GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: ikia » dc. març 21, 2012 2:06 pm

Bulma nosaltres marxem el 26 de setembre em penso. Espero que faci bon temps.
Vam escollir un creuer perquè tenim un peque que per aquelles dates tindrà dos anys i 3 mesos i volem que vingui amb nosaltres de viatge que són molts dies sinó. Després de pensar-hi molt vam arribar a la conclusió que allà ens ho passaríem bé els tres i més endavant ja en farem un nosaltres sols.
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: sonia06 » dt. març 27, 2012 9:00 pm

bulma ha escrit:
sonia06 ha escrit:
Shibiru ha escrit:Hola a totesssss!!!!

Després de mirar diversos llocs, informar-vos que també ens casem al Lotus Blau!!!
Jo ja vaig estar a un casament al Mas Solà, no va estar malament, però visualment no es pot comparar (tot i k sobre gustos no hi ha res escrit)..... Ens varem quedar enamorats del Lotus Blau.

Bé, el casament és a finals d'abril, i veient com ho porteu totes... hauria de començar a suar????

No tenim res més....

Kylia i Bulma, quin Dj heu agafat???? i fotògraf??????

ptunikussssssssssssssss



Felicitats!! jo també em caso al lotus el 7-7-12. Com va tot? heu fet el tastet?


Enhorabona Sònia! Jo el 9-6-12.
Caramba!!m Quanta gent del Lotus Blau!! Haurem d'apretar a en Pep que ens faci rebaixes! jiji Jo he de trucar la setmana que vé per decidir el dia del tastet!! =0-0-)
El DJ hem agafat Discomoil MR son uns nois de sta Cristina d'Aro, havia mirat Privatesound de Girona però estava fora del meu pressupost.



Bulma ja que queda poc, ja heu fet el taste? jo vaig trucar ahir en Jordi i em va dir que no em preocupes que fins el maig no em diria res... jo de discomovil em agafat Sarau són d'olot. El meu casament són poquets només la family principal. Ja m'explicaras novetats...
sonia06
 
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 2:37 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dc. març 28, 2012 9:52 am

Si es el juliol el casament ja tindràs temps! Tinc el tastet el diumenge 15 d'abril, quines ganes! Avui l'he de trucar per dir una mica els plats q volem provar! Aiii si ja ho tenim aquí!!
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dv. març 30, 2012 3:31 pm

Hola noies!!

Jo también hem caso al Lotus Blau! I si que l'hi haurem de fer pressió perque ens faci descompte, jajajaja
Shibiru Com va anar el tastet??? podeu provar gaires coses o heu d'anar amb plats triats?? Hem podries dir que vau tastar i que et va sembla??? es per tenir una opinio abans d'anarhi!! jejeje.

un peto!!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dv. març 30, 2012 3:44 pm

Bones!!

Ja teniu les sabates????
Jo vaig anar ahir a mirar-ho...i n'he trobat varies que m'agraden!! aissssss...pero hem fa ràbia que s'hagi de pagar mes per dir nuvia!! arggg
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dv. març 30, 2012 6:06 pm

Hola noies!!!

Algú llogarà algun cotxe antic???? he mirat una mica, i els preus es disparen.... algú sap alguna cosa interessant????

En quan al tastet del Lotus blau, es trien 3 plats de peix, 3 de carn, i 3 postres. A part es tasten sorbets i pastissos.....

Nosaltres no sabem si farem postres, perquè tant menjar.....
Farem plat de peix, plat de carn, sorbet i pastis.

Tot i que s'ha de dir que el postre: Gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats, estava BONÍSSIM! i potser el substituïm pel sorbet.....
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: baby2011 » dv. març 30, 2012 6:30 pm

Hola!

Jo em caso el 22 de setembre a Viladrau, al Mas el Martí.

Estem buscant catering i voldria saber si teniu referències del catering Fonda Montseny.

Gràcies!
baby2011
 
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 24, 2012 6:55 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dl. abr. 02, 2012 6:55 pm

Shibiru ha escrit:Hola noies!!!

Algú llogarà algun cotxe antic???? he mirat una mica, i els preus es disparen.... algú sap alguna cosa interessant????

En quan al tastet del Lotus blau, es trien 3 plats de peix, 3 de carn, i 3 postres. A part es tasten sorbets i pastissos.....

Nosaltres no sabem si farem postres, perquè tant menjar.....
Farem plat de peix, plat de carn, sorbet i pastis.

Tot i que s'ha de dir que el postre: Gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats, estava BONÍSSIM! i potser el substituïm pel sorbet.....



Bones guapa!!

nosaltres tambe estem pensant a veure si fem postres o no, pero el gelat d'alfàbrega el volem provar!! està a la llista dels candidats!
Per cert, quins plats vau provar? i que tal?
Esque n'hi ha varies que ens fan bona pinta, jejeje

un petoo
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dl. abr. 02, 2012 8:10 pm

kyla ha escrit:
Shibiru ha escrit:Hola noies!!!

Algú llogarà algun cotxe antic???? he mirat una mica, i els preus es disparen.... algú sap alguna cosa interessant????

En quan al tastet del Lotus blau, es trien 3 plats de peix, 3 de carn, i 3 postres. A part es tasten sorbets i pastissos.....

Nosaltres no sabem si farem postres, perquè tant menjar.....
Farem plat de peix, plat de carn, sorbet i pastis.

Tot i que s'ha de dir que el postre: Gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats, estava BONÍSSIM! i potser el substituïm pel sorbet.....



Bones guapa!!

nosaltres tambe estem pensant a veure si fem postres o no, pero el gelat d'alfàbrega el volem provar!! està a la llista dels candidats!
Per cert, quins plats vau provar? i que tal?
Esque n'hi ha varies que ens fan bona pinta, jejeje

un petoo


Kyla soc el nuviiiiiiii!!! una espècie en extinció en aquest forum.... XD

Doncs de peix varem probar: el rap rostit amb brou d'escamarlans (el més ben presentat amb diferència, tot i que no em va fer el pes), rap gratinat amb alli oli suau i llagostins (el més bó, tot i que la presentació no matava), i el turbó al forn i rissoto de ceps (normal).

De carn: el jarret de vedella (em va decepecionar una mica), filet de vedella amb foie, poma i confitura de figues (molt bo i molt ben presentat), i haviem triat el filet a la brasa amb bolets i oli de rostit, però es varen equivocar i varen portar el filet amb salsa de pernil ibèric i trinxat (no gaire apte per un casament).

De postres: espuma de coco, kiwi i coulís de maduixa (teniem moltes esperances però no ens va agradar gaire), gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats (boníssim i molt recomanable), poma teula de santa coloma i crema de canyella (molt bó, però massa contundent abans d'un pastís)

Els pastíssos no ens varen agradar, i suposo que mirarem els de la pastisseria Tuyarro per acabar de decidir.

Espero haver-te ajudat!!!!!!
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mafi80 » dt. abr. 03, 2012 3:29 pm

Bona tarda a totes,

una altra gironina que es casa al 2012 (el 26 de maig). Farem cerimonia i àpat a la Sala gran. El viatge de noces el farem uns mesos més tard pq tenim una nena petita i volem esperar que sigui un pèl més gran per poder anar els 3 a algun lloc.

Vaig a llegir una mica a veure què expliqueu per aquí...
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi80
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. març 26, 2012 8:26 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 03, 2012 3:47 pm

mafi80 ha escrit:Bona tarda a totes,

una altra gironina que es casa al 2012 (el 26 de maig). Farem cerimonia i àpat a la Sala gran. El viatge de noces el farem uns mesos més tard pq tenim una nena petita i volem esperar que sigui un pèl més gran per poder anar els 3 a algun lloc.

Vaig a llegir una mica a veure què expliqueu per aquí...


Benvinguda guapa! Ja veuràs que en el fòrum trobaràs un munt de gent super maca i que t'ajudarà un piló si ho necessites!

Je, je... jo em caso una setmana després que tu!! Que ho tenim aquí mateix, eh?
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dt. abr. 03, 2012 7:31 pm

Shibiru ha escrit:
kyla ha escrit:
Shibiru ha escrit:Hola noies!!!

Algú llogarà algun cotxe antic???? he mirat una mica, i els preus es disparen.... algú sap alguna cosa interessant????

En quan al tastet del Lotus blau, es trien 3 plats de peix, 3 de carn, i 3 postres. A part es tasten sorbets i pastissos.....

Nosaltres no sabem si farem postres, perquè tant menjar.....
Farem plat de peix, plat de carn, sorbet i pastis.

Tot i que s'ha de dir que el postre: Gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats, estava BONÍSSIM! i potser el substituïm pel sorbet.....



Bones guapa!!

nosaltres tambe estem pensant a veure si fem postres o no, pero el gelat d'alfàbrega el volem provar!! està a la llista dels candidats!
Per cert, quins plats vau provar? i que tal?
Esque n'hi ha varies que ens fan bona pinta, jejeje

un petoo


Kyla soc el nuviiiiiiii!!! una espècie en extinció en aquest forum.... XD

Doncs de peix varem probar: el rap rostit amb brou d'escamarlans (el més ben presentat amb diferència, tot i que no em va fer el pes), rap gratinat amb alli oli suau i llagostins (el més bó, tot i que la presentació no matava), i el turbó al forn i rissoto de ceps (normal).

De carn: el jarret de vedella (em va decepecionar una mica), filet de vedella amb foie, poma i confitura de figues (molt bo i molt ben presentat), i haviem triat el filet a la brasa amb bolets i oli de rostit, però es varen equivocar i varen portar el filet amb salsa de pernil ibèric i trinxat (no gaire apte per un casament).

De postres: espuma de coco, kiwi i coulís de maduixa (teniem moltes esperances però no ens va agradar gaire), gelat de llimona amb crema d'alfàbrega i pinyons torrats (boníssim i molt recomanable), poma teula de santa coloma i crema de canyella (molt bó, però massa contundent abans d'un pastís)

Els pastíssos no ens varen agradar, i suposo que mirarem els de la pastisseria Tuyarro per acabar de decidir.

Espero haver-te ajudat!!!!!!


Dons mirar, nosaltres tambe volem provar el rap gratinaat amb all i oli, i tambe el mousse de bacalla, i el tercer..encara no el sabem.
de carn: el filet abm foie, el magret i la ploma de porc iberic. A viam que tal.

I de postres dons no se encara, el de llimona amb crema d'alfàbrega segur, el mousse de iogurt i de pastisssos...ho hem d'acabar de mirar a veure que.
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mafi80 » dc. abr. 04, 2012 8:30 am

Bon dia,

Gracies Olguiky per la benvinguda.

He vist que moltes celebreu el casament al lotus blau. Jo vaig a un casament allà al mes de juliol, segur que està molt i molt bé.

Tema menús nosaltres ja hem fet el nostre, fem el pica pica, després un entrant (amanida de rap escabetxat, cruixent de llom ibèric i sopa de pera), un plat de peix (rap rostit amb patata, ceba i gambes de Palamós), un de carn (Filet de vedella amb salsa de ceps), un postre (Espuma de crema catalana amb fruits vermells) i el pastís.

Ara estem liats amb el tema regal de pares. Hem pensat als pares comprar el diari del dia que van neixer i a les mares un ram (però a mi m'agradaria alguna altra cosa però si no se'ns ocorre res més doncs un ram). No podem regalar viatges ni espectacles ni res d'això pq els meus pares estan en ple procés de separació i no podem fer regal conjunt :star:: .
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi80
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. març 26, 2012 8:26 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dc. abr. 04, 2012 10:05 am

Shibiru, més o menys heu provat els plats que nosaltres també hem demanat! La setmana que vé tinc el tastet ja passaré "parte"! Jo quan hi ha molt menjar ja quedo tipa amb els ulls, o sigui que poder enlloc de fer postres fem sorbet i pastís com també digueu, fins que no veiem els plats no decidirem.

Mafi80 molt bones! Aquí sempre hi ha un tema de què parlar!
El tema regal als pares també no sabem què fer... Ja fa dies que diguem va per setmana santa ens decidim i ja veus som setmana santa i estem igual! Crec que acabarem amb un rellotge pels pares, i un penjoll i rams per les mares. És lu típic però altres coses tampoc ens acaben de fer el pes! Estic en busca de l'inspiració divina jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: ikia » dj. abr. 05, 2012 1:00 pm

Nosaltres simplement els regalem una foto nostra del dia del casament amb un marc
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: moon36 » dj. abr. 05, 2012 1:13 pm

Hola noies,

Doncs jo no tinc cap novetat per explicar,pero es que acabo de veure el calendari que té la Olguiki penjat i em queda 1 mes 3 setmanes i 6 dies.........Uf, això ja està aquí!!! Quins nervis jajajajaja
Per cert Olguiki, com et va anar la prova del vestit? a mi encara no m'han trucat per anar-hi i ens casem el mateix dia. Em van dir que seria a l'abril, suposo que en breu em diran alguna cosa, aixssss.
El teu vestit és de Cymbeline?, si és així, et regalen alguna cosa? a mi no em van comentar res però tinc entès que sempre tenen un detall, algú se l'ha comprat a cymbeline?
Imatge
Avatar de l’usuari
moon36
 
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 9:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 1:49 pm

moon36 ha escrit:Hola noies,

Doncs jo no tinc cap novetat per explicar,pero es que acabo de veure el calendari que té la Olguiki penjat i em queda 1 mes 3 setmanes i 6 dies.........Uf, això ja està aquí!!! Quins nervis jajajajaja
Per cert Olguiki, com et va anar la prova del vestit? a mi encara no m'han trucat per anar-hi i ens casem el mateix dia. Em van dir que seria a l'abril, suposo que en breu em diran alguna cosa, aixssss.
El teu vestit és de Cymbeline?, si és així, et regalen alguna cosa? a mi no em van comentar res però tinc entès que sempre tenen un detall, algú se l'ha comprat a cymbeline?


Et cases el mateix dia que jo? El 2 de juny? I on vas dir que ho celebraves? No ho recordo...

La prova del vestit va anar genial! Normalment solen ser un parell de mesos abans del casament o sigui que no crec que triguin a trucar-te. Però el meu no és de Cymbeline, sorry... o sigui que no sé si regalen alguna cosa. El que m'hi vaig comprar allà van ser les sabates i he de dir que són carilles: em van costar 195 €.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dj. abr. 05, 2012 2:57 pm

El meu también es de Cymbeline!! pero encara no he anat a fer la prova del vestit! i tampoc se si regalen algo...ojala si!! jejeje.

Per cert, ja teniu les sabates?? on heu anat?
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 7:31 pm

Hola noies!

Nosaltres ens casem el 16 de setembre al restaurant Siloc. La veritat es que estem molt contents amb el restaurant, hem fet bona eleccio!
El vestit el vaig trobar a la Noemi nuvies, pero amb vaig tornar boja amb les sabates!! totes son de l'estil "peep toes" que em fan molt de mal i hem vaig decidir de comprar-les per internet. http://www.lightinthebox.com. Son molt maques i la talla va molt encertada!
Avatar de l’usuari
Raquel_Delft
 
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 5:23 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 11:28 pm

Perfecte guapa! Sort amb els ultims preparatius!
Avatar de l’usuari
Raquel_Delft
 
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 5:23 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants