GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

GIRONINES 2012

EntradaAutor: Margarida » dc. abr. 20, 2011 3:18 pm

Hola noies obro aquest ja que hi ha el Gironines 2011

Començo dient que nosaltres ens casem el 15/09/2012 a la catedral de Girona i fem l'àpat a Can Marlet. *.-o-o.* :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dc. abr. 20, 2011 6:27 pm

Hola!!

nosaltres también ens casem a Girona el 2012!! vinga noies animeuvos i apunteuvos a aquest tema!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mmbnls » dc. abr. 20, 2011 7:08 pm

Hola gironines!!!
Alguna de vosaltres te referències de El Jardí de Calders???
Estem mirant restaurants i tot i que ens va agradar el lloc no sabem com funciona aquest restaurant en concret i no ens volem arriscar...
Gràcies!!!
mmbnls
 
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: MiM » dv. abr. 22, 2011 5:47 pm

Hola noies!
Aquí una Gironina del 2011 que s'ha colat, però si necessiteu alguna coseta... ja sabeu! Podeu comptar amb nosaltres també!!!

mmbnls ha escrit:Hola gironines!!!
Alguna de vosaltres te referències de El Jardí de Calders???
Estem mirant restaurants i tot i que ens va agradar el lloc no sabem com funciona aquest restaurant en concret i no ens volem arriscar...
Gràcies!!!


La veritat és que jo no n'he sentit a parlar... ni per bé ni per malament :star::
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Lisbeth » dv. abr. 22, 2011 6:01 pm

Ei noies, una altra del 2011.

Hi ha una noia que es casa demà al Jardí de Calders... Però no podreu veure la seva crònica fins que porteu més de 100 missatges em penso...

D'altra banda, nosaltres ens casarem a un mas restaurat fa poc que està en un lloc preciós i és espectacular, de debò que us recomano que l'aneu a veure!! Com que estan començant tenen moltes ganes de fer bé les coses, i a més, no volen ser una "fàbrica de casaments". I jo us puc dir que de moment, a tot el que nosaltres els hem proposat han dit que si sense cap mena de pega.

Aquí us deixo un tema que vaig obrir jo mateixa....
Tema Mas El Siubès
I aquí el web del restaurant, que està en construcció però veureu fotos...
Mas El Siubès

Aneu-hi un dia a dinar, i demaneu a en Josep (maître) que us informi.

Bé noies, estem en contacte!

susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » ds. abr. 23, 2011 9:37 am

Hola noies!

nosaltres estem indecisos!! hem anat a veure varis llocs i estem entre el lotus blau i mas sola. Algú els coneix? hi ha anat mai en algun casament??
merci
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Margarida » ds. abr. 23, 2011 6:25 pm

kyla ha escrit:Hola noies!

nosaltres estem indecisos!! hem anat a veure varis llocs i estem entre el lotus blau i mas sola. Algú els coneix? hi ha anat mai en algun casament??
merci



Com et vaig dir... El Mas Solà! jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » ds. abr. 23, 2011 7:57 pm

Hola Margarida!

jeje, si...es veritat que m'ho vas dir. Be, a veure si algú coneix el lotus blau! jeje.

un peto
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Margarida » dg. abr. 24, 2011 9:22 am

kyla ha escrit:Hola Margarida!

jeje, si...es veritat que m'ho vas dir. Be, a veure si algú coneix el lotus blau! jeje.

un peto



JA veuràs com si!
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mmbnls » dl. abr. 25, 2011 8:33 pm

Ostres...
Alguna de vosaltres em podrà fer cinc cèntims del que comenti la noia que s'ha casat al Jardí de Calders? M'aniría molt i molt bé poder disposar d'aquesta informació... estem estancats en aquesta decisió...

Moltes gràcies també per la informació de Mas el Siubès, ens escaparem un cap de setmana a veure que tal.

Ens veiem noies!!

Per cert, del Lotus Blau m'han parlat molt bé! I Mas Solà i vaig anar a donar un cop d'ull i ens va agradar, ara bé, de moment estem entre Ca l'Enric i el Jardí.


Lisbeth ha escrit:
Hi ha una noia que es casa demà al Jardí de Calders... Però no podreu veure la seva crònica fins que porteu més de 100 missatges em penso...

Bé noies, estem en contacte!

susanna
mmbnls
 
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Lisbeth » dl. abr. 25, 2011 11:53 pm

mmbnls ha escrit:Ostres...
Alguna de vosaltres em podrà fer cinc cèntims del que comenti la noia que s'ha casat al Jardí de Calders? M'aniría molt i molt bé poder disposar d'aquesta informació... estem estancats en aquesta decisió...

De moment està a la glòria :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :-)) :-)) :-)) :-)) ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Així que cal deduir que va anar molt i molt bé, i que van poder gaudir del jardí i l'entorn perquè no els va fer la pluja que pronosticaven.
De la resta, de moment no tenim més detalls... Però també pots enviar-li un mp... Encara que ara mateix em penso que ja deu estar de viatge de noces!! :-):-):-):
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: mmbnls » dt. abr. 26, 2011 8:18 pm

Ostres que burra!!! No pensava en el viatge de noces!!! jejejee!!!
Que aprofiti, ja miraré d'enterar-me més endavant!
Gràcies de totes maneres!!!
Ara bé, sóc novata i no sé que és això d'un mp... jeje!!
mmbnls
 
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Lisbeth » dt. abr. 26, 2011 8:27 pm

un missatge privat :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dc. abr. 27, 2011 7:01 pm

[quote="mmbnls"]Ostres...

Per cert, del Lotus Blau m'han parlat molt bé! I Mas Solà i vaig anar a donar un cop d'ull i ens va agradar, ara bé, de moment estem entre Ca l'Enric i el Jardí.


[quote="Lisbeth"]



Merci mmbnls!

Doncs nosaltres estem entre el mas solà i el lotus blau, a veure que decidim al final.

un petonet
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Lisbeth » dc. abr. 27, 2011 9:47 pm

mmbnls ha escrit:...Per cert, del Lotus Blau m'han parlat molt bé! I Mas Solà i vaig anar a donar un cop d'ull i ens va agradar, ara bé, de moment estem entre Ca l'Enric i el Jardí.


Nosaltres vam anar a un casament al 2009 a ca l'enric i va estar molt bé. El que més em va agradar, el porxo on vam fer l'aperitiu i tot el menjar, que era una passada. El que menys, el saló per fer el banquet, massa fred... Però suposo que amb una bona decoració podria millorar molt... i el ball tmb va estar bé, molt d'espai per ballar i tal...

el jardí no el conec...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: M84 » dt. maig 03, 2011 11:47 am

Hola a totes!!!

Ens seria de gran ajuda si alguna ens podes donar informació o si hi ha estat alguna vegada ens comentés que tal, sobre l'Hotel Sant Ferriol, al costat de Besalú o a l'Hotel Can Guell també al costat de Besalú.

Moltes gràcies!!!
M84
 
Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 03, 2011 11:39 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Margarida » dt. maig 03, 2011 1:49 pm

M84 ha escrit:Hola a totes!!!

Ens seria de gran ajuda si alguna ens podes donar informació o si hi ha estat alguna vegada ens comentés que tal, sobre l'Hotel Sant Ferriol, al costat de Besalú o a l'Hotel Can Guell també al costat de Besalú.

Moltes gràcies!!!



Ho sento pero aqui no us puc ajudar! Havera si hi ha cap que ho sap ja veureu com si! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: MiM » dt. maig 03, 2011 6:04 pm

Hola noies!!!
Perdoneu per la desconnectada, però és que vaig de c..!!!! Entre que he estat unes setmanes malalta, la feina, estudiar la última assignatura de la meva carrera i el nivell D de català i fer el projecte.... i a sobre organitzar el meu casament!!!

Jo us puc fer 5 cèntims d'algunes coses! Per començar Lotus Blau i Mas Solà... els conec a tots dos de primera mà (visc a Santa Coloma de Farners). En el Mas Solà no hi he anat mai a cap casament, per tant amb aquest tema no sé qué tal. El que sí que us puc dir és que ara han inaugurat l'hotel i suposu que els casaments els deuen fer allà. Del Mas Solà també us puc dir que són molt pijos, ells només volen gent amb moltíssima categoria i amb molts diners a la butxaca (es pensen que són Les Cols d'Olot o el Celler de Can Roca...). Els meus pares un diumenge hi van anar a dinar perqué pel poble tothom diu que s'hi menja tan bé (nosaltres no som de Santa Coloma), i van quedar-ne molt decepsionats tan amb el tracte com amb el menjar, que no és tan com al gent diu. Però bé, la veritat és que no hi han volgut tornar més i també podria ser que aquell dia tothom tingués un mal dia i que no sigui tan així. Però bé, jo us dic el que sé.

Llavors hi ha el Lotus Blau. En aquest sí que hi he anat "dues" vegades a casament. Ho he posat entre cometes perqué la primera vegada que hi vaig anar va ser pel casament d'un dels meus tius i el Lotus Blau no exisitia, sinó que qui feia els casaments era el Balneari Termes Orion directament. La veritat és que aquest casament va ser genial (potser millor que ara i tot) perqué el tracte era super familiar i no en feien gaires de celebracions d'aquest tipus. Ara al fer el Lotus Blau doncs el que fan és explotar el tema de les celebracions moltísism i aquest tracte familiar s'ha perdut. De totes maneres, el segon casament que hi he anat (aquesta vegada sí com a Lotus Blau) tampoc ha estat gens malament. El menjar molt bo i els cambrers molt amables. Aquí l'avantatge que hi ha és que el Balneari té uns jardins espectaculars que per fer-t'hi fotos són de lo millor. Com que els jardins són oberts, nosaltres de vegades hi anem a caminar, amb una amiga ens encata perdre'ns per allà!

Bé, espero que us serveixi d'ajuda i si voleu saber alguna cosa més... ja sabeu!

Ara parlaré sobre l'hotel Sant Ferriol. La veritat és que la cituació d'aquest hotel és una passada i jo fa molts anys que ho conec (fins hi tot des d'abans de ser hotel) perqué la meva tia hi ha treballat durant molts anys. A més a més, ella ha fet totes les seves celebracions allà, el seu casament i el bateig i comunió dels meus cosins. Tal i com era abans en com és ara hi ah uan diferència GEGANT!!!! Totes les seves celebracions havien estat a l'hotel vell, excepte quan la meva cosina va fer la comunió que ja era l'hotel que és ara i la veritat és que va ser molt diferent del que havien estat totes les altres celebracions. Ara s'hi dediquen amb el tema casaments, abans era una mica així uan celebració entre família. La meva tia era la responsable de les celebracions i qué he de dir jo? Doncs que ho feia genial i organitzava celebracions molt maques. Però ella va plegar fa uns tres anys i ara no sé com estarà el tema. Quan va plegar, va trencat qualsevol relació amb ells, o sigui que tampoc cal que pregunti.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: M84 » dc. maig 04, 2011 4:07 pm

Moltes gràcies MiM! La veritat és q els dos llocs ens agraden molt però com q no coneixem ningú q hi hagi estat ni tampoc q hi hagi menjat ens fa una mica de cosa...hi haurem d'anar un dia a dinar nosaltres a veure q tal...
Si algú els coneix ens faria un gran favor! Merci!!!
M84
 
Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 03, 2011 11:39 am

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » dc. maig 04, 2011 4:54 pm

Bones noies!!

Moltes gràcies MiM per l'informació. Nosaltres al final ens hem decantat per el Lotus Blau, ara ja podem dir que tenim lloc i data!! La veritat és que te uns jardins presiosos! i la zona del picapica ens encanta..jeje.

Els altres llocs que dieu no els conec, sap greu però no us puc ajudar.

un petonet
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 5 visitants