BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dg. abr. 24, 2011 5:02 pm

Hola noies!! Us han regalat un bon ramet de roses per Sant Jordi??? *:-)** Jo no em puc pas queixar!! Una pregunta us volia fer. Sabeu quan surten les noves col·leccions de vestits de núvia??? Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dt. abr. 26, 2011 9:48 am

abril20, els avanços de col·lecció surten ara cap al maig-juny i la col·leció definitiva passat l'estiu (setembre-octubre) :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: LoliyJavi » dt. maig 03, 2011 6:38 pm

Hola me caso en el 2012 y estoy buscando lugar, estoy interesada en la boscana y me gustaria mucho si tienen informacion de este lugar.
Me seria muy util si alguien sabe de cuanto es el precio por persona, y que tal es la comida y la organizacion.
Muchisimas gracias.
LoliyJavi
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 03, 2011 6:23 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dc. maig 04, 2011 10:06 pm

Hola LolayJavi! Nosaltres ens casem a la Boscana i tant l'organització com el menjar està molt bé. Pel que fa a l'organització i la distribució de les taules et deixen fer bastant la teva, no t'ho marquen com a altres llocs. I no tenen una hora per tancar. A altres llocs ens dien l'hora exacta de tancar i aquí et deixen fins que tu diguis. Referent al menjar, jo que sóc al·lèrgica a alguns aliments ho fan molt bé i et tracten com una reina! Per la resta de menjar també molt bé. L'aperitiu és molt extens i fan algunes coses del Ferran Adrià perquè el cuiner va estar allí fent pràctiques.

El preu és una mica més car que els altres llocs, però no gaire, com a molt uns 20 euros per cap. La diferència val la pena, la veritat. El preu del menú és d'uns 130€ per persona més o menys.

T'aconsello que si et vols casar allí hi vagis ja perquè ho tenen molt ple. Nosaltres hi vam anar a l'agost de l'any passat i ja no vam poder escollir el dia que volíem pel 2012.

Espero que et serveixi la informació!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dc. maig 18, 2011 10:21 pm

Ei, lleidatanes!!! *.-o-o.* Ho tenim força deixat això!! A veure si comentem coses que és molt divertit!! Jo estic amb les invitacions i m'ho passo bomba!!! : besito :
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dv. maig 20, 2011 3:22 pm

Abril20 ha escrit:Ei, lleidatanes!!! *.-o-o.* Ho tenim força deixat això!! A veure si comentem coses que és molt divertit!! Jo estic amb les invitacions i m'ho passo bomba!!! : besito :


Això això, expliqueu-nos cosetes i així farem el post més entretingut! Com feu les invitacions?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dg. maig 22, 2011 9:09 pm

Les invitacions en les fa un cosí meu. A mi em feia molta gràcia que fossin personalitzades i qui millor que ell per fer-nos-les. Estem elaborant-les!! També m'agrada que tinguem una base que la poguem fer servir tant pel llibret de l'esglèsia com per les minutes, detalls... No sé com quedarà al final!!! Ja us aniré explicant... I vosaltres com ho porteu???
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dl. maig 23, 2011 8:21 am

Molt bé si feu que tota la papereria tingui la mateixa base, nosaltres és la idea que tenim també, que d'alguna imatge de les invitacions farem els marcataules, els marcallocs i l'etiquetatge dels detallets, encara que això últim igual no serà factible, encara no sabem què donarem! jajaja

Les núvies lleidatandes del 2011 ja han començat a passar per l'altar, estan gaudint dels seus viatges i altres just han tornat, per això no es prodiguen massa pel foro aquests dies però ja tornaran per explicar-nos-ho tot i més!!!

Nosaltres encara estem repartint les invitacions que ja és prou, a veure si en un parell de setmanes ho podem enllestir que ja haurem creuat la barrera dels dos mesos. Hem encarregat les aliances també i dijous tinc la primera prova del vestit, així que encara que sembli que el temps no avança no és veritat!!!!

Has mirat el vestit ja?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: NErvE » dl. maig 30, 2011 9:41 pm

Hola noies!! m'apunto al club! al final ens hem decidit i el 21 d'abril farem el pas! KE JA TOCAVA!! ... i ara no se per on començar! a veure si entre totes ens anem ajudant i assessorant que això se'm fa costa a munt!
NErvE
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 23, 2010 11:46 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dl. maig 30, 2011 9:49 pm

Oooooooooooooohhh! El 21 d'abril és el dia que volíem nosaltres, però no hi havia lloc al restaurant!
Encara no he mirat vestits, però em sembla que no em puc encantar gaire. Tu on l'has comprat??? Aniré fent una mica de ruta cap a finals de juny, suposo!! En tinc unes ganes!!! :-)
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dl. maig 30, 2011 9:51 pm

aairinn ha escrit:Molt bé si feu que tota la papereria tingui la mateixa base, nosaltres és la idea que tenim també, que d'alguna imatge de les invitacions farem els marcataules, els marcallocs i l'etiquetatge dels detallets, encara que això últim igual no serà factible, encara no sabem què donarem! jajaja

Les núvies lleidatandes del 2011 ja han començat a passar per l'altar, estan gaudint dels seus viatges i altres just han tornat, per això no es prodiguen massa pel foro aquests dies però ja tornaran per explicar-nos-ho tot i més!!!

Nosaltres encara estem repartint les invitacions que ja és prou, a veure si en un parell de setmanes ho podem enllestir que ja haurem creuat la barrera dels dos mesos. Hem encarregat les aliances també i dijous tinc la primera prova del vestit, així que encara que sembli que el temps no avança no és veritat!!!!

Has mirat el vestit ja?




Nosaltres em sembla que no donarem detallets de boda. Et trenques el cap i després tothom no sap que fer-ne. A més a més, una despesa menys!!! Em sembla que donarem una targeta d'agraïment i prou.
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: NErvE » dl. maig 30, 2011 10:14 pm

Abril20 ha escrit:Oooooooooooooohhh! El 21 d'abril és el dia que volíem nosaltres, però no hi havia lloc al restaurant!
Encara no he mirat vestits, però em sembla que no em puc encantar gaire. Tu on l'has comprat??? Aniré fent una mica de ruta cap a finals de juny, suposo!! En tinc unes ganes!!! :-)


Uoo no l'he comprat pas encara!! En realitat no tinc res! A quin restaurant ho feu? Nosaltres ara ens posarem a veure com estan de dates les nostres opcions... sap alguna cosa del moli del duc? com funciona i que tal esta?
NErvE
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 23, 2010 11:46 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dl. maig 30, 2011 10:21 pm

hola noies!!!!

nosaltres ens casem el dia 1 de Setembre del 2012!!!!

seguim en contacte per aki...
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dl. juny 06, 2011 10:46 am

hola guapes!!! ja torno a estar operativa pel fòrum després d'una boda fantàstica i un viatge increïble! si necessiteu ajuda, consell o el que sigui compteu amb mi eeh?! petons i benvingudes a les noves!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dl. juny 06, 2011 2:17 pm

cadui ha escrit:hola guapes!!! ja torno a estar operativa pel fòrum després d'una boda fantàstica i un viatge increïble! si necessiteu ajuda, consell o el que sigui compteu amb mi eeh?! petons i benvingudes a les noves!!


Gràcies cadui!!!
tu sempre estàs al peu del canó!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dj. juny 09, 2011 9:08 pm

NErvE ha escrit:
Abril20 ha escrit:Oooooooooooooohhh! El 21 d'abril és el dia que volíem nosaltres, però no hi havia lloc al restaurant!
Encara no he mirat vestits, però em sembla que no em puc encantar gaire. Tu on l'has comprat??? Aniré fent una mica de ruta cap a finals de juny, suposo!! En tinc unes ganes!!! :-)


Uoo no l'he comprat pas encara!! En realitat no tinc res! A quin restaurant ho feu? Nosaltres ara ens posarem a veure com estan de dates les nostres opcions... sap alguna cosa del moli del duc? com funciona i que tal esta?



Nosaltres ens casem a La Boscana (Bellvís). No n'he sentit a parlar del molí del duc. La veritat és que no sé ni on està. Em sap greu!! Si sé alguna cosa que algú m'ho diu, ja t'ho diré.

Ciao!!!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 13, 2011 6:22 pm

Ostras, no m'havia adonat d'aquest post m'assembla, aquí una altra lleidatana del 2011, em caso al setembre, i el convit ho fem a la Prats!

Ja veureu com passa súper depressa el temps i en un no res esteu en el vostre any!!! :-)ok:
Disfruteu a tope dels preparatius, que és una cosa molt bunica :-))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Abril20 » dl. juny 20, 2011 11:10 pm

Hola noies! Aquest dissabte vaig anar al Pronovias que feien liquidació de vestits de temporada, però no vaig trobar res. La veritat és que n'hi havia quatre. També vaig anar-hi per informar-me i, si li interessa a algú, al Pronovias ja s'hi pot anar a mirar els vestits de la nova temporada, però a l'Aire i la Rosa Clarà fins al setembre res de res.

Quines ganes tinc d'anar a buscar vestit!!!!

Un petó, noies!
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dl. juny 27, 2011 11:43 pm

Aixi q fins setiembre res d res??? Avere si pase rapid q hi ha moltes ganes!!!
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. juny 30, 2011 11:10 pm

Lleidatanes vec aixo molt paradet!!! :-)ok:
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron