Diversos preus

un gran any!

Re: Diversos preus

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 12:06 pm

DiL ha escrit:Noiesss teniu preus de dj??? A mi el del restaurant - amb lo qual mestalviaria lsgae- em surt per 800 ... Algu sap si es un preu "normal"???


Jo vaig estar mirant diferents DJ de la zona de Girona i la majoria estan cap a 700 € (inclou: música durant l'àpat, per les entregues i tot això, i el ball). Però molts et diuen que també et farien l'aperitiu sense cost addicional.
Dels que vaig demanar jo n'hi havia un parell o tres que es disparaven més. Però la resta rondaven aquest preu.

Espero haver estat d'ajuda!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Diversos preus

EntradaAutor: Anniki8 » dl. nov. 21, 2011 6:37 pm

Ei noies!! doncs el que segurament serà el nostre dj (encara li em de confirmar) són 600 euros tot el dia (ceremonia,aperitiu,sopar,2 hores ball) i l'hora extra 50 euros!!!
Realment vaig trobar que estava molt i molt bé. Nosaltres com segurament tindrem música en directa per ceremonia,aperitiu i part del sopar,només seria dj pel postre,entregues i 2hores de ball...doncs ens surt a 300 euros!!!
Potser pel preu,penseu que deu ser dolent...doncs és dijoquei des de fa molts anys,en varies discoteques de Manresa i realment és molt tècnic,professional i molt bo!!! té molta,molta música,i és un noi super maco.
Si a alguna li pot interessar,ja li passaria el contacte!
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Diversos preus

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. nov. 22, 2011 12:21 am

Fotógrafo: 1800€ álbum + DVD con todas las fotos del enlace (2500 en total)
Vídeo: 950€ 3 copias DVD + Máster de la boda sin editar

Yo lo cogí por separado porque mi fotógrafo hace fotografía de autor y si quería vídeo tenía que ser externo a él y con el que trabaja no me acabó de convencer demasiado así que lo contraté yo por mi cuenta.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants