¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

un gran any!

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: myrusqui81 » dg. feb. 26, 2012 11:50 am

Nosotros, la verdad, ya ni nos planteamos el tema de los regalos...cada uno que haga lo que pueda o quiera! Ahora bien, a mi que me suelten numeritos y mentiras si que no me gustará nada, no entiendo porque la gente tiene esa tendencia a mentir y montarse historias!!
Avatar de l’usuari
myrusqui81
 
Entrades: 41
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:58 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: cadui » dt. març 13, 2012 8:08 pm

en nuestro caso tuvimos mucha suerte porque no solo recuperamos el dinero del banquete si no que cubrimos todos los gastos de la boda y del viaje. No contábamos con recuperar tanto y de hecho teníamos ahorrado como pagarlo todo sin problemas... en cuanto a lo que nos dieron, salvo alguna excepción todos cubrieron el precio del menú (rondaba los 100€ por persona) y la mayoría nos dieron de más.

Pero como dicen algunas chicas, tened en cuenta que son tiempos difíciles y que hay mucho rácano por el mundo, por lo que es mejor preparar la boda contando con que no te darán nada y que luego la sorpresa sea grata que no contar con el dinero que te den como regalo y luego no tener ni para pipas...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: promisa1 » dc. març 14, 2012 12:16 pm

Hola chicas! yo me he casado en octubre de 2011.
El gasto que a mi me suponia cada persona adulta, contando menu, barra libre y autocar eran 150 euros.
Y cada niño 60 euros.
A mi boda vinieron 92 adultos y 16 niños, y recuperé el dinero de todo el banquete, solo banquete, pero contando con los regalos de padres y hermanos, que se estiraron mucho.
Mas o menos un 30% de la boda no me dio nada, y del resto hubo de todo, personas que cubrieron el cubierto justo, personas que no llegaban y personas que se pasaron con creces.

Yo pasé un año horroroso, ahorrando de todos los sitios, no sabia de donde mas quitarme, y ademas pagando todo lo posible antes del dia de la boda, pero el resultado esque me he casado, he tenido para pagarlo todo, todo y me sobró el dinerito para el fotografo y un poquito para gastar en la luna de miel.

Estais haciendo muy bien en ahorrar, porque la crisis esta haciendo que en las bodas no se cubra todo como antes.
Suerte que ya os queda poquito.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Olguiky » dl. abr. 09, 2012 5:38 pm

Nosaltres ara estem en el punt d'estalviar tot el que podem per poder-ho pagar... de moment només hem tingut els regals dels pares...

Ara m'adono que sempre que he anat a un casament he donat 150 € per persona i ara veig que només m'estava pagant el cobert! Perquè aquest és el preu que sol sortir un cop has sumat tots els extres del restaurant (que van apart del menú). Veig que només m'he pagat el cobert! I jo que em pensava que a banda de pagar-me el cobert els estava fent una mica de regal!!!! :star::
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: novi » dc. abr. 11, 2012 7:52 pm

Olguiky ha escrit:Nosaltres ara estem en el punt d'estalviar tot el que podem per poder-ho pagar... de moment només hem tingut els regals dels pares...

Ara m'adono que sempre que he anat a un casament he donat 150 € per persona i ara veig que només m'estava pagant el cobert! Perquè aquest és el preu que sol sortir un cop has sumat tots els extres del restaurant (que van apart del menú). Veig que només m'he pagat el cobert! I jo que em pensava que a banda de pagar-me el cobert els estava fent una mica de regal!!!! :star::


T'asseguro que et pots donar per satisfeta!!! Jo amb que es pagin el cobert em conformaria! ja no penso ni en guanyar pasta com abans, i menys si sumes tots els extres!!! Es normal, em agafat un mal any, i la gent no pot donar el q donava, i tot ha pujat!
Imatge
Avatar de l’usuari
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Verònica » dj. abr. 12, 2012 1:20 pm

Jo també era d'aquesta opinió! Tota la vida pensant que fa un bon regalet i fins que no et cases tu, no veus que havíes pagat el cobert i gràcies :star::
Nosaltres vam tenir unes parelles d'amics que no ens van cobrir el cost del cobert, però sabem que és perquè tenen una experiència nul.la en quant a casaments, o sigui que, sabent que allò que ens han regalat ho han fet amb la millor intenció i tot el carinyo del món, ho entenem de sobres.
Només esperem que quan ho vam fer nosaltres, sense cap tipus de mala intenció, o entenguessin.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Verònica » dj. abr. 12, 2012 1:25 pm

novi ha escrit:
Olguiky ha escrit:Nosaltres ara estem en el punt d'estalviar tot el que podem per poder-ho pagar... de moment només hem tingut els regals dels pares...

Ara m'adono que sempre que he anat a un casament he donat 150 € per persona i ara veig que només m'estava pagant el cobert! Perquè aquest és el preu que sol sortir un cop has sumat tots els extres del restaurant (que van apart del menú). Veig que només m'he pagat el cobert! I jo que em pensava que a banda de pagar-me el cobert els estava fent una mica de regal!!!! :star::


T'asseguro que et pots donar per satisfeta!!! Jo amb que es pagin el cobert em conformaria! ja no penso ni en guanyar pasta com abans, i menys si sumes tots els extres!!! Es normal, em agafat un mal any, i la gent no pot donar el q donava, i tot ha pujat!



I Novi, quina gràcia m'ha fet el teu comentari; això de què tot ha pujat. Doncs segur que quan estàveu buscant restaurant, els preus no havíen baixat precisament, sinó tot el contrari. A nosaltres, a les fires, ens deien que era molt bona època per casar-s'hi, ja que podríem regatejar amb els restaurants. I tot el contrari, havíen pujat preus, de fet el nostre restaurant, cada any els puja, i, a sobre, en algun cas, ens van arribar a dir que havíen de regatejar amb el fotògraf i els dels detallets, que aquell restaurant en qüestió no podia baixar preus ( i de cara a l'any següent, només tenien contractats dos casaments)! Quina Barra! : sgra :
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Noma » dj. juny 21, 2012 11:39 am

Ostres, jo em trobo com vosaltres. Tota la vida regalant 150€ per persona i creient que els hi feies un senyor regal, i ara al montar el nostre veus que en tens justet per pagar el cobert.

Tot i això, cal pensar que si ens casem és perquè volem i perquè ens ho podem permetre, i tots els convidats no deixen de ser el que el nom indica, convidats. Per tant, qualsevol aportació serà benvinguda però no cal veure-ho com un negoci casar-se, perquè ja es veu que precisament no s'hi guanyen diners.

De molt segur que algun convidat hi haurà que et dirà que prefereix no venir perquè no et pot fer regal, i aquí ja depèn la relació que tinguis amb ell, perquè si és una persona que tan si com no vols compartir el dia amb ella, el millor regal que et pot fer és venir al teu casament; ara, si és una persona que convides més aviat per compromís, doncs suposo que no caldrà insistir tant en què vingui!
Imatge
Avatar de l’usuari
Noma
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Anna81 » dj. juny 21, 2012 12:57 pm

Noma ha escrit:Tot i això, cal pensar que si ens casem és perquè volem i perquè ens ho podem permetre, i tots els convidats no deixen de ser el que el nom indica, convidats. Per tant, qualsevol aportació serà benvinguda però no cal veure-ho com un negoci casar-se, perquè ja es veu que precisament no s'hi guanyen diners.


Exacte! Nosaltres tot el que mirem i volem ho calculem perquè ho hem de poder pagar nosaltres, no comptant amb els possibles regals perquè després venen els disgustos. Jo em conformo amb tornar de viatge i no estar en negatiu jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Olguiky » dj. juny 21, 2012 7:11 pm

Ara que ja m'he casat he de dir que hi ha hagut gent que ha estat molt generosa amb nosaltres. Hem tingut moltes sorpreses!!!!!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Noma » dj. juny 21, 2012 8:25 pm

Olguiky ha escrit:Ara que ja m'he casat he de dir que hi ha hagut gent que ha estat molt generosa amb nosaltres. Hem tingut moltes sorpreses!!!!!

Quina sort! pq amb el que va dient la gent no passa en aquests temps que correm.
Imatge
Avatar de l’usuari
Noma
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Olguiky » dj. juny 21, 2012 8:42 pm

Noma ha escrit:
Olguiky ha escrit:Ara que ja m'he casat he de dir que hi ha hagut gent que ha estat molt generosa amb nosaltres. Hem tingut moltes sorpreses!!!!!

Quina sort! pq amb el que va dient la gent no passa en aquests temps que correm.


Sempre m'esforço per veure el costat positiu de les coses. També és veritat que ens han fallat més de 40 persones! Però intento quedar-me amb les coses bones :-)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: Noma » dj. juny 21, 2012 9:15 pm

Olguiky ha escrit:
Noma ha escrit:
Olguiky ha escrit:Ara que ja m'he casat he de dir que hi ha hagut gent que ha estat molt generosa amb nosaltres. Hem tingut moltes sorpreses!!!!!

Quina sort! pq amb el que va dient la gent no passa en aquests temps que correm.


Sempre m'esforço per veure el costat positiu de les coses. També és veritat que ens han fallat més de 40 persones! Però intento quedar-me amb les coses bones :-)

El més important és que us emportéssiu un bon record del vostre dia!
Imatge
Avatar de l’usuari
Noma
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: MeryMark » dg. jul. 08, 2012 8:47 pm

A mí me han comentado lo de dar sobres vacíos pero lo de mentir en la transferencia me parece aún más fuerte porque encima sabes quién ha sido!
También me han contado de bodas en que los novios hicieron un banquete tan bajo de presupuesto que muchos invitados empezaron a sacar dinero de los sobres... En fin, habrá de todo.
Nosotros queremos ahorrar todo antes de la boda porque no quiero llevarme el chasco de no cubrir el coste con lo que tenga ahorrado confiando en la generosidad de los invitados.
Sé que siempre hay gente que da de más pero por ejemplo en mi boda habrá mucho guiri y éstos no suelen dar dinero sino hacer un regalo que obviamente no te sirve para liquidar cuentas con el restaurante.
Además el tema de la crisis... supongo que los más amigos sabiendo que me caso se pondrán a ahorrar para hacer un detalle igual que he hecho yo todos estos años en que he ido a bodas y casi siempre me he tenido que pagar hotel y viaje ade´mas de intentar cubrir el cubierto. Pero se trata de eso, de cubrir el cubierto, porque es muy difícil cubrir el gasto per capita de una boda. Si empiezas a sumar dj, barra libre, ceremonia, flores y demás (no hace falta ni meter vestidos y luna de miel, sólo el precio de la boda en sí por invitado) no baja de doscientos euros y dime tú quién te los paga hoy en día.
Avatar de l’usuari
MeryMark
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: ds. oct. 22, 2011 10:26 am

Re: ¡¿CUBRISTEIS EL COSTE DEL BANQUETE?!

EntradaAutor: efr » dt. jul. 24, 2012 11:02 pm

Nosaltres ja suposem que no cobrirem el banquet per això ara ens estem lligant el cinturó ben fort, Potser després tenim sorpreses positives..
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
efr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 12:50 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant