BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dv. abr. 01, 2011 9:52 pm

ei lleidatanes del 2012!! veig que mica en mica aneu concretant cosetes... ara us sembla mooolt de temps però ja veureu que el temps corre a una velocitat que fa por i tot jeje!
per qualsevol cosa, aquí estem les "veteranes en preparatius bodorrils" eeh?! bon cap de setmana!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 01, 2011 11:17 pm

Hola cadui i Lalilo1!!!

m'encanta això del fòrum aquest, em va molt bé perquè estem començant a preparar cosetes i clar com que no ho podem dir a ningú doncs la veritat és que va molt bé poder-ho explicar aki.
Jo tinc molta il.lusió i fa no res que he començat a mirar...en fi, és que penso que és una de les millors etapes de la nostra vida i l'hem de disfrutar a tope!!!
Nosaltres dilluns seguirem amb la nostra ruta dels restaurants i anirem decidint a veure què fem igual que amb la data. Demà volem intentar anar a parlar amb l'esglèsia, a veure què ens diuen...

Bé guapes a veure si s'anima aquest post i seguim en contacte.
Que vagi molt bé. *.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 8:00 am

Lalilo1 ha escrit:Benvinguda Ermesenda!!
Una més fent força al 2012!! Que bé!!! jo ara feia molt q no em passava per aquest post i no havia vist q hi ha missatges nous!!
Nosaltres encara no hem reservat pero em sembla q al final ens decantarem pel Resquitx de mollerussa. De moment ja casi ho saben tota la familia més intima i amics més propers, fa molta ilu començar a dir-ho a tothom, pq sembla molt de temps pero passa super rapid, jo també vaig començar a mirar molt per sobre al denuvis 2010 pensant q faltava encara molt de temps i mira, ja estem a l'abril del 2011!!
Weno wapa, qualsevol cosa q necessitis, ja ho saps, aqui estem per ajudar-nos!!!


Bon dia Lalilo1!!

tu quan et cases? ja teniu el restaurant reservat?? es per guiar-me una mica amb el temps, perquè em fa por quedar-me sense lloc...potser sóc una mica exagerada però es que per exemple l'altre dia vaig trucar a la Boscana (hi anem dilluns a veure-ho) i em va dir que de dissabtes ja no en té cap de lliure excepte el 29 de Setembre...i no sé, vaig flipar...
És que el temps passa volant...
Estem en contacte i merci! *.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 02, 2011 10:52 am

com t'he comentat al post del 2011, no només el temps vola sinó que a Lleida teniu el petit inconvenient de què hi han pocs restaurants que facin banquets de boda, així que en aquest aspecte us tocarà anar rapidets per escollir restaurant i data.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 11:46 am

cadui ha escrit:com t'he comentat al post del 2011, no només el temps vola sinó que a Lleida teniu el petit inconvenient de què hi han pocs restaurants que facin banquets de boda, així que en aquest aspecte us tocarà anar rapidets per escollir restaurant i data.


Hola cadui!

doncs tens tota la raó del món, per això jo ja deia que potser habíem badat una mica però bé, suposo que al final no tindrem cap problema. La nostra intensió és mirar aquestes setmanes que queden abans de setmana santa i així com a molt tard llavors ja reservar alguna cosa, perquè a més ja saps que a Lleida el mes de Maig és apoteòsic...entre festa major, aplec i alguna boda que también tenim= ESTRÉS!!!!! uf!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 02, 2011 11:56 am

jejeje doncs res d'estrès!!!! ja veuràs com en un o altre aconseguiu la data perfecta per vosaltres :-)ok: ja ens contaràs!
sobre el maig apoteòsic que li diguin a la meva gent... primer festa major i comiat de solters, després el meu casament i acabem amb l'aplec jajaja!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » ds. abr. 02, 2011 11:59 am

cadui ha escrit:jejeje doncs res d'estrès!!!! ja veuràs com en un o altre aconseguiu la data perfecta per vosaltres :-)ok: ja ens contaràs!
sobre el maig apoteòsic que li diguin a la meva gent... primer festa major i comiat de solters, després el meu casament i acabem amb l'aplec jajaja!


Maig non stop!!!! jajajaja
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 02, 2011 12:05 pm

però del tot!!!! jajaja!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 4:37 pm

jajajaja, cadui, quin moviment el mes de Maig!!!!
Déu ni do!!! quina festassa que fareu entre tot!!!! uuuuuuueeeeeee!!!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Lalilo1 » dj. abr. 07, 2011 7:07 pm

Hola Ermesenda!!
Nosaltres tenim intenció de lligar el tema restaurant d'aqui ben poquet. Ja tens alguna coseta més? q tal va anar la ruta de restaurants? Jo el q tinc ganes de fer és començar a provar-me vestits, se q es massa aviat, pero nose tinc ganes de començar a mirar i remirar per veure quin vestit m'afavoreix més, q per internet ja els tinc tots molt vistos, m'els se de memòria!! jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. abr. 07, 2011 9:58 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola Ermesenda!!
Nosaltres tenim intenció de lligar el tema restaurant d'aqui ben poquet. Ja tens alguna coseta més? q tal va anar la ruta de restaurants? Jo el q tinc ganes de fer és començar a provar-me vestits, se q es massa aviat, pero nose tinc ganes de començar a mirar i remirar per veure quin vestit m'afavoreix més, q per internet ja els tinc tots molt vistos, m'els se de memòria!! jejeje


és que realment la part dels vestits és la més xuli!!! jo me'l vaig comprar amb 9 mesos d'antelació perquè els de la pre-colecció del 2011 no m'agradaven gens i com que tenia l'ull posat en uns del 2010 i vaig anar de cap abans de que els traguessin jeje!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dj. abr. 07, 2011 10:01 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola Ermesenda!!
Nosaltres tenim intenció de lligar el tema restaurant d'aqui ben poquet. Ja tens alguna coseta més? q tal va anar la ruta de restaurants? Jo el q tinc ganes de fer és començar a provar-me vestits, se q es massa aviat, pero nose tinc ganes de començar a mirar i remirar per veure quin vestit m'afavoreix més, q per internet ja els tinc tots molt vistos, m'els se de memòria!! jejeje


Hola Lalilo1!!!!

si, jo la veritat és que tinc ganes d'anar tancant coses però bueno sembla que és una mica aviat però si vols alguna data concreta s'ha de fer ràpid i ja perquè per exemple, vam anar a la Boscana i només quedava lliure el 29 de Setembre o principis d'octubre...i clar, vam flipar...bé ara també està de moda i tothom va allà. Nosaltres aquest any també hi hem d'anar a alguna boda de les que tenim.
També hem anat a Margalef i también ens ha agradat però vam anar allà a una boda i el menjar no ens va acabar de convèncer, no sé hem de mirar alguna coseta més i decidir-nos ja per algo...
Jo de vestits no en tinc ni idea, no he mirat res per internet, ho veig tant lluny...en fi, que disfrutem molt de cada cosa que preparem que fa molta il·lusió. Tu ja ho has dit a la gent? quan et cases?

ja ens anirem informant
vagi bé *.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 7:37 am

Hola!!!

ara pensant amb el vestit, llavors per anar bé segons la Cadui hauriem de mirar quan surt la colecció nova i mirar per si ens passa com a ella i no ens agraden els de la colecció 2012 que puguem agafar-nos algun de la colecció del 2011, no???

cadui, quan surt la nova colecció???

merci!
*.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 7:40 am

Ah per cert LAlilo1, que no té dit que de restaurants de moment el que més ens agrada es la Boscana, és preciós i el menjar fa una bona pinta. El que passa és que ens estem pensant el tema de la data...té uns jardins espectaculars i et regalen una suite pels nuvis i després hi ha habitacions per llogar. És molt xulo!!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 7:40 am

Lalilo1, tú on has anat a mirar???
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dv. abr. 08, 2011 9:49 am

ermesenda ha escrit:Hola!!!

ara pensant amb el vestit, llavors per anar bé segons la Cadui hauriem de mirar quan surt la colecció nova i mirar per si ens passa com a ella i no ens agraden els de la colecció 2012 que puguem agafar-nos algun de la colecció del 2011, no???

cadui, quan surt la nova colecció???

merci!
*.-o-o.*



guapi l'avanç de la col·lecció surt sobre el juny-juliol i la col·lecció definitiva cap al octubre. Depèn una mica de les marques però als webs ho avisen :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 2:06 pm

cadui ha escrit:
ermesenda ha escrit:Hola!!!

ara pensant amb el vestit, llavors per anar bé segons la Cadui hauriem de mirar quan surt la colecció nova i mirar per si ens passa com a ella i no ens agraden els de la colecció 2012 que puguem agafar-nos algun de la colecció del 2011, no???

cadui, quan surt la nova colecció???

merci!
*.-o-o.*



guapi l'avanç de la col·lecció surt sobre el juny-juliol i la col·lecció definitiva cap al octubre. Depèn una mica de les marques però als webs ho avisen :-)ok:


gràcies cadui!!! estarem atents en aquestes dates....i tu com ho portes? estàs nerviosa o què??
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dv. abr. 08, 2011 2:33 pm

Estic amb la Cadui, anar a mirar vestits és de lo més xulo de la preparació, és una experiència única, sobretot, quan descobreixes quin és el teu! Un cop el tens, et passes el temps desitjant que arribi el dia de la primera prova bufffff A mi ja només em queden tres setmanes per fer-la i en tinc unes ganes boges!!!

I el que us diem, si teniu clar el restaurant i/o la data en què us voleu casar no espereu massa, les dates van que volen als restaurants més coneguts! Així que posau-vos mans a l'obra i a començar rutilles bodorrils!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dv. abr. 08, 2011 5:15 pm

jo ja estic desitjan que m'arribi la 3a prova que la tinc el 30 d'aquest mes!!! doncs si us dic la veritat ara és quan em comencen a venir estones de nervis, però els tinc controlats! em queden poques coses a fer i ho estic disfrutant tant com puc!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 9:57 pm

Ei guapes!!!

que guai el que expliqueu de les proves del vestit. Deu ser genial...a mi también m'ho va dir una amiga, que et proves vestits però quan trobes el teu saps que és aquell...quina sensació més brutal deu ser!!!

Gràcies pels vostres consells, sempre va bé saber de les veteranes, jijijiji.
jo ja estic super emocionada anant a mirar els restaurants imagineu-vos!!! a veure si aviat podem fixar data. ja us diré.

fins aviat
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron