BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. des. 10, 2010 4:58 pm

No nika, jo també sóc del 2012, pero com q encara queda una miqueta no estic gaire per aqui, nomes miro alguna coseta al forum del 2011!Jo també estic mirant restaurants, pero encara no ens hem decidit per cap! Mira que es dificil!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dv. des. 10, 2010 10:06 pm

Lalilo1 ha escrit:No nika, jo també sóc del 2012, pero com q encara queda una miqueta no estic gaire per aqui, nomes miro alguna coseta al forum del 2011!Jo també estic mirant restaurants, pero encara no ens hem decidit per cap! Mira que es dificil!!



Hola Lalilo1!!!! per fi algu d Lleida!!! me pensava q no trobaria a ningu.Natros también estem miran restaurants pero no m'acabo d decidir :--( despres de festes suposo q continuarem miran :-)ok: D moment em mirat un parell i ja un q m'agrada molt pero encara no em decideixo :-/
I vatros heu mirat algun restaurant ja o no????
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Lalilo1 » dc. des. 15, 2010 3:40 pm

Holaaaa!
Sento tardar tant en contestar pero es que poques vegades em passo per aqui! Pues hem mirat alguna coseta, pero no tinc res clar encara, espero q a mesura q passi el temps s'em vagin aclarint les idees, aixo si, finca prats i fonda casi q descartat, pero ja se sap, nunca digas de esta agua no beberé!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dl. des. 27, 2010 6:01 pm

Hola noies! Sóc una inflitrada del 2011, com que aquest post està paradet ja sabeu que podeu passar-vos pel del 2011 per xafardejar una miqueta i preguntar tot el que necessiteu, allí estarem per intentar-vos ajudar! Del foro segur que en treureu coses molt bones, a mi m'està servint de molt i això que encara em queden uns mesets per al gran dia!!!

:: 2011 ::
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 04, 2011 4:41 pm

LLEIDATANES DEL 2012 QUE US CASEU L'ANY QUE VE!!!! ufff com recordo aquell moment viscut per mi l'any passat... el temps vola de debò així que aprofiteu al màxim cadascun dels preparatius i mesos que avancen perquè són únics!!!

Bon any nou!! :: 2011 ::
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dt. gen. 04, 2011 5:41 pm

Moltes gracies cadui!!!! a tu ja et queda no res,eh??? :: 2011 ::
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 04, 2011 6:35 pm

nika25 ha escrit:Moltes gracies cadui!!!! a tu ja et queda no res,eh??? :: 2011 ::


si noia... fa 4 dies estava com tu i ara ja em planto en la recta final.. el temps vola!! Aprofita aquests moments perquè passen volant, a mi m'ho deien les núvies d'altres anys i realment tenien raó!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dl. gen. 10, 2011 8:20 pm

LLeidatanesssssssssssss???? on sou??? xx;-.)
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. gen. 11, 2011 4:19 pm

Holaaa nika!!
Com van els preparatius? nosaltres ho hem deixat una mica aparcat, tot i q l'any q ve ja es el nostre any, sembla q aquest post encara esta una mica solitari, anirem xafardejant el que diuen les noies del 2011 :p
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 7:36 pm

nenes del 2012 com porteu els preparatius?? ja teniu tancat algun tema (restaurant, església, fotògraf...)? si necessiteu qualsevol cosa ja sabeu on trobar-nos eeh??! neu:-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Lalilo1 » dt. gen. 11, 2011 8:04 pm

Hola Cadui!
Nosaltres de moment res tancat pero tenim 2 restaurants finalistes i sabem que sera una cerimonia civil, penso q es massa lluny i de moment potser estic massa tranquila pero pel que vaig llegint, el temps passa molt depressa!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 11, 2011 8:27 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola Cadui!
Nosaltres de moment res tancat pero tenim 2 restaurants finalistes i sabem que sera una cerimonia civil, penso q es massa lluny i de moment potser estic massa tranquila pero pel que vaig llegint, el temps passa molt depressa!!


i entre quins restaurants esteu? si es pot saber clar! jo t'aconsello que en pic tingueu clar el lloc que voleu l'aneu a reservar. Pensa que a Lleida no hi han massa llocs per bodes i de seguida volen les dates!
Jo també ho veia super llunyà quan vaig començar a organitzar... era "em caso l'any que ve no, l'altre" i fixa't en un no res m'hi planto en la data!! Gaudiu a tope d'aquests moments perquè us asseguro que el temps passa volant i són moments molt emotius que sempre recordarem neu:-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dt. març 22, 2011 10:24 am

Lleidatanes no hos animeu a escriureeeeeeeeeeeeeeeee????????????????? :-/
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: nika25 » dj. març 24, 2011 12:33 pm

Lalilo1 ha escrit:Hola Cadui!
Nosaltres de moment res tancat pero tenim 2 restaurants finalistes i sabem que sera una cerimonia civil, penso q es massa lluny i de moment potser estic massa tranquila pero pel que vaig llegint, el temps passa molt depressa!!



Lalilo!!!! ja teniu algo tancat o no??? natros encara no pero espero aquet cap d setmana decidim x uns dels 2 restaurants q han quedat finalistes!!!! Jo también penso com tu com encara quede molt anem amb trankilitat tot sira q despres ens toqui corre :-)0(-:
Jo también em caso pero lo civil. Y quins son els restaurants??
Avatar de l’usuari
nika25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dj. març 24, 2011 1:19 pm

Això això, expliqueu quins són els restaurants finalistes, quins esteu mirant, si heu dit la notícia a la família i amics, si heu fet pedida o no. Hi ha mils de cosetes per explicar i nosaltres que som una mica més veteranilles intentarem ajudar-vos en el que puguem.

Jo vaig entrar al foro un any abans de la data del casament i ho veia lluny lluny i ara aviat em quedaran quatre mesos que, pel que diuen les foreres, em passaran volant!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. març 24, 2011 3:53 pm

això, això conteu cosetes que tenim el post ben mort!! aarinn doncs imagina't jo que quan vam decidir-nos, al dir-li a la gent era "em caso l'any que ve no, l'altre" i ja estic a menys de dos mesos!! noies el temps passa volant i quan us vulgueu donar compte, les dates han arribat!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: aairinn » dj. març 24, 2011 4:25 pm

Cadui és que tu ets superveterana nena, jo sóc un "pequeño saltamontes" al teu costat!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: cadui » dj. març 24, 2011 5:52 pm

aairinn ha escrit:Cadui és que tu ets superveterana nena, jo sóc un "pequeño saltamontes" al teu costat!


au va!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dj. març 31, 2011 10:29 pm

Hola a totes!!!!

sóc novata en aquest fòrum però ja fa uns dies que estic llegint el missatges vostres i els de les bodes del 2011.
La veritat és que està molt bé poder compartir aquesta experiència amb gent que es troba igual que tu.
Nosaltres hem decidit casar-nos l'any que ve també, el nostre any és el 2012 com el vostre!!!!! uuuuuuueeeeeee!!!! quina il.lusió!!!!

Ara estem començant a mirar restaurants, ja que el primer contacte ja el vam fer a la fira de Nuvis del novembre 2010.
Però em sembla que està la cosa una mica apretada dels restaurants no??? Vam trucar a la Boscana i em van dir que els dissabtes de juny i setembre ja estaven plens casi tot i en divendres no ens volem casar. En fi, tinc ganes de concretar ja coses. Ah, i tampoc tenim cap data encara...però apostem bastant per setembre...

Bé noies ara que ja estic per aki dins ja aniré comentant coses i aprenent com funciona tot això.

Gracies. *.-o-o.*
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. abr. 01, 2011 6:11 pm

Benvinguda Ermesenda!!
Una més fent força al 2012!! Que bé!!! jo ara feia molt q no em passava per aquest post i no havia vist q hi ha missatges nous!!
Nosaltres encara no hem reservat pero em sembla q al final ens decantarem pel Resquitx de mollerussa. De moment ja casi ho saben tota la familia més intima i amics més propers, fa molta ilu començar a dir-ho a tothom, pq sembla molt de temps pero passa super rapid, jo també vaig començar a mirar molt per sobre al denuvis 2010 pensant q faltava encara molt de temps i mira, ja estem a l'abril del 2011!!
Weno wapa, qualsevol cosa q necessitis, ja ho saps, aqui estem per ajudar-nos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalilo1
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants