BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: joni_laura » dv. gen. 27, 2012 11:39 pm

Hola noies! nosaltres som nous al forum i encara no sabem molt be com funciona...
Ens casem el dia 8 de setembre al Big ben de Mollerussa i la celebració la fem a fondarella (que es el poble de la meva parella).
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » ds. gen. 28, 2012 9:37 am

joni_laura ha escrit:Hola noies! nosaltres som nous al forum i encara no sabem molt be com funciona...
Ens casem el dia 8 de setembre al Big ben de Mollerussa i la celebració la fem a fondarella (que es el poble de la meva parella).



Doncs moltes felicitats i benvinguts!!!! ja veuràs que poc a poc vas veient com funciona i és molt fàcil...
Us caseu una setmana més tard que nosaltres. Ja ens anireu explicant cosetes per aki...

fins aviat!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dg. gen. 29, 2012 1:44 pm

enhorabona joni_laura!!! com ho porteu?

ermesenda en que consisteix el curs?? nosaltres ara al febrer em d'anar a parlar amb el mosen havere que ens diu jeje.

gracies!!!!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dg. gen. 29, 2012 8:11 pm

octubre2012 ha escrit:enhorabona joni_laura!!! com ho porteu?

ermesenda en que consisteix el curs?? nosaltres ara al febrer em d'anar a parlar amb el mosen havere que ens diu jeje.

gracies!!!!



Hola!

doncs el curs es prematrimonial i consisteix en parlar unes quantes parelles que som amb 2 matrimonis que són una mica els "monitors" i tractes temes de parella, el matrimoni, la sexualitat, la fe, etc...està molt bé, és entretingut...
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dl. gen. 30, 2012 6:16 pm

ok, moltes gracies ermesenda!
nosaltres ara al febrer em de parlar amb el mosen havere que ens diu. es obligatori el curs prematrimonial??
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dl. gen. 30, 2012 9:02 pm

octubre2012 ha escrit:ok, moltes gracies ermesenda!
nosaltres ara al febrer em de parlar amb el mosen havere que ens diu. es obligatori el curs prematrimonial??



Hola!!!

home més que obligatori és recomanable encara que hi ha mossens o parròquies que te'l demanen per casar-te, que sinó no et casen...això és el que va dir algú l'altre dia. La veritat és que a nosaltres no ens ho van dir així de radical, com et dic ens el van recomanar..i prou...suposo que obligar-te tampoc poden però es veu que hi ha alguns llocs que es posen una mica durillos...a veure què us diu el vostre mossèn...
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dl. gen. 30, 2012 11:11 pm

vale, vale, doncs moltes gracies!
quan parlem amb ell ja escriure havere que ens diu jeje.
com van els preparatius?
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dc. feb. 08, 2012 10:46 pm

Hola a tothom de nou!

Estava una mica desconnectada. És que se m'ha acumulat molta feina després de reis!!! Em queden menys de tres mesos i això és un no parar!! Estem donant invitacions, dissabte vam anar a comprar el tratge del nuvi, estem mirant figuretes de nuvis... bé, i acabant d'ultimar petits detall que se m'han posat al cap que vull fer.

Volia fer una pregunta a les noies que ja us heu casat. Jo vull comprar unes manoletines o espardenyes d'espart per l'hora de la festa i que les noies s'ho puguin posar si els fan mals els talons. El meu futur marit diu que estic sonada i que això és gastar diners per una tonteria. Què hi dieu vosaltres???

Gràcies, noies!! Ara sí que ja tinc compte enrere de veritat!!!!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: joni_laura » dj. feb. 09, 2012 10:44 pm

Jo també ho havia pensat per que es d'agrair, xo ens marxa del pressupost!! ja fem massa coses :)
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dl. feb. 13, 2012 11:17 pm

Hola noies!! Com va tot?? Nosaltres ahir ja vam anar a fer el tast. Això cada cop està més a prop!! ai, ai, ai... Estic més tranquil·la pq vam deixar clares més cosetes, però alhora estic més nerviosa!!

Per cert, noies, vaig anar a buscar sabates per Lleida i res de res, eh?! L'Espunyes i la Sitgetana ja no en fan; al farreres, ves; al nekane, alguna; i a "la Casa de la Núvia" no tenia números. Ai, nenes, jo que em pensava que això amb un plis i mira, tot el dissabte perdut.

Una altra cosa, on hi han figuretes de nuvis per Lleida o per Mollerussa o per Tàrrega?? Que siguin xules, eh?! Gràcies!!

Petonets glaçadets!!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: joni_laura » dl. feb. 13, 2012 11:29 pm

A mollerussa hi ha una botiga que es diu nuria girabet que te moltes figuretes de nuvis, també hi ha una botiga de xuxes (al carrer de l'area de guissona) que també en tenen.
a lleida hi ha la pastisseria que hi ha al davant de la Yoigo (prop de l'Springfield) que en tenen sempre a l'aparador.
a la casa de nuvies de lleida també en tenia, pero poques xk esta de liquidació (xo tmb estan + barates).
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dt. feb. 14, 2012 8:07 am

Abril20 ha escrit:Hola noies!! Com va tot?? Nosaltres ahir ja vam anar a fer el tast. Això cada cop està més a prop!! ai, ai, ai... Estic més tranquil·la pq vam deixar clares més cosetes, però alhora estic més nerviosa!!

Per cert, noies, vaig anar a buscar sabates per Lleida i res de res, eh?! L'Espunyes i la Sitgetana ja no en fan; al farreres, ves; al nekane, alguna; i a "la Casa de la Núvia" no tenia números. Ai, nenes, jo que em pensava que això amb un plis i mira, tot el dissabte perdut.

Una altra cosa, on hi han figuretes de nuvis per Lleida o per Mollerussa o per Tàrrega?? Que siguin xules, eh?! Gràcies!!

Petonets glaçadets!!



Ja el tastet??? mmmmmm!!! que bé, això vol dir que ja s'atansa el dia ehhhh??!!!
doncs si que estem bé si no tenim sabates a Lleida, haurem de marxar a fora a buscar-les no??? Déu ni do!!!

per les figuretes de nuvis también tens el Casas que està al costat del Pronovias.

Vinga ànims que això ja està aki!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: sílvialleida » dt. feb. 14, 2012 8:21 am

Bones!
Doncs quan jo vaig anar a provar-me vestits de núvia, vaig anar també a la Cimbeline i allí les sabtes que em vaig posar per fer la prova eren comodíssimes i em van dir que també en vénen. Encara no m'he posat en el tema de les sabates però segurament el primer lloc que aniré serà allí.
A mi em queden 3 mesets pel gran dia i ja ho veig a la cantonada. Aquest divendres anem a fer el tastet, a veure que tal.
Que vagin bé els preparatius! Disfruteu-los molt!
Imatge
Avatar de l’usuari
sílvialleida
 
Entrades: 4
Membre des de: dv. nov. 11, 2011 2:22 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dt. feb. 14, 2012 4:16 pm

Al pronovias tmb tenen sabates i crec k hi ha bastants numeros
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: gmma » dt. feb. 21, 2012 11:46 am

Bones,

Heu mirat a www.menbur.es, jo hem sembla que o les compro a la web o a Pilar Burgos a Barcelona, quan portin la temporada nova.

Pert cert, jo hem caso el 30 Juny del 2012 a la Seu Vella.

Més coses...per si algú esta buscant roba interior si esteu per BCN, aneu al Corte Inglés i demaneu els sostenidors Gemma Perfect sense tirants de color Blancs i calces a joc per 27 euros. Els tenen amagats...en preu normal els sostenidors van pels 50 euros.


Fins ara,
Gmma
gmma
 
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:40 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » ds. feb. 25, 2012 11:55 pm

K bonic a la seu vella, nosaltres tmb ho vam mirar xo es disparava masa el preu i prefereixo gastar-m'ho en el restaurant, pero a de ser precios!!!
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: joni_laura » dl. feb. 27, 2012 1:12 pm

Hola noies!!!!
alguna de vosaltres sap d'alguna copisteria per imprimir les invitacions i que no cobrin "l'oro i el moro". Al meu poble em demanen 2 € x invitació i ho trobo moolt car (és un din-A 4 impres x les 2 cares i amb fotos).

Gracies!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: octubre2012 » dl. feb. 27, 2012 4:13 pm

Nosaltres tmb ho hem de mirar laura, si en trobo alguna ja et diria algo
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dt. feb. 28, 2012 11:04 am

A cappon ni tens dos!! Una q esta a la plaza sant Joan d mata,davant del plus. Es una botiga q fique disseny grafic!! Os les imprimiran molt b!! Jo les Porto alli i me surten sobre sobre un 1€ pero et parlo d cartulina d color Roig metalitzada o sigui q el paper ja o val! Esta molt b.almenys informat!!
Despres tens una altra q es DIU copisteria i esta davant del rentacoches d cappon.
Informat pero la primera es bastant económica!! A mi me coste tot 80€!!! Am tarjetetes d num d compte
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dt. feb. 28, 2012 11:09 am

A cappon ni tens dos!! Una q esta a la plaza sant Joan d mata,davant del plus. Es una botiga q fique disseny grafic!! Os les imprimiran molt b!! Jo les Porto alli i me surten sobre sobre un 1€ pero et parlo d cartulina d color Roig metalitzada o sigui q el paper ja o val! Esta molt b.almenys informat!!
Despres tens una altra q es DIU copisteria i esta davant del rentacoches d cappon.
Informat pero la primera es bastant económica!! A mi me coste tot 80€!!! Am tarjetetes d num d compte i tot!!
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants