millors dates?estació?

El millor any de la nostra vida!

millors dates?estació?

EntradaAutor: JessyXVictor » dt. ago. 17, 2010 1:59 pm

hola a tothom, estem dubitatius entre finals de maig principis de juny (odio la calor).
quines dates recomeneu?
perquè?
moltes gràcies
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JessyXVictor
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 7:12 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: Blowy » dt. ago. 17, 2010 5:11 pm

Hola! jo stic molt verda encara, tot i aixi et donare la meva opinio!
Crec que tot depent del lloc on ho celebris.. a mi magradaria un aperitiu a laire lliure i que els convidats puguessin disfrutar l'entorn, tmb vull una b civil a lexterior... jo voto pel juny! que pel maig... cada dia un raig!
De totes maneres he llegit pel foro que en mesos de fred fan descomptes interessants! :)
Que arribi el 2012!
Avatar de l’usuari
Blowy
 
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 11:27 am

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: montseijordi » dc. ago. 18, 2010 8:03 am

si, es cert q en mesos d'hivern fan descomptes pero jo no m'hi casaria pas... Jo em vaig casar aquest 19 de juny i va fer un dia espectacular, ja feia caloreta pero no com al juliol o agost, jo votaria al juny sense dubtar-ho, jo tambe vaig tenir el mateix dilema i no me n'arrepenteix per res, jeje
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 18, 2010 8:07 am

Ostres, doncs tan maig com juny, és primavera :-()-)
Nosaltres ens vam casar a finals de maig i la veritat és que va fer un dia de somni! Ni fred, ni calor, un sol de campionat... Tothom ens deia que l'estona de l'aperitiu a l'aire lliure i al caure la tarda, es va estar de luxe! :-)ok:
Jo des que ho vam decidir també em repetia "al maig cada dia un raig", tant que fins hi tot em vaig comprar un paraigües XXL blanc, però ni el vaig estrenar... =0-0-)
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: JessyXVictor » dv. ago. 20, 2010 8:57 am

hola noies, moltes gràcies.
hem triat una dat: 26/05/2010. com qui diu es juny i si no es akesta aniriem ja a finals de juny principis de juliol degut a que el següent dissabte 2 juny es l'aniversàri d'unes familiars (varies) i no vull que la meva boda coincideixi amb altres celebracions :). a l'altre dissabte 9 no hi ha res pero nosaltres volem el viatge de nuvis al dia següent o l'altre de la boda i m'enganxaria el meu aniversari ja que sería el cap de setmana següent q per akest motiu també queda descartat i l'altre es sant juan i molta gent marxa fora de manera que puc triar entre:
26 de maig
30 de juny q ja fa molta calor i no m'agrada, tinc molt poca força de voluntat per aguantr la calor, odio la suor...

M'apunto la idea DEL PARAIGÜES BLANC I GRAN.
GRÀCIES NOIES
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JessyXVictor
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 7:12 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: oafei » dv. set. 24, 2010 9:02 am

Bona elecció de data....
Nosaltres ens casem el 3 de juny
oafei
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: Alexita012 » dv. set. 24, 2010 6:47 pm

Nosaltres hem triat el 7 de juliol però més o menys per lo mateix.. aquest any fins passat sant joan no ha començat a fer calor i de fet a plogut força així que per curar-nos en salud vam triar la primera setmana de juliol.. que si fa o no fa, mai sabràs quin temps farà fins que arribi però hem triat una mica en base a lo que ha fet aquest any :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: tora18 » dv. set. 24, 2010 10:51 pm

Nosaltres també hem pensat la primera o segona setmana de juliol, però ara m'he adonat, que el dia 7 de juliol és l'aniversari de la meva mare i el sant de la meva sogra! Potser optem pel 14 de juliol, però encara no tenim restaurant ni res, la veritat q ens dona igual el dia que sigui. Ja veurem...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 9:36 am

Jo en case el 23 de Juliol, vaig buscar eixa data perquè me case al aire lliure, i tinc probabilitats així de que no ploga : sol :
Però me case cap a les 9 de la nit, quan ja no fa tanta calor... o al menys aixó espere.
M'agrada Juliol perquè els dies són llargs, i hi ha molta llum.
Avatar de l’usuari
clarivlc
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: Trixie85 » dv. oct. 01, 2010 9:51 pm

Què us sembla l'Abril??
Imatge
Avatar de l’usuari
Trixie85
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: mariaijuan » dt. oct. 19, 2010 1:31 pm

Jo em caso el 31 de març que ja és primavera i de calor no en farà pas però espero que tampoc en faci molt de fred.
mariaijuan
 
Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: chapi » dv. oct. 22, 2010 7:41 pm

Per mi finals d'estiu, setembre i principis d'octubre. Una temperatura i il·luminació de l'ambient espectacular.
El futuro está en nuestras manos!!!!

Imatge
chapi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 15, 2010 2:23 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: ruthi » dv. oct. 29, 2010 10:31 am

nosaltres ens vam casa el 10 d'abril... va fer un dia espectacular! quan va marxar el sol va refrescar, però durant tot el dia una calor!!!! nosaltres ens vam casar de tarda, però no canviaria la data per res del món!
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: sonson » dj. nov. 11, 2010 9:49 am

Nosaltres també volem casarnos a l'abril...espero tenir sort i que també ens faci bon dia!!
També ens casarem de tarda, el tema de les fotos, al fer-se de net més d'hora com va anar??
Gracies!
Imatge [/url
Avatar de l’usuari
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: montsi » ds. nov. 27, 2010 5:41 pm

yo me caso el 19 de mayo,la verdad esq no se sabe pq este tiempo esta loco,cualquiera sabe el dia que ara,este ultimo mayo hizo bueno y en cambio en junio llovio muchos dias,espero que en 2012 nos aga todos los fines de semana mucho : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : para que todas podamos disfrutar de nuestro dia!despues de tanto tiempo preparandolo es una pena que el dia de tu boda aga mal tiempo!cruzemos los dedos para que nos aga un espectacular,jeje!
Imatge
Avatar de l’usuari
montsi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 3:36 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: Pink87 » ds. nov. 27, 2010 10:36 pm

Bueno esto del tiempo no lo podemos controlar y es mejor ni pensarlo porque....para que amargarse si es lo unico que no podemos tener controlado?? Pero eso si, esperemos que haga mucho sol toooodos los fines de semana jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Pink87
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dl. gen. 24, 2011 10:33 am

nosaltres ens casarem a finals de maig, segur que el mes de juny es menys probable que plogui, per aixo que diuen que al maig cada dia un raig. pero ultimament cada cop la calor s'avança més i això de les pluges va com va. si et cases al juliol i aquell dia pel que sigui ha de diluviar, doncs mala sort. esperem que si el dia del nostre casament ha de ploure, no sigui allà on ens casem, jeje
Avatar de l’usuari
JORDIIXENIA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: reixel_87 » dl. gen. 24, 2011 11:46 am

Nosotros nos casamos el 1 de septiembre y la verdad que el tiempo tambien me da bastante miedo! pq siempre dicen que la segunda quinzena de agosto llueve bastante! asi q no nos quedara otra q estar mirando la prevision meteorologica toda la semana de antes para ver si tenemos suerte! Nosotros la hacemos por la noche, porque asi tambien evitamos el calor que suele hacer en verano, aunque para septiembre empiza a refrescar un poquito!
reixel_87
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: bermir » dv. gen. 28, 2011 5:26 pm

hola, nosaltres volem caloreta i dia llarg, així que hem triat setembre. El que no podem triar és el temps que farà...
Avatar de l’usuari
bermir
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 52
Membre des de: dv. des. 10, 2010 5:52 pm

Re: millors dates?estació?

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 10:58 am

Nosaltres havíem escollit el mes d'abril, a mi m'agradava més que fos en primavera... però al final per altres motius ho hem hagut d'ajornar i serà a l'agost (el restaurant no tenia altres dates lliures)...

Espero que els convidats no s'ens morin de calor!!!! : sol :
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm


Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron