Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » dc. set. 12, 2012 6:11 pm

Siiiiii hay jamón!! ya os lo han explicado por aqui arriba asi que nada... es que una boda sin jamón no es una boda!! jajajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: gordis » dc. set. 12, 2012 8:05 pm

Juli ha escrit:Siiiiii hay jamón!! ya os lo han explicado por aqui arriba asi que nada... es que una boda sin jamón no es una boda!! jajajajaja


totalmente de acuerdo.
sin smint no hay beso
sin jamon no hay boda

jejejeje
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: stf » dj. set. 13, 2012 11:58 am

Jajajaja

Que vagi super bé la boda!!!

Algú sap si puc penjar el photocall d'algun lloc o he de comprar un suport? És que tinc una tela xulíssima però no sé si tenen un lloc per penjar-la en plan cortina...
stf
 
Entrades: 13
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 11:36 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: lili koo » dj. set. 13, 2012 12:17 pm

stf ha escrit:Jajajaja

Que vagi super bé la boda!!!

Algú sap si puc penjar el photocall d'algun lloc o he de comprar un suport? És que tinc una tela xulíssima però no sé si tenen un lloc per penjar-la en plan cortina...


Hola stf. L'altre dia vaig contestarte desde el mòbil pero no sé que va pasar, que no es va enviar.

Jo vaig fer photocall, i la meva idea, igual que tu, era la de posar un mural a la part de darrere. Quan vaig comentar a Can Ribas, que on ho podiem posar em van dir...

"Posaràs un mural amb el paisatge tan privilejat que tenim?"
I la veritat es que tenien raó.
Han sortit unes fotos maquissimes amb el fons verd de la natura que envolta Can Ribas.

Et deixo una foto que m'encanta dels meus convidats al photocall.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: NuriaMC » dj. set. 13, 2012 1:05 pm

Aquí se casó mi hermano en 2010 y fué espectacular, muy bonito todo!! *.-o-o.*
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. set. 13, 2012 2:13 pm

Pero si el Photocall lo queremos hacer durante el baile entonces el paisaje no se vera...
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: stf » dv. set. 14, 2012 11:11 am

lili koo ha escrit:
stf ha escrit:Jajajaja

Que vagi super bé la boda!!!

Algú sap si puc penjar el photocall d'algun lloc o he de comprar un suport? És que tinc una tela xulíssima però no sé si tenen un lloc per penjar-la en plan cortina...


Hola stf. L'altre dia vaig contestarte desde el mòbil pero no sé que va pasar, que no es va enviar.

Jo vaig fer photocall, i la meva idea, igual que tu, era la de posar un mural a la part de darrere. Quan vaig comentar a Can Ribas, que on ho podiem posar em van dir...

"Posaràs un mural amb el paisatge tan privilejat que tenim?"
I la veritat es que tenien raó.
Han sortit unes fotos maquissimes amb el fons verd de la natura que envolta Can Ribas.

Et deixo una foto que m'encanta dels meus convidats al photocall.



Gràcies lili!

El problema és que tinc un "tema" de la boda i he trobat una cortina que s'adiu molt al tema. Ja l'he comprada per fer servir de photocall així que necessito saber on penjar-la...

M'encanta la foto que m'has passat, és xulíssima!!!

Va anar bé la boda?

Explica'm cosetes, que em moro per saber de la gent que ja s'ha casat!!!
stf
 
Entrades: 13
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 11:36 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: xarrup » dv. set. 14, 2012 11:18 am

Sonia q esto ya esta aqui mismo...
Tu ultima noche de soltera y mañana a disfrutar de vuestro gran dia!
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: sonia85 » dv. set. 14, 2012 12:29 pm

xarrup ha escrit:Sonia q esto ya esta aqui mismo...
Tu ultima noche de soltera y mañana a disfrutar de vuestro gran dia!


hola wapa!!! pues si hoy es el ultimo dia!!!! y empiezo a notar un poco de nervios!! lo tenemos todo preparado y listo en can ribas, creo que la gete va a disfrutar!! un besito y muchas gracias!!!
le doy totalmente via libre a juli y a la que pueda/quiera venir a can ribas que nos haga fotos y las publique para que todas las podais ver...
un besito a todas!!!! y graciiiasssss!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » dv. set. 14, 2012 12:56 pm

stf ha escrit:
lili koo ha escrit:
stf ha escrit:Jajajaja

Que vagi super bé la boda!!!

Algú sap si puc penjar el photocall d'algun lloc o he de comprar un suport? És que tinc una tela xulíssima però no sé si tenen un lloc per penjar-la en plan cortina...


Hola stf. L'altre dia vaig contestarte desde el mòbil pero no sé que va pasar, que no es va enviar.

Jo vaig fer photocall, i la meva idea, igual que tu, era la de posar un mural a la part de darrere. Quan vaig comentar a Can Ribas, que on ho podiem posar em van dir...

"Posaràs un mural amb el paisatge tan privilejat que tenim?"
I la veritat es que tenien raó.
Han sortit unes fotos maquissimes amb el fons verd de la natura que envolta Can Ribas.

Et deixo una foto que m'encanta dels meus convidats al photocall.



Gràcies lili!

El problema és que tinc un "tema" de la boda i he trobat una cortina que s'adiu molt al tema. Ja l'he comprada per fer servir de photocall així que necessito saber on penjar-la...

M'encanta la foto que m'has passat, és xulíssima!!!

Va anar bé la boda?

Explica'm cosetes, que em moro per saber de la gent que ja s'ha casat!!!


Pues escribe mucho por el foro que cuando tengas los 100 mensajes podrás ver todas las cronicas de las que nos hemos casado en Can Ribas y seguro que te enamoras más si cabe!!!

Yo mañana en cuanto llegue de la boda de Sonia os hago un mini resumen de su boda y de cómo estará todo decorado!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: lili koo » dv. set. 14, 2012 3:33 pm

Julii!!! Quería ir!!! Habría sido un puntazo conocernos allí y ver entrar a Sonia! Que bonitooo!!!

pero ahora mismo escribo desde l aeropuerto, m voy a pasar el finde a Mallorca!! hoy cojo vacaciones!!!!

Sonia... va a ser espectaculaaar!!! que envidia me das!! Vivelo a tope, q dps solo qda el recuerdo, y se echa mucho d menos!
yo aún no m creo q ya haya pasado...

Lo dicho, espero que salga todo genial, según lo planeado, que sea super especial y que seais super felices!!

VIVA LA NOVIAAAA!!!!

Muuuaaaaaaa
Imatge
Avatar de l’usuari
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » dv. set. 14, 2012 4:30 pm

Qué bien vives lili!!!! jajajaja pues sí que habría sido guay conocernos allí mañana ::love::

Bueno, tenemos la quedada del mes que viene!!! yuhuuu!!! pasalo bien en mallorca guapa!
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: gordis » ds. set. 15, 2012 11:34 pm

lili koo ha escrit:
stf ha escrit:Jajajaja

Que vagi super bé la boda!!!

Algú sap si puc penjar el photocall d'algun lloc o he de comprar un suport? És que tinc una tela xulíssima però no sé si tenen un lloc per penjar-la en plan cortina...


Hola stf. L'altre dia vaig contestarte desde el mòbil pero no sé que va pasar, que no es va enviar.

Jo vaig fer photocall, i la meva idea, igual que tu, era la de posar un mural a la part de darrere. Quan vaig comentar a Can Ribas, que on ho podiem posar em van dir...

"Posaràs un mural amb el paisatge tan privilejat que tenim?"
I la veritat es que tenien raó.
Han sortit unes fotos maquissimes amb el fons verd de la natura que envolta Can Ribas.

Et deixo una foto que m'encanta dels meus convidats al photocall.


q xula la foto!! aquest atrezzo el vas portar tu o el tenien allà?
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: gordis » ds. set. 15, 2012 11:35 pm

Gràcies lili!

El problema és que tinc un "tema" de la boda i he trobat una cortina que s'adiu molt al tema. Ja l'he comprada per fer servir de photocall així que necessito saber on penjar-la...

M'encanta la foto que m'has passat, és xulíssima!!!

Va anar bé la boda?

Explica'm cosetes, que em moro per saber de la gent que ja s'ha casat!!![/quote]

Pues escribe mucho por el foro que cuando tengas los 100 mensajes podrás ver todas las cronicas de las que nos hemos casado en Can Ribas y seguro que te enamoras más si cabe!!!

Yo mañana en cuanto llegue de la boda de Sonia os hago un mini resumen de su boda y de cómo estará todo decorado!!! :-)ok:[/quote]


qué tal todo Juli en la boda de Sonia ??
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » ds. set. 15, 2012 11:52 pm

Hola guapas!!!

PAra las que aún no podeis acceder a la zona de las cuentas atras y las crónicas, os pego aqui lo que he escrito en la pre cronica de Sonia con unas fotitos que he hecho. No son muy buenas y son muy poquitas, sorry!

Chicas!! acabo de llegar de Can Ribas... aiisss... cuántas emociones... tengo que decir que me ha pasado como el día de mi boda, de lo emocionada que estaba al final no me ha caido una lágrima, pero tantos recuerdos... no podía dejar de mirar a todas partes recordando...

Bueno, eso para otro momento (En mi crónica) vengo a contaros que la ceremonia ha sido perfecta!! que Riki le ha leido unas palabras a Sonia impresionantes.. no le veía la cara pero seguro que estaba llorando porque yo he estado a punto!! además ha combinado sus palabras con el saxofonista y ha sido precioso.... un 10 para riki!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No he podido hacer muchas fotos porque estabamos lejos y mi camara de lejos hace unas fotos pateticas... pero os traigo las más importantes que son los novios!!!

Aqui el novio antes de entrar que el pobe estaba nerviosisisisisimo!! y su mami que sonia temía que el vestido no fuera bonito y yo creo que iba muy guapa, elegante y sencilla.

Imatge

Durante la ceremonia:

Imatge

Imatge

Esta es mientras salían y les tiraban el arroz, pero se me ha metido el fotógrafo de por medio!!! :star::

Imatge

Y aquí ya LOS NOVIOS!!!!

Imatge

Y con Sweety y yo!! que nos la ha hecho mi madre y no salimos enteros, pero bueno... siendo mi madre pdria haber slaido peor!! jajajajaja

Imatge

La ceremonia ha sido muy amena y divertida, la música de fondo era preciosa y quedaba muy bien. Voy a intentar subiros el video que he hecho de la entrada de Sonia, que vereis lo precioso que ha sido ese momento con la canción elegida, que me ha encantado!!!! :-))

Y si lo veis nos oiréis a Sweety y a mi comentar si lleva velo o no porque no lo veíamos!! y es que resulta que no se le aguantaba en la cabeza (lili, te suena?? jajajajaja que nos pasa a las novias de can ribas con los velos??!!) y selo ha puesto colgando del vestido por la espalda, a modo de cola, quedaba muy chulo!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: gordis » dg. set. 16, 2012 7:10 pm

que bien Juli...

cada vez q veo fotos me pongo más nervioso... y todavía falta muchooo.

a ver si puedes colgar el video!

gracias!
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: Juli » dg. set. 16, 2012 7:33 pm

Gordis, pues no te queda ná! jajajaja

Aqui os dejo el video!


http://youtube.com/watch?v=m82mnLY3JmU

&feature=plcp
Imatge
Avatar de l’usuari
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: gordis » dl. set. 17, 2012 8:50 pm

q bonitooooooooo
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dj. set. 20, 2012 10:53 am

Qguapos....per favor!!

Per aqui amb l'Annatp comentàvem de fer una quedada de Riberenques. Què hi dieu??

Per cert nenes, avui Can Ribas ha enviat una invitació a la 2a Fira de Comerç a la Natura!! És diumenge a la tarda. Ns massa bé què és però em faria gràcia anar!

Algú s'apunta? ho dolent que és la Mercè i hi ha tantes coses a efr per BCN...

Vinga que encara ens trobarem per allà!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: floreta01 » dj. set. 20, 2012 10:54 am

.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron