Perruqueria i pentinats

El millor any de la nostra vida!

Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: novi » dg. des. 04, 2011 6:41 pm

Hola!
He estat buscant per aqui, pero no he trobat cap tema que parles dels pentinats o de les perruqueries recomanades.

Jo encara no tinc clar, on anar, havia pensat anar a la del costat de casa ma mare , la meva de tota la vida, fins q em vaig independitzar, q son noies joves i modernes, pero clar, dubto. He preguntat preus i m'han dit que la prova de maquillatge i pentinat, i el dia de la boda son 190 €, i només pentinat 120 €.

No sé per quins preus van, a mi em va semblar exagerat per fer un pentinat, pero ma mare, em va dir que ja a ma germana li va costar 300€.

Alguna recomanació?

Per cert, podem aprofitar akest post, per anar posant tmbè fotos de pentinats que ens agradin, així el dia que ens toki, podem fer una ullada rapida per veure si trobem algo q s'assembli al que volem...
Imatge
Avatar de l’usuari
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dg. des. 04, 2011 9:17 pm

Jo tinc hora divendres per la tarda a una peluqueria de terrassa que m'han recomanat. Ja us ho comentaré a veure quins preus em diuen...
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dg. des. 04, 2011 10:18 pm

Jo divendres vaig anar a la meva perruquera (hi vaig des de fa més de 10 anys!) i vaig quedar ben chascada. Ja els havia comentat que em casava l'última vegada que hi havia anat i em van preguntar si tenia clar el pentinat i tota la pesca.

I li vaig dir que clar... jo ara m'havia traslladat a viure a Banyoles (tot i això he seguit anant amb ella, perquè tot i que la mestressa és una carera té una noia que em fa les metxes com ningú i a més a més és un sol!). I em va dir que nquin problema hi veia... que anés a la perruqueria a Girona, que total... si el casament era a la tarda ja ho podia fer!

I jo i les perruqueres li vam dir que no podia ser: com se li acudeix a la dona aquesta que condueixi fins a Girona, que allà em pentinin, que torni a agafar el cotxe per anar a casa... 1 hora perduda a la carretera i amb el fotògraf i amunt i avall per seguir la núvia.

Li vaig oferir la possibilitat que ella vingués a casa meva a pentinar-me (segur que ja s'ho ben cobraria) i em va dir que no. Que era un dissabte i elles allà tenien molta feina!

Em sembla que canviaré de perruquera!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: mimi6 » dl. des. 05, 2011 9:10 am

Yo tengo alguna idea de lo que quiero...pero no se lo que me quedara mejor......el dia 9 de febreo tengo la primera prueba de vestido, y me he cogido la primera prueba de peinado.....asi ire viendo lo que mejor me queda...Voy a mi peluqueria de siempre..., ademas esta puerta con puerta con mi tienda, asi que mejor imposible...y al lado de casita claro....la verdad que es un tema que almenos lo tengo mas controlado....y maquillarme lo mas seguro que lo haga yo.........
Imatge
Avatar de l’usuari
mimi6
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 05, 2011 11:06 am

Hola,

jo tinc clar que em faré un recollit fluix o un semirecollit (gairebé deixat anar, només una mica agafat per darrere perquè no em molestin els cabells).

Us penjo algunes fotos que he trobat per Internet i que m'han agradat.

68587919.jpg


images.jpg


Peinado 4.jpg


peinados-semirrecogidos-para-boda-0511.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dl. des. 05, 2011 6:09 pm

Olguiky ha escrit:Jo divendres vaig anar a la meva perruquera (hi vaig des de fa més de 10 anys!) i vaig quedar ben chascada. Ja els havia comentat que em casava l'última vegada que hi havia anat i em van preguntar si tenia clar el pentinat i tota la pesca.

I li vaig dir que clar... jo ara m'havia traslladat a viure a Banyoles (tot i això he seguit anant amb ella, perquè tot i que la mestressa és una carera té una noia que em fa les metxes com ningú i a més a més és un sol!). I em va dir que nquin problema hi veia... que anés a la perruqueria a Girona, que total... si el casament era a la tarda ja ho podia fer!

I jo i les perruqueres li vam dir que no podia ser: com se li acudeix a la dona aquesta que condueixi fins a Girona, que allà em pentinin, que torni a agafar el cotxe per anar a casa... 1 hora perduda a la carretera i amb el fotògraf i amunt i avall per seguir la núvia.

Li vaig oferir la possibilitat que ella vingués a casa meva a pentinar-me (segur que ja s'ho ben cobraria) i em va dir que no. Que era un dissabte i elles allà tenien molta feina!

Em sembla que canviaré de perruquera!


Home es que si tot i ser clienta habitual desde fa 10 anys no t'ho tenen en compte... jo a la perruqueria on anava sempre no ho he ni comentat perque un dia ja va dir que no li agradava gens fer casaments, jajaja, així que pasando... el que aconsegueixen es que canviem de perruqueria!
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: novi » dl. des. 05, 2011 8:37 pm

yo me decanto más por el estilo 1 ! un semirrecogido de lado es la idea.

Esto de colgar aki fotos va a ser muy provechoso
Imatge
Avatar de l’usuari
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 05, 2011 9:31 pm

novi ha escrit:yo me decanto más por el estilo 1 ! un semirrecogido de lado es la idea.

Esto de colgar aki fotos va a ser muy provechoso


A mi también es el que me gusta más. Pero como me haría ilusión llevar velo no sé si va a ser un peinado cómodo para engancharlo. Pero si se puede colocar bien el velo, me parece que es por el tipo de peinado que me decantaré.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: toni-silvia » dl. des. 05, 2011 10:04 pm

Si a mi vestido le pongo tirantes, seguiriais haciendo una cola de lado o mejor un semirecogido que no caiga mucho por delante?
Imatge
Avatar de l’usuari
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 05, 2011 10:07 pm

toni-silvia ha escrit:Si a mi vestido le pongo tirantes, seguiriais haciendo una cola de lado o mejor un semirecogido que no caiga mucho por delante?


Jo crec que encara que hi posis tires si et ve de gust, una cua de costat t'hi pot quedar bé! Si mires la foto que he penjat i t'imagines les tires del vestit, em sembla que queda igualment bé. :-)ok:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Miriam CH » dt. des. 06, 2011 12:18 am

Yo no se aún que tipo de peinad, auqnue me decanto mas por el de la coleta al lado.
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Avatar de l’usuari
Miriam CH
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Loleta » dt. des. 06, 2011 10:31 am

Dels que heu penjat m'agrada més el primer!!!
jo vull una cosa molt senzilla però no tinc ni idea de què vull :star:: :star::
Loleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 06, 2011 11:44 am

Podríem anar penjant totes diferents pentinats, per agafar idees!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. des. 06, 2011 3:20 pm

Hola chicas, aquí una casada del 2010!
Deciros que en casi todas partes los precios oscilan sobre los 300€. En mi caso, la peluquería (prueba+peinado) costó 180€ y el maquillaje (prueba+manicura) costó 120€. Ví más excesivo el precio de la peluquería que el de la maquilladora. Ví excesivo el precio de la peluquería porque solo me tuvo que hacer un peinado el día de la prueba (iba con las ideas muy claras) y el día de la boda se confió con la hora, fué cogiendo a las invitadas y a mi me dejó de las últimas para que el peinado aguantara más tiempo, así que salí de la peluquería histérica porque cuando llegué a casa de mis padres el fotógrafo ya me estaba esperando y mi madre aún estaba peinándose!!!
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. des. 06, 2011 3:34 pm

Fotos de peinados que recopilé en su día...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Javi-Neny l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 06, 2011 4:23 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 06, 2011 3:49 pm

Javi-Neny ha escrit:Hola chicas, aquí una casada del 2010!
Deciros que en casi todas partes los precios oscilan sobre los 300€. En mi caso, la peluquería (prueba+peinado) costó 180€ y el maquillaje (prueba+manicura) costó 120€. Ví más excesivo el precio de la peluquería que el de la maquilladora. Ví excesivo el precio de la peluquería porque solo me tuvo que hacer un peinado el día de la prueba (iba con las ideas muy claras) y el día de la boda se confió con la hora, fué cogiendo a las invitadas y a mi me dejó de las últimas para que el peinado aguantara más tiempo, así que salí de la peluquería histérica porque cuando llegué a casa de mis padres el fotógrafo ya me estaba esperando y mi madre aún estaba peinándose!!!


Ostres, van una mica cars amb el preu, no? Ho trobo bastant desproporcionat. Quan m'he anat a fer un pentinat per anar a un casament m'ha costat 27€. Quan m'he fet la manicura (normal, sense ungles de gel ni decoracions...) m'ha costat 15€. Per què carai si dius que és pel TEU casament se'n va a 180€ el pentinat i 120€ la manicura?

No els entenc aquests abusos!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 06, 2011 3:52 pm

Merci per les fotos!

Jo en pujo un parell més...

peinados-recogidos-ondas.jpg


peinados-de-novia-de-la-semana-123.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. des. 06, 2011 4:14 pm

Olguiky ha escrit:
Javi-Neny ha escrit:Hola chicas, aquí una casada del 2010!
Deciros que en casi todas partes los precios oscilan sobre los 300€. En mi caso, la peluquería (prueba+peinado) costó 180€ y el maquillaje (prueba+manicura) costó 120€. Ví más excesivo el precio de la peluquería que el de la maquilladora. Ví excesivo el precio de la peluquería porque solo me tuvo que hacer un peinado el día de la prueba (iba con las ideas muy claras) y el día de la boda se confió con la hora, fué cogiendo a las invitadas y a mi me dejó de las últimas para que el peinado aguantara más tiempo, así que salí de la peluquería histérica porque cuando llegué a casa de mis padres el fotógrafo ya me estaba esperando y mi madre aún estaba peinándose!!!


Ostres, van una mica cars amb el preu, no? Ho trobo bastant desproporcionat. Quan m'he anat a fer un pentinat per anar a un casament m'ha costat 27€. Quan m'he fet la manicura (normal, sense ungles de gel ni decoracions...) m'ha costat 15€. Per què carai si dius que és pel TEU casament se'n va a 180€ el pentinat i 120€ la manicura?

No els entenc aquests abusos!


Doncs si, es dir la paraula CASAMENT i pujen els preus descaradament! Mira que li va passar a la mare d'una amiga: va anar a la floristeria a encarregar un ram de flors per a la seva nora, li van dir que li costaria uns 25€ va ser dir "fes-m'ho bonic que és per a una núvia" i quan el va anar a recollir ja eren 65€, clar, la mare de la meva amiga li va dir que això no era el que li havia dit abans i la floristera li va contestar que el preu canviava segons la finalitat. S'aprofiten!
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 06, 2011 4:20 pm

Javi-Neny ha escrit:
Olguiky ha escrit:
Javi-Neny ha escrit:Hola chicas, aquí una casada del 2010!
Deciros que en casi todas partes los precios oscilan sobre los 300€. En mi caso, la peluquería (prueba+peinado) costó 180€ y el maquillaje (prueba+manicura) costó 120€. Ví más excesivo el precio de la peluquería que el de la maquilladora. Ví excesivo el precio de la peluquería porque solo me tuvo que hacer un peinado el día de la prueba (iba con las ideas muy claras) y el día de la boda se confió con la hora, fué cogiendo a las invitadas y a mi me dejó de las últimas para que el peinado aguantara más tiempo, así que salí de la peluquería histérica porque cuando llegué a casa de mis padres el fotógrafo ya me estaba esperando y mi madre aún estaba peinándose!!!


Ostres, van una mica cars amb el preu, no? Ho trobo bastant desproporcionat. Quan m'he anat a fer un pentinat per anar a un casament m'ha costat 27€. Quan m'he fet la manicura (normal, sense ungles de gel ni decoracions...) m'ha costat 15€. Per què carai si dius que és pel TEU casament se'n va a 180€ el pentinat i 120€ la manicura?

No els entenc aquests abusos!


Doncs si, es dir la paraula CASAMENT i pujen els preus descaradament! Mira que li va passar a la mare d'una amiga: va anar a la floristeria a encarregar un ram de flors per a la seva nora, li van dir que li costaria uns 25€ va ser dir "fes-m'ho bonic que és per a una núvia" i quan el va anar a recollir ja eren 65€, clar, la mare de la meva amiga li va dir que això no era el que li havia dit abans i la floristera li va contestar que el preu canviava segons la finalitat. S'aprofiten!


Ostres... ho trobo fort en general. Però que quan JA T'HAN DIT EL PREU el canviïn... això és de jutjat de guàrdia. Quina barra! : sgra : : sgra : : sgra :
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: escanilla2000 » dt. des. 06, 2011 5:30 pm

Jo també estic molt perduda... no vaig gaire a la perruqueria i no tinc cap fixe... haig de començar a mirar coses sino...
escanilla2000
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants