Maquillaje importante en la boda?

un gran any!

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Llunàtica » dc. nov. 30, 2011 9:55 pm

Yo tampoco me fío de mi peluquera porque también en las bodas que me ha maquillado no me gustó nada como me lo hizo
Imatge
Llunàtica
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: helena26 » dt. des. 13, 2011 8:06 am

Yo para mi dia, me regalaron el pack de estetica que entraba, peeling facial, peeling e hidratación corporal, tinte y permanente de pestaña, manicura con uñas de gel y pedicura con esmaltado permanente.
Con el maquillaje primero probe una chica que me recomendo una amiga y fatal, me veia super maquillada, no me pinto asi ni para ir de fiesta, y despues mi prima que ella hace el laser y conoce bastantes esteticas me recomendo una chica que habia maquillado en pelis, tele, desfiles.... y super bien, acaba de abrir un centro de estetica tambien. Se me veia maquillada pero bien maquillada y no parecia un mono de feria, en mi cronica he ido poniendo alguna fotito, a parte que no es nada cara, os dejo su perfil de facebook por si alguna le interesa. Ah! y vino al hotel a maquillarme.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1455552945

la chica se llama montse vargas
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
helena26
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Nair » dt. des. 13, 2011 10:22 pm

Es super importante el maquillaje ese dia, para estar radiante y sobre todo para las fotos.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: veroyabel » dl. gen. 16, 2012 3:32 am

Nair ha escrit:Es super importante el maquillaje ese dia, para estar radiante y sobre todo para las fotos.

alguien sabe de algun sitio donde te maquillen bien y sea bastante natural?
Avatar de l’usuari
veroyabel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:59 am

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Estercita » dl. gen. 16, 2012 10:26 am

veroyabel ha escrit:
Nair ha escrit:Es super importante el maquillaje ese dia, para estar radiante y sobre todo para las fotos.

alguien sabe de algun sitio donde te maquillen bien y sea bastante natural?

Yo te puedo recomendar mi peluquera, que maquilla también pero es de hospitalet centro y no se si te pilla lejos..
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: veroyabel » dl. gen. 16, 2012 10:27 pm

Estercita ha escrit:
veroyabel ha escrit:
Nair ha escrit:Es super importante el maquillaje ese dia, para estar radiante y sobre todo para las fotos.

alguien sabe de algun sitio donde te maquillen bien y sea bastante natural?

Yo te puedo recomendar mi peluquera, que maquilla también pero es de hospitalet centro y no se si te pilla lejos..

soy de santa perpetua asi q muy lejos tampoko me pilla!si me dices la dirección!es q no tengo ninguna en concreto a la q ir.....
Avatar de l’usuari
veroyabel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:59 am

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Estercita » dl. gen. 16, 2012 10:44 pm

Vero, te mando privi con telefono de la peluqueria..
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 11:15 pm

Jo ara començaré la ruta per trobar una nova perruquera/maquilladora. A veure si tinc sort!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: veroyabel » dt. gen. 17, 2012 1:31 pm

Olguiky ha escrit:Jo ara començaré la ruta per trobar una nova perruquera/maquilladora. A veure si tinc sort!

yo también estoy en ello......q es lo q mas me va a costar encontrar....porq soy mas rara pa to lo q sea peinado y maquillaje!jajja
Avatar de l’usuari
veroyabel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:59 am

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 9:16 pm

veroyabel ha escrit:
Olguiky ha escrit:Jo ara començaré la ruta per trobar una nova perruquera/maquilladora. A veure si tinc sort!

yo también estoy en ello......q es lo q mas me va a costar encontrar....porq soy mas rara pa to lo q sea peinado y maquillaje!jajja


En el meu cas la meva perruquera de tota la vida em va deixar tirada. Li vaig preguntar si podia venir algú a casa aquell dia a pentinar-me i em va dir que ni de conya! Que elles un dissabte tenen molta feina. I que anés jo a la perruqueria... però això vol dir conduir mitja hora fins a Girona i després, un cop pentinada, mitja hora més fins a casa!

Total: bon vent! Em busco una altra perruquera!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: veroyabel » dt. gen. 17, 2012 9:49 pm

Olguiky ha escrit:
veroyabel ha escrit:
Olguiky ha escrit:Jo ara començaré la ruta per trobar una nova perruquera/maquilladora. A veure si tinc sort!

yo también estoy en ello......q es lo q mas me va a costar encontrar....porq soy mas rara pa to lo q sea peinado y maquillaje!jajja


En el meu cas la meva perruquera de tota la vida em va deixar tirada. Li vaig preguntar si podia venir algú a casa aquell dia a pentinar-me i em va dir que ni de conya! Que elles un dissabte tenen molta feina. I que anés jo a la perruqueria... però això vol dir conduir mitja hora fins a Girona i després, un cop pentinada, mitja hora més fins a casa!

Total: bon vent! Em busco una altra perruquera!

doncs quina perruquera de confiança no??aquesta te molt poques ganes de treballar i gana diners.....
olguiky serà pero perruqueres q volen treballar.............
Avatar de l’usuari
veroyabel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:59 am

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: peke.mayo9 » ds. març 24, 2012 10:11 pm

Hola a todas!!

Hace poquito que estoy por aqui y estoy poniendome al dia...

Os queria plantear una cosita, soy maquilladora profesional utilizo bases y sombras iluminadoras Channel y todo lo demás de la firma proffesional MAC.

Sé que estamos en tiempos dificiles y más con nuestra boda (yo también me caso y sé lo dificil que és).

A las que os pueda interesar se puede hacer prueba de maquillaje sin ningún tipo de compromiso, enviar correo a ***** y os informaré de los precios, tipos de maquillaje etc... o cualquier duda que tengais!!

También comentaros que puedo asesoraros a conseguir el maquillaje que deseais para NUESTRO DIA, tanto si os maquillais habitualmente como si no... también puedo enviaros fotos de maquillaje de novias que he hecho.

Voy al domicilio de la novia tanto para la prueba como para el dia B, creo que es lo ideal ya que ese dia estaremos de los nervios y necesitamos que nos mimen, atiendan, nos veamos genial, aunque yo siempre lo digo ese dia todas tenemos un BRILLO ESPECIAL!!

Voy a ver si os leo un poquito y me pongo al dia!!

Un abrazo enorme guapas!!!
peke.mayo9
 
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 5:25 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Lanati » dt. març 27, 2012 9:49 am

Olguiky ha escrit:En el meu cas la meva perruquera de tota la vida em va deixar tirada. Li vaig preguntar si podia venir algú a casa aquell dia a pentinar-me i em va dir que ni de conya! Que elles un dissabte tenen molta feina. I que anés jo a la perruqueria... però això vol dir conduir mitja hora fins a Girona i després, un cop pentinada, mitja hora més fins a casa!

Total: bon vent! Em busco una altra perruquera!


Dona, si ha de tancar la peruqueria només per fer un pentinat de núvia... Hi treballa més gent, a la perruqueria? Perquè si és la única perruquera, i té alguna ajudant però que no és perruquera, ho entenc. A mi no m'agradaria que essent clienta, em deixessin d'atendre un dissabte (que és l'unic dia que puc anar a la perruqueria), perquè la perruquera marxa a fer una feina a un domicili.
Jo vaig haver d'anar a la perruqueria, però és que ni em vaig plantejar demanar-li que vingués a casa. També hi anàven ma mare, ma germana, amigues,... i, és calr, clientes de la perruqueria.
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Olguiky » dc. març 28, 2012 7:50 am

Lanati ha escrit:
Olguiky ha escrit:En el meu cas la meva perruquera de tota la vida em va deixar tirada. Li vaig preguntar si podia venir algú a casa aquell dia a pentinar-me i em va dir que ni de conya! Que elles un dissabte tenen molta feina. I que anés jo a la perruqueria... però això vol dir conduir mitja hora fins a Girona i després, un cop pentinada, mitja hora més fins a casa!

Total: bon vent! Em busco una altra perruquera!


Dona, si ha de tancar la peruqueria només per fer un pentinat de núvia... Hi treballa més gent, a la perruqueria? Perquè si és la única perruquera, i té alguna ajudant però que no és perruquera, ho entenc. A mi no m'agradaria que essent clienta, em deixessin d'atendre un dissabte (que és l'unic dia que puc anar a la perruqueria), perquè la perruquera marxa a fer una feina a un domicili.
Jo vaig haver d'anar a la perruqueria, però és que ni em vaig plantejar demanar-li que vingués a casa. També hi anàven ma mare, ma germana, amigues,... i, és calr, clientes de la perruqueria.


Creu-me... no és el cas! Tenen dues perruqueries i hi treballen pel cap baix 6 persones a cadascuna! O sigui que, perquè una d'elles em vingués a pentinar a casa, no crec que se li ensorrés el negoci!

I jo li demanava que vingués a casa precisament per això, perquè pentinés a la meva mare i la meva àvia! Però res... he canviar de pelu i m'ha sortit més a compte i tot!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Lanati » dc. març 28, 2012 11:48 am

Llavors, ok!. De tota manera, penso que és més còmode anar a la perruqueria (potser pel meu tipus de cabell), perquè rentar, tallar,... a casa ho veig més complicat.
Doncs mira, potser has conegut una perruqueria millor que l'anterior! :-)ok:
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: Maquillaje importante en la boda?

EntradaAutor: Olguiky » dj. març 29, 2012 3:27 pm

Lanati ha escrit:Llavors, ok!. De tota manera, penso que és més còmode anar a la perruqueria (potser pel meu tipus de cabell), perquè rentar, tallar,... a casa ho veig més complicat.
Doncs mira, potser has conegut una perruqueria millor que l'anterior! :-)ok:


La veritat és que sí! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron