boda al celler de can torrens

El millor any de la nostra vida!

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: Clotigel » dt. feb. 14, 2012 8:58 am

A mí m´ha parlat molt i molt bé d´aquest restaurant, però per la meva butxaca era massa car.
Avatar de l’usuari
Clotigel
 
Entrades: 27
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 14, 2012 9:19 am

Clotigel ha escrit:A mí m´ha parlat molt i molt bé d´aquest restaurant, però per la meva butxaca era massa car.



Nosaltres anem el dissabte aveure que tal, ja us contare
verobdn81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: mireialluis » dt. feb. 14, 2012 10:14 am

verobdn81, ja ens expicaras les teves impresions!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mireialluis
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 14, 2012 10:26 am

mireialluis ha escrit:verobdn81, ja ens expicaras les teves impresions!!!!!!!!


Ja un contare, pq como comentava a l meu post, farem un boda bastant intima y volem fer una comida familiar, sense res mes
verobdn81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: MARIKILLA82CAT » dc. març 21, 2012 4:37 pm

Noiiiiieeeteeesss!!!!

No me lo creo!!! Por fin!!!!

Un altre cellerera!!!! Nosaltres ens casem el 9 de març del 2013 al migdia! JA tenim el dia reservat!!! Farem la cerimonia civil i el convit al Celler i, de moment, estem encantats!!! El lloc es super maco i la Montse i el Josep super professionals!!!
La veritat es que totes les opinions que he trobat son bones però no eren gaire actuals i em feia una mica de por!!!
Ara, després del que he llegit, només em fa por el temps, sobre tot, per la cerimònia ja que no m'agrada la sala on la fariem si plou! :-(

Bueno guapis, espero que sigamos hablando y, a todas, FELICIDADES!!!!

Si queréis compartir ideas, estaré encantada, yo ya tengo unas cuántas!!!
Y si váis contando vuestras experiencias con El Celler y su gente, mejor aún!!!! ;-)

Un besote!
MARIKILLA82CAT
 
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 21, 2012 4:23 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: ester2012 » dv. ago. 17, 2012 10:37 am

Yo celebré mi boda en el Celler de Can Torrens no hace ni un mes y puedo aseguraros que es el mejor sitio que podéis escoger para casaros.

El entorno es precioso, tanto los jardines, como el porche donde se hace el aperitivo, el salón (amplio, luminoso y sin ninguna columna), los baños espectaculares... y qué decir del trato humano de todo el equipo del Celler y del nivel de la comida.

A mí sólo me salen elogios al recordar ese día. He de deciros que no paramos de recibir felicitaciones de los invitados. De lo bien que estuvo todo, de la atención recibida por parte de los camareros durante todo el día.

Puedo explicaros detalles como que la gente se quedó asombrada con los camareros, que se presentaron al principio del servicio y se despidieron cada uno de la mesa a la que habían servido al finalizar. O como estuvieron pendientes de que un invitado durante el aperitivo prefirió vino tinto, al blanco y después en el salón y con el inicio del banquete, aunque el primer plato (pescado) iba acompañado de un vino blanco, trajeron una copa de tinto expresa para él, al saber que le gustaba más. Son detalles que los invitados agradecen muchísimo.

El aperitivo es espectacular, algunos nos decían que con eso y el pastel ya había suficiente!! Nosotros escogimos un primero de pescado (suprema de lubina) y el segundo de carne (meloso de ternero relleno de foie con salsa de frutos rojos. IM PRESIONANTE!!!

Sólo deciros que escoger el Celler de Can Torrens es una apuesta segura y que os encantará.

En cuanto a lo del mínimo de invitados. No sé como funcionara este año porque nosotros lo reservamos a principios de 2011 pero si os casáis en domingo no hay ningún mínimo (ni en junio, ni en julio, ni en agosto). Nosotros nos hemos casado un domingo y fuimos 73 personas, y no hemos tenido que pagar ningún mínimo.

Por si esto llega al Celler, de nuevo dar las gracias a Montse y Josep, al DJ Manel, a todo el equipo de camareros y cocineros y en especial a Xavi por contribuir a hacer de ese día el día más feliz de nuestra vida. Xavi y Ester 22.07.2012

Saludos a tod@s!
ester2012
 
Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 5:52 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: Anavlc » dl. feb. 25, 2013 11:26 pm

Yo la celebro ahi en 2014!!! que ganitas de que llegue!!! leer vuestros comentarios me hace sentir que realmente he tomado una buena decision!
Imatge
Anavlc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

Re: boda al celler de can torrens

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. març 10, 2013 10:24 pm

MARIKILLA82CAT ha escrit:Noiiiiieeeteeesss!!!!

No me lo creo!!! Por fin!!!!

Un altre cellerera!!!! Nosaltres ens casem el 9 de març del 2013 al migdia! JA tenim el dia reservat!!! Farem la cerimonia civil i el convit al Celler i, de moment, estem encantats!!! El lloc es super maco i la Montse i el Josep super professionals!!!
La veritat es que totes les opinions que he trobat son bones però no eren gaire actuals i em feia una mica de por!!!
Ara, després del que he llegit, només em fa por el temps, sobre tot, per la cerimònia ja que no m'agrada la sala on la fariem si plou! :-(

Bueno guapis, espero que sigamos hablando y, a todas, FELICIDADES!!!!

Si queréis compartir ideas, estaré encantada, yo ya tengo unas cuántas!!!
Y si váis contando vuestras experiencias con El Celler y su gente, mejor aún!!!! ;-)

Un besote!



Ei, et vas casar ahir!!! desitjo que hagi anat molt bé, espero que tinguis una estona i passis per aquí a exolicar-nos que tal!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron