Phototcall

un gran any!

Re: Phototcall

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 11:54 am

Yo también quiero hacer photocall pero a mi novio no le dice nada :--( :--(
De todas maneras no me ha dicho que no pero me toca organizarlo a mi y no me decido de como hacerlo
Nosotros hemos pensado dejar una cámar nuestra en una mesita para que la gente se haga las fotos y así tenerlas todas.
A ver si llego a los 100 mensajes y puedo ver ejemplos porque me faltan ideas. Además es al aire libre y aun no tengo claro donde ubicarlo.
Lo pusisteis durante el aperitivo?
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: Phototcall

EntradaAutor: floreta01 » dv. març 09, 2012 1:42 pm

ikia ha escrit:Yo también quiero hacer photocall pero a mi novio no le dice nada :--( :--(
De todas maneras no me ha dicho que no pero me toca organizarlo a mi y no me decido de como hacerlo
Nosotros hemos pensado dejar una cámar nuestra en una mesita para que la gente se haga las fotos y así tenerlas todas.
A ver si llego a los 100 mensajes y puedo ver ejemplos porque me faltan ideas. Además es al aire libre y aun no tengo claro donde ubicarlo.
Lo pusisteis durante el aperitivo?



Nosaltres también tenim dubtes.
Algú a Can Ribas en va posar? és tant diàfan l'espai del jardí que ns on ho podria lligar.
Jo crec que el moment si que és a l'aperitiu, perquè pel ball, que era una altre opció serà massa fosc i sortiran malament les fotos.
Jo pensava en encarregar-li la "feina" a algú, que és una mica mala judaga i también gràcia però no me'n refio de deixar una càmera, no pq ningú se l'endugui sino pq pot caure, fer-se malbé...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 2:02 pm

Floreta aquest també és el meu patir, que caigui la càmera o que es faci malbé. però encomanar-li a algú és una mica rollo penso.
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: Phototcall

EntradaAutor: floreta01 » dv. març 09, 2012 2:59 pm

ikia ha escrit:Floreta aquest també és el meu patir, que caigui la càmera o que es faci malbé. però encomanar-li a algú és una mica rollo penso.


Estic amb tu...és una mica pal.
Però si es fa una mica en plan de donar-li el càrrec de fotògraf de photocall a algú i que sigui l'encarregat de fer les fotos per grups grans (una mica de mestre de cerimònies) i després si cadascú es vol fer una foto de dos de dos o individual, doncs que ho facin sols. Més que res per assegurar-nos que un mínim de fotos arriben.
Nosaltres estem fent molts "càrrecs oficials" pel casament, tipus quan vam dir el padrí (ns si has llegit el meu CE o blog). Penso que així a la gent li fas més festa i prèn un paper destacat al caasment...
Ara segueix sent un rotllo, però es tracta de fer-ho d'una manera que sigui més lleugera.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: promisa1 » dc. març 14, 2012 12:28 pm

Noe2012 ha escrit:Ya lo había visto, pero es pequeño!! Creo que me dices el ovalado, no?

Yo lo quiero cuadrado y grandecito, para que al menos puedan caber dos personas.....



Hola guapi!!
no se si aun estas buscando marco, mira, te cuento lo que yo hice.
Hay una tienda de segunda mano,que se llama troc, y tienen muchas cosas antiguas, esta en varios sitios, yo fui a una que esta en badalona, y tenian un monton de marcos, yo como queria uno barato cogi uno que me costaba 5 euros, que por cierto lo tenian repetido como 10 veces, y estaba ahi en el suelo detras de un mueble.
Total, que el marco lo veia bien de medida y de precio, pero claro, marron, como que no.
Lo llevé a casa y tal cual sin lijarlo ni nada, lo pinte de blanco con pintura de pared que tenia por casa, y claro no cogia perfecto, quedaba como a rallas, me gustó el efecto, porque el marco tenia como agujeritos como de polillas y tampoco los tapaba, y entre las rallas y los agujeritos quedaba como blanco antiguo, le puse las rallas en la direccion que queria y asi lo dejé. Les gustó mucho a todos, incluiso a los del restaurante y al fotografo, todos me dijeron que era una gran idea y barata.
Te pongo una foto, no se si se apreciará.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: promisa1 » dc. març 14, 2012 12:30 pm

En esta foto no se aprecia muy bien, en la foto real si se ve mejor los puntos y las rallas.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: promisa1 » dc. març 14, 2012 12:31 pm

cavian hasta 4 personas, jaja
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: promisa1 » dc. març 14, 2012 12:34 pm

Y hasta 6, el marco dio para mucho.

Y luego lo aproveche, como fui a cuba de viaje de novios, me compré un lienzo, y le puse el marco de la boda, que era justo la misma medida.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: Noe2012 » dc. març 14, 2012 1:07 pm

Ooooohhh Promisa!!!!!!

Muchas gracias!! La verdad es que te quedó estupendo!!!!

Gracias por decirme la tienda!! En cuanto pueda iré a echar un vistazo porque es una idea muy chula!! ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe2012
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: ikia » dj. març 15, 2012 11:08 am

Pues me gusta el tema del marco, me lo apunto a las ideas que voy cogiendo
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: Phototcall

EntradaAutor: ikia » dj. març 15, 2012 11:08 am

Por cierto, las fotos muy chulas. Metieron hasta a un bebé jejejeje
ikia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: Phototcall

EntradaAutor: bulma » dv. març 16, 2012 12:53 pm

Yo también hago photocall pero ya viene con el paquete del fotógrafo, él mismo trae sombreros, mascaras, gafas... y empezará durante el baile!! Pone de fondo un panel con su logo y será ir pasando y el ir tirando! Después los invitados las podrán coger gratis de su página web.
No lo sabe nadie, ni mis padres para que sea una buena sorpresa y riamos un rato!!
Imatge
Avatar de l’usuari
bulma
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: floreta01 » dg. març 18, 2012 10:50 pm

Noies,
quan farieu el tema photocall, durant l'aperitiu amb llum o a l'hora del ball? El meu xicot i jo ens ho plategem al revés!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 19, 2012 9:45 pm

floreta01 ha escrit:Noies,
quan farieu el tema photocall, durant l'aperitiu amb llum o a l'hora del ball? El meu xicot i jo ens ho plategem al revés!


Jo proposaria durant el ball, perquè la gent ja ha begut tot el què havia de beure i segur que serà divertidíssim!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 20, 2012 2:47 pm

Olguiky ha escrit:
floreta01 ha escrit:Noies,
quan farieu el tema photocall, durant l'aperitiu amb llum o a l'hora del ball? El meu xicot i jo ens ho plategem al revés!


Jo proposaria durant el ball, perquè la gent ja ha begut tot el què havia de beure i segur que serà divertidíssim!

Això és el que diu el meu xicot, però em fa la pinta que les fotos quedaran fatal no? I això com es fa, es munta al moment? o queda plantat tota l'estona...el nostre serà de tal i no és tant fàcil posar-lo com 5 minuts!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 7:38 pm

floreta01 ha escrit:
Olguiky ha escrit:
floreta01 ha escrit:Noies,
quan farieu el tema photocall, durant l'aperitiu amb llum o a l'hora del ball? El meu xicot i jo ens ho plategem al revés!


Jo proposaria durant el ball, perquè la gent ja ha begut tot el què havia de beure i segur que serà divertidíssim!

Això és el que diu el meu xicot, però em fa la pinta que les fotos quedaran fatal no? I això com es fa, es munta al moment? o queda plantat tota l'estona...el nostre serà de tal i no és tant fàcil posar-lo com 5 minuts!


Sempre pots parlar amb el restaurant i deixar-ho muntat el dia abans. Oblida-te'n de fer-ho el mateix dia! Que ja estareu prou embolicats amb mil històries!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: floreta01 » dt. març 20, 2012 11:52 pm

Jo proposaria durant el ball, perquè la gent ja ha begut tot el què havia de beure i segur que serà divertidíssim![/quote]
Això és el que diu el meu xicot, però em fa la pinta que les fotos quedaran fatal no? I això com es fa, es munta al moment? o queda plantat tota l'estona...el nostre serà de tal i no és tant fàcil posar-lo com 5 minuts![/quote]

Sempre pots parlar amb el restaurant i deixar-ho muntat el dia abans. Oblida-te'n de fer-ho el mateix dia! Que ja estareu prou embolicats amb mil històries![/quote]


I tant jo no m'hi podré passar per allà. M'ho haurà de fer Can RIbas! però clar,, ns si es munta pel ball quan es posa...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants