Restaurant Lleida 2012

El millor any de la nostra vida!

Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: nika25 » dt. nov. 23, 2010 8:43 pm

Hola chicas!!! estamos mirando restaurantes y tenemos un problema q nos gustan unos quantos,no hemos ido a ninguno, lo hemos mirado por internet,quizas el dia q vayamos descartamos alguno :-/
Me dais algunas opiniones sobre: finca parts, la boscana, espaioro (fraga) y mas de txep!!!
Se aceptan todas las opiniones :hmm::
gracias
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: nika25 » dt. nov. 23, 2010 10:00 pm

No hos animeu lleidatanes??? : ban :
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: nika25 » dc. nov. 24, 2010 12:57 pm

:-( nada q no nadie de Lleida por aqui.... o alguien q ha estado de bodas por Lleida??? :-/
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: circe312 » ds. nov. 27, 2010 1:13 am

Hola nika!! Soy una novia del 2011!! no conozco esos restaurantes! solo he oido hablar de la Prats y dicen q la comida es muy buena pero un poco escasa, dicen q ponen muy poca comida, pero solo es lo q he oido!!
Imatge
Avatar de l’usuari
circe312
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: Lalilo1 » ds. nov. 27, 2010 9:58 am

Hola nika!!
Yo del unico que he oido hablar ultimamente ha sido la boscana y todo el mundo me ha hablado muy bien de este sitio. De la finca prats, hace ya algunos años fui a una boda, y desde el punto de vista del invitado todo muy bien, pero des del punto de vista del que se casa he oido malos comentarios respeto a la organizacion y el trato con la jefa, pero esto ultimo solo son opiniones que he escuchado.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: nika25 » ds. nov. 27, 2010 10:50 am

Muxas gracias por las opiniones chicas!!!! Aver continuaremos mirado.... Veo q sois novias del 2011!!!! Ya os queda poquito!!!! enhorabuena muxachas y q seais muy felizes :-)) :-)ok:
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: NUVOLET » dj. des. 23, 2010 8:41 am

Para nada en la Prats ponen poca comida, yo lo celebro allí, pero antes he estado en dos bodas y creerme que cuando entras del aperitivo ya estás lleno, tengo fotos de algun plato, si quereís en privado os las paso y juzgaís si hay poca comida o no. A parte puedes de repetir de todo.

Del espai Oro me han hablado muy bien, ese está en Fraga. En este no he estado

De la boscana he oido opiniones de todo tipo, el sitio es muy bonito. Y la comida hay gente que sale encantada y otras no tanto. Tampoco he estado.

Palau de Margalef tambié lo hacen muy bien, pero yo no eligiría la ensalada de bogavante ya que las dos veces que he ido me ha tocado ese primer plato de pescado y estaba duro!! por todo lo demás muy bien!!! El aperitivo es espectacular.

BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: aairinn » dv. des. 24, 2010 11:56 am

A veure si et puc ajudar una miqueta. Jo sóc núvia del 2011 i ho celebrarem al Palau de Margalef. L'hem escollit per què és el que més ens agradava a nosaltres, així que no et puc posar cap pega.

El Mas del Txep el conec per què hi vaig anar a informar-me, els amos són molt macos i els tractes no em van semblar malament, però a mi el lloc no em va acabar de convèncer. Però tot va a gustos.

A la Prats jo hi he menjat molt bé, no crec que el menjar sigui escàs, tot i que, com sempre, depen del que s'hagin estirat els nuvis. El lloc en sí no és del meu gust, però el menjar és molt bo i a mi quan em conviden a un casament allí hi vaig de bon gust.

I a la Boscana no hi he estat mai però només he sentit bons comentaris, diuen que el lloc és preciós i el menjar també està bé, però no et puc donar una opinió personal.

Vosaltres mireu, segur que trobareu el lloc adequet als vostres gustos!

-:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: neus_1985 » dl. gen. 03, 2011 6:19 pm

Hola! Jo soc una nuvia del 2011 i fem el convit al resquitx que es el mateix que la boscana i nosaltres estem molt contents.
Tenim una amiga que el seu germa ho va fer a la boscana i diu que va anar molt bé, tant el lloc com el menjar...
Després tinc una amiga que es casa pel jutjat i ho faran al mas de txep, ho han agafat allí perquè el jardí i el lloc per fer la boda li va agradar molt!
No se si te ajudat molt!
Si vols saber alguna coseta més ja ho sas!! sort!
Imatge
Avatar de l’usuari
neus_1985
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: nika25 » dt. gen. 04, 2011 12:19 pm

neus_1985 ha escrit:Hola! Jo soc una nuvia del 2011 i fem el convit al resquitx que es el mateix que la boscana i nosaltres estem molt contents.
Tenim una amiga que el seu germa ho va fer a la boscana i diu que va anar molt bé, tant el lloc com el menjar...
Després tinc una amiga que es casa pel jutjat i ho faran al mas de txep, ho han agafat allí perquè el jardí i el lloc per fer la boda li va agradar molt!
No se si te ajudat molt!
Si vols saber alguna coseta més ja ho sas!! sort!



Moltes gracies Neus!!!!! avere encara estic indecica suposo q despues de festes en ficarem al lio!!!! i ens acabarem d decidir!!! :: 2011 ::
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: neus_1985 » dt. gen. 04, 2011 4:42 pm

ok!! si necessites alguna cosa i et puc ajudar ja ho sas...
i feliç any nou també a totes les del 2012!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
neus_1985
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: Lalilo1 » dg. gen. 09, 2011 2:47 pm

Hola Neus__1985!!
He llegit que et cases aquest any al Resquitx, primer de tot Enhorabona! a nosaltres també ens agradaria mirar-ho, per aixo m'agradaria saber si em podries passar una miqueta d'informació per privat i les teves impresions!

Gracieeeesss!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. feb. 16, 2011 10:31 pm

hola!!!jo em caso al octubre 2011 a la boscana que es el mateix q el resquitx, els comentaris q he sentit son molt bons i ademes em vaig quedar enamorada del lloc i la professionalitat de l'equip q hi treballa!!!aixo si!!!si us decidiu x fer-ho alli aneu-hi amb temps xq jo hi vaig anar 1 any i mig abans i nomes quedava l'1 d'ocyubre!!!!!!!!!!!!si ho teniu clar com mes aviat millor!!!!!,)
Imatge
Avatar de l’usuari
j&r01102011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: ermesenda » dg. abr. 03, 2011 4:36 pm

Hola noies!!!

jo em caso al 2012 però encara no tinc data concreta, suposo que serà al Setembre.
Ara hem començat a mirar restaurants i la veritat és que n'hi ha bastants i són molt xulos. Aquests 2 últims anys hem anat a bastantes bodes i n'hem conegut alguns.
Nosaltres dilluns anem a veure la Boscana, però ja vam estar al Resquitx a una boda i la veritat és que vam menjar super bé i m'han dit que la Boscana és preciós però crec que ara està de moda (ja sabeu com va) i quasi no queden dates...
Bé también vam estar a Margalef i ens va passar com algú que he llegit que la llagosta estava seca i no ens va agradar gaire això...però el lloc también és maco.
A la Prats hi anirem aquest juny a una boda, no sé , a veure què tal...

ja us aniré informant per aki!!!
*.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: ermesenda » dl. abr. 04, 2011 10:55 pm

Hola a totes!!!

avui hem anat a la Boscana i la veritat és que és preciós, una finca enorme, amb uns jardins espectaculars i la sala on es fa el banquet també. Tot xulíssim, el menjar fa molt bona pinta i tot perfecte però trobo que és una mica caret...clar que ja s'ho val perquè el lloc està molt ben cuidat i això val diners i tot el servei que et donen imagino que perfecte.
Bé, també hi ha el problema de les dates ja que pel 2012 ja tenen casi tots els dissabtes plens....

ja sabeu més cosetes
parlem.... *.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: ermesenda » dl. abr. 11, 2011 7:41 am

j&r01102011 ha escrit:hola!!!jo em caso al octubre 2011 a la boscana que es el mateix q el resquitx, els comentaris q he sentit son molt bons i ademes em vaig quedar enamorada del lloc i la professionalitat de l'equip q hi treballa!!!aixo si!!!si us decidiu x fer-ho alli aneu-hi amb temps xq jo hi vaig anar 1 any i mig abans i nomes quedava l'1 d'ocyubre!!!!!!!!!!!!si ho teniu clar com mes aviat millor!!!!!,)



Hola!!!

felicitats per l'elecció del restaurant. Vam anar-hi l'altre dia a veure'l i és preciós. I tens raó amb el tema dates, nosaltres ens volem casar al setembre del 2012 i només queda lliure el 29 de Setembre!!! Déu ni do!! ara té molt èxit aquest lloc perquè és xulíssim!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: zuria » dt. juny 05, 2012 8:00 pm

Hola bones,
sóc nova per aquí i amb la meva parella tenim un dubte. Resulta que ens casem a l'Octubre i tenim emparaulat el convit a la Fonda del Nastasi i últimament no n'hem sentit a parlar massa bé. Fa quatre anys hi vam anar de bodes i tot estupendament... algú hi ha anat fa poc o n'ha sentit a parlar d'algú que hi hagi anat.
Gràcies
zuria
 
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 05, 2012 7:55 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: joni_laura » dc. juny 06, 2012 5:37 pm

Hola Zuria!

Primer de tot enhorabona per la boda *.-o-o.*

Jo fa un any hi vaig anar, feiem el sopar de les orles de la carrera, potser erem 600 persones.
Algunes de les meves amigues i jo ens vam demanar peix, quan ja estava tothom menjant el seu plat a nosaltres encara no ens havien portat res. Al final vam cridar al cambrer per dir-li que voliem sopar :-(
Quan tothom havia acabat de sopar a nosaltres ens portaven el nostre plat de peix, però la sorpresa va ser que quan vam tenir el peix al davant estava CONGELAT, no fred, sinó congelat del congelador... Al final només vam sopar els postres i sort que en vam tenir!!!

Nosaltres estem segures de que allà no hi tornarem més. A part els cambrers amb males cares i amb mooolt poques ganes :star::
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: zuria » dc. juny 06, 2012 6:04 pm

Gràcies per respondre i gràcies per la felicitació,
mira, estem que no sabem on posar-nos! hem mirat alternatives i tot ja està ple... des del desembre que tenim encomanada la Fonda i ara em voldria fondre! fa 4 anys va anar tot estupendament però, com he dit, últimament les veus que sentim no són gens de bones...
algú més que en sàpiga alguna cosa?
gràcies!
zuria
 
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 05, 2012 7:55 pm

Re: Restaurant Lleida 2012

EntradaAutor: nika25 » dj. juny 07, 2012 8:58 am

Jo les ultimes vegades q he anat molt malament también... Tot fred i am males cares com tan comentat...
Si vos mirar al mas del txep (Alcarras) jo et recomano q o miris ja q l'any pasat una amiga meva es va decidir 3 mesos antes i o va fer alli i tot li va sortir xfecte!! Admes el puesto es precios...
Molta sort i ja ens diras!!!!
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
cron