CAN JONC 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN JONC 2012

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 11:35 am

HOLA a totes!

Nosaltres ens casem el 9 de Juny i també vam anar a veure Can Jonc, i la veritat es que ens va encantar tot, ens va agradar el lloc, menjar, tot!
Finalment ens casem a Masia Ribas a Gavà, ja que som de Castelldefels i tenir que desplaçar a tothom de Castelldefels i Barcelona fins allà ens semblava molt pesat.

Molta sort a totes, i segur que tot va bé, i el lloc, Precióssss!
Imatge
susanaieric
:: núvia rookie

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: carolinaherrera » dl. gen. 30, 2012 3:06 pm

Mingui ha escrit:Hola a totes de nou!
Al final m'he decidit, i si!, ho celebrarem a CAN JONC el 12 d'Octubre!!!! Així que ja ens anirem veient per aquí per dubtes o qualsevol coseta!
Quines ganes!!

Bienvenida Mingui!!!

Muchas felicidades por vuestra boda, y decirte que has elejido un buen restaurante...

Siii nos iremos contando cositas...

Saludoss
Imatge [/url]
carolinaherrera
:: núvia experimentada

Entrades: 240
Membre des de: dc. juny 08, 2011 3:17 pm

EntradaAutor: carolinaherrera » dl. gen. 30, 2012 3:09 pm

Muchas felicidades a ti tambien Susanaieric!!

Supongo que desplazar a tanta gente, se puede hacer pesado, yo estuve mirando un restaurante en el montseny pero lo vimos bastante lejos tambien, pues dijimos mejor de cojer uno por la zona.. y efectivamente escojimos Can Jonc.

Por cierto nadie sabe nada aun de las prueba del menu? No os han llamado a ninguna?
Imatge [/url]
carolinaherrera

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 3:48 pm

Felicidades Mingui por la elección!!! Que te voy a decir yo que me casé en Can Jonc...FUE PERFECTO!!!

Respecto a la prueba de menú, no creo que tarden mucho en llamaros...yo me casé el 9 de julio e hice la prueba el 3 de abril, se suelen hacer 2-3 meses antes de la boda, así que tranquilas que Sonia siempre lo tiene todo controlado!!!

Por cierto chicas, que fotógrafo y vídeo habéis cogido?

Besitosss
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: EvaII » dl. gen. 30, 2012 7:17 pm

Al final m'he decidit, i si!, ho celebrarem a CAN JONC el 12 d'Octubre!!!! Així que ja ens anirem veient per aquí per dubtes o qualsevol coseta!
Quines ganes!!

Moltes felicitats Mingui!! I benvinguda al nostre raconet del foro.... De mica en mica cada vegada som més a Can Jonc!

Qué teniu alguna novetat del restaurant??? Nosaltres encara nooooooo!!! Ja fa tres setmanes que Sonia em va respondre al email dient que a la següent setmana diria alguna cosa. Creieu que li hauria de tornar a preguntar?? Es que no em vull posar pesada, pero clar el temps va passant i ja falta poc per estar a 2 mesos del dia bodorril. A més tant els meus pares com els sogres no ens paren de preguntar si ja sabem algo, és com una pressió.....
Imatge
EvaII

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: rinxols » dl. gen. 30, 2012 8:28 pm

carolinaherrera ha escrit:
Quines ganes!!

Bienvenida Mingui!!!

Muchas felicidades por vuestra boda, y decirte que has elejido un buen restaurante...

Siii nos iremos contando cositas...

Saludoss

Felicitats Mingui i benvinguda al Post de Can JOnc!!
ImatgeImatge
rinxols

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: rinxols » dl. gen. 30, 2012 8:32 pm

EvaII ha escrit:
Quines ganes!!

Moltes felicitats Mingui!! I benvinguda al nostre raconet del foro.... De mica en mica cada vegada som més a Can Jonc!

Qué teniu alguna novetat del restaurant??? Nosaltres encara nooooooo!!! Ja fa tres setmanes que Sonia em va respondre al email dient que a la següent setmana diria alguna cosa. Creieu que li hauria de tornar a preguntar?? Es que no em vull posar pesada, pero clar el temps va passant i ja falta poc per estar a 2 mesos del dia bodorril. A més tant els meus pares com els sogres no ens paren de preguntar si ja sabem algo, és com una pressió.....

EvaII jo trucaria a més no crec per res q pensi que ets una pesada, ella va quedar q et diria alguna cosa i no ha estat així oi? doncs si mahoma no va a la montaña...la montaña va a mahoma. jo si d'aquí 15 dies no sé res trucaré.
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 9:13 pm

Noies estigueu tranquiles que ja veureu com us truquen. Ja us dic que sembla que la Sònia sigui una persona que no ho porti controlat, però res més lluny de la realitat. El meu casament va estar perfectament organitzat. Tenen molts anys d'experiència i molts casaments a l'esquena, suposso que per això estàn tant relaxats, així que vosaltres gaudiu d'aquests últims mesos de solteres i per el tema restaurant estigueu tranquiles.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: rinxols » dl. gen. 30, 2012 9:41 pm

Gràcies Berta, sempre va bé q hi hagi una veterana i doni un altre aire al assumpte!! Un petó guapa!! X cert, la teva crònica l'has feta?
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 9:57 pm

rinxols ha escrit:Gràcies Berta, sempre va bé q hi hagi una veterana i doni un altre aire al assumpte!! Un petó guapa!! X cert, la teva crònica l'has feta?

No guapa, la veritat es que no tinc temps de posar-me, i a més, si et sóc sincera, em fa una mandra...bufff, es que ja han passat 6 mesos i no ho tinc tot tan fresc, però vamos, que si necessiteu saber qualsevol coseta us la contesto!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: carolinaherrera » dl. gen. 30, 2012 10:28 pm

EvaII ha escrit:
Quines ganes!!

Hola Eva!!

Yo tambien le preguntaria a ver, supongo como dice Berta que Sonia lo tendra todo controlado, pero a vosotros solo os queda 2 meses, y por preguntar no pasa nada!!

Ya nos informaras...
Besitossss
Imatge [/url]
carolinaherrera

EntradaAutor: susanaieric » dl. gen. 30, 2012 10:31 pm

Però com podem arribar a aquests extrems??? jo em moriria sabent que em falten dos mesos i encara no he provat el menú.
jo trucaria dia si i dia també...pesada? és la seva feina!

Ànims i petonets...però tranquil.la que tot anirà bé!
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 11:31 pm

susanaieric ha escrit:Però com podem arribar a aquests extrems??? jo em moriria sabent que em falten dos mesos i encara no he provat el menú.
jo trucaria dia si i dia també...pesada? és la seva feina!

Ànims i petonets...però tranquil.la que tot anirà bé!

Gener tenen tancat, i demà encara es dia 31, així que tranquilitat que trucaran o aquesta setmana o la que ve com molt tard.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: evix80 » dt. gen. 31, 2012 11:06 am

hola chicas, yo tambien me caso en can jonc en mayo y la semana pasada hable con sonia, me comento que ahora estan haaciendo las pruebas del menu ellos mismos porque estan cambiando algun plato y que en breve nos empezara a citar, me dijo que sobre marzo mas o menos, y que la gente que se casa antes las citarian antes,asi que no nos tenemos que preocupar de nada solo disfrutar de lo poquito que nos queda......
evix80

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 20, 2011 5:40 pm

EntradaAutor: Mingui » dt. gen. 31, 2012 12:46 pm

Gràcies a totes per la benvinguda!
Si serveix d'alguna cosa, jo vaig estar el diumenge a Can Jonc fent la reserva i parlant amb la Sonia, i em va comentar que estan acabant d'enllestir unes cosetes per trucar a tothom per les proves de menú fins a l'abril-maig més o menys.. Així que no patiu que no s'an oblidat de ningú!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: Sweet81 » dt. gen. 31, 2012 6:58 pm

Sembla que ja començem a veure la llum!!!!!

Ánims a totes!!!
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: carolinaherrera » dt. gen. 31, 2012 7:56 pm

Yujuuuu!!! Ya nos queda poco chicas, por cierto cada vez somo mas las que nos casamos en Can Jonc, que os parece si hacemos una lista de en que mes y que fecha nos casamos...

JULIO
Rubén y Carolina 14/07/12
Imatge [/url]
carolinaherrera

EntradaAutor: EvaII » dt. gen. 31, 2012 8:40 pm

Bueno esperaré a ver si durante esta semana tenemos noticias y sino la semana que viene me intentaré poner en contacto con ella sin falta.
Imatge
EvaII

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: Mingui » dt. gen. 31, 2012 11:37 pm

carolinaherrera ha escrit:Yujuuuu!!! Ya nos queda poco chicas, por cierto cada vez somo mas las que nos casamos en Can Jonc, que os parece si hacemos una lista de en que mes y que fecha nos casamos...

JULIO

Buena idea!!
me apunto!

JULIO

OCTUBRE
Manel i Mireia 12/10/12
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: anitari » dc. feb. 01, 2012 9:20 pm

A ver si es verdad y se ponen las pilas ya! Yo aún sigo esperando confirmación de mi noche de hotel de regalo! Pude contactar con Sonia, pero lo de esta chica es el arte de aparecer y desaparecer. Desde hace más de 1 semana no he vuelto a saber nada de ella. Reservar una noche hotel y confirmármelo vía e-Mail con un documento adjunto se tarda 10 minutos!!!!
anitari

Entrades: 5
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 9:43 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants