Boda religiosa sense esglesia?

El millor any de la nostra vida!

Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: ninet@ » dj. feb. 17, 2011 2:56 pm

Hola a tots/es

Estem acabant de decidir restaurant pero segurament serà heretat sabartes, té un algu especial que desde el primer dia ens va enarmorar. La cuestió és on celebrar la ceremonia, nosaltres voliem ceremonia religiosa, l'inconvenient és que no hi ha cap esglesia per la zona que ens acabi dagradar, ens agradava molt l'ermita de montferri o l'esglesia que hi ha al panta de foix, pero som prop de 120 convidats i ens han comentat que pder no entrem...

La solució que vam pensar es a fer la cerimonia religiosa pero al restaurant, ja que a heretat tho monten tot i queda suuuuper xulo, el problema, trobar capella que volgui celebrar un casament fora d'una esglesia.

Es per aixo que sol.licito la vostre ajuda si algu sap dalgun capella que o faci o algu que shagi casat aixi...

Moltes gràcies ¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: MiM » dj. feb. 17, 2011 4:11 pm

Hola ninet@!
La veritat és que crec que ho tens una mica difícil... no sé de quina part ets, i jo la veritat és que mai he vist un casament religiós fóra de l'esglèsia. Però sí que et puc dir que el mossén que hi havia abans en el meu poble (Santa Coloma de Farners), feia dos tipus de comunions: les típiques de l'eslgèsia, però també muntava una carpa gran en el parc de Sant Salvador (un parc molt gran que hi ha aquí al poble) i els pares que volien, els seus fills també podien fer la comunió allà. O sigui que jo crec que potser aquest mossén s'adaptaria a fer-te el casament fóra de l'esglèsia. Es diu mossén Josep Taberner, i la última notícia que en tinc és que estava a Figueres (ara sincerament no sé si hi és).

Llavors a Girona capital, també hi ha un mossén que fa el que els altres mosséns no volen fer. Els meus cosins es volien casar a l'esglèsia de Monells, però no volien la típica missa de lectures i la paraula de Sr i tal; sinó que volien que a la missa hi participéssin els convidats també i que entre tots fèssim la celebració. Donc sbé, el mossèn de Monells es va negar a fer una celebració d'aquest tipus, però sí que els hi deixava l'esglèsia. Ells (no sé ocm van contactar amb ell), però van acabar a Girona anant a buscar aquest capellà que va fer exactament el que ells van voler. No me'n recordo com es diu, però és el que està a l'esglèsia de Sant Pau de Girona. Si t'interessa el telèfon o així, potser te'l puc aconseguir, perquè aquella esglèsia és la que li toca a la meva tia, per la zona.

A part d'aquests dos casos, ja no en conec més. Espero que puguis solucionar aquest problema aviat.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 17, 2011 5:22 pm

Hola!
pensa una cosa ,q ara sou uns 120 convidats i no ho podeu fer a l´ermita, el dia del casament us fallara un 10% dels convidats mes o menos, aleshores potser que si que poder fer la cerimonia a l´ermita
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dv. feb. 18, 2011 1:54 pm

a nosaltres tambe ens feia gracia fer el casament religios al jardi d'on fem el casament, pero em sembla que es dificil. vem parlar amb un mossen i ens va dir que sempre havia de ser sota alguna esglesia, que no ho feien a l'aire lliure i en un restaurant. pero si trobeu algu que ho faci també ens interessaria, ja que ens agradaria combinar una cerimonia religiosa i fer-ho a l'aire lliure
a veure si algu nte algun contacte, nosaltres ens casarem a ca n'alzina prop d'igualada
Avatar de l’usuari
JORDIIXENIA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: ninet@ » dv. feb. 18, 2011 3:19 pm

Nosaltres ens casem a heretat sabartes prop de vilafranca del penedes.

Si trobo algu, tranqui que et paso la informació, llavors ja teniu reservat el restaurant?? nosaltres segurament donarem la paga i senyal aquest mes de març, pero hem fa por que de tant buscar capella al final el que no trobi sigui esglesia xq estigui tot agafat...

ai...ja podria ser tot més facil¡¡ o nosaltres no tan complicades jejej
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: MiM » dv. feb. 18, 2011 4:08 pm

I perquè no escriviu un correu en el bisbat que us pertoca?? Si trobeu alguna persona simpàtica potser us ajuda i tot!

Jo crec que algun o altre capellà hi deu haver... ja veieu, el d'abans del meu poble hi feia les comunions en el "jardí". Això sí, el que tenim és un sornut i ho fa tot a l'esglèsia.

El mossén que em casa a mi, segur que us ho fair atambé, perqué és un home SUPER modern... fins hi tot ens va renyar perquè no anirem a viure junts fins que ens casem... i això que l'home ja té una edat, però és de pensaments super actuals.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. feb. 18, 2011 9:33 pm

MiM ha escrit:Hola ninet@!
La veritat és que crec que ho tens una mica difícil... no sé de quina part ets, i jo la veritat és que mai he vist un casament religiós fóra de l'esglèsia. Però sí que et puc dir que el mossén que hi havia abans en el meu poble (Santa Coloma de Farners), feia dos tipus de comunions: les típiques de l'eslgèsia, però també muntava una carpa gran en el parc de Sant Salvador (un parc molt gran que hi ha aquí al poble) i els pares que volien, els seus fills també podien fer la comunió allà. O sigui que jo crec que potser aquest mossén s'adaptaria a fer-te el casament fóra de l'esglèsia. Es diu mossén Josep Taberner, i la última notícia que en tinc és que estava a Figueres (ara sincerament no sé si hi és).

Llavors a Girona capital, també hi ha un mossén que fa el que els altres mosséns no volen fer. Els meus cosins es volien casar a l'esglèsia de Monells, però no volien la típica missa de lectures i la paraula de Sr i tal; sinó que volien que a la missa hi participéssin els convidats també i que entre tots fèssim la celebració. Donc sbé, el mossèn de Monells es va negar a fer una celebració d'aquest tipus, però sí que els hi deixava l'esglèsia. Ells (no sé ocm van contactar amb ell), però van acabar a Girona anant a buscar aquest capellà que va fer exactament el que ells van voler. No me'n recordo com es diu, però és el que està a l'esglèsia de Sant Pau de Girona. Si t'interessa el telèfon o així, potser te'l puc aconseguir, perquè aquella esglèsia és la que li toca a la meva tia, per la zona.

A part d'aquests dos casos, ja no en conec més. Espero que puguis solucionar aquest problema aviat.


El mossen Josep Taberner esta en la iglesia de Sant Pere en Figueres
Avatar de l’usuari
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: ninet@ » ds. feb. 19, 2011 10:05 pm

Ostres MIM quina sort¡¡ normalment els capellans en el moment que els hi dius que ja vius amb la parella...i quin és aquest capella?? Hem podries dir si queda a prop dle penedes??

COm puc trobar les adreces del bisbat?? es que he intentat posar-me en contacte amb un parell de capellans pero a la que demanes algun telefon et posen pegues...si sabeu dalguna manera com aconseguir-ho, tot just comencem a mirar esglesies i anem perduts.
Moltesgràcies guapes¡¡
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: MiM » dg. feb. 20, 2011 8:16 pm

ninet@ ha escrit:Ostres MIM quina sort¡¡ normalment els capellans en el moment que els hi dius que ja vius amb la parella...i quin és aquest capella?? Hem podries dir si queda a prop dle penedes??

COm puc trobar les adreces del bisbat?? es que he intentat posar-me en contacte amb un parell de capellans pero a la que demanes algun telefon et posen pegues...si sabeu dalguna manera com aconseguir-ho, tot just comencem a mirar esglesies i anem perduts.
Moltesgràcies guapes¡¡


Hola ninet@!
Jejeje, sí la veritat és que a mi em va deixar parada quan es va pendre malament que no visquèssim junts... Ui, el tens una mica lluny, la veritat, perquè aquest capellà és rector de l'esglèsia parroquial de Canillo (Andorra). És que jo em caso en el Santuari de Nostra Senyora de Meritxell ::bna//

Aquí et deixo la pàgina web del bisbat de Barcelona, a l'aprtat que diu contacte. Truca aviam si alguna persona et sap dir alguna cosa: http://www.arqbcn.org/ca/contacte

Espero que et sigui útil. Ja informaràs.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dl. feb. 21, 2011 6:09 pm

nosaltres tenim ja el restaurant, ja que la idea es fer la cerimonia a l'exterior, ja que es molt maco. si trobem algun capella be i sino doncs l'haurem de fer amb l'alcalde del poble del restaurant
Avatar de l’usuari
JORDIIXENIA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: ninet@ » dc. feb. 23, 2011 6:05 pm

Hola noies¡¡¡

Crec que he trobat a un capella que ens vol fer la celebració¡¡

Bueno hem diu que ell està disposat pero que primer vol que en parlem..ai quins nervis¡¡¡

Alguna sap en que consisteix exactament el curset prematrimonial que sha de fer??

En cuant hem confirmi que ens ho fa os paso les dades per si alguna lhi pot servir¡¡ és per la zona de tarragona
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: ignasimesnuria » dt. maig 01, 2012 9:51 pm

Hola a tot@s!!! M'estreno en aquest bloc per primera vegada. Som una parella que ens casem el proper juny de 2013. Ens interessa molt saber si alguna de vosaltres finalment ha pogut trobar un capellà que us casés a l'aire lliure. Hem començat a parlar amb un parell de mosséns i tots ens han dit que no.
Espero notícies si-us-plau!
Moltes gràcies!
ignasimesnuria
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:45 pm

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: Anna81 » dc. juny 27, 2012 9:40 am

Hola!!

Acabo de veure aquest tema i potser us interessa. Nosaltres fa unes setmanes vam anar a veure el restaurant Mas Vidrier i tenen un celler on hi fan cerimonies civils però quan li vam dir que nosaltres la voliem religiosa, ens va dir que també ho feien. Es veuen que el mossen hi va un moment, fa la cerimona i marxa. No sé, ho dic perquè igual que va al restaurant, potser també ho fa a altres llocs. El poble és Torrelles de Llobregat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: promisa1 » dc. juny 27, 2012 12:10 pm

Lo mejor es preguntar al cura del pueblo donde esta el restaurante, alguno no querra desplazarse, pero otras no tendran inconveniente.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: floreta01 » dc. juny 27, 2012 4:44 pm

Conec una parella que estan molt ficats en temes religiosos però no tant d'acord amb l'església.

Van anar a una casament d'uns amics de les mateixes creències i resulta que els hi va passar algo similar.

Eren molts convidats i no s'hi cabia dintre de l'ermita.

Oficialment no estas casat si no estas sota sostre beneït, però ells enlloc de quedar uns quants dintre de l'ermita i uns fora van decidir sortir tots al prat que hi havia i el mossén els va casar allà mateix. Diuen que va ser preciós.

Podria donar veus a aquests nois per si saben d'algun capellà progre que ho vulgui fer...però no crec que ningú es desplaci molt si no el coneixeu...

I donar veus a les esglèsies del voltant, la diòcesi o el mateix restaurant?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: xarrup » dj. juny 28, 2012 1:07 pm

Busca per Google esglesia plural. Es un moviment a favor de l'esglesia actual i potser pots contactar amb algu.
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: Estercita » dj. juny 28, 2012 1:35 pm

Nosotroa también queríamos boda religiosa en el restaurant, nos informamos y tienen prohibido casar fuera de los templos religiosos...Si encuentras a un cura que te case fuera de la iglesia, más vale que no se entere su Obispado, porque se le puede caer el pelo...almenos es lo que a mi me dijeron...
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: Boda religiosa sense esglesia?

EntradaAutor: Olguiky » dj. juny 28, 2012 2:37 pm

Jo el que sé és que hi ha actorsbque es lloguen per fer de celebrants (religiós o civil). No és l'oficial però ningú hobha de saber...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm


Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants