Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

El millor any de la nostra vida!

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: tora18 » dc. nov. 02, 2011 7:41 pm

Upsssss... donca vinga dona-li a les tecles, que ja veuras que aviat ja pots veure-ho tot!!!! Quan arribis als 100 i comencis a mirar CE, ja veuras que arribes als 200 sense adonar-te'n jejejejeje.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 02, 2011 7:45 pm

Aix si...pel que veig als comentaris que feu,ja estic ben encuriosida!!! mentrestant...diga'ns quin model t'has quedat!!! a mi de moment,el que vaig veure que em va agradar,és el Picolo d'Aire :-))
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 02, 2011 11:41 pm

una ja casada que us ensenya el seu vestit...

248132_1999718962108_1517550798_32070089_4991956_n.jpg


és el model Doncella de Núvia de BaraÏsa. Portava un vel de color burdeos i en el cabell unes tires amb flors igual que les dels tirants i la cintura. La cua estava pintada a mà, eren unes roses. I el ram era també de flors de roba, igual que la resta.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Anniki8 » dj. nov. 03, 2011 10:32 am

uaaaaaauuu nena!!! q original!!!! es molt bunic. jo tmb vull alguna cosa "diferent"...
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: kyla » dl. nov. 07, 2011 9:02 pm

Ohh!! és molt maco!! m'agrada! :-)
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: Anniki8 » dl. nov. 21, 2011 6:23 pm

Hola noies!! el dissabte ja vaig anar a Assumpta núvies. Em va atendre la mateixa Assumpta i la veritat és que molt bé,estic molt contenta. Com comentaveu em va treure un munt de vestits d'estils diferents,també amb complements,xals,toreretes,sabates...perque em veigues. Em va agradar perque va ser molt critica (el que m'afavoria,el que anava més amb el meu estil,el que podiem cambiar dels vestits...i en cap moment,amb l'intenció de volguer-me'n "enxufar" cap). Em vaig "enamorar" d'un...allò que es diu,quan me'l va posar vaig saber que era el meu,però el tema és el preu...se'n va moltissim del pressupost que tenia pensat. El que em va agradar és de YolanCris,i aquest proxim dissabte aniré a YolanCris Sabadell,ja que m'han dit que els de la colecció del 2011 se'ls treuen 1000 euros més barats,i el que a mi em va agradar,el tenen. Aviam si hi ha sort,i aquest dissabte ja puc dir...HABEMUS VESTIT!
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Botigues vestits novia Osona, Olot, Girona, Manresa...

EntradaAutor: kyla » dc. nov. 23, 2011 10:32 pm

Anniki8 ha escrit:Hola noies!! el dissabte ja vaig anar a Assumpta núvies. Em va atendre la mateixa Assumpta i la veritat és que molt bé,estic molt contenta. Com comentaveu em va treure un munt de vestits d'estils diferents,també amb complements,xals,toreretes,sabates...perque em veigues. Em va agradar perque va ser molt critica (el que m'afavoria,el que anava més amb el meu estil,el que podiem cambiar dels vestits...i en cap moment,amb l'intenció de volguer-me'n "enxufar" cap). Em vaig "enamorar" d'un...allò que es diu,quan me'l va posar vaig saber que era el meu,però el tema és el preu...se'n va moltissim del pressupost que tenia pensat. El que em va agradar és de YolanCris,i aquest proxim dissabte aniré a YolanCris Sabadell,ja que m'han dit que els de la colecció del 2011 se'ls treuen 1000 euros més barats,i el que a mi em va agradar,el tenen. Aviam si hi ha sort,i aquest dissabte ja puc dir...HABEMUS VESTIT!



Espero que tinguis molta sort i el trobis!! :-)
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants