GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dc. gen. 25, 2012 5:38 pm

Shibiru ha escrit:Bé, jo soc el nuvi!!! sento no haver-ho específicat....

no tenim res més.... i el vestit de la núvia tampoc.... tot i que suposo que s'hi haurà de posar en breu... si teniu alguna suggerencia, jo li faré arribar.... perquè em sembla que anem força perduts en tot... xDDDDDDDDDDDDDDD



Que raro troba un nuvi per aki! jejeje! Benvingut!!

digali que provi d'anar al Cymbeline!! es on vaig anar jo i la veritat que un 10. El tracte genial, i els vestits preciosos!jejeje
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 6:34 pm

kyla ha escrit:
Shibiru ha escrit:Bé, jo soc el nuvi!!! sento no haver-ho específicat....

no tenim res més.... i el vestit de la núvia tampoc.... tot i que suposo que s'hi haurà de posar en breu... si teniu alguna suggerencia, jo li faré arribar.... perquè em sembla que anem força perduts en tot... xDDDDDDDDDDDDDDD



Que raro troba un nuvi per aki! jejeje! Benvingut!!

digali que provi d'anar al Cymbeline!! es on vaig anar jo i la veritat que un 10. El tracte genial, i els vestits preciosos!jejeje


Ostres sí, de nuvis n'hi ha poquets!

Pels vestits també pot mirar Francesca Marlop (carrer Nord) i Noemí Núvies (carrer de la cort reial). Aquesta última ara ho ha convertit en un outlet! Potser val la pena fer-hi un cop d'ull!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dj. gen. 26, 2012 3:50 pm

Eis Moltes Gràcies Noies....

La meva núvia ja te hora a Cimbeline i també anirà a mirar Noemí Nuvies.... Francesca Marlop, nuse pas si hi és a temps..... a Cimbeline ja li preguntaven si era l'abril del 2013.... XDDDDDDDDDDDDDDD

Veient que el tema vestit de núvia sembla URGENT, li he recordat i em sembla que l'he acabat fent posar nerviosa..... XDDDD No pensava pas, que s'hagués de fer amb tant de temps d'antelació.....

el tema vestit nuvi, també hi esteu posades????????

Kyla i el preu del pack nuvis 2012 de umfotografs quan val? perquè a la pàgina web no en diu res....
El tema Dj, si no acabem trobant res, ens esperarem al març que ens aconselli en Pep.... tot i que espero que ens pugui donar informació una mica abans....
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dg. gen. 29, 2012 8:29 pm

Bones Shibiru!!!

Ostres el fotògraf és el que més m'ha costat a mi! Cap m'acabava de fer el pes... i quan veia els preus ja ni t'ho explico! Al final hem agafat foto+video amb Artimatge (estar a Jaume I de Girona), a mi em va agradar molt i mira que n'he arribat a mirar, és casi l'únic que els àlbums no eren Hofmans... És "caret" però si et dic la veritat per mi tots eren "carets", però pel que fa a qualitat preu vaig notar la diferènica, a més t'ho entreguen tot als 2 mesos màxim!
De música segurament agafarem Disco mòbil MR, el vam anar a veure la setmana passada i em va agradar molt, es nota que es dedica això, et recomanava el tipus de musica per cada cosa i et pot fer algun muntatge si ho necessites (suposo que com tots)! A més coneix molt a en Pep del Lotus, gran avantatge!

Espero haver-te ajudat amb alguna cosa!

Nosaltres ara estem començant a mirar viatges!!! M'encanta :··;..: Ara tot ens agrada... i coses ben diferents! Cap a on teniu pensat anar vosaltres??
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dj. feb. 02, 2012 10:48 am

Laura!!!!!!!!!!!!! que fort!!!! si ens coneixem!!!jejeje
Sóc la Judit de Llagostera, de patinatge!! Que booooo!!! T'he reconegut per la foto del facebook!!!

*.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dg. feb. 05, 2012 11:21 am

Eis moltes gràcies noies, ja tenia pensat anar a Onix. Però pel vestit del nuvi no hi ha tanta presa, no????

Aquesta setmana espero que ens posem les piles amb el tema música i fotògraf.... Bulma tindré en compte les teves recomanacions, i miraré de concretar visita..... MOLTES GRÀCIESSSSSSSSSSSSS
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mmbnls » dg. feb. 05, 2012 5:48 pm

Hola a tots/totes!!!
Nosaltres ens casem al setembre, veig que per aquí ho teniu tot força enllestit!!
Tinc vestit i també ja comptem amb restaurant i l'Esglèsia. Al final Ca l'Enric, tothom ens ha parlat molt bé i la música i decoració està solucionat amb ells!
Ara estem estancats amb la fase fotògraf. Com poden ser tan cars??
Varem anar a Tot Nuvis i tenim molt per triar, crec que massa...
A mi m'agrada:
www.fotostudi.com
www.estudi3fotografia.com (Massa car...)
www.joanselvafotografs.com (Força car també...)
Video: www.edimatge.com
Una bona oferta: www.fotoestudisonia.com
Tenim molts altres que encara hem de mirar...
Algún consell??
Com porteu el tema invitacions, detalls, figureta nuvis... etc. :..:
mmbnls
 
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dt. feb. 07, 2012 6:48 pm

El meu fotògraf és Noces & +. No és barat però els reportatges que fa són espectaculars!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dc. feb. 08, 2012 1:32 pm

Jo pel que estic veient, hi ha 2 grups en el tema fotografies.
El que fan packs (fotos+videos+albums pares+cd fotos+invictacions,etc...). I els fotògrafs professionals....
La veritat és que la diferència entre els àlbums de mostra és brutal.

Jo diria que tinc clar, que busco fotògraf. Tot i que m'agradaria trobar alguna cosa no gaire cara.... perquè la diferència de preu també és notable.....
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: moon36 » dv. feb. 10, 2012 9:35 am

Hola noies, bé, i algun noi!!!!!

Ja tinc fotògraf, vaig anar a veure al Marcel Asso, ho va recomanar l'anna12 i la veritat ens que ens va agradar molt el tracte i els seus treballs.
Doncs ja no mirem res més i ara a una altre cosa!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
moon36
 
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 9:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dj. feb. 23, 2012 9:44 am

Bé, després de mirar i comparar... per fi hem enllestit tema fotògraf i video!

Finalment ens hem decidit (com ha fet la Bulma), per Artimatge.
Dins dels fotògrafs de "qualitat", trobo que son dels que oferien més coses, i ajustaven més el preu....
Venen 3 persones, 2 fotògrafs i un de video. Els àlbums son exclusius, amb tapes fetes a italia, alguna amb un diseny d'armani.... etc.... he flipat molt perquè trobo que pel preu... doncs està molt ajustat....

Com porteu el tema obsequis, alguna idea??????
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 11:29 am

Hola noies, feia temps que no entraba
Doncs al final m'he decidit per demanar el vestit per internet ... espero no equivocar-me però estic convençuda i he decidit tirar-ho endavant.
Nosaltres tenim forces coses enllestides: fotògraf, càtering, casa, vestit demanat, invitacions fetes mmm no sé si em deixo alguna cosa.
Ara tinc el dubte de si donar ja les invitacions o esperar-me. Ens casem al setembre i algunes ja les hem entregat però em falta donar les d'una part de la família què us sembla?
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 11:29 am

També volia demanar-vos on puc anar a comprar unes sabates vermelles pel vestit que siguin maques i no em costin un pastón a poder ser.
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dv. març 09, 2012 12:11 pm

Shibiru ha escrit:Bé, després de mirar i comparar... per fi hem enllestit tema fotògraf i video!

Finalment ens hem decidit (com ha fet la Bulma), per Artimatge.
Dins dels fotògrafs de "qualitat", trobo que son dels que oferien més coses, i ajustaven més el preu....
Venen 3 persones, 2 fotògrafs i un de video. Els àlbums son exclusius, amb tapes fetes a italia, alguna amb un diseny d'armani.... etc.... he flipat molt perquè trobo que pel preu... doncs està molt ajustat....

Com porteu el tema obsequis, alguna idea??????




Ei doncs si amb mi em van agradar moltíssim i els àlbums tope originals! Nosaltres també hem agafat l'opció Fotocall durant el ball per riure una estona!! M'alegra haver-te ajudat res ens agradava fins que els vam trobar!

uiiix el tema obsequis fatal... vull fer algu original pels pares però tot és típic i no tenim ni clar els nuvis que regalarem... quan hi penso m'estresso! Per setmana santa ens hi posarem!
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dv. març 09, 2012 12:36 pm

ikia ha escrit:Hola noies, feia temps que no entraba
Doncs al final m'he decidit per demanar el vestit per internet ... espero no equivocar-me però estic convençuda i he decidit tirar-ho endavant.
Nosaltres tenim forces coses enllestides: fotògraf, càtering, casa, vestit demanat, invitacions fetes mmm no sé si em deixo alguna cosa.
Ara tinc el dubte de si donar ja les invitacions o esperar-me. Ens casem al setembre i algunes ja les hem entregat però em falta donar les d'una part de la família què us sembla?


UUiii vas molt bé de temsp!! Jo em caso d'aqui 3 mesos i tot just fa un parell de setmanes que repartim invitacions i encara ens falta la meitat de gent!! Anem una mica tard... Jo crec per anar bé, mentres tothom les tingui al juny estupendo!
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dv. març 09, 2012 12:53 pm

Bulma, tranquil·la... jo ja he posat els 2 mesos al meu compte enrere i estic més o menys com tu. Encara tenim la meitat de les invitacions per repartir, detallets per comprar... però ja veuràs com per Setmana Santa podrem avançar molt i molt!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 2:04 pm

És que he llegit al post de 2011 que és millor esperar-se a entregar les invitacions 3 mesos abans perquè la gent no es relaxi i et confirmin assistència però no sé, no ho veig clar i vull treure-m'ho de sobre ya!
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 2:06 pm

Tinc més preguntes (estic preguntona avui eh?) Jo sóc de Figueres i m'agradaria saber si algú coneix a alguna esteticien o perruquera que em pugui maquillar pel dia del casament?
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Shibiru » dv. març 09, 2012 2:14 pm

Nosaltres ens casem a finals d'abril... i encara no ens em activat amb els obsequis, nuvis, etc....
on ho compreu?????

Per cert, on s'han comprat els vostres nuvis les sabates?
Shibiru
 
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 3:11 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dv. març 09, 2012 4:42 pm

uiiii el meu nuvi tot just demà es va a mirar traje!! Si mira sabates ja et diré a on, que la seva germana es una carck en el tema!
Jo el tema nuvis per regalar crec que al final ho treurem d'internet pq n'hi ha una pila!
Mira aquí: www.detallesyregalos.com
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants