Autor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:35 am

Autor: carolinaherrera » dl. gen. 30, 2012 3:06 pm
Mingui ha escrit:Hola a totes de nou!
Al final m'he decidit, i si!, ho celebrarem a CAN JONC el 12 d'Octubre!!!! Així que ja ens anirem veient per aquí per dubtes o qualsevol coseta!
Quines ganes!!
[/url]
Autor: carolinaherrera » dl. gen. 30, 2012 3:09 pm
[/url]
Autor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 3:48 pm

Autor: EvaII » dl. gen. 30, 2012 7:17 pm
Mingui ha escrit:Hola a totes de nou!
Al final m'he decidit, i si!, ho celebrarem a CAN JONC el 12 d'Octubre!!!! Així que ja ens anirem veient per aquí per dubtes o qualsevol coseta!
Quines ganes!!

Autor: rinxols » dl. gen. 30, 2012 8:28 pm
carolinaherrera ha escrit:Mingui ha escrit:Hola a totes de nou!
Quines ganes!!
Bienvenida Mingui!!!
Muchas felicidades por vuestra boda, y decirte que has elejido un buen restaurante...
Siii nos iremos contando cositas...
Saludoss

Autor: rinxols » dl. gen. 30, 2012 8:32 pm
EvaII ha escrit:Mingui ha escrit:Hola a totes de nou!
Quines ganes!!
Moltes felicitats Mingui!! I benvinguda al nostre raconet del foro.... De mica en mica cada vegada som més a Can Jonc!
Qué teniu alguna novetat del restaurant??? Nosaltres encara nooooooo!!! Ja fa tres setmanes que Sonia em va respondre al email dient que a la següent setmana diria alguna cosa. Creieu que li hauria de tornar a preguntar?? Es que no em vull posar pesada, pero clar el temps va passant i ja falta poc per estar a 2 mesos del dia bodorril. A més tant els meus pares com els sogres no ens paren de preguntar si ja sabem algo, és com una pressió.....

Autor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 9:13 pm

Autor: rinxols » dl. gen. 30, 2012 9:41 pm

Autor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 9:57 pm
rinxols ha escrit:Gràcies Berta, sempre va bé q hi hagi una veterana i doni un altre aire al assumpte!! Un petó guapa!! X cert, la teva crònica l'has feta?

Autor: carolinaherrera » dl. gen. 30, 2012 10:28 pm
EvaII ha escrit:Mingui ha escrit:Hola a totes de nou!
Quines ganes!!
Moltes felicitats Mingui!! I benvinguda al nostre raconet del foro.... De mica en mica cada vegada som més a Can Jonc!
Qué teniu alguna novetat del restaurant??? Nosaltres encara nooooooo!!! Ja fa tres setmanes que Sonia em va respondre al email dient que a la següent setmana diria alguna cosa. Creieu que li hauria de tornar a preguntar?? Es que no em vull posar pesada, pero clar el temps va passant i ja falta poc per estar a 2 mesos del dia bodorril. A més tant els meus pares com els sogres no ens paren de preguntar si ja sabem algo, és com una pressió.....
[/url]
Autor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:31 pm

Autor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 11:31 pm
susanaieric ha escrit:Però com podem arribar a aquests extrems??? jo em moriria sabent que em falten dos mesos i encara no he provat el menú.
jo trucaria dia si i dia també...pesada? és la seva feina!
Ànims i petonets...però tranquil.la que tot anirà bé!

Autor: evix80 » dt. gen. 31, 2012 11:06 am
Autor: Mingui » dt. gen. 31, 2012 12:46 pm

Autor: Sweet81 » dt. gen. 31, 2012 6:58 pm

Autor: carolinaherrera » dt. gen. 31, 2012 7:56 pm
[/url]
Autor: EvaII » dt. gen. 31, 2012 8:40 pm

Autor: Mingui » dt. gen. 31, 2012 11:37 pm
carolinaherrera ha escrit:Yujuuuu!!! Ya nos queda poco chicas, por cierto cada vez somo mas las que nos casamos en Can Jonc, que os parece si hacemos una lista de en que mes y que fecha nos casamos...
JULIO
Rubén y Carolina 14/07/12

Autor: anitari » dc. feb. 01, 2012 9:20 pm