domicili (pentinat+ maquillatge) a Girona. Em podrieu recomanar algu amb un preu economic?
Avatar de l’usuari
Raquel_Delft
 
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 5:23 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Laurita29 » dj. abr. 19, 2012 6:47 pm

peke.mayo9 ha escrit:Hola a todas!!

Hace poquito que estoy por aqui y estoy poniendome al dia...

Os queria plantear una cosita, soy maquilladora profesional utilizo bases y sombras iluminadoras Channel y todo lo demás de la firma proffesional MAC.

Sé que estamos en tiempos dificiles y más con nuestra boda (yo también me caso y sé lo dificil que és).

A las que os pueda interesar se puede hacer prueba de maquillaje sin ningún tipo de compromiso, enviar correo a ***** y os informaré de los precios, tipos de maquillaje etc... o cualquier duda que tengais!!

También comentaros que puedo asesoraros a conseguir el maquillaje que deseais para NUESTRO DIA, tanto si os maquillais habitualmente como si no... también puedo enviaros fotos de maquillaje de novias que he hecho.

Voy al domicilio de la novia tanto para la prueba como para el dia B, creo que es lo ideal ya que ese dia estaremos de los nervios y necesitamos que nos mimen, atiendan, nos veamos genial, aunque yo siempre lo digo ese dia todas tenemos un BRILLO ESPECIAL!!

Voy a ver si os leo un poquito y me pongo al dia!!

Un abrazo enorme guapas!!!



Yo también quiero información, precios, fotos!!

Gracias
Avatar de l’usuari
Laurita29
 
Entrades: 28
Membre des de: ds. ago. 27, 2011 2:12 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: OlallaF » dg. abr. 22, 2012 5:01 pm

Olguiky ha escrit:jo tinc clar que em faré un recollit fluix o un semirecollit (gairebé deixat anar, només una mica agafat per darrere perquè no em molestin els cabells).

Us penjo algunes fotos que he trobat per Internet i que m'han agradat.


M'agradem molt aquests pentinats :D
Imatge
Avatar de l’usuari
OlallaF
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: OlallaF » dg. abr. 22, 2012 5:14 pm

Com es fa per penajar fotos aqui?
Imatge
Avatar de l’usuari
OlallaF
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 9:26 pm

Hola noies!!

Jo vaig moooolt perduda respecte al pentinat que em puc fer... us explico... tinc el cabell força curtet... i per tant no em puc fer cap recollit... ara m'arriba just per fer-me una cua alta.... i si el deixo suelto, m'arriba per sobre els hombros... pero molt desigualat.... penso que podria quedar bé una cosa així:

Imatge

Que em faci semblar més desenfadada, i menus seria... però m'agradaria treure'm de sobre la cara els pels per tal que no em molestin i pugui veure a tothom!!

Creieu que es un pentinat de nuvia, aquest?

Merci!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
MoFLeTeS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dj. abr. 26, 2012 10:27 pm

es molt maco, pot quedar be!!
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: kyla » dv. abr. 27, 2012 3:40 pm

A mi m'agrada molt aquest! Jo también havia pensat en alguna cosa d'aquest estil!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dv. abr. 27, 2012 3:59 pm

Mofletes, aquest que poses és super maco!!

Quan vaig anar a la perruqueria, li vaig dir a la noia que n'hi havia un que m'agradava molt (portava la foto i tot) però em va dir que no me'l podia fer perquè jo el tinc massa llarg. Potser a tu et va bé... És aquest:

images.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron