DETALLES ESPECIALES

El millor any de la nostra vida!

DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Loli&Albert » ds. març 26, 2011 9:50 pm

Hola chicas!
He estado en pocas bodas últimamente y estoy un poco pez en este tema....mi precunta es: ¿que y a quien se suele regalar el detalle especial en la boda? se que el ramo se lo puedes regalar a alguien o lanzarlo, que la liga también se regala, a los padres....creo q los novios del pastel se le regala a los que quieres q sean los próximos en casarse...pero he visto que también se hace algún detalle más, es correcto?

Gracias y saluditos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Juditita » ds. març 26, 2011 10:58 pm

Hola Loli&Albert!!! que yo haya visto, se hace lo que tu has dicho, el ramo se suele dar a alguien importante ( hermana, mejor amiga, abuela e incluso a la madre de la novia) hay quien hace un ramo que se puede partir en dos, y hay quien regala a alguna amiga especial un ramo de chupa chups, los muñecos del pastel como dices a los próximos que tendrian que casarse, aunque se pueden regalar más de unos, un detalle a los padres ( desde un ramo de flores, una botella de vino, un marco con la foto de los novios del mismo día, un smart box, una sesión de spa o cualquier cosa), además hay mucha gente que tiene un detalle con l@s abuel@s, si los tiene, nosotros les regalaremos a los abuelos de mi novio un marco con nuestra foto de ese día con ellos, a las embarazadas ( ya sea una cigüeña, un pastel de pañales o un regalito para el bebé), si coincide algun cumpleaños se le suele sacar un pastel y cantarle el "cumpleaños feliz" al cumpleañer@, tambien vi en una boda que los novios a unos tios que hacian las bodas de plata les sacaban un pastel para que lo cortaran y les dieron un detallito. Creo que es todo, nosotros por ejemplo pondremos en las tronas de los peques de un añito un juguetito, ya que ellos no comen chuches como los más grandes y así se entretienen, además a los testigos que son nuestros hermanos, les entregara el juez un detalle con una carta, como agradecimiento así hacemos que lo de las entregas no sea tan largo... No se nada más, espero haberte ayudado, un besitoo...
Avatar de l’usuari
Juditita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Alexia84 » ds. març 26, 2011 11:09 pm

ah que bien, no sabía yo todo eso..
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexia84
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Loli&Albert » ds. març 26, 2011 11:32 pm

Muchas gracias Juditita!!! :-)ok:
Me has ayudado mucho y me has dado ideas muy buenas.
Imatge
Avatar de l’usuari
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: MiM » dj. març 31, 2011 8:54 am

La veritat és que ara mateix de detallets especials se'n fan molts... i jo he anat a algun casament que s'ha arribat a fer MOLT pesat lo de les entregues especials.

I jo la veritat és que hi estic absolutament en contra. En el meu cas som 180 convidats més o menys. I cada una d'aquestes persones que vindra, són molt especial per a nosaltres, o siguiq eu si haguèssim a començar a fer detallets especials, no acabariem mai de repartir els 180! Per això mateix no en farem. Ja hi estic d'acord que d'aquests 180 tot i que tot siguin especials, sempre en destaca algun per sobre dels altres... però el dia del casament no els hi farem res tampoc.

Jo la veritat és que en els casament que he anat, m'he sentit molt malament que a mi no em donguèssin res, perqué el veí sí i jo no? A més a més, l'any passat vam anar al casament d'un amic del meu xicot, i va repartir entre 15 i 20 nuvis... doncs a nosaltres no ens en va donar caps i això que sabia perfectament que en principi ens haviem de casar el setembre de l'any passat! Vull dir ho sento, com que jo no vull que ningú es senti malament i no em vull deixar a ningú doncs fora i s'ha acabat!

El que sí que farem serà que una vegada hagi passat el casament i tot, farem dues fotos nostres d'aquell dia emmarcades i els hi regalarem en els nostres pares. I a la gent que hagi tingut un detall especial amb nosaltres, també els hi farem alguna cosa i ja està. Però que ningú més se n'enteri.

Per cert, amb el tema fotos vigileu. Moltes vegades les fotos que es donen el mateix dia del casament, en els pares no tenen la mateixa qualitat que si s'imprimeixen uns dies després a un lloc fixe. Què vull dir? Que sí, que els fotògrafs dins el cotxe solen protar impresores i al moment et fan la foto, però la foto no queda igual en una impresora portàtil (es belluga amb els sotracs del cotxe, per exemple) que en una de fixe que puguin tenir a la botiga. Ah, i el preu és el mateix... o inclús més car si ho fas fer el mateix dia. Per tant, jo m'ho miraria.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Noe2012 » dv. abr. 01, 2011 5:20 pm

La verdad que yo, como dice MiM, me he llegado a sentir mal cuando en una boda le han dado el "regalito especial" a la pareja de al lado (e incluso a todas las parejas de la mesa) y a nosotros no.

Nosotros tampoco vamos a dar ningún regalo especial a nadie. Pero, para hacer más tiempo, etc. le daremos a nuestras madres y la abuela de mi chico un ramo de flores y a mi padre y mi abuelo algún detalle, que todavía no hemos pensado.

Los detallitos de boda los daremos nosotros mismos, pasando por todas las mesas, para así poder charlar con todos, etc.
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Loli&Albert » dv. abr. 01, 2011 8:20 pm

Teneis mucha razón chicas, aunque yo he estado en los dos bandos, en las bodas que e asistido y veias como pasaban los novios resfregando los regalos por la cara a todo el mundo y luego se lo daban a otro y te sentias fatal y en la última q estube que me regalaron los novios del pastel y me hizo una ilusión tremenda...creo que me decantaré por hacer un detallito a los papis y prou... no se, que lio!
Imatge
Avatar de l’usuari
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: leo12 » ds. abr. 02, 2011 7:34 pm

Si... hi ha vegades que t'esperes un detall especial.. i et quedes amb un pam de nas... :star::
Sobre el ram... hi ha nuvies que el donen a una persona especial (per exemple;germanes, avies..) ... crec q tot això depen de cada núvia... Ja no es porta això de llençar el ram???? No ho vist mai a cap casament... Per una banda ho trobo "hortera" però d'altra banda, ho penso i ho trobo divertit.. :-/ Què en penseu?? Havia pensat fer una copia del meu ram en petit i llançar-lo... no sé..són idees....
leo12
 
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 30, 2011 9:35 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Loli&Albert » ds. abr. 02, 2011 10:20 pm

A mi también me hacía gracia lo de lanzar el ramo aunque no se si las solteras de la boda serían muy participativas, lo más probable es que les de vergüenza ponerse a disputarse el ramo delante de todo el mundo....
Imatge
Avatar de l’usuari
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: leo12 » dg. abr. 03, 2011 10:09 am

Ya... el tema vergüenza ya lo había pensado... pero... no sé... que no se vea como disputa... sinó como un juego...
Aunque no sé cuántas solteras habrán... si son 2 mejor no hacerlo se morirían de vergüenza fijo..... pero si son 10/ 15 si... incluso había pensado que fuese para todas las mujeres... unas risas a lo antiguo.. jijiji..
leo12
 
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 30, 2011 9:35 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Nime » dg. abr. 03, 2011 10:18 am

Pues nosotros aún no lo hemos pensado mucho pero lo de tirar el ramo seguro que lo hago, las parejitas de novios y un regalito a un niño que cumple años ese día...

Tema liga... como no llevaré, pues no habrá entrega, lógicamente :P
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: MiM » dg. abr. 03, 2011 3:00 pm

Jo el meu ram me'l quedaré jo i el faré dissecar. També hi haurà una versió en petit del meu ram que en principi el portàvem d'ofrena a l'esglèsia i llavors no sabiem de què fer-ne... amb el meu xicot haviem pensat donar-lo a la seva germana que és soltera... però això ara ja no passarà, perqué el mossén, enlloc de portar el ram com a ofrena a l'altar, ens el fa portar d'ofrena a la Verge (és el primer que hem de fer just després d'estar casats), o sigui que un mal de cap menys.

Ara, jo no ho faria mai de la vida això de llençar-lo a la solteres!!! Diria que això és més tradició d'Amèrica i de per allà. Però bé, jo no ho faria mai no aps pe això, sinó perqué ho he vist motles vegades a les pel·lícules, i el pobre ram queda destrossat després d'aquesta experiència! Val més que feu com alguna forera de per aquí, i li digueu a la floristera que us faci el ram a trossos, per tal que quan arribi l'hora li odneu un tros d eram a cada soltera i ja està...(Bé, les foreres no el donàven a els solteres, sinó a amigues o així... però el fet és el mateix).
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: leo12 » dg. abr. 03, 2011 4:01 pm

Siiip... potser és una mica americà... i no havia pensat com quedarà el ram desprès de llançar-lo... M'ho rumiaré... ;) El que trbo interessant és això q dius de demanar q el ram (el de núvia o una rèplica) te'l facin de forma q es pugui "dividir"...Gràcies!!!
MiM; L'ofrena a la verge tpco ho havia pensat!!! >.-<:
leo12
 
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 30, 2011 9:35 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Alexia84 » dg. abr. 03, 2011 5:34 pm

Yo como no he ido a muchas bodas nose nada de las tradiciones... regalos a los padres a mi abuela y poco mas.
La liga a quien se da? como va eso?
Y cortar la corbata se sigue haciendo?
Gracias chicas!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexia84
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1444
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:25 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: MiM » dg. abr. 03, 2011 9:12 pm

leo12 ha escrit:Siiip... potser és una mica americà... i no havia pensat com quedarà el ram desprès de llançar-lo... M'ho rumiaré... ;) El que trbo interessant és això q dius de demanar q el ram (el de núvia o una rèplica) te'l facin de forma q es pugui "dividir"...Gràcies!!!
MiM; L'ofrena a la verge tpco ho havia pensat!!! >.-<:


Jejejeje, jo la veritat és que tampoc ho havia pensat lo de donar el ram a la Verge, però el mossèn m'ho va demanar. Em va dir que a on ens casem és tradició que la primera cosa que han de fer els nuvis una vegada casats, és portar un ram com el de la núvia, però en petit, a la Verge. Com que ja estava previst fer la rèplica del meu ram, tampoc em bé tan de nou ::love:: .

Alexia84 ha escrit:Yo como no he ido a muchas bodas nose nada de las tradiciones... regalos a los padres a mi abuela y poco mas.
La liga a quien se da? como va eso?
Y cortar la corbata se sigue haciendo?
Gracias chicas!


Hola Alexia!
Bé, doncs si no has anat a gaires casaments i tens dubtes... ja saps, pregunta tot el que vulguis i segur que hi ha alguna de nosaltres que et sap contestar els teus dubtes :-)ok: Sobre els regals dels pares, àvia... no és pas tradició, això s'ha posat de moda ara. Tal i com has pogut llegir, jo no ho portaré a la pràctica en el meu casament.

La lliga tinc entès que se li ha de donar a l'amiga soltera... però no n'estic segura. Com que jo no en portaré perquè la trobo incòmode, doncs aquest tema ja no em preocupa massa. Però com tot, també pots donar-la a una amiga amb parella... si passeges una mica pel fòrum trobaràs de tot!

El tema de tallar la corbata fa molts anys que no ho l'he sentit, la veritat. A l'últim casament que vaig anar que hi va haver "problemes" amb aquest tema, va ser el d'uns dels meus tius, però d'això en fa 20 anys! A més, diria que això de tallar la corbata sempre ha estat un tema fòra de Catalunya, aquí els catalans no ho han seguit mai, a part que no hi hagués algun convidat que vingués de fora i llavors el nuvi ja podia tremolar (en el meu pare li va passar).

Bé, si ens algun altre dubte ja saps : sol :
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: promisa1 » dl. juny 11, 2012 2:53 pm

El tema de lanzar vuestro ramo, yo me lo pensaria.
En la boda de mi mejor amiga, lanzó el ramo para las solteras, y quedó destrozado, lo tubo que lanzar varias veces, poque caia o cerca o lejos y quedó casi sin flores, al final me lo llevé yo, pero estaba destrozado pobrecito.
Quizá sea mejor hacer un ramo de flores de goma eva, o de peluche y lanzarlo si es lo que quereis.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Niekochana » dl. juny 18, 2012 9:56 pm

Yo tengo la misma duda de a cuantas parejas regalar la pareja de novios. A quienes si y a quienes no...somos los primeros del grupo de amigos en casarnos, y hay muchas parejas que llevan muchos años, por tanto todas pueden estar próximas a casarse. Pero tampoco queremos hacer una entrega eterna (hace un par de semanas estuvimos en una boda donde entregaron como 15 parejas de novios y fue un poco pesado)
El ramo entonces se regala a una hermana o mejor a mi mejor amiga? ambas estan con pareja, pero ninguna de ellas veo que sean las próximas en casarse. Así que no se a quien de ellas le doy el ramo y a quien la pareja de novios...Qué dilema!!!! :t:t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Jenny30 » dt. juny 19, 2012 10:44 am

Yo aun no se lo que haré con mi ramo... lanzarlo se seguro que no... no quiero que lo coja alguna persona que no me haga ilu... entonces aun no se si me lo quedaré para mi,... o aprovecharé para hacer alguna entrega a alguien que me apetezca hacerlo y se que la hará mucha ilu...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Nescafe » dt. juny 19, 2012 11:18 am

¿Y a los padres que regaláis?

Nosotros al final hemos optado por cosas que en algún momento han dicho que se harían con uno:
* A mi madre y a mi suegro, 1 videocámara JVC a cada uno, de esas que son enanas fullHD
* A mi suegra un reloj bastante guapo.

¿y vosotr@s?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nescafe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dt. nov. 02, 2010 9:08 am

Re: DETALLES ESPECIALES

EntradaAutor: Jenny30 » dt. juny 19, 2012 11:25 am

Nescafe ha escrit:¿Y a los padres que regaláis?

Nosotros al final hemos optado por cosas que en algún momento han dicho que se harían con uno:
* A mi madre y a mi suegro, 1 videocámara JVC a cada uno, de esas que son enanas fullHD
* A mi suegra un reloj bastante guapo.

¿y vosotr@s?



Nosotros a las madres (que será para el padre y la madre) algun smartbox con alguna escapada y para los padres una botella de un buen vino, coñac o algo así...
Bien pensado lo de la videocámara si era algo que querían!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants